014-4585299

01445852299

Alkoi tulla taas 014-458529 9 eli dominikaanikone alkoi soitella.

Olin samaan aikaan tilaamassa ystävältäni Jose Vasques:ltä Puerto Platasta syksyksi CATtia purjehdusreissua varten. Mainitsin Jampalle (=jose) kyseisistä puheluista, hän naurahti ja sanoi, että ne loppuvat, kunhan tulee ensimmäinen sateeton yö, no cost for you.

Puhelun aikana en ymmärtänyt, mutta nyt muistin, että hänellähän on 2 pataljoonaa Haitilaisia "marjanpoimijoina".

Tuli vaan mieleen, että onkohan meillä väärät tavat suhtautua Operaattoreita ja Palvelutuottajia kohtaan, Vivi ja ajokortiton liikenneministeri kun ovat niin munattomia?

158

165778

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • (h)aave

      Sain saman puhelun joulun tienoilla keskellä yötä. Vastatessani tiesin että Maciço ei antaisi tätä minulle koskaan anteeksi. Puhelimen rätinä sekoitti puheäänen niin etten saanut edes kunnolla selvää, mutta silti tiesin ettei minun tarvitsisi edes haaveilla Barcelonan matkasta kesäkuussa. Vaikka kaikki oli jo ilmiselvää, änkytin vastaan sen mitä lukion espanjalla nyt pystyi. Hyvin pian minulle myös selvisi, että Juanita oli ollut juonessa mukana jo alusta pitäen. En vain osannut epäillä hänen pyyteetöntä rakkauttaan ja tummia; rehellisen tuntuisia silmiään.

      Minusta tuntui että minut oli petetty! Olin salaliiton viaton uhri, joka omalla verellään on voidellut tätä rikollista koneistoa. En vieläkään ole päässyt täysin yli tapahtuneesta ja edelleenkin haaveilen ensi kuun Barcelonan matkasta... tyhmä kun olen.

      • Juanita75

        hola hola amigo ciao t.Juanita 03-alue Bella notte...hih ihanan romanttista


    • xan

      saatana 3:n vrk:n aikana 4 tai 5 puhelua tullu tosta numerosta ja toinen on 015 3886795 mistä paukkuu vähänväliä..joka kerta punasta luuria vaan,ni ei helvetti ne luovuta vaan,tiedä sit mikä systeemi onkaan..FAK

      • Anniella

        Just tuli puhelu tosta 015 -numerosta ja ku en löytänyt sitä numerohausta niin googlasin sen, ja löysin se täältä, eli kiitti! :) ei tarvi soittaa takas siihen.


      • 015
        Anniella kirjoitti:

        Just tuli puhelu tosta 015 -numerosta ja ku en löytänyt sitä numerohausta niin googlasin sen, ja löysin se täältä, eli kiitti! :) ei tarvi soittaa takas siihen.

        toi 015-nro soitttaaaaaaa. Mikä se mahtaa olla?!


      • Näsä
        015 kirjoitti:

        toi 015-nro soitttaaaaaaa. Mikä se mahtaa olla?!

        Huhhuh, itellekin soitettiin juuri tuosta numerosta, 015 jne. Aina kun soitetaan uudesta numerosta lähetän numeropalveluun, ja jos ei löydy niin en soita takaisin. Mutta hieno homma että löytyi täältä, jos sieltä kerran soitettaan yhdelle jos toisellekin niin tuskinpa on kyse mistään elämää tärkeämmästä asiasta, eli en soita takaisin minäkään :P


      • PiNnA
        Näsä kirjoitti:

        Huhhuh, itellekin soitettiin juuri tuosta numerosta, 015 jne. Aina kun soitetaan uudesta numerosta lähetän numeropalveluun, ja jos ei löydy niin en soita takaisin. Mutta hieno homma että löytyi täältä, jos sieltä kerran soitettaan yhdelle jos toisellekin niin tuskinpa on kyse mistään elämää tärkeämmästä asiasta, eli en soita takaisin minäkään :P

        Joo meitä taitaa olla aika monta nyt sitten kenelle tulee ym. numerosta puheluja. Just tulin reissusta ja 7 puheluu tullut. Onneks sattuu olemaan kaks eri puhelinta/numeroo. Nyt varmaan jos kaikki jättää vaan vastaamaatta ja antaa nuijien yrittää niin eiköhän toi aika nopee kuivu kasaan. Itse ainakin en vastaa enkä aio soittaa takasin. Ihmetellä vaan täytyy mikä järki homassa mahtaa olla??? Jos jollain tietoo niin antaa tulla!


      • Möller
        015 kirjoitti:

        toi 015-nro soitttaaaaaaa. Mikä se mahtaa olla?!

        Olin kuistilla ja oli tullut sillä välin tuosta 015 alkuisesta numerosta puhelu. Ei löytynyt omistajaa numerohaulla, mutta kuitenkin sitten soitin takaisinpäin. Sieltä vastasi tiedote, joka kertoi jonkun yhtiön (en saanut selvää nimestä) asiakaspalvelun koittaneen tavoitella minua, mutta koska en ollut paikalla, niin asiakaspalvelu koettaa myöhemmin uudelleen.

        Saa nyt sitten nähdä, jouduinko jonkin petoksen uhriksi.


      • tilannetta
        Möller kirjoitti:

        Olin kuistilla ja oli tullut sillä välin tuosta 015 alkuisesta numerosta puhelu. Ei löytynyt omistajaa numerohaulla, mutta kuitenkin sitten soitin takaisinpäin. Sieltä vastasi tiedote, joka kertoi jonkun yhtiön (en saanut selvää nimestä) asiakaspalvelun koittaneen tavoitella minua, mutta koska en ollut paikalla, niin asiakaspalvelu koettaa myöhemmin uudelleen.

        Saa nyt sitten nähdä, jouduinko jonkin petoksen uhriksi.

        Saatat saada 20 € laskun ulkomaiseen palvelunumeroon soitosta. Koska kyseessä on petos, jätä lasku maksamatta. Viranomaisten pitäisi estää tällaiset telepetokset.


      • j848
        PiNnA kirjoitti:

        Joo meitä taitaa olla aika monta nyt sitten kenelle tulee ym. numerosta puheluja. Just tulin reissusta ja 7 puheluu tullut. Onneks sattuu olemaan kaks eri puhelinta/numeroo. Nyt varmaan jos kaikki jättää vaan vastaamaatta ja antaa nuijien yrittää niin eiköhän toi aika nopee kuivu kasaan. Itse ainakin en vastaa enkä aio soittaa takasin. Ihmetellä vaan täytyy mikä järki homassa mahtaa olla??? Jos jollain tietoo niin antaa tulla!

        Äskettäin yrittivät soittaa tosta numerosta ...Aikaisemmin tullut saman tyyppisiä puheluita numerosta 0144585299

        Mikä tässä on takana...outoo!


      • Ulpukka
        tilannetta kirjoitti:

        Saatat saada 20 € laskun ulkomaiseen palvelunumeroon soitosta. Koska kyseessä on petos, jätä lasku maksamatta. Viranomaisten pitäisi estää tällaiset telepetokset.

        Puhelu (015-nummerosta) on tullut Midas Touch Oy:stä, jossa myydään kaikennäköistä rompetta, esim. miesten boksereita. Ihan laillinen ja suomalainen yritys, ei mitään hämminkiä niiltä osin...


