Olen katellut kyseistä crossia harrasteluajokiksi, onko siihen helppo löytää kulutusosia ja onko tekniikassa joitain heikkouksia joita pitäisi tarkemmin kattoa ostaessa?? Muuta tietoa ko.ikäluokan huskuista?
HUSQVARNA CR 250 -96
5
1239
Vastaukset
- JJJJjjjj
Ei kannata hussea ostaa, eikä varsinkaan 90-luvun laitteisiin. Rikki jatkuvasti ja osat kiven alla. Ja ne osat mitä löytyy, maksaa maltaita.
Osta vaikka kotari tai gassi ennemmin.- erico
voisitko kertoa yhtään tarkemmin? Ainakin tavalliset kulutusosat eivät tunnu olevan sen kalliimpia kuin muillakaan, on tietysti varmaan osia joita joutuu tilaamaan org.osina ja maksavatkin sitten sen mukaan? Eli onko yhtään huonompi ostos kuin vastaavan ikäiset japsit?
- tuon ikäistä ostaa
Nuo vanhemmat huskyt (99 ja sitä vanhemmat) ovat tunnetusti herkempiä hajoamaan koneeltaan. Runko ja jousitus nyt on parasta mitä tuon ikäluokan pyörissä on ollut, mutta kulutus osia ei saa kovin hyvin, ja harvinaisemmat osta joutuu tilata ulkomailta, tai mahdollisesti ei saa enää ollenkaan. Osta suosiolla 00 tai uudempi husqvarna niin varaosien saatavuus ei ole ongelma.
Itselläni oli kyseinen pyörä (tosin 97 vuosimallia) käytössä noin 2kk, syynä miksi noin vähän aikaa niin 2-täydellistä koneremonttia, mutta ei se halunut kestää kasassa. - Husse kasattavana
Terve! Minulla on levällään kyseinen pyörä vm. 96 niin voisko kukaa kertoa mistä siihen saa hammasrattaiden ja akselin väliin sopivat neulalaakerit??
- -Hondisti-
Noin vanhaan pyörään tuskin saa mitään osia mistään. Kannattaa ksyellä veteraanimoottoripyöräklubilta, tai mieluummin toimittaa koko paska Kuusakoski Oy:n käsiteltäväksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356