perheväkivalta on usein naisen syy
ne ovat mestareita ärsyttämään
mun muija tulee läpsimäänkin, mutta
en ala hakata, löysäisin itseni
putkasta ja muijalle löytyis ymmärtäjiä
henkinen väkivalta on naisilla
monenteen potenssiin miesten yritelmät
ei ihme jos mies hermostuu
puhukoot vaan ammattiauttajat
totuus on, että nainen sen aiheuttaa
väkivalta on naisen syy
24
1984
Vastaukset
- m45
tossa olet kyllä oikeassa sen taidon ne osaavat,itsekkin olen sen kokenut kun ex osasi sen vinoilun ja päälle tulemisen mutta tein niinkuin sanoit en koskennut sormellakaan ja katsoin että on parempi lähteä kävelemään ihan oman mielenterveyden kannalta.
- minulla oli todettu
minulla oli todettu krooninen sairaus
tulin kotiin vähän murheellisena
mutta sensijaan, että naiset olisivat
lohduttaneet, ne kävivät kimppuun ja
tyttö uhkasi särkeä stereot, minä en
kuitenkaan käynyt kimppuun, vaikka ne
huomasi, että ärsykekynnys on matalalla,
ja nyt on aika hommata ukko putkaan,
naista se ottaa pattiin, paras keino
on lähteä päiväksi ajelemaan, sitten naiset
on jo rauhottuneet kun sieltä palaa
ja pullaa on pöydässä - m45
minulla oli todettu kirjoitti:
minulla oli todettu krooninen sairaus
tulin kotiin vähän murheellisena
mutta sensijaan, että naiset olisivat
lohduttaneet, ne kävivät kimppuun ja
tyttö uhkasi särkeä stereot, minä en
kuitenkaan käynyt kimppuun, vaikka ne
huomasi, että ärsykekynnys on matalalla,
ja nyt on aika hommata ukko putkaan,
naista se ottaa pattiin, paras keino
on lähteä päiväksi ajelemaan, sitten naiset
on jo rauhottuneet kun sieltä palaa
ja pullaa on pöydässäkun ex haastoi riitaa lähdin ulos muutamaksi tunniksi,mutta lopulta katsoin että on paremoi poistua kokonaan.On helpompi asua yksin kuin sellaisessa paikassa missä saa riidellä kokoajan...
- nti kesäheinä
myönnän toki, että me naiset olemme pahoja suustamme välillä....mutta MIKÄÄN ei oikeuta KETÄÄN käyttämään väkivaltaa. Tosiasia kuitenkin on, että sanat eivät voi tappaa...lyöminen voi.
- moni mies
moni mies on tappanut itsensä naisen henkisen väkivallan vuoksi, tunnen esimerkin naapurista,
henkinen väkivalta on raaempaa kuin fyysinen,
naiset käyttää sitä ilman rangaistusta, vain
se, joka ei kestä naisen henkistä väkivaltaa,
saa rangaistuksen, henkinen väkivalta pitäisi
myös kriminalisoida - nti kesäheinä
moni mies kirjoitti:
moni mies on tappanut itsensä naisen henkisen väkivallan vuoksi, tunnen esimerkin naapurista,
henkinen väkivalta on raaempaa kuin fyysinen,
naiset käyttää sitä ilman rangaistusta, vain
se, joka ei kestä naisen henkistä väkivaltaa,
saa rangaistuksen, henkinen väkivalta pitäisi
myös kriminalisoidajos mies tappaa itsensä naisen nalkutuksen takia, on päätös kuitenkin ensisijaisesti miehen. Hän itse päättää lopettaa elämänsä. Nainen kun saa mieheltä kuonoon ja saattaa kuolla vammoihinsa, niin ei nainen siitä itse voi päättää lähteekö nirri vai ei. Jos ei kestä, niin sitten pitää pakata kamppeet. Tosin sama pätee myös väkivaltaa perheessä kokeviin naisiin.
- jos vesi tippuu
nti kesäheinä kirjoitti:
jos mies tappaa itsensä naisen nalkutuksen takia, on päätös kuitenkin ensisijaisesti miehen. Hän itse päättää lopettaa elämänsä. Nainen kun saa mieheltä kuonoon ja saattaa kuolla vammoihinsa, niin ei nainen siitä itse voi päättää lähteekö nirri vai ei. Jos ei kestä, niin sitten pitää pakata kamppeet. Tosin sama pätee myös väkivaltaa perheessä kokeviin naisiin.
jos vesi tippuu sun naamaan samaan paikkaan päivä toisensa jälkeen ja sinun on pakko olla paikallasi, tulet hulluksi viikossa
( ymmärtänet mitä tarkoitan) - usein
Siis tosiasia on että sanat ja naisen lyöminen ei voi tappaa.. sen takia naiset hakkaavat ja tällä lailla provosoivat kun eivät enää muuhun pysty. Ovat ilmeisesti onnettomia jostain syystä ja purkavat nykyään sen väkivallalla.Miestä kyllä sitten syytetään jos siihen vastaa. Älkää lyökö naista vaan muistuttakaa siitä aina jälkeenpäin.. kyllä osuu...