      • äsken juuri soitti
        PiNnA kirjoitti:

        Joo meitä taitaa olla aika monta nyt sitten kenelle tulee ym. numerosta puheluja. Just tulin reissusta ja 7 puheluu tullut. Onneks sattuu olemaan kaks eri puhelinta/numeroo. Nyt varmaan jos kaikki jättää vaan vastaamaatta ja antaa nuijien yrittää niin eiköhän toi aika nopee kuivu kasaan. Itse ainakin en vastaa enkä aio soittaa takasin. Ihmetellä vaan täytyy mikä järki homassa mahtaa olla??? Jos jollain tietoo niin antaa tulla!

        joku kauppamies?


      • gorilla
        äsken juuri soitti kirjoitti:

        joku kauppamies?

        ja google toi numeron perusteella tänne:) Olen kesälomalla joten en ollut vielä kaheksalta aamulla hereillä kun soittivat, perkeleen koijarit!!!


      • gorilla
        gorilla kirjoitti:

        ja google toi numeron perusteella tänne:) Olen kesälomalla joten en ollut vielä kaheksalta aamulla hereillä kun soittivat, perkeleen koijarit!!!

        Kaikenlisäksi minulla on suoramarkkinointikielto, joten tuommoisten humpuukkisikojen ei pitäisi edes saada soitella minulle! Jos vielä soittaa niin sanon suorat sanat, alkaa oikein keittämään päässä kun ajattelenkin tätä asiaa, minä en tarvitse mitään helvetin postimyynti-alushousuja!!


      • En_meinaa_rekisteröityä_tän...
        PiNnA kirjoitti:

        Joo meitä taitaa olla aika monta nyt sitten kenelle tulee ym. numerosta puheluja. Just tulin reissusta ja 7 puheluu tullut. Onneks sattuu olemaan kaks eri puhelinta/numeroo. Nyt varmaan jos kaikki jättää vaan vastaamaatta ja antaa nuijien yrittää niin eiköhän toi aika nopee kuivu kasaan. Itse ainakin en vastaa enkä aio soittaa takasin. Ihmetellä vaan täytyy mikä järki homassa mahtaa olla??? Jos jollain tietoo niin antaa tulla!

        Hiljensin vain puhelimen, kun piti jutella työkaverin kanssa. Googlasin numeroa piruuttani ja löysin tämän keskustelun.

        Noh, toisaalta tuskinpa olisin googlannut, jos olisin vastannut ja olisivat jotain lehteä yrittäneet myydä. No, jos soittavat toiseen kertaan, niin katotaan mistä on kyse...


      • joku
        PiNnA kirjoitti:

        Joo meitä taitaa olla aika monta nyt sitten kenelle tulee ym. numerosta puheluja. Just tulin reissusta ja 7 puheluu tullut. Onneks sattuu olemaan kaks eri puhelinta/numeroo. Nyt varmaan jos kaikki jättää vaan vastaamaatta ja antaa nuijien yrittää niin eiköhän toi aika nopee kuivu kasaan. Itse ainakin en vastaa enkä aio soittaa takasin. Ihmetellä vaan täytyy mikä järki homassa mahtaa olla??? Jos jollain tietoo niin antaa tulla!

        Mullekin on tullut muutaman kerran puhelu numerosta 0153886795, nyt oli ekan kerran aikaa vastata. Kauppasivat jotain Omega3 ja Ruusunjuuri hyvinvointituotteita vain postimaksujen hinnalla.


      • Sama kuin yllä
        En_meinaa_rekisteröityä_tän... kirjoitti:

        Hiljensin vain puhelimen, kun piti jutella työkaverin kanssa. Googlasin numeroa piruuttani ja löysin tämän keskustelun.

        Noh, toisaalta tuskinpa olisin googlannut, jos olisin vastannut ja olisivat jotain lehteä yrittäneet myydä. No, jos soittavat toiseen kertaan, niin katotaan mistä on kyse...

        Tarjosivat jotain ravintolisää, jossa on ruusunjuurta ja omega 3:a. Vuoden verran pelkillä postikuluilla.

        Varmisti täti vielä kun kieltäydyin että olenhan minä täysi-ikäinen.


      • hile
        joku kirjoitti:

        Mullekin on tullut muutaman kerran puhelu numerosta 0153886795, nyt oli ekan kerran aikaa vastata. Kauppasivat jotain Omega3 ja Ruusunjuuri hyvinvointituotteita vain postimaksujen hinnalla.

        Nyt taitaa olla oikeen joku helokki kausi, kun ne soittaa koko ajan. Siitä soittajasta ei meinannu päästä millään eroon vaikka sanoin, että syön kyllä ihan tarpeeksi vitamiineja...pakko oli heittää luuri korvaan..


      • Joku taas
        joku kirjoitti:

        Mullekin on tullut muutaman kerran puhelu numerosta 0153886795, nyt oli ekan kerran aikaa vastata. Kauppasivat jotain Omega3 ja Ruusunjuuri hyvinvointituotteita vain postimaksujen hinnalla.

        Tuli puhelu samasta 015-numerosta ja tällä kertaa kauppasivat uudistunutta Hesaria. Olisi ollut vain 18€/kk, mieluummin luen TurunSanomat ilmaiseksi netistä, on varmemmin luettavissa ennen töihinlähtöäkin.


      • Tänks
        PiNnA kirjoitti:

        Joo meitä taitaa olla aika monta nyt sitten kenelle tulee ym. numerosta puheluja. Just tulin reissusta ja 7 puheluu tullut. Onneks sattuu olemaan kaks eri puhelinta/numeroo. Nyt varmaan jos kaikki jättää vaan vastaamaatta ja antaa nuijien yrittää niin eiköhän toi aika nopee kuivu kasaan. Itse ainakin en vastaa enkä aio soittaa takasin. Ihmetellä vaan täytyy mikä järki homassa mahtaa olla??? Jos jollain tietoo niin antaa tulla!

        Googlaus säästi turhalta suoramarkkinointijuputukselta. Kyllä internet parantaa elämänlaatua! :)


      • Rontti
        Tänks kirjoitti:

        Googlaus säästi turhalta suoramarkkinointijuputukselta. Kyllä internet parantaa elämänlaatua! :)

        Vastasin numeroon, kuului vaan musiikkia, eikä mitään muuta. Ihmeellistä toimintaa. No eipähän tartte näillekään suoramarkkinoijille enään vastata.


      • möökojki
        PiNnA kirjoitti:

        Joo meitä taitaa olla aika monta nyt sitten kenelle tulee ym. numerosta puheluja. Just tulin reissusta ja 7 puheluu tullut. Onneks sattuu olemaan kaks eri puhelinta/numeroo. Nyt varmaan jos kaikki jättää vaan vastaamaatta ja antaa nuijien yrittää niin eiköhän toi aika nopee kuivu kasaan. Itse ainakin en vastaa enkä aio soittaa takasin. Ihmetellä vaan täytyy mikä järki homassa mahtaa olla??? Jos jollain tietoo niin antaa tulla!

        mulle yrittisoittaa en yleensä vastaa jos en tunne tommosia...huviksee googlasin, hieno homma tää nyt tiien ettei tarvii vastata jatkossakaa....:)


      • jepjuu
        Tänks kirjoitti:

        Googlaus säästi turhalta suoramarkkinointijuputukselta. Kyllä internet parantaa elämänlaatua! :)

        Hih, enpä taija vastata, tänään kahdesti yritetty soittaa :D


      • ihmettelijä4
        gorilla kirjoitti:

        Kaikenlisäksi minulla on suoramarkkinointikielto, joten tuommoisten humpuukkisikojen ei pitäisi edes saada soitella minulle! Jos vielä soittaa niin sanon suorat sanat, alkaa oikein keittämään päässä kun ajattelenkin tätä asiaa, minä en tarvitse mitään helvetin postimyynti-alushousuja!!

