Haluaisimme mennä naimisiin Italiassa. Molemmat olemme evankelisluterilaisia. Sulhaseni haluaisi ehdottomasti kirkkohäät. Minusta tuntuu, että katolisessa kirkossa ei saa vihkiä "väärän kirkon" pareja. Olenko oikeassa? Onhan isoimmissa Italian kaupungeissa ev-lut-kirkkojakin, tiedän, mutta meidän häät olisivat ihan pikkukaupungissa, jossa vain pari katolista kirkkoa.
Vastaukset 2
- Katolinen
Ei onnistu. Voitte kuvitella, mitä katoliset ajattelevat luterilaisista, jotka ovat irrottautuneet katolisesta kirkosta.
- morsio
No en tässä kysellyt "miltä katolisista tuntuu" vaan konkreettisia sääntöjä, esteitä tms.
Soitin Suomen katolisen kirkon neuvontaan ja sieltä sanottiin että saattaa pelkän kirkon vuokraaminen tilana onnistuakin, mutta että se on kirkko/seurakuntakohtaista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3261434Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja3461341- 1111165
- 1151045
Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔501018- 106940
Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh22817- 111802
- 106747
- 79680