- Mies uhri Feministille
Ovat mielestäni sama asia henkisestä ei jää ulkoisia jälkiä mutta usein paljon vaikeammat krooniset. Monilla naisilla on tapanaan huvittaa itseään ärsyttämällä miestään ja katsomalla kuinka he nielevät kiukkuaan. Tämä mielestäni on epä inhimillistä ja sairasta. Sitä paitsi niin sanotut Dr.Kuolemat jotka toimivat kiduttajina useissa maissa ovat naisia -> Tarkoitus on pitää kuulusteltava hengissä ja murtaa hänet henkisesti.
- Milana
Ohhoh... ja raiskatuksi joutuminenkin on varmaan myös naisen oma syy? Mitäs ketkuttelevat miesten edessä seksikkäissä vaatteissa. Olisivat vaan sitten tyytyväisiä kun kerrankin saavat kunnolla.
Ja lapsiin kohdistuva väkivalta on myös varmaan lasten oma syy? Ne pikku-perkeleethän eivät mieti ollenkaan mitä sanovat ja eivät tottele vanhempiensa sanaa. Selkään vaan sellaisille oikein isän kädestä ja mieluummin vielä nahkavyöllä...- Wizard
Miten raiskaus liittyi edelliseen aiheeseen? Puhuttiin naisen henkisen väkivallan aiheuttamasta raivon purkamisesta. Raiskauksen takana ovat eri periaatteet. Tosin senkin voi tehdä, jos tarpeeksi suuttuu.
Tämäkään ei liity edelliseen aiheeseen. Ja kyllä, selkään kuuluu antaa, jos siihen on jokin riittävä syy. Turhaan, no, se onkin sitten jo eri asia.
Itse asiaan. Onhan se rikokseen yllytyskin rikos. Jos esimerkiksi varoituksista huolimatta jatkaa, on se kyllä täysin naisen oma vika. Riittävässä ärsytyksessä jokaisen selkäranka katkeaa ja se purkautuu usein väkivallan muodossa. - Milana
Wizard kirjoitti:
Miten raiskaus liittyi edelliseen aiheeseen? Puhuttiin naisen henkisen väkivallan aiheuttamasta raivon purkamisesta. Raiskauksen takana ovat eri periaatteet. Tosin senkin voi tehdä, jos tarpeeksi suuttuu.
Tämäkään ei liity edelliseen aiheeseen. Ja kyllä, selkään kuuluu antaa, jos siihen on jokin riittävä syy. Turhaan, no, se onkin sitten jo eri asia.
Itse asiaan. Onhan se rikokseen yllytyskin rikos. Jos esimerkiksi varoituksista huolimatta jatkaa, on se kyllä täysin naisen oma vika. Riittävässä ärsytyksessä jokaisen selkäranka katkeaa ja se purkautuu usein väkivallan muodossa.Olenpa tässä elämäni aikana huomannut monissa miehissä sen piirteen, että kun järki ei enää riitä käsittelemään asioita alkaa äänen volyymi kasvaa ja nyrkki heilua. Tämän havainnon tehdessäni alkaa tietysti hymyilyttää tuollainen herneen kokoisilla avoilla varustettu öykkäröivä alkuasukas... Tämä tietysti saattaa lisätä entisestään volyymia, koska tähän naurettavaan ja alkukantaiseen öykkäröintiinhän pitäisi suhtautua pelolla ja kunnioituksella...
Valitettavaa on tietysti ettei osa naisista osaa pitää näppejään kurissa ja sortuu tuollaiseen läpsimiseen ja mielestäni silloin miehen puolelta takaisin läpsäisy on kyllä oikeutettua. Mielestäni on kuitenkin hienoa että te verbaalisesti rajoittuneet ja kommunikointikyvyttömät olette löytäneet toisenne. Ihmiskunnan kannaltahan kommunikointikyky on yksi tärkeimmistä hengissäpysymisen edellytyksistä. Ehkä joku päivä kaikki kommunikointikyvyttömät ovat hakanneet toisensa hengiltä ja perheväkivalta saadaan loppumaan... ja ihmiskunta pelastettua. - Wizard
Milana kirjoitti:
Olenpa tässä elämäni aikana huomannut monissa miehissä sen piirteen, että kun järki ei enää riitä käsittelemään asioita alkaa äänen volyymi kasvaa ja nyrkki heilua. Tämän havainnon tehdessäni alkaa tietysti hymyilyttää tuollainen herneen kokoisilla avoilla varustettu öykkäröivä alkuasukas... Tämä tietysti saattaa lisätä entisestään volyymia, koska tähän naurettavaan ja alkukantaiseen öykkäröintiinhän pitäisi suhtautua pelolla ja kunnioituksella...