        Juuh. Googlella saa aina vastauksen. :)

        Itse sain eilen 21.2.2007 myös puhelun ko. numerosta. Yritin soittaa takaisin ja meni johonkin automaattiseen puhelinvastaajaan... Onko tietoa mikä yritys on kyseessä ja kenen numero?


      • mrrrr
        tilannetta kirjoitti:

        Saatat saada 20 € laskun ulkomaiseen palvelunumeroon soitosta. Koska kyseessä on petos, jätä lasku maksamatta. Viranomaisten pitäisi estää tällaiset telepetokset.

        Mulle on soitettu tuosta kyseisestä numerosta moneen kertaan! Todella rasittavaa, en tiedä mitä ne haluavat ja mitä V***** ne "asiakaspalvelullaan" ajaa takaa...kun soitin pariin otteeseen takaisin viesti oli että :"Hyvä asiakkaamme, Midas Touch oy:n asiakaspalvelija on yrittänyt tavoittaa teitä blaa blaa... " Joudunko nyt maksamaan maltaita takaisin soitoista? Mikä asiakas mä muka niille oon kun en edes tiedä koko helap****sta niin en mitään? Pistää raivoksi tollanen...


      • juuUU
        PiNnA kirjoitti:

        Joo meitä taitaa olla aika monta nyt sitten kenelle tulee ym. numerosta puheluja. Just tulin reissusta ja 7 puheluu tullut. Onneks sattuu olemaan kaks eri puhelinta/numeroo. Nyt varmaan jos kaikki jättää vaan vastaamaatta ja antaa nuijien yrittää niin eiköhän toi aika nopee kuivu kasaan. Itse ainakin en vastaa enkä aio soittaa takasin. Ihmetellä vaan täytyy mikä järki homassa mahtaa olla??? Jos jollain tietoo niin antaa tulla!

        Kolmas kerta kun soittavat. Ensi kerralla vastaan ja räjähdän puhelimeen? Ellen olisi googlettanut, olisin saattanut luulla ko. puhelun olevan tärkeäkin. Suoramarkkinointia siis...


      • EI KANNATA VASTATA
        Anniella kirjoitti:

        Just tuli puhelu tosta 015 -numerosta ja ku en löytänyt sitä numerohausta niin googlasin sen, ja löysin se täältä, eli kiitti! :) ei tarvi soittaa takas siihen.

        JOO!! TUTTU NUMERO! EI KANNATA VASTATA


      • mistä äänetön soittoääni?
        Anniella kirjoitti:

        Just tuli puhelu tosta 015 -numerosta ja ku en löytänyt sitä numerohausta niin googlasin sen, ja löysin se täältä, eli kiitti! :) ei tarvi soittaa takas siihen.

        Näitä lehdenmyyjiä riittää. Mulle on soiteltu esim numeroista 092512801, 092512701, 0456587144. Tallennan kaikki kännykkään saman nimen "Lehdenmyyjä". Mistähän saisi äänettömän soittoäänen näille?
        Ensin kerrotaan että saa veloituksetta 3:n tai 6 kk:n lehdet ja kun kerron että lähetä vaan ne ilmaiset lehdet sanotaan ettei se muka käy kun pitäisi tilata maksullisiakin lehtiä. Hieman on jymäyttämisen maku. Eli itse en tilaa mitään sellaiselta lehden myyjältä joka aloittaa että saa muka ilmaiseksi jotain lehtiä. Opettelisivat ensin olemaan reiluja ja sanoisivat vaikka että saan 3 kk:n lehdet kaupan päälle kun tilaan maksullisena 4 kk. Onko se muka niin vaikeeta - vai meneekö lehtitaloilla niin huonosti että pitää alentua moiseen.


      • sannoo2008
        ihmettelijä4 kirjoitti:

        Juuh. Googlella saa aina vastauksen. :)

        Itse sain eilen 21.2.2007 myös puhelun ko. numerosta. Yritin soittaa takaisin ja meni johonkin automaattiseen puhelinvastaajaan... Onko tietoa mikä yritys on kyseessä ja kenen numero?

        Juuh. Googlella saa aina vastauksen. :)

        Itse sain eilen 15.12.2008 myös puhelun ko. numerosta. Yritin soittaa takaisin ja meni johonkin automaattiseen puhelinvastaajaan... Onko tietoa mikä yritys on kyseessä ja kenen numero?


      • pjap
        juuUU kirjoitti:

        Kolmas kerta kun soittavat. Ensi kerralla vastaan ja räjähdän puhelimeen? Ellen olisi googlettanut, olisin saattanut luulla ko. puhelun olevan tärkeäkin. Suoramarkkinointia siis...

        358153886795 numerosta soitettiin TAAS. Kyseessä on Provia Finland Oy niminen yritys.


      • Ihmettelen vain
        pjap kirjoitti:

        358153886795 numerosta soitettiin TAAS. Kyseessä on Provia Finland Oy niminen yritys.

        Outoa vain että numero on salainen, ei ainakaan löydy Fonecta Finderilla, mutta onneksi on Google!


      • Damonsandler
        sannoo2008 kirjoitti:

        Juuh. Googlella saa aina vastauksen. :)

        Itse sain eilen 15.12.2008 myös puhelun ko. numerosta. Yritin soittaa takaisin ja meni johonkin automaattiseen puhelinvastaajaan... Onko tietoa mikä yritys on kyseessä ja kenen numero?

        Jooh tota, joku sanoi että kuivuu kasaan.
        Eipä näin ole. Tyttöystävälleni soitellaan jatkuvasti tästä numerosta.
        Voisin jopa sanoa että kerran kahden viikon välein.
        Hän vastasi tänään (28.7.-09), ikään kuin kauhuelokuvasta, luurin toisesta päästä kuului vain hengitys.


      • seepe

        Tuli aamupäivän aikana 5 puhelua. Menee kohta häiriköinniksi.


    • ???

      niin kelle tämä numero kuuluu tai mille yritykselle tms. menee hermo kun sieltä soitellaan kokoajan...

      • JPP

        Vastasin ko. numeroon ja joku nainen kaupitteli "ilmaisia" boxereita.. Vain postikulut noin 4e olisi pitänyt maksaa.. Ei kiitos..


      • guyuyuigyyuyuy
        JPP kirjoitti:

        Vastasin ko. numeroon ja joku nainen kaupitteli "ilmaisia" boxereita.. Vain postikulut noin 4e olisi pitänyt maksaa.. Ei kiitos..

        hijijhio


    • perkele

      hirtetään koko paska!!

      • lklklklk

        Soitellaan kaikki sinne pilareita!


