Mistä ootte yleensä ostanu pelkät lennot Turkkiin? Olis tarkotus päästä tossa kesäkuun puolivälin paikkeilla Alanyaan muutamaks kuukaudeks. Oon katellu noita halpalentoja, mut ei ne mitään HALPOJA kyllä oo :/ Auttakaa!!
pelkät
11
9272
Vastaukset
- Tiällä
Meneppäs näitä sivuja alaspäin. Löydät paljon tietoutta. Kevättä!
- löytänyt
sellaista keskustelua...
- Kanssasisar
Olen minäkin hankkimassa pelkkiä lentoja Turkkiin (Marmaris) ja olen alustavasti katsellut niitä Deturin sivuilta. ovat vaan todellakin aika kalliita. loman majoituksella saa melkein samaan hintaan. ajattelin soittaa matkatoimistoon ja kysyä tarkemmin asiaa. voi olla että turistiloman saa jostakin halvemmalla kuin pelkät lennot. ilmoittaa
vaan ettei käytä hotellia.- Kanssasisar
muutama sivu alaspäin on pitkästi juttua turkin lennoista, otsikko "Turkkiin".
- tebis
keskustelua aiheesta löytyy "TEBIS JA" ...MUUT-
otsikon alta :)- Alanyalainen
hei katso seuraavat vaihtoehdot.www.vertaa.fi ja lennot. Kirjoita helsinki lahtopaikka ja tulo Antalya AYT. Halvin lento ylivoimaisesti Turkishairlines 392Eur. Myy travellink tai toolonmatkatoimisto. My;s kysy Et tours helsinki .Myos voit tilata matkan turkista ja maksaa tanne vaikka matka alkaa helsingista. Malev halvin Hki/budapest/istanbul ja sisaisena lentona ist/antalya.Paras hinta 362Eur.katso lentoja myos www.amadeus.com
- lennot
Alanyalainen kirjoitti:
hei katso seuraavat vaihtoehdot.www.vertaa.fi ja lennot. Kirjoita helsinki lahtopaikka ja tulo Antalya AYT. Halvin lento ylivoimaisesti Turkishairlines 392Eur. Myy travellink tai toolonmatkatoimisto. My;s kysy Et tours helsinki .Myos voit tilata matkan turkista ja maksaa tanne vaikka matka alkaa helsingista. Malev halvin Hki/budapest/istanbul ja sisaisena lentona ist/antalya.Paras hinta 362Eur.katso lentoja myos www.amadeus.com
kiitos kaikille hirmuisesti! yritän löytää sopivat...
- taas kerran
Katso Turkish airlinesin lentoja Helsingistä.Ne on ensin Istanbuliiin ja sieltä sit Alanyaan.Hauskaa matkaa sinulle.Itse olen menossa sinne kuukaudeksi Heinäkuussa.Menen kyllä tällä kertaa ihan valmismatkalle.
- Cakal
katso
www.hapagfly.com
www.airberlin.com
www.sunexpress.de
www.germanwings.com
www.condor.com
www.corendon.com
www.transavia.com
Itse sain 150 Eurolla lennon Marmarikseen. Viime vuonna maksoin 70 euroa Antalyaan, Siis Suomesta Saksan kautta...- aika on rahaa
kului aikaa? Onko hinnassa mukana myös verot?
- Seesun
Katso netista www.supersaver.fi tai www.turkishairlines.fi tai com.tr tai www.vertaa.fi .Kirjoita matkanpaaksi AYt talloin on turkishairlines ollut 384Eur halvin Antalyaan saakka jos et saa jotain alennusta. Tai lennatistanbuliin ja paikallisella www.turkishairlines.com.tr tai www.onurair.com.tr tai www.atlasair.com.tr Ist/Antalya.Halvin on keskella viikkoa.Turkishairlines lentaa ke, pe, su Hki /Ant.Huomaa etta jossama lentoyhtio niin paaset seuraavalle lennolle jos kone myohassamuuten joudut ostamaan uuden lipun ja vastaat itse kustannuksista.myos voit katsoa lentoja www.amadeus.com ja yhdistella sielta lentoja eri toimistoista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2624606Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442797Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281493- 591360
- 941253
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138- 471129