Joku väitti, ett ei muka tee?! Ainaki sanoitukset on omia?
Tekee omat biisinsä?
5
875
Vastaukset
- Lazar
Uusimmalla levyllään Pink on kirjoittanut joka ainoan kappaleen. Lisäksi hän on myös toiminut levyn toisena tuottajana. Se on enemmän kuin mitä moni muu artisti tekee..
- MielenkiinnostaElämää
Onko sen jotain väliä, kuka tuottaa levyn, tai kirjoittaa biisit? Ei minusta. Turhaa teiniangstia.
- Agathe
MielenkiinnostaElämää kirjoitti:
Onko sen jotain väliä, kuka tuottaa levyn, tai kirjoittaa biisit? Ei minusta. Turhaa teiniangstia.
... mutt joittenkin mielestä artisti/bändi ei ole kovinkaan arvostettava, jollei tee itse omia biisejään....
Tosin eihän mm. Tarja Turunenkaan tee biisejä, laulaa mitä muut kirjoittavat... - The-Final-Cut
Agathe kirjoitti:
... mutt joittenkin mielestä artisti/bändi ei ole kovinkaan arvostettava, jollei tee itse omia biisejään....
Tosin eihän mm. Tarja Turunenkaan tee biisejä, laulaa mitä muut kirjoittavat...Kyllä mä ainakin arvostan artistia/bändiä rutkasti enemmän jos se säveltäjää kappaleensa ja vielä parempi jos on mukana tuottamassakin.
Nykyään tosin on harvinaista näiden artistien osalta että tekisivät itse kappaleitaan saatika olisivat mukana tuottamassa! Hyvin Pinkiltä jos on itse tehnyt kappaleensa.
Eihän siinä ole mitään pointtia jos artistille tuodaan kaikki valmiiksi. Eihän sekään ole järkevää että taidemaalarille tuodaan valmiiksi tehty maalaus ja sitten taidemaalari vähän viimeistelee sitä ja sen jälkeen se julkaistaan. - josta piirtää!
The-Final-Cut kirjoitti:
Kyllä mä ainakin arvostan artistia/bändiä rutkasti enemmän jos se säveltäjää kappaleensa ja vielä parempi jos on mukana tuottamassakin.
Nykyään tosin on harvinaista näiden artistien osalta että tekisivät itse kappaleitaan saatika olisivat mukana tuottamassa! Hyvin Pinkiltä jos on itse tehnyt kappaleensa.
Eihän siinä ole mitään pointtia jos artistille tuodaan kaikki valmiiksi. Eihän sekään ole järkevää että taidemaalarille tuodaan valmiiksi tehty maalaus ja sitten taidemaalari vähän viimeistelee sitä ja sen jälkeen se julkaistaan.Maalarin pitäisi siis polkaista malli jostain enenn kuin alkaa piirtämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3197544Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771843
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161382- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91251Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701221RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j551171Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901019