    • Juu-ei

      KYrsii, kun kaverit soittelee akun loppuun enkä vi*ussakaan vastaa. Netistä löytyi niiden kotisivut, muttei mitään yhteistietoja. Hienoa.
      Vi*tu mitä ru*kkareita.

      • plussapallo^^

        Mikäs kyseinen yritys on? viittitkö heitellä vaikka osoitteen niin kurkkaillaan mikä on puuhan takana =)


      • Madeline
        plussapallo^^ kirjoitti:

        Mikäs kyseinen yritys on? viittitkö heitellä vaikka osoitteen niin kurkkaillaan mikä on puuhan takana =)

        prkl nyt soi jo täälläkin, souramarkkinointi kielto voimassa mutta se ei heitä ilmeisesti kiinnosta


      • Labuna
        Madeline kirjoitti:

        prkl nyt soi jo täälläkin, souramarkkinointi kielto voimassa mutta se ei heitä ilmeisesti kiinnosta

        Joo, soitto tuli tänään samaisesta numerosta nätiski kesken palaverin. Onneks ei tullut vastattua. V*tuttaa, kun puhelin tärisee taskussa töissä ollessa joittenki romun myyjien toimesta. Joo, nuo suoramarkkinointi kiellot ei tunnu purevan. Periaattesta en kyllä tilaa näiltä myyjiltä mitään. Osaan ostaa boxerit itse kaupasta ja tila lehdet muutenki.


      • Labuna

        http://www.midastouch.fi/

        Joo, kontakteja vuoden aikana 6.5 miljoonaa. Eli toisin sanottuna ovat soittaaneen niin montakertaa vuodessa. Just Just.. tämän firman kierrän kaukaa.


      • on ollu
        Labuna kirjoitti:

        http://www.midastouch.fi/

        Joo, kontakteja vuoden aikana 6.5 miljoonaa. Eli toisin sanottuna ovat soittaaneen niin montakertaa vuodessa. Just Just.. tämän firman kierrän kaukaa.

        toinen SIM-kortti käyttämättä muutaman kuukauden ja viime viikolla kokeilin sitä niin eiköhän puhelin pirahtanut jo alle tunnissa. Soittajan numerona 358153886795, en vastannut onneksi. Numero 3851445.... kauppaa alushousuja.


      • PiNnA
        on ollu kirjoitti:

        toinen SIM-kortti käyttämättä muutaman kuukauden ja viime viikolla kokeilin sitä niin eiköhän puhelin pirahtanut jo alle tunnissa. Soittajan numerona 358153886795, en vastannut onneksi. Numero 3851445.... kauppaa alushousuja.

        0153886795 No niin taas jotain kiusataan ja ihan syyttä!!!! Oikeesti tohon numeroon ei kannata vastata ja ei kannnata soittaa takasin missään nimessä!
        Kohta alkaa palaa pinna ja otan ns.2 luurin duuniin mukaan ja ja kerron mitä olen asiasta mieltä!!!!!
        PRKL!


      • Nimimerkkki
        PiNnA kirjoitti:

        0153886795 No niin taas jotain kiusataan ja ihan syyttä!!!! Oikeesti tohon numeroon ei kannata vastata ja ei kannnata soittaa takasin missään nimessä!
        Kohta alkaa palaa pinna ja otan ns.2 luurin duuniin mukaan ja ja kerron mitä olen asiasta mieltä!!!!!
        PRKL!

        Heh, aika tyhjästä hermostuvaa sakkia :D
        Yleensä noitten puhelinmyyjien ohjelmistot soittaa useampaan otteeseen automaattisesti jos numero ei ole vastannut.
        Jos ette halua että saatte puheluita tuntemattomista numeroista (tässä tapauksessa näköjään markkinointi puheluita) ottakaa ihmeessä Puhelintarjonnan rajoituspalvelu käyttöön ja iskekää numero salaiseksi :)


      • murrimörri

        Otappas asiasta selvää.. yhteystiedot löytyvät netistä :)

        http://www.midastouch.fi/

        Ota yläpalkista kohta yhtiöt, ja sieltä yhteystiedot.. :)
        Mutta turhaanpa sinne alat yhteyttä ottamaan. Poistavat numerosi aineistosta vain ns. "suoramarkkinointikiellon myötä"


      • abina
        Labuna kirjoitti:

        http://www.midastouch.fi/

        Joo, kontakteja vuoden aikana 6.5 miljoonaa. Eli toisin sanottuna ovat soittaaneen niin montakertaa vuodessa. Just Just.. tämän firman kierrän kaukaa.

        Midas Touch yrityksen hallituksen puheenjohtajana on Trainer's Housen Jari Sarasvuo.
        http://www.midastouch.fi/press_info.html


      • kaffu
        Labuna kirjoitti:

        Joo, soitto tuli tänään samaisesta numerosta nätiski kesken palaverin. Onneks ei tullut vastattua. V*tuttaa, kun puhelin tärisee taskussa töissä ollessa joittenki romun myyjien toimesta. Joo, nuo suoramarkkinointi kiellot ei tunnu purevan. Periaattesta en kyllä tilaa näiltä myyjiltä mitään. Osaan ostaa boxerit itse kaupasta ja tila lehdet muutenki.

        Siis ja helvet*i koko ajan soitellaan? Tänään aamulla 8.30, noh siitä suivaantuneena jouduin uniltani nousemaan. Sitte, seuraavaks ku lounaalla nii 12.05 ja vieeel piti kerran soittaa illalla varmuuden vuoks. Joka kerta löin luurin korvaan. Numero vaihtoon jossei pia lopu.. Helv******..


      • tollaset pitäs haastaa oike...
        Labuna kirjoitti:

        http://www.midastouch.fi/

        Joo, kontakteja vuoden aikana 6.5 miljoonaa. Eli toisin sanottuna ovat soittaaneen niin montakertaa vuodessa. Just Just.. tämän firman kierrän kaukaa.

        Satuin itse saamaan kyseisestä numerosta (015 388 6795) puhelun tänään. Kauppasivat kalaöljykapseleita. Vannoutuneena kasvissyöjänä ja allergikkona, kysyin, mitä kapselit pitävät sisällään. Puhelinmyyjä kertoi, että mm. äyriäisöljyä. Siinä vaiheessa kerroin, että "okei, se ei kyllä sovi ruokavaliooni". Puhelinmyyjä nauroi vastaukselleni! Huh huh, mitä myyjiä päästetään hommiin. Sanoin tyypille, että ens puhelussa koita ryhdistäytyä ja olla asiakaspalvelija. Perään mietin, että asian ei tarttis jäädä tähän.. no, vuodatinpahan sit tänne, ku muutki saanu tota roskaa niskaansa!


    • Jusma

      Oli hyvä ku löyty soittaja googlen kautta. En päässyt vastaamaan, koska olin suihkussa. Itse pyrin vastaamaan aina ja laitan luurin sängylle. Ennätys on minuutin luokkaa, jonka ajan soittaja on puhunut itsekseen. Varmaan ottanut päähän, kun huomannut ettei langan päässä ole ketään. Mukavaa hupia, kokeilkaa!

    • penaltya kehiin

      Minullakin on pirahtanut känny tässä parin päivän aikana edellä mainituissa merkeissä. En ole kerennyt vastaamaan, enkä vastaa. Kiitos infosta kohtalon toverit!