Valitettavaa on tietysti ettei osa naisista osaa pitää näppejään kurissa ja sortuu tuollaiseen läpsimiseen ja mielestäni silloin miehen puolelta takaisin läpsäisy on kyllä oikeutettua. Mielestäni on kuitenkin hienoa että te verbaalisesti rajoittuneet ja kommunikointikyvyttömät olette löytäneet toisenne. Ihmiskunnan kannaltahan kommunikointikyky on yksi tärkeimmistä hengissäpysymisen edellytyksistä. Ehkä joku päivä kaikki kommunikointikyvyttömät ovat hakanneet toisensa hengiltä ja perheväkivalta saadaan loppumaan... ja ihmiskunta pelastettua.Penteles, unohdin quotata. No, ei voi mitään.
"kun järki ei riitä, voluumi nousee"
Jospa sitä järkeä on jo kokeiltu ja se ei ole vaikuttanut? Sitten kokeillaan sanoa kovempaa josko menisi perille. Tietenkään se nyrkki ei ole ratkaisu kaikkeen.
Kuten ei ole myöskään piirre, minkä olen naisissa huomannut. Kyseessä olevan aiheen vääristäminen päin honkia ja/tai aiheen vaihto jonnekkin helvetin hukkapiiloon. Kuten sinä yritit jo tehdä.
"pitäisi suhtautua pelolla ja kunnioituksella"
vainiin. pitäisi ja pitäisi. Kuten taas nähtiin se kuuluisa järki. Loukkausten (herneen kokoiset aivot) sisällyttäminen "keskusteluun" tuhoaa onnistumisen mahdollisuuden (tämä oli sinulle ja muillekin jotka tämän lukevat). (tosin tuo ei toivottavasti ollut kohdistettu minuun, se loukkaus siis)
"minusta on hienoa että te verbaalisesti rajoittuneet....."
Jälleen loukkaus. Mitä ihmettä luulet moisella tavoittavasi?
Perheväkivalta ei lopu koskaan. Vaikka mitä tekisit, paitsi jos joskus kehitetään "Ajatus poliisi"
Ihmiskuntaa ei voi pelastaa. Valitan. - lapset
lapset ovat täysin äidin hallinnassa,
kun ukolle tehdään jäynää, ovat lapset
siinä 100%: sesti mukana. Minun vaimo
ei enää pysty yksin saamaan minua kiih-
dyksiin, kun lapset eivät ole apuna
vaan maailmalla. Sekös sitä kyrsii.
En koske siihen tikullakaan vaikka miten
kävisi kimppuun, ei huvita vaivautua. - nainen käyttää
Wizard kirjoitti:
Penteles, unohdin quotata. No, ei voi mitään.
"kun järki ei riitä, voluumi nousee"
Jospa sitä järkeä on jo kokeiltu ja se ei ole vaikuttanut? Sitten kokeillaan sanoa kovempaa josko menisi perille. Tietenkään se nyrkki ei ole ratkaisu kaikkeen.
Kuten ei ole myöskään piirre, minkä olen naisissa huomannut. Kyseessä olevan aiheen vääristäminen päin honkia ja/tai aiheen vaihto jonnekkin helvetin hukkapiiloon. Kuten sinä yritit jo tehdä.
"pitäisi suhtautua pelolla ja kunnioituksella"
vainiin. pitäisi ja pitäisi. Kuten taas nähtiin se kuuluisa järki. Loukkausten (herneen kokoiset aivot) sisällyttäminen "keskusteluun" tuhoaa onnistumisen mahdollisuuden (tämä oli sinulle ja muillekin jotka tämän lukevat). (tosin tuo ei toivottavasti ollut kohdistettu minuun, se loukkaus siis)
"minusta on hienoa että te verbaalisesti rajoittuneet....."
Jälleen loukkaus. Mitä ihmettä luulet moisella tavoittavasi?
