Haluaisin kuulla jotain hyviä firmoja jotka tekisivät omakotitalon perustukset ja jotka osaavat työnsä hoitaa? Ja karkeaa hinta-arviota 130 neliön omakotitalon perustuksista?
Omakotitalon perustukset firmoja?
11
10283
Vastaukset
- lisää
paikkakunta ja sokkelin pituus auttaisivat.
- Nimetön
Toijalan Viialaan oltaisiin rakentamassa... Sokkelin pituutta en tiedä... Kun en ole vielä talopaketteja katsonut mutta talosta tulisi vähintään 5h k.... Muuta en vielä tässä alku vaiheessa osaa kertoa....
- Jarmo
Nimetön kirjoitti:
Toijalan Viialaan oltaisiin rakentamassa... Sokkelin pituutta en tiedä... Kun en ole vielä talopaketteja katsonut mutta talosta tulisi vähintään 5h k.... Muuta en vielä tässä alku vaiheessa osaa kertoa....
Ota sellaista firmaa kuin Hannu Pohjola Oy tai mitään mikä viittaa siihen. Ryssivät mun perustukset Toijalassa lahjakkaasti. Eivät saa osumaan pilarisokkeleita kohdalleen. Säätäminen on uskomatonta ja vielä kahden vuoden jälkeen osa korjauksista tekemättä. Kaiken lisäksi hinta on sikamainen.
- jape
millaiset perustukset haluat.. paalutusta..? louhintaa..? sit.. harkko?..sokkelielementti..? vai valu sokkelit?
- Iltapuhteena
Voi tuommoiset hyvin hoitaa itse. Jos et tarkoita maarakennustöitä myös. Materialeihin sulla menee 2-5000 € ja pari viikonloppua täyspäiväisesti. Itse tein just tuon kokoiset.
- taloa ei saa noille
iltapuhdeperustuksille millään sopimaan, kiireellä sitten taas iltapuhteena korjataan talo märäntyy nurmikolla ja nosturin olisi voinut ostaa jo omaksi kun seissyt odottanut iltapuhteiden päättymistä. Lisäksi asennusporukkakin lähti seuraavalle työmaalle. Mutta perkele että olikin halvat perustukset.
- pläpläää
taloa ei saa noille kirjoitti:
iltapuhdeperustuksille millään sopimaan, kiireellä sitten taas iltapuhteena korjataan talo märäntyy nurmikolla ja nosturin olisi voinut ostaa jo omaksi kun seissyt odottanut iltapuhteiden päättymistä. Lisäksi asennusporukkakin lähti seuraavalle työmaalle. Mutta perkele että olikin halvat perustukset.
Kyllä niille amatöörienkin tekemille perustuksille talo on saatu ilman ongelmia. On hyvin harvinaista että noin pahasti mitat heittää.
Asia kannattaa ottaa kuitenkin vakavasti, tarkistaa mitat ja piirrustukset joista katsotaan. Aika usein amatöörit alkavat katselemaan talon ulkomitoilla kun pitäisi katsoa perustuksen mitat. Kunnan miehet ovat vielä käyneet merkkaamassa talosta ulkokulmat, joten hetki pitää miettiä että mihin se sokkelin kulma tuleekaan ja mihin korkoon. Kyllä se siitä...
- heinäkuu
Varmaan aika oleellinen kysymys on, että missä päin Suomea rakennat taloasi? Niin ja millaiset perustukset. Meillä on juuri eräs päijäthämäläinen firma tekemässä elementtiperustuksia talollemme ja hyvää jälkeä tulee :-)
- Nimetön
Tonne Toijalan viialaan olisi tarkoitus jossain vaiheessa talo pykätä...
- F1234
Älä koskaan sekaannu Pohjolan Perustus Oy. Kaksi kertaa rakennettiin meidän perustustukset ja täyttä p..aa. Ei mitään intoa korjata virheitä eikä kontrollia heidän "franschising" partnereista. Meidän perustuksien tekijä paljastui epäonnistuneeksi vakuutusmyyjäksi joka kavereineen oli siirtynyt perustuksien tekijäksi.
- AkiM89
Ohessa linkki joissa kerron omista kokemuksistani videon kera.
https://www.youtube.com/watch?v=ppBe_GHlAOk
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559