Joku väitti, ett ei muka tee?! Ainaki sanoitukset on omia?
Tekee omat biisinsä?
5
924
Vastaukset
- Lazar
Uusimmalla levyllään Pink on kirjoittanut joka ainoan kappaleen. Lisäksi hän on myös toiminut levyn toisena tuottajana. Se on enemmän kuin mitä moni muu artisti tekee..
- MielenkiinnostaElämää
Onko sen jotain väliä, kuka tuottaa levyn, tai kirjoittaa biisit? Ei minusta. Turhaa teiniangstia.
- Agathe
MielenkiinnostaElämää kirjoitti:
Onko sen jotain väliä, kuka tuottaa levyn, tai kirjoittaa biisit? Ei minusta. Turhaa teiniangstia.
... mutt joittenkin mielestä artisti/bändi ei ole kovinkaan arvostettava, jollei tee itse omia biisejään....
Tosin eihän mm. Tarja Turunenkaan tee biisejä, laulaa mitä muut kirjoittavat... - The-Final-Cut
Agathe kirjoitti:
... mutt joittenkin mielestä artisti/bändi ei ole kovinkaan arvostettava, jollei tee itse omia biisejään....
Tosin eihän mm. Tarja Turunenkaan tee biisejä, laulaa mitä muut kirjoittavat...Kyllä mä ainakin arvostan artistia/bändiä rutkasti enemmän jos se säveltäjää kappaleensa ja vielä parempi jos on mukana tuottamassakin.
Nykyään tosin on harvinaista näiden artistien osalta että tekisivät itse kappaleitaan saatika olisivat mukana tuottamassa! Hyvin Pinkiltä jos on itse tehnyt kappaleensa.
Eihän siinä ole mitään pointtia jos artistille tuodaan kaikki valmiiksi. Eihän sekään ole järkevää että taidemaalarille tuodaan valmiiksi tehty maalaus ja sitten taidemaalari vähän viimeistelee sitä ja sen jälkeen se julkaistaan. - josta piirtää!
The-Final-Cut kirjoitti:
Kyllä mä ainakin arvostan artistia/bändiä rutkasti enemmän jos se säveltäjää kappaleensa ja vielä parempi jos on mukana tuottamassakin.
Nykyään tosin on harvinaista näiden artistien osalta että tekisivät itse kappaleitaan saatika olisivat mukana tuottamassa! Hyvin Pinkiltä jos on itse tehnyt kappaleensa.
Eihän siinä ole mitään pointtia jos artistille tuodaan kaikki valmiiksi. Eihän sekään ole järkevää että taidemaalarille tuodaan valmiiksi tehty maalaus ja sitten taidemaalari vähän viimeistelee sitä ja sen jälkeen se julkaistaan.Maalarin pitäisi siis polkaista malli jostain enenn kuin alkaa piirtämään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1742517Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from562070Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276621988- 1041987
Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen321966Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la621307- 1221146
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei211016- 55948
No miten meni?
Onko voittaja olo? Tunnetko onnistumisen riemua? Vastasiko lopputulos odotuksia? Kauaksi ajettu 😘112895