paljon maksaa Espoon seudulla jos kutsuu ammattilaisen vaihtamaan kylpyhuoneeseen silikonit?
silikonin uusiminen+hinta ammattilaisen tekemänä?
7
13636
Vastaukset
- hiiri
et vaihda itse? Otat entiset pois varovasti särkemättä mahdollista vedeneristystä. Pyyhit asetonilla ja laitat uudet.
- Late
Niin, no kysymyshän ei näemmä ollut aseteltu niin että 'miten vaihtaisin silikonit itse'? Miksei joku saisi vaikka siirrättää keittiön pöydän ammattilaisilla, jos niikseen tulee?
- hmm
Mitenkäs ne vanhat saa helposti pois??
- jokuvaan
hmm kirjoitti:
Mitenkäs ne vanhat saa helposti pois??
Oisko tässä nyt kuitenkin kysymys ei niinkään silikonien kuin saumauslaastien uusimisesta? Iso ero! Silikonit nyt rapsuttaa vaikka veitsellä ja uudet tursutat nopsaan jos käytät vähän teippiä apuna. Saumauslaasti voi jo sit kannattaa teettää ammattilaisella vaikkei paha homma olekaan jos ei oo alla vesieristysongelmia.
- muurari Uusimaa
Elikkäs hintaahan tässä kysellään eikä sitä osaako(viitsiikö,onko aikaa tms). No kyllähän tommoinen on yleensä ns tuntityönä tehtävää hommaa, itelläni on yritys ja laskuttaisin ko työstä 30eur/h alv 22%, ja uudet silikoonit saisit samaan hintaan.
- Anonyymi
Laitatko sun s-posti :) meille ainakin olisi tarve 😃 tai laitat mulle posti [email protected]
- tan1a
Hei. Meillä oli vähän aikaa sitten vastaavanlainen työ tehtävänä, eikä haluttu sitä itse tehdä. https://kodinplaza.fi/ mukaan peruskylppäri varmaan sen 200-500 euroa riippuu vähän kuinka paljon sitä saumaa on. Meillä kylpyhuone 7 m2 sauna 3 m2 yhteensä 600 €.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448481
- 724916
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373580Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483156Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella513036Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme272955- 402900
- 412176
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731827