oletteko huomanneet samaa,meillä menee poikasille enemmän seepparia kun aikuisille! TÄYTYY TAAS TÄNÄÄN RAAHAUTUA OSTAMAAN MEHEVÄ SEEPPARI SYÖPÖILLE! syövät senkin noin 1-2 viikossa.siis parin viikon ikäiset poikaset! nyt kyllä pilkon seepparin ja annan vähitellen kaluttavaks..arvatkaapa mitä? olin jättänyt pöydäle salaattia vahingossa pariksi päiväksi,se oli kuivunut ihan rapisevaksi.koitin sitten rapistaa sitä erään kotilon ruokaan,joka ei ole syönyt moneen päivään,ja jopas maistui! eli alan nyt kuivattaa salaattia mausteeksi kotiloille,nyt on kotiloillakin oma "mauste" jota voi ripotella ruokaan,tykkäät ainakin meillä kovasti.
poikaset on syöppöjä..
minä...
2
176
Vastaukset
- kotilo-ja-gekkofani
..pikkuiset tarvitsevat enemmän kalkkia kuin isot, kuorensa rakentamiseen.
- Suski
Pienemmät syö enemmän kuin vanhat...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t887141- 353791
- 453360
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402532- 412262
- 2062259
- 1222192
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292119Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241868- 401749