mitä eroa on esim:suzuki pv:n malossin 80cc sylinterin männissä?eli siis mitä eroa on ikkunamännällä ja ei-ikkunallisella? sehän ei tunnetusti ole läppis. ja kumpi olisi parempi 80cc läppäsylinterissä? 12kesäset jättäkää vastaamatta.
männät
4
2052
Vastaukset
- ...vastaus
Ei ikkunamäntää läppäsylinteriin (Power ja johdannaiset, Autisa), eikä ikkunatonta Malossiin (vaikka läppis olisi jälkeenpäin lisätty). Tuolla säännöllä saa kummastakin parhaat tehot irti.
- jokunoin
mulla ainakin kun ostin power 80cc läppiksen, tuli ikkunamäntä sarjassa mukana. eiköhän ne ois sieltä laittanu umpimännän, jos se olisi noin... ja jos joku vähän kokeneempi/tietäväisempi viittis vähän pidemmästi selitellä niiden eroja? mc-scatterilla ainaski laittavat 80cc malossin sylinteri srajaan mukaan umpimännän. miksiköhän, jos toi sun sääntös pitää paikkansa?
- ...vastaus no.2
jokunoin kirjoitti:
mulla ainakin kun ostin power 80cc läppiksen, tuli ikkunamäntä sarjassa mukana. eiköhän ne ois sieltä laittanu umpimännän, jos se olisi noin... ja jos joku vähän kokeneempi/tietäväisempi viittis vähän pidemmästi selitellä niiden eroja? mc-scatterilla ainaski laittavat 80cc malossin sylinteri srajaan mukaan umpimännän. miksiköhän, jos toi sun sääntös pitää paikkansa?
Ne laittavat kyllä sitä ikkunamäntää mukaan, mutta ei se siihen sylinteriin kuulu. Toimii kyllä jotenkin, mutta umpimänällä paremmin. Ikkunat sotkevat Powerissa takahuuhteluiden toimintaa päästämällä seoksen takaisin imukanavaan. Malossissa taas takahuuhtelukanavat toimivat noiden ikkunoiden kautta. Usko vaan, näin se menee, kokemusta on.
- ...vastaukseen no.2
jokunoin kirjoitti:
Scatterilla laittavat mukaan sen männän, mitä hyllyssä sattuu lähimpänä olemaan. Kannattaa oikeasti valittaa, tietävät kyllä sielläkin, mikä mäntä mihinkin kuuluu ja korjaavat virheensä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273613- 412459
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut362284Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72057Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431562- 381499
- 1271292
- 131289
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2651265Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451255