    • Jazu

      Muijalle tuli kans soitto tuosta 015 alkuisesta...

      Kävin sen firman sivuille ja luin tiedotteista:

      Trainers' House ja Midas Touch mullistavat markkinointikäytännöt yritysliitollaan -

      KAKSI MENESTYJÄORGANISAATIOTA YHDISTÄVÄT VOIMANSA

      4.1.2006 on tehty merkittävä yritysjärjestely, jossa Jari Sarasvuon luotsaama markkinointi- ja valmennusyritys Trainers´ House Oy on tullut tasaveroiseksi osakkaaksi contact center –palvelukonserni Midas Touch Oy:hyn. Yritysjärjestelyn avulla varmistetaan asiakkaiden tavoitteiden toteutuminen niin laadullisilla kuin taloudellisillakin mittareilla - sekä voimistetaan kummankin yrityksen kasvua .


      Että tällaista

    • Bothered

      Kiitos teille, selvisi kaupustelijan numero!

      • olivat mullekkin

        yrittäneet soittaa vastottain. Onneksi olin vielä nukkumassa.


      • soitto
        olivat mullekkin kirjoitti:

        yrittäneet soittaa vastottain. Onneksi olin vielä nukkumassa.

        ja vielä jatkuu tänään tuli mulle just hetki sitten eli klo 20 tosta numerosta soitto..ei onneksi tarvinnu vastata.


      • hehee..
        soitto kirjoitti:

        ja vielä jatkuu tänään tuli mulle just hetki sitten eli klo 20 tosta numerosta soitto..ei onneksi tarvinnu vastata.

        klo 20.43 tuli puhelu mutta en kerenny vastaamaan. google pelasti taas :)
        tuun lukee taas parin kk päästä tuliko tänne uusia viestejä.


      • Palla
        hehee.. kirjoitti:

        klo 20.43 tuli puhelu mutta en kerenny vastaamaan. google pelasti taas :)
        tuun lukee taas parin kk päästä tuliko tänne uusia viestejä.

        Tänää tohon kyseiseen numeroon vastasin kun tiesin että varmasti soittaa uudestaan. Numeron tiesin kun aikasemmin googletin tänne.
        Soitto tuli aamulla klo 9 ja keräsin vähän aikaa aggressiota ja annoin palaa. Käskin sen tunkee ne tuotteensa ******* ja jättämään ihmiset rauhaan. Törkeintä markkinointia mitä on. Onneks olin matkalla töihin vasta niin sain rauhassa antaa palaa
        aggressiot puhelimeen. Päivä meni mukavasti sen jälkeen, olin tosi lepposalla päällä =)


      • ei vastata
        Palla kirjoitti:

        Tänää tohon kyseiseen numeroon vastasin kun tiesin että varmasti soittaa uudestaan. Numeron tiesin kun aikasemmin googletin tänne.
        Soitto tuli aamulla klo 9 ja keräsin vähän aikaa aggressiota ja annoin palaa. Käskin sen tunkee ne tuotteensa ******* ja jättämään ihmiset rauhaan. Törkeintä markkinointia mitä on. Onneks olin matkalla töihin vasta niin sain rauhassa antaa palaa
        aggressiot puhelimeen. Päivä meni mukavasti sen jälkeen, olin tosi lepposalla päällä =)

        yrittivät perkeleet tännekin soitella. en vastannu. googletin numeron ja päädyin tänne. hyvä ettei tullu vastattua...miks ihmisiä pitää kiusata tällaisella.


      • tännekin
        hehee.. kirjoitti:

        klo 20.43 tuli puhelu mutta en kerenny vastaamaan. google pelasti taas :)
        tuun lukee taas parin kk päästä tuliko tänne uusia viestejä.

        ...oli yritetty kyseisestä numerosta soittaa. Kiitos googlelle, löysin tämän ja olen jatkossakin vastaamatta.


      • hehee..
        hehee.. kirjoitti:

        klo 20.43 tuli puhelu mutta en kerenny vastaamaan. google pelasti taas :)
        tuun lukee taas parin kk päästä tuliko tänne uusia viestejä.

        Äsken tuli puhelu, nopeesti laitoin googleen numeron ja päädyin tänne. Nyt on numero tallennettu puhelimeen, että tiedän kuka sieltä taas soittaa.

        Ei kiinnosta pätkääkään mitä asiaa niillä on, jos jotain tärkeetä niin laittakoot postissa tulemaan. Eipä noista numeroista koskaan mitään muuta olekaan tullu kuin gallup-kyselyjä ja tavaran myyntiä.


      • kaffu
        hehee.. kirjoitti:

        klo 20.43 tuli puhelu mutta en kerenny vastaamaan. google pelasti taas :)
        tuun lukee taas parin kk päästä tuliko tänne uusia viestejä.

        Sain kans kyseisestä numerosta puhelun ja ehdin vastata ja lyötiin luurikorvaan. :D


      • grr-grr
        kaffu kirjoitti:

        Sain kans kyseisestä numerosta puhelun ja ehdin vastata ja lyötiin luurikorvaan. :D

        Täälläkin soi; soittajana sama numero. En vastannut, sillä olen ulkomailla.

        GRR, puhelinmarkkinointi pitäisi kieltää. Se on ihmisten HÄIRINTÄÄ.


    • k-iintynyt

      Sama, 014-4585299, ties monennenko kerran. Seuraavalla kerralla tilataanpas niiltä jotain ja sitten perutaan tilaus kun tulee postitse luvattu tilausvahvistus. Tilauksen voi perua netissä. Menee niiltä ainakin kirjeenpostituskulut.

      • viturat

        Google selvittää..Perkele ku noita puheluita tulee. Jo,o talletin kans numeron ni ei tarvi mietii..ei vaan vastaa..


      • none
        viturat kirjoitti:

        Google selvittää..Perkele ku noita puheluita tulee. Jo,o talletin kans numeron ni ei tarvi mietii..ei vaan vastaa..

        Kiitos kaikille kirjoittajille. Googlesta voi näköjään nauttia näinkin.

        Toisaalta posetiivista että suoramarkkinoija käyttää numeronsa.


      • mape
        none kirjoitti:

        Kiitos kaikille kirjoittajille. Googlesta voi näköjään nauttia näinkin.

        Toisaalta posetiivista että suoramarkkinoija käyttää numeronsa.

        Kiitos kaikille numeron ilmoittamisesta. Kaikista turhista gallup/kaupustelunumeroista pitäis tehdä vastaavat. Pari puhelua mullekin on tuolta 015 -alkusesta numerosta yritetty soitella. Enpä oo viittiny vastata kun oon tosi huono sanomaan EI! :)
        Tulee liian usein ostettua turhaa krääsää vaan siks että saa puhelimen suljettua.


      • Brethillith
        mape kirjoitti:

        Kiitos kaikille numeron ilmoittamisesta. Kaikista turhista gallup/kaupustelunumeroista pitäis tehdä vastaavat. Pari puhelua mullekin on tuolta 015 -alkusesta numerosta yritetty soitella. Enpä oo viittiny vastata kun oon tosi huono sanomaan EI! :)
        Tulee liian usein ostettua turhaa krääsää vaan siks että saa puhelimen suljettua.

