Joo, Ajattelin tässä kysyä teiltä Elvis dikkarit, että milloin Elvis oli teidän mielestä parhaan näköinen:50,60 vaiko 70, itse tykkään 50-60 luvun Elviksestä. Sitten kysyisin, että milloin Elvis teki parasta musiikkia, ja jos pystytte sanomaan lempikappaleenne vaikka se onkin aika vaikeaa koska kaikkihan ne hyviä on!
Galluppi!!
5
636
Vastaukset
- URHEILU_TIETÄJÄ
70-LUKU
70-LUKU
EHKÄ... IT'S NOW OR NEVER - Cilla
nooh...itse kyllä tykkään ja pidän Elvistä komeana kaikkina noina vuosina. Mutta jos nyt erityisesti pitäisi mainita niin kyllä se vuosina 1968-1973 on ollut aika namu isolla N:llä!! Lemppari biisiäkin on vaikea sanoa, koska kuuntelen Elvistä päivittäin eri fiiliksellä, eli joku päivä kuuntelen 50-luvun tuotantoa ja taas joku päivä 60-luvun ja vielä se 70-luku. Tänään oli esim. 60-luku fiilis. Mutta yksi suosikeistani on esim."Change of habit" se biisi saa aina kivalle tuulelle! Tää oli nyt aika ympäripyöreää vastausta, mutta en pysty tän tarkemmin kirjottaa.
-TCB- - Elkku-fani
ehkä 60- luvun lopulla.
Parhaita piisejä on paljon... Suspicious Minds ehkä tai Always on my mind... No tietystihän Elvis Presley oli parhaassa iskussa 1950- ja 60-luvuilla, 70-luvullahan raskas elämä ja alkoi näkyä päälle ja vaati veronsa... Elvis ei ollut ensimmäinen rock´n roll-artisti, ennen oli mm. Bill Haley, mutta ilman Elvistä rock´n roll ei olisi noussut samaan asemaan missä se nyt on, siellä ne hard rockinkin juuret ovat. Paras biisi Jailhouse Rock, perusrokki tekee hyvälle päälle aina!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 692653
- 632604
- 681772
- 241597
- 201530
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91460- 151372
- 381223
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81187- 251096