lapsille tulis ikäeroo n. 1v3kk ja tässä pähkäilin noita ratas asioita. meillä on käytössä emmaljungan yhdistelmät ja kuulin että niihin ois saatavilla sisaristuin ja seisomatuki. mutta toisaalta houkuttelis ajatus sisarrattaista joihin vauvalle sitten kantokoppa. tietoohan näistä löyty vaikka kuinka ja paljon googlettamalla mutta nyt kaipailisin kokemuksia ja plussa- ja miinuspuolia kummastakin :)
sisarrattaista nyt sen verran itsekkin osaan ynnäillä että vievät tilaa kaks kertaa sen mitä normivaunut, mutta muita huonoja puolia? ja kuulin että tavalliset vaunut sisaristuimen kanssa ois kiikkerät...?
sisaristuin vs. sisarrattaat
3
5591
Vastaukset
- kahdet
meillä tulee ikäeroa vuosi ja kuukausi. saatiin esikoiselle ihan uudet yhdistelmävaunut virosta ja nyt ostettiin sitten kaksostenrattaat, kun toinen syntyy minä hetkenä tahansa. sitten oon hommannu kantoliinan, niin välillä voi kantaa pienempää liinassa ja isompi istuu rattaissa.
- pian kolmen äiti
Meillä ikäeroa lapsilla 1v 1kk. Enkä oikeastaan aikoinani edes harkinnut muita kun tuplarattaita.
Meillä tosin iso afgaaninvinttikoira jonka kanssa tehtiin/tehdään pitkiä aamulenkkejä, jolloin vanhempikin saattoi ottaa torkut rattaissa.
nyt kun lapset ovat 3- ja 2-vuotiaita niin myin tuplarattaat pois ja ollaan jokunen kuukausi sitten siirrytty yhdistelmät seisomatelineen käyttöön.
Itse ainaki olen ehdottomasti tuplarattaiden puolestapuhuja jos lapsilla todella pieni ikäero.
Meille on kolmas tulossa kesällä, mutta kun keskimmäisen ja nuorimman ikäeroksi tulee 2,5v, niin en katso enää tässä vaiheessa tuplarattaita tarpeeliseksi. - kiikkerät
Yhdistelmävaunut ainakin ovat sisaristuimen kanssa kiikkerät, täytyy hyvin "jaksaa" pitää molemmin käsin kiinni kun työntää. Sisarlaudasta ei ole kokemusta mutta suosittelisin ehdottomasti sisarrattaita kun ikäeroo ei tuon enempää. Ovat varmasti kaikista parhaimmat:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nuorille miehille ei kelpaa enää paljon käytetty nainen
"En ikinä huolisi mitään kyläpyörää", Tomi täräyttää TikTokissa https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/27182b8f-7759-49d0-83092861Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko1962789Marinin hallituskaudella Suomen BKT sentään kasvoi
Tämä ns. kauhukabinetti ei ole saanut aikaan kuin vahinkoa. Otti ennätysvelat rikkaiden veroalennuksiin ja sai työttömyy502385Drone-epäily Uudellamaalla
Ihmisiä kehotetaan siirtymään sisätiloihin. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000012008358.html1661464Loppuiko MTV3 näkymästä? Vinkki, miten näet mm. Salatut elämät jatkossa
MTV:n maksuttomien tv-kanavien (MTV3, MTV Sub, MTV Ava) näkyvyys Elisan palveluissa päättyi 12.5.2026. Tämä aiheutti har171172Oho! Martina Aitolehti teki radikaalin hiusmuutoksen - Uskaltaisitko itse?
Martina Aitolehti on menestyvä yrittäjä. Nyt hän on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukoissa Aitolehti nähdään481146- 58843
Muistatko? Pete Parkkonen kohahdutti intiimillä videolla - Katso se tästä!
Pete Parkkonen sai kohujulkisuutta Kohta sataa -videolla. Nyt Parkkonen voi kohahduttaa Euroviisuissa ainakin silloin, j13824- 19779
- 77764