Shiny pokemon?

En mä vaan tiiä

Miten pokemonist voi saada shinyn kun mun kaveril on Fire Redis shiny Charizard eikä suostu kertoo miten sai siit shinyn ku se haluu pitää tiedon itellään. [Vaik sai sen tiedon joltain toiselt kamultaa]

18

972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • retrovertigo

      shinyjä tulee peleissä vastaan täysin sattumanvaraisesti ja harvoin. niitä ei saa mistään tietystä paikasta eikä niiden saamiseen voi vaikuttaa, vaan ihan missä tahansa missä pokemoneja voi tavata vastaan saattaa hyvin pienellä todennäköisyydellä tulla mikä tahansa shiny. myöskin aloituspoke, legendaarinen tai vastustajan pokemon voi olla sellainen. tiiietysti näitä saa myös koodeilla, mutta koodit ovat luusereille jotka eivät muuten osaa pelata, ne vievät maun koko pelaamisesta eikä koodishinyssä ole mitään hienoa.

      • En mä vaan tiiä

        Kiitti tosi paljon =)


    • en tiiä

      sen saa vissii toosi tosi hyvällä tuurilla mulla on cascoon (vihreä :P)

    • ei oo

      mulla oli keltanen swably mut ei oo enää =(

      sain kuitenki violetin wailmerin =)

    • jeeeeeeeeeeeeee

      mä löysin shiny numelin ja luulin et sillä oli joku erikoinen marja kun sen täplät oli siniset :D ja oon löytäny myös shiny psyduckin

    • pokeruspoke

      mulla on ollu pari shinyä geodudea ja yks shiny hippowdon

    • pokeyes

      ite löysin shiny pidoven -> tiimiin!

    • olen tuo jeeeeeeeeee

      jihuuuu :D 19päivää sitten sain pitkästä aikaa uuden shinyn! Buizel platinumissa.. eikä siinä kaikki ja tänään löysin ja sain shiny Unown Oon!! ^^ olen hirveen iloinen. Buizel tuli shainaamalla jo 2ssa

    • Sirupiru

      Kumma kaveri sulla ku ei voinu kertoo. :D
      Mulla oli joskus shiny Numel ja jotain muitaki vanhemmassa pelissä, mutta restarttasin sen niin ne katos.
      Soul Silverissä mulla on shiny Exploud, mutta se on melkeen saman värinen ku normiki. Näin safarilla kerran shinyn Golbatin (se oli vihreä!), mutta se pääs karkuun. :/

    • Snivy

      Mulla on shiny Litwick ja pokedexissa oli myös shiny Elgyem mutta itte oo ees huomannut!!:(

    • Snivy

      ja kun pelasiin kamuun pelii, arvaa mitä!!!Siin tuli Shiny Geodude!. Ja sain myös omaan peliin Shiny Litwick ja Stunfish.

    • mimi7

      Pelasin ekaa kertaa leafgreenia nii vastaan tuli shiny mankey :)

    • VIOLABSOL7

      Onko mitään erityis vinkkejä saada shiny?(joskus täällä luki että poke radarilla voi saada shinyn mutta onkse totta? Ja jos on niin miten.) haluisin shiny absolin pokemon x ja tarviin vinkkejä. mut mul on yks shiny pansear...

    • mul oli shiny rattata mut vaihdoin sen kaverin arcanineen, kaveri kerää shinyjä täl hetkel mul o 2 shiny gligarii tuli peräkkäi hyväl tuuril :D

    • Mulonpari..

      Mul on shiny Groudon, shiny gyarados ja 2 shiny garchompii

    • Koska muutki listaa

      Listaanpas mäkin omat shinyni :D. Mulla on shiny ponyta, rapidash, eevee, ninetales ja sylveon pokemon X:ässä :3

    • Shiny hunt

      Onko jotkut kokeillut tuota soft reset juttua, omistan Pokemon Omega Rubyn ja haluaisin kokeilla napata Giratinan shinyna tietenkin. Miten ihmiset merkkaa ne soft resetit? Laittaako ne aina paperille ne soft reset kerrat?

      https://www.youtube.com/watch?v=TxOBi-tmhE8
      Jos ette ymmärtänyt mistä minä puhun niin katsokaa vaikka tämä video, tai laittakaa Youtubeen ''pokemon shiny hunt'' tjmv.

      Soft reset tehtiin painamalla L R SELECT START samaan aikaan.

    • Paperille ainaki ite

      Ite en oo soft resettaillu pitkään aikaan(viimeks tais olla perlissa tms) mut ite aina merkkasin paperille.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4673
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1024
    Aihe