Perheväkivalta ei lopu koskaan. Vaikka mitä tekisit, paitsi jos joskus kehitetään "Ajatus poliisi"
Ihmiskuntaa ei voi pelastaa. Valitan.lapset ovat täysin äidin hallinnassa,
kävisi kimppuun, ei huvita vaivautua - nainen
lapset kirjoitti:
lapset ovat täysin äidin hallinnassa,
kävisi kimppuun, ei huvita vaivautua.lapsi pelkää, että äiti hylkää
mikään ei olisi hänelle pahempaa
äidin kaverina on pakko sortaa
henkisesti isää, muuten äiti suuttuu - Höpö höpö
Kaikki mitä kirjotat ovat omia? Sarkastisia kysymyksiä. Voin vastata kyllä niihin. Raiskaus ei ole 90% naisen vika. Tiedän naisia jotka ärsyttävät miestä seksuualisesti ja jos he eivät ala suhteeseen nainen tekee katkeroituneena omaan lapsellisuuteen rikos ilmoituksen. Myös lapsiin kohdistuva väkivalta on 20% lasten vika. Esim. Tapaus jossa 12v pentu uhkaa uhriaan veitsellä ja yrittää ryöstää rahat ja käänykän. Uhri ei pysty pakenemaan vaan lyö ryöstäjää. Pennun hampaat katkeavat tilanteessa. Paikalle kutsutaan Poliisi jolloin uhrista tehdään syyllinen koska löi. Joten tapaukset ovat aina erillaisia eikä voida yksilöidä miehiä ,naisia ja lapsia.Syyllisiksi ja uhreiksi.
- Milana
Suomessa kuolee joka vuosi n. 30 naista perheväkivallan uhrina. Lisäksi yli 100 000 naista ja 200 000 lasta joutuu fyysisen väkivallan uhriksi kotonaan vuosittain.
Hakekaa hyvät ihmiset apua ammattiauttajilta älkääkä tänne kirjoitelko...- faktasi
Montako miestä joutuu perheväkivallan uhriksi Suomessa vuosittain. Siitä et varmaan luotettavaa tilastoa löydäkään, koska suurin osa miehistä ei kehtaa tunnustaa olevansa pahoinpitelyn kohteena.
"yli 100 000 naista ja 200 000 lasta joutuu fyysisen väkivallan uhriksi kotonaan vuosittain" Ja kenen fyysisen väkivallan uhriksi nämä 200 000 lasta joutuvat. "Naiset ja lapset fyysisen väkivallan uhreina" samaan lauseeseen laittamalla annat ymmärtää pahoinpitelijän olevan mies näissä 200 000:ssa tapauksessa.
Vaikka asia onkin huolestuttava, niin ei pitäisi kirjoittaa harhaanjohtavasti. Ehkäpä tilastoihin perehtyneenä osaat kertoa, montako prosenttia näistä lapsista joutuu äitinsä fyysisen väkivallan uhriksi. - miehiä
miehiä kuolee henkiseen väkivaltaan tuhansia
vuodessa - Milana
miehiä kirjoitti:
miehiä kuolee henkiseen väkivaltaan tuhansia
vuodessaNo niin varmasti naisiakin...
- Kaiju
Kummallinen keskustelu. Eikö olisi syyttelyn sijaan mielekkäämpää miettiä miksi tähän on jouduttu (siis väkivaltaiseen tilanteeseen)?
Miksi ollaan parisuhteessa, eletään toisen ihmisen kanssa? Siksikö, että olisi joku jota ärsyttää, manipuloida ja dominoida tai pätkiä turpaan?- sanna
Samaa mieltä... Eiköhän jokaisen olisi hyvä mennä välillä kunnolla itseensä, riidan molempien osapuolien...
Totuus on, että riitelyyn tarvitaan aina kaksi osapuolta. Kuka on syytön ja kuka syyllinen, se ei loppujen lopuksi ole kai se ongelman ydin..?
Olisi varmaan maailman hienoin taito, kun pystyisi kommunikoimaan negatiivisistakin asioista niin, ettei aina oltaisiin puolustuskannalla, vihaisia, loukkaantuneita jne... Ja ymmärrettäisiin, että loppujen lopuksi useimmiten molempia osapuolia kalvaa taustalla jokin pelko...
Enitenhän toisessa ärsyttää usein tietty piirre/ asia... Ehkä itsellä olisi kasvamisen varaa juuri tällä kyseisellä saralla..? esim. voittaa siihen kohdistuvat pelkonsa... Kannattaa miettiä.
Koska onhan niin, ettei kukaan saa sinua ärsyyntymään asiasta, jonka kanssa olet tasapainoinen, eikä se uhkaa sinua mitenkään...
- Samivilli
Aloitin uudestaan vuosien jälkeen. Jos ämmä läpsii ja vittuilee niin turpaan vaan ku itse tekee samaa...miksi miehen pitää ottaa kaikki? Vanhanajan paskapuhetta. Ja suurin osa ku naisten puolesta puhuu ni ite pieksee ja kunnolla. Tilasto tieto👍
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418