HEI KAIKILLE!
Olisiko joku niin ystävällinen ja auttaisi, eli kertoisi kaikki Tauskin keikat tälle vuodelle??
Pitäs päästä katsomaan!
Kiitos jo etukäteen!
TAUSKIN KEIKAT!
6
4401
Vastaukset
- Vanha herra
Tanssi.netistä ehken voisi löytyä. Kukapa muuten tietäisi jonkun artistin keikoista, ellei ole manageri tai artistin hyvä ystävä!
- Mikke
Tauski= Limanuljaska, joka luulee et kaikki naiset pitää hänestä. Säälittävä tapaus.
- Virpi Käkkä
Ikävää, että nimimerkki "Mikke" kokee Taunon limanuljaskana. Itse olen elänyt kyseisen miehen rinnalla jo usean seiskan ajan ja voin sanoa, että Mikke - et ole yksin ajatuksesi kanssa.
Semppiä kumminskii. Tuhnuhan on ihan hanurista! - lukutaito hukassa.
Virpi Käkkä kirjoitti:
Ikävää, että nimimerkki "Mikke" kokee Taunon limanuljaskana. Itse olen elänyt kyseisen miehen rinnalla jo usean seiskan ajan ja voin sanoa, että Mikke - et ole yksin ajatuksesi kanssa.
Semppiä kumminskii. Tuhnuhan on ihan hanurista!Niin eihän tossa kysyttykkään millainen mies se Tauski on vaan millon se on pitämässä keikkoja...
- jukka
tauski on 17.10.08 lohjala ravintola kayatepesa tervetulua ravintolan puh.019-333370
- Joooopsspia
Kyllä jotkut naiset Tauskista tykkää itte kuulun niihi koska keikoilla käyny muutaman kerran
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä hyvää rikkaiden hyysääminen Suomelle tuonut?
Minäpä vastaan: ei yhtikäs mitään, vaan pelkkää vahinkoa. Demareiden ansiosta Suomen valtio oli käytännössä vielä 1980-195955Grahn-Laasonen: "Kansalainen joutuu pettymään, jos demareita äänestää"
Ministeri viittaa tuoreeseen Helsingin Sanomien juttuun, jossa demarijohtajan keinoja Suomen suunnan muuttamiseksi esite855572Tytti Tuppurainen häpäisi Suomen epäisänmaallisella lausunnollaan USA:n ulkoministerille Rubiolle.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011816267.html Miksi Tytti Tuppurainen päästetään antamaan typeriä lausuntoja noin983578- 1253574
- 1211321
- 571267
Miksi miehen on hankala ymmärtää
Että hänen on tehtävä aloite. Niin sen kuuluu mennä luonnollisesti.1301192- 38999
- 45983
- 26959