        Tullut varmaan soitto per päivä, viikon ajan tuosta prkln 015 3886795 nro:sta. Meni vihdoin hermot kun en numerotiedustelusta tietoja löytänyt, ja päätin googlettaa. Tännehän sitä päädyttiin..:)
        Hyvä tietää varmuudella, että taas on kyseessä jokin pirun lehti/pilleri/kalsari/vene/koru -myyjä. Ensi kerran kun soittaa, on mulla isokiinari sytytysvalmiina luurin päässä.


      • Koijarien vihaaja
        Brethillith kirjoitti:

        Tullut varmaan soitto per päivä, viikon ajan tuosta prkln 015 3886795 nro:sta. Meni vihdoin hermot kun en numerotiedustelusta tietoja löytänyt, ja päätin googlettaa. Tännehän sitä päädyttiin..:)
        Hyvä tietää varmuudella, että taas on kyseessä jokin pirun lehti/pilleri/kalsari/vene/koru -myyjä. Ensi kerran kun soittaa, on mulla isokiinari sytytysvalmiina luurin päässä.

        Vastatkaa ihmeessä, kun seuraavan kerran soittavat. Älkää kuunnelko, mutta ynähdelkää sopivasti aina välillä. Yrityksen puhelinlaskut nousee, kun venytätte puhelujen keston äärimmilleen. Eivätpä ehdi myöskään soittelemaan muille niin usein.


    • tänään yritti

      Noin tunti sitten oli ko. numero yrittänyt soittaa.Meinasin soittaa takaisin, mutta numero vaikutti niin oudolta että päätin laittaa sen googlen hakuun. Onneksi laitoin ja löysin tämän keskustelun, eipähän tule vastattua jos yrittävät uudelleen :)

      • Junnurapu

        Yrittivät äskettäin soitella tuosta 015-alkuisesta numerosta.. Onneksi en töissä pystynyt vastaamaan.. Seuraavaksi jos soittavat, niin voisin toivottaa soittajan alimpaan helvettiin.........


      • nunnuli
        Junnurapu kirjoitti:

        Yrittivät äskettäin soitella tuosta 015-alkuisesta numerosta.. Onneksi en töissä pystynyt vastaamaan.. Seuraavaksi jos soittavat, niin voisin toivottaa soittajan alimpaan helvettiin.........

        joku parisen kertaa yrittäny tosta numerosta soitella. enpä oo vastannu.


      • lukcy1111
        nunnuli kirjoitti:

        joku parisen kertaa yrittäny tosta numerosta soitella. enpä oo vastannu.

        Mullekin soiteltu uskollisesti jo kuukauden ajan. Keskimäärin muutama soitto viikossa. Sitkeitä sissejä. Mutta siinäpähän kuluttavat aikaansa. Minä kuluta aikaani moiseen paskaan.


      • maxu1
        lukcy1111 kirjoitti:

        Mullekin soiteltu uskollisesti jo kuukauden ajan. Keskimäärin muutama soitto viikossa. Sitkeitä sissejä. Mutta siinäpähän kuluttavat aikaansa. Minä kuluta aikaani moiseen paskaan.

        mullekki yritti tänään soittaa toi numero, mut enhän mä voi siihen vastata ku oon töissä:)laitoin sit sen googleen, niin pääsin tänne.jos olisin vastannu siihen ja se olis kaupustellu jotain, niin olisin lyöny luurin korvaan.niin teen aina;)eipähän tarvi turhia selitellä.


      • 6 kertaa!

        Numerosta 09-25125701 soitettiin minulle jokunen aika sitten 6 kertaa 1,5 tunnin aikana! Minusta se menee jo häirinnän puolelle. Puhelin pirisi vartin välein. En vastannut, koska samainen nro on tavoitellut ennenkin ja kyseessä on jonkinmoista puhelinmyyntiä. Itsellänikin on suoramarkkinointikielto. Hieman kyllä pisti vihaksi; johan tuollaista samasta nrosta tullutta puhelumäärää säikähtäisi, jos olisi vaikka ollut sen ajan töissä. Luulisi, että jollain on nyt todella ollut jokin hätänä... Uskomatonta touhua.


      • arghhhh

        Joo, tännekin soiteltu tänään jo 4 kertaa. Kerran löin jo luurin korvaankin, vaan aina vaan jatkuu. Ei näytä suoramarkkinointikielto auttavan.


      • kypsyny
        arghhhh kirjoitti:

        Joo, tännekin soiteltu tänään jo 4 kertaa. Kerran löin jo luurin korvaankin, vaan aina vaan jatkuu. Ei näytä suoramarkkinointikielto auttavan.

        joo, ei tunnu markkinointikiellot purevan noihin tyyppeihi, mut ei suorat sanatkaan. Kertokaa kun keksitte jonku keinon saada noi HÄIRIKÖT lopettaan ton soittelun...


      • Vimbu
        6 kertaa! kirjoitti:

        Numerosta 09-25125701 soitettiin minulle jokunen aika sitten 6 kertaa 1,5 tunnin aikana! Minusta se menee jo häirinnän puolelle. Puhelin pirisi vartin välein. En vastannut, koska samainen nro on tavoitellut ennenkin ja kyseessä on jonkinmoista puhelinmyyntiä. Itsellänikin on suoramarkkinointikielto. Hieman kyllä pisti vihaksi; johan tuollaista samasta nrosta tullutta puhelumäärää säikähtäisi, jos olisi vaikka ollut sen ajan töissä. Luulisi, että jollain on nyt todella ollut jokin hätänä... Uskomatonta touhua.

        Sain puhelun 12.4.07 samasta numerosta 09-25125701, vastasin ja kuului vain hetken suhinaa ja heti lyötiin luuri kiinni. Typerää!


      • elinita
        Vimbu kirjoitti:

        Sain puhelun 12.4.07 samasta numerosta 09-25125701, vastasin ja kuului vain hetken suhinaa ja heti lyötiin luuri kiinni. Typerää!

        Minulle soitettiin myös. Kauppasivat jotain lehteä.


      • just tuosta

        numerosta, hitto olin hertalla ni en viittiny vastata.
        Enirosta ei löytynyt mitään tietoja, minullakin on "soittokielto" mut ei nää paskat uso!!


      • puhelinmarkkaaaa
        Vimbu kirjoitti:

        Sain puhelun 12.4.07 samasta numerosta 09-25125701, vastasin ja kuului vain hetken suhinaa ja heti lyötiin luuri kiinni. Typerää!

        Hei,

        Ainakin tänne myivät Aku Ankkaa. Eli Sanoma Oy:n asialla.

        Ei mitään tietoa minkä telemarkkinointi lafkan tuo 09-25125701 on, kaikki 09-25125* alkuiset numerot pitäisi kai kuulua "Helsingin Silmäsairaala Oy" nimiselle yritykselle.


        -


      • onneks en vastannu :)
        6 kertaa! kirjoitti:

        Numerosta 09-25125701 soitettiin minulle jokunen aika sitten 6 kertaa 1,5 tunnin aikana! Minusta se menee jo häirinnän puolelle. Puhelin pirisi vartin välein. En vastannut, koska samainen nro on tavoitellut ennenkin ja kyseessä on jonkinmoista puhelinmyyntiä. Itsellänikin on suoramarkkinointikielto. Hieman kyllä pisti vihaksi; johan tuollaista samasta nrosta tullutta puhelumäärää säikähtäisi, jos olisi vaikka ollut sen ajan töissä. Luulisi, että jollain on nyt todella ollut jokin hätänä... Uskomatonta touhua.

        juu, tänää soittanu jo pari kertaa tuo 09-25125701, enpä ole jaksanu vastailla..


