HUSQVARNA CR 250 -96

erico

Olen katellut kyseistä crossia harrasteluajokiksi, onko siihen helppo löytää kulutusosia ja onko tekniikassa joitain heikkouksia joita pitäisi tarkemmin kattoa ostaessa?? Muuta tietoa ko.ikäluokan huskuista?

5

1248

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JJJJjjjj

Ei kannata hussea ostaa, eikä varsinkaan 90-luvun laitteisiin. Rikki jatkuvasti ja osat kiven alla. Ja ne osat mitä löytyy, maksaa maltaita.

Osta vaikka kotari tai gassi ennemmin.

• erico

voisitko kertoa yhtään tarkemmin? Ainakin tavalliset kulutusosat eivät tunnu olevan sen kalliimpia kuin muillakaan, on tietysti varmaan osia joita joutuu tilaamaan org.osina ja maksavatkin sitten sen mukaan? Eli onko yhtään huonompi ostos kuin vastaavan ikäiset japsit?

• tuon ikäistä ostaa

Nuo vanhemmat huskyt (99 ja sitä vanhemmat) ovat tunnetusti herkempiä hajoamaan koneeltaan. Runko ja jousitus nyt on parasta mitä tuon ikäluokan pyörissä on ollut, mutta kulutus osia ei saa kovin hyvin, ja harvinaisemmat osta joutuu tilata ulkomailta, tai mahdollisesti ei saa enää ollenkaan. Osta suosiolla 00 tai uudempi husqvarna niin varaosien saatavuus ei ole ongelma.

Itselläni oli kyseinen pyörä (tosin 97 vuosimallia) käytössä noin 2kk, syynä miksi noin vähän aikaa niin 2-täydellistä koneremonttia, mutta ei se halunut kestää kasassa.

• Husse kasattavana

Terve! Minulla on levällään kyseinen pyörä vm. 96 niin voisko kukaa kertoa mistä siihen saa hammasrattaiden ja akselin väliin sopivat neulalaakerit??

• -Hondisti-

Noin vanhaan pyörään tuskin saa mitään osia mistään. Kannattaa ksyellä veteraanimoottoripyöräklubilta, tai mieluummin toimittaa koko paska Kuusakoski Oy:n käsiteltäväksi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe