Kroatia vai Slovenia?

Luks

Viikko lomaa heinäkuussa ja Kroatia ja Slovenia kiinnostaisi. Kumpaa kohdetta suosittelette?

Pääseekö Hki:stä suoralla lennolla Sloveniaan?

Kiitos etukäteen!

7

2954

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suoralla

JetFliten suihkarilla pääsee minne vain suoraan.

• Vee2

Jetflite on eri asia tai joku muu yksityiskone. MUTTA. Katsopas Supersaverista tai Ebookersilta niin, Checzh ja Austrian ja tais olla vielä Malev jotka lentää Ljubljanaan. Sitten tietenkin Kroatia palstalla on vissiin turha kysyä, että kumpi maa ois parempi. Sama kun kysyis Italia palstalla onko Espanja parempi... ja sitä rataa. Molemmissa on aina omat hyvät ja huonot puolensa. Rantaloma on ehdottomasti Kroatian juttu ja sisämaaleikit sitten taas Slovenian. Kroatiasta löytyy nekin kun ei pyri rannikolle notta tollasii.

• väinö

jos menet kroatiaan mene joko charterilla matkatston lennolla tai Malevilla Budapestin kautta

sloveniaan pääsee lentämällä esim. Veronaan ja jatkamalla junalla

• yst

Kroatia on paljon monipuolisempi kuin Slovakia, mutta kyllä Slovakiakin on näkemisen arvoinen, kaunis, metsäinen, pieni ja sympaattinen vuoristovaltio.
      Finnmatkoilta saat lennon Triesteen Italian puolelle eikä matka ole pitkä Slovakian rannikkokohteisiin eikä Kroatian Istriaan.

• taas sotketaan

Slovakia ja Slovenia ovat aivan eri maat. Ilmeisesti edellisen viestin sisältö kumminkin koski Sloveniaa, koska rantakohteista ja Triesten läheisyydestä mainittiin.

Slovenia ja Kroatia ovat molemmat hienoja matkakohteita. Riippuu enemmän siitä, mitä matkalta haluaa.

• väinö

tsekkaa Unkarin Malevin hinta

• molemmissa käynyt

Lähde vaikka tästä liikkeelle: www.bled.si

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      65
      4196
    2. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      46
      3969
    3. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      36
      3482
    4. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      16
      2893
    5. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      34
      2729
    6. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      14
      2532
    7. Kyllä mulla on sua ikävä

Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm
      Ikävä
      10
      2134
    8. IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.

IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm
      Maailman menoa
      12
      1226
    9. Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi

Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta
      Ikävä
      149
      1167
    10. Mitä ajattelet

Mies minusta tänään?
      Ikävä
      80
      1016
    Aihe