      • hakabe
        kypsyny kirjoitti:

        joo, ei tunnu markkinointikiellot purevan noihin tyyppeihi, mut ei suorat sanatkaan. Kertokaa kun keksitte jonku keinon saada noi HÄIRIKÖT lopettaan ton soittelun...

        Tuli kans puhelu 0153886795 firmasta ...

        Niin no .. eihän kyseessä ole "häiriköt" vaan työtä tekevät (usein muita töitä ei-saavat henkilöt kuten itse olin). Markkinointi on perseestä, sitä elää silloin hengessä mukana, myyjät ovat keskenään kaikki kavereita eikä ymmärretä miksi ihmiset tiuskivat myyjille.

        Pointtinahan on se, että myyjät myisivät varmasti itse omalla tyylillään (ilman lehtimyynti -PAINA PÄÄLLE, ÄLÄ KESKUTELE, JYRÄÄ TARJOUS LÄPI). Useat myyntifirmat laittavat jonkun "perehdyttäjän" uusien _myyjien_ viereen ja vaativat heitä lukemaan litanian läpi.

        Spiikkiohjeita olen nähnyt monia.. Ehkä pahimmat ovat näissä pohjoismaidennumeropalvelu :n omissa missä on ohjeena: "Naura asiakkaalle räkäisesti ja hekottaen kerro ettei tässä nyt xxxxx olla mitään laivaa ostamassa".

        Homma pissii. Jälleenmyyntifirmojen pohjallahan on usein 1-2 henkilön pystyttämä pulju jotka sitten saavat kuin saavatkin näitä jälleenmyyntisopimuksia.

        On kuitenkin muistettava se, että suurin osa myyntineuvottelijoista tekee työtänsä ansaitakseen leivän paskakasan keskellä. Ei tietoa esimerkiksi tuntipalkasta (joo voit saada ehkä 3e/h mutta sitten provisiopalkka laskeekin 6e liittymä jne), ei tietoa mistään TES:stä, ei mitään luottamushenkilöä, ei kuuluta liittoon, ei työterveyttä, ei ergonomiaa, puhelut soitetaan kännykällä ja numerot poimitaan a4 paperista.

        Periaatteessa olet hyvässä asemassa jos työpaikka tarjoaa kahvit!

        Olen monessa jälleenmyyntipuljussa ollu töissä. Viimeisessä olin johtoasemassa ja kun näihin olosuhteisiin yritin vaikuttaa, kenkä heilui :).

        Kenenkään ei tarvitse sääliä myyjää joka jyrää eikä anna puheenvuoroa. Lehtimyynnissähän on myös kyse siitä, että suurin osa Suomalaisista on kohteliasta väkeä eivätkä lyö luuria korvaan. 3-nappi pohjaan niin piippi ääni varmasti lopettaa moottoriturvan käynnin.

        Terkuin : Bebe


      • swsaad
        just tuosta kirjoitti:

        numerosta, hitto olin hertalla ni en viittiny vastata.
        Enirosta ei löytynyt mitään tietoja, minullakin on "soittokielto" mut ei nää paskat uso!!

        Soittelevat näköjään taas numerosta 0153886795.


      • voi vidu
        swsaad kirjoitti:

        Soittelevat näköjään taas numerosta 0153886795.

        0153886795 tuosta numerosta tullu jo kaks puhelua tunnin sisään


      • Outo numero
        swsaad kirjoitti:

        Soittelevat näköjään taas numerosta 0153886795.

        Tänään minullekin on soitettu numerosta 0153886795.
        Enpä taida soittaa takaisin, kun tämän keskustelun näin...


      • kyllästynyt78
        6 kertaa! kirjoitti:

        Numerosta 09-25125701 soitettiin minulle jokunen aika sitten 6 kertaa 1,5 tunnin aikana! Minusta se menee jo häirinnän puolelle. Puhelin pirisi vartin välein. En vastannut, koska samainen nro on tavoitellut ennenkin ja kyseessä on jonkinmoista puhelinmyyntiä. Itsellänikin on suoramarkkinointikielto. Hieman kyllä pisti vihaksi; johan tuollaista samasta nrosta tullutta puhelumäärää säikähtäisi, jos olisi vaikka ollut sen ajan töissä. Luulisi, että jollain on nyt todella ollut jokin hätänä... Uskomatonta touhua.

        mulle kans soitellaan ko. numerosta aika usein. just äsken viimex (2x 5 min sisäl). grrr!!! oon joskus vastannu ja se on ollu joku galluppi. ei paljoo nappaa vastaa, mut soittaja ei näköjään tajua sitä (on meinaa soitellu mulle toissa kesästä lähtien)!!! menee hermot!!!

        p.s. oli aikeessa painaa "lähetä" ja yllättäen ko. numerosta yritetään taas soittaa


      • Alpo Rusi
        puhelinmarkkaaaa kirjoitti:

        Hei,

        Ainakin tänne myivät Aku Ankkaa. Eli Sanoma Oy:n asialla.

        Ei mitään tietoa minkä telemarkkinointi lafkan tuo 09-25125701 on, kaikki 09-25125* alkuiset numerot pitäisi kai kuulua "Helsingin Silmäsairaala Oy" nimiselle yritykselle.


        -

        Itä-saksan stasin osasto etsii Tiusasten perillisiä


      • Aku Ankan tilaaja
        Vimbu kirjoitti:

        Sain puhelun 12.4.07 samasta numerosta 09-25125701, vastasin ja kuului vain hetken suhinaa ja heti lyötiin luuri kiinni. Typerää!

        Minullekin soiteltiin tänään 2.11.07 useaan kertaan tuosta 09 25125701 numerosta. Lopulta pääsin vastaamaan. Soittaja oli Sanoma Magazines Finlandin puhelinmyyjä kaupittelemassa jotain MikroBittia tai vast. Ei kiinnostanut tarjous. Kysyin mistä se sai numeroni, niin väitti 'ettei tiedä kun tietokone soittaa automaattisesti'. Eli jotain asiakasrekisteriä käyttävät kun kerran tiesi minun tilaavan Aku Ankkaa.


      • leevi
        6 kertaa! kirjoitti:

        Numerosta 09-25125701 soitettiin minulle jokunen aika sitten 6 kertaa 1,5 tunnin aikana! Minusta se menee jo häirinnän puolelle. Puhelin pirisi vartin välein. En vastannut, koska samainen nro on tavoitellut ennenkin ja kyseessä on jonkinmoista puhelinmyyntiä. Itsellänikin on suoramarkkinointikielto. Hieman kyllä pisti vihaksi; johan tuollaista samasta nrosta tullutta puhelumäärää säikähtäisi, jos olisi vaikka ollut sen ajan töissä. Luulisi, että jollain on nyt todella ollut jokin hätänä... Uskomatonta touhua.

        Minuakin on tuo samainen numero vaaninut jo kaksi viikkoa. Aloinpa sitten vasiten testaamaan mitä tuumivat siihen että lyön aina luurin korvaan...
        No eipä auta!!!olen läpänyt luuria jo 4 kertaa ja silti soittelevat uudestaan!!!!!


