Tirt Tirt! Kertokaa miten pystyn salaamaan vaimoltani jos satun eksymään kiireisenä työaikana ihailemaan hyvinmuodostuneita pakaroita netistä.
Onnistuu aina kaivamaan haku toiminolla kaikki päiväunelmani esiin... Se ottaa hae kuvat toiminnon ja ja tämän jälkeen hae piilotetut tiedostot jne...
Selitä siinä sitten että tykkään kyllä sinusta vaikka et olekaan vaaleaverikkö tai edes samannäköinen kuin kuvat joita on kone pullollaan! ;)
Salausta tämäkin...
5
1150
Vastaukset
- gaykuvia
Kohta se on tyytyväinen akkojen kuvista.
- Surfer
Tässäpä 100% apu surffausongelmiin ...
http://www.knoppix.org/
Tekaiset CD:n, buuttaat ja surffaat. Jälkiä nolla. - mies 35
hae samoin itse tiedostot istunnon päätteeksi.
ja poistat ne.joskus herjaa joistakin ,että ei voi poistaa mutta yleensä kaikki l'ähtee- jeppe
Eli siis tallennatko sä ne kuvat koneelles, vai onko tässä kyse jostain temppitiedostoista?
Jos haluat tallentaa ne koneelles, niin hommaa joku kryptausohjelma, mikä luo kryptatun kansion. Sen jälkeen laitat sen kansion piilotiedostoksi, niin muijas ei sitä huomaa.
Kun ne kuvat on siinä kryptatussa kansiossa, winukan kuvanhakutoiminto ei niitä löydä...
Niin, tai hommaa usb-tikku...
Toimii mulla:) - PaleBoy
jeppe kirjoitti:
Eli siis tallennatko sä ne kuvat koneelles, vai onko tässä kyse jostain temppitiedostoista?
Jos haluat tallentaa ne koneelles, niin hommaa joku kryptausohjelma, mikä luo kryptatun kansion. Sen jälkeen laitat sen kansion piilotiedostoksi, niin muijas ei sitä huomaa.
Kun ne kuvat on siinä kryptatussa kansiossa, winukan kuvanhakutoiminto ei niitä löydä...
Niin, tai hommaa usb-tikku...
Toimii mulla:)Salaa Usb-tikun sisältö ja sano että siinä on salatussa osassa työpaikan tärkeät tiedostot "varmuuskopioina"
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774412Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k112323- 1681517
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2431446- 1211301
- 1151227
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil721149Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik81116- 611038
- 35946