      • Maa-Jussi
        Aku Ankan tilaaja kirjoitti:

        Minullekin soiteltiin tänään 2.11.07 useaan kertaan tuosta 09 25125701 numerosta. Lopulta pääsin vastaamaan. Soittaja oli Sanoma Magazines Finlandin puhelinmyyjä kaupittelemassa jotain MikroBittia tai vast. Ei kiinnostanut tarjous. Kysyin mistä se sai numeroni, niin väitti 'ettei tiedä kun tietokone soittaa automaattisesti'. Eli jotain asiakasrekisteriä käyttävät kun kerran tiesi minun tilaavan Aku Ankkaa.

        Sitä vaan, että tuo 09 251 25701 numero soittelee edelleen. Kiva tietää, että kyseessä on lehtimyyjä!

        :) Jussi


      • iv57
        Maa-Jussi kirjoitti:

        Sitä vaan, että tuo 09 251 25701 numero soittelee edelleen. Kiva tietää, että kyseessä on lehtimyyjä!

        :) Jussi

        Koittaa kaupata mikrobittii...... jooo plaa plaa älkää vastatko


      • E.m.p.p.u
        onneks en vastannu :) kirjoitti:

        juu, tänää soittanu jo pari kertaa tuo 09-25125701, enpä ole jaksanu vastailla..

        Hyvä että täältä aina löytää googlettamalla näitä "ongelma"-numeroita :D
        Tietää olla vastaamatta jatkossakin!


      • Nimetön
        onneks en vastannu :) kirjoitti:

        juu, tänää soittanu jo pari kertaa tuo 09-25125701, enpä ole jaksanu vastailla..

        tästä 09-25125701 numerosta, ja kiitän, että en vastannut:).


      • jose jose
        Junnurapu kirjoitti:

        Yrittivät äskettäin soitella tuosta 015-alkuisesta numerosta.. Onneksi en töissä pystynyt vastaamaan.. Seuraavaksi jos soittavat, niin voisin toivottaa soittajan alimpaan helvettiin.........

        ...ja lopettaisitte ton naurettavan itkemisen. Ihan naurettavia urpoja kun täällä kauhistellaan kun joku soittaa myydäkseen jotain. Mitä sitten??? Vastaatte ja toteatte että ei kiitos. Loppuu ne "häirikköpuhelut" siihen.
        ..tun urpot


    • En vastaa ikinä

      Mulle soitettiin äsken numerosta 358153886795. En vastannu...En vastaa ikinä, jos en tiedä kuka se on tai jos on "tuntematon soittaa". Onneks googlasin, ku ei löytyny henkilöhausta... Säälittävää toimintaa tollanen. Sen takii vaa kirjotin tänne, et googleen tulee enemmän linkkejä tohon numeroon ja jos ne tyypit tajuis jossai vaihees lopettaa...

      • kerppele

        Just äsken soitettiin mullekin tuosta 015 388... nrosta ja vastasin, sillä suuntanumero on sama kuin kaupungissa josta olen kotoisin, aattelin et se on joku tuttu (vaikken yleensä tuntemattomille vastaa)..

        Sieltä toisesta päästä kuului joku ihme jonotusmusiikki (samanlainen kun jonotat vaikka jonnekin asiakaspalveluun) ja heti perään alkoi kuulua epämääräinen piip piip -ääni...

        Numerotiedustelu ei löytänyt, mutta google tietää aina kaiken :)


      • busy
        kerppele kirjoitti:

        Just äsken soitettiin mullekin tuosta 015 388... nrosta ja vastasin, sillä suuntanumero on sama kuin kaupungissa josta olen kotoisin, aattelin et se on joku tuttu (vaikken yleensä tuntemattomille vastaa)..

        Sieltä toisesta päästä kuului joku ihme jonotusmusiikki (samanlainen kun jonotat vaikka jonnekin asiakaspalveluun) ja heti perään alkoi kuulua epämääräinen piip piip -ääni...

        Numerotiedustelu ei löytänyt, mutta google tietää aina kaiken :)

        Minullekin soitetaan parin päivän välein siitä 015 3886795 numerosta, myös viikonloppuisin. Turhauttavaa...


      • soitettiin
        busy kirjoitti:

        Minullekin soitetaan parin päivän välein siitä 015 3886795 numerosta, myös viikonloppuisin. Turhauttavaa...

        tosta numerosta...en taida soittaa takas...


      • soiteltiin
        soitettiin kirjoitti:

        tosta numerosta...en taida soittaa takas...

        tuosta 015... numerosta jo 2 kertaa tänä aamuna... kiva herätä 8.30 lomalla puhelimen pirinään. PRKL!!


      • Annaha
        soiteltiin kirjoitti:

        tuosta 015... numerosta jo 2 kertaa tänä aamuna... kiva herätä 8.30 lomalla puhelimen pirinään. PRKL!!

        joo tänneki oli tullut puhelu klo 08:13... ihime hommaa...


      • prkle
        Annaha kirjoitti:

        joo tänneki oli tullut puhelu klo 08:13... ihime hommaa...

        Sama täällä. Puhelin soi kello 8:04. Vtun kivaa kun on käynyt yövuoron jälkeen tuntia aiemmin nukkumaan. Numeropalveluun laitoin itsekin, ja kun ei sieltä vastausta tullut, niin Luojalle kiitos Googlesta. :D


      • xirtlu
        Annaha kirjoitti:

        joo tänneki oli tullut puhelu klo 08:13... ihime hommaa...

        Jeah, meikäläisellekin klo 8:19 tuli, silmät ristissä ponkasin kännykän luo ja katoin että outo numero (015-3886795), päättelin tuon olevan tosiaan jokin suoramyyntinumero ja painoin "Hiljennä" ja painuin pehkuihin. Hyvä ettei avovaimoni herännyt, oli känny jäänyt äänelliselle.

        Tässä jotain aseita turhaa mainontaa vastaan: http://kaip.iki.fi/spam/EiMainoksiaKiitos.html#jos-saat-mainoksen

        Myönnän itsekin olleeni puhelinmyyjä (Saunalahden alihankkijalla), olin ko. paikassa lähinnä siksi, koska muualta ei töitä herunut. Työnteko ei maistunut, joten koko kesän ajalta provikat jäivät alle 200 euron. Fyysinen läsnäolo, joka johti hulppean näköiseen työsuhteeseen CV:ssä auttoi saamaan nykyisen työpaikan Suomen Postilta, tai siis Itellalta, ja nautin nykyisestä työstäni. Palkkakin on varma, vaikkei päätä huimaava.


    • justone

      Jokseenkin huvittavaa miten te kaikki raportoitte tänne montako kertaa he ovat yrittäneet soittaa.

      Miksette vastaa heti ensimmäisellä soitolla ja sano vaan että ei kiinnosta niin pääsette siitäkin riesasta ja he eivät yritä soitella niin kauan kunnes tavoittaisivat teidät?

      Vai onko joku saanut riesaksi asti sieltä jatkuvia tarjouksia mitä erilaisimmista tuotteista? Tai puheluja sen jälkeen kun on kerran vastannut? Se kiinnostaisi tietää.

      • utelias.......................

        Tyyppi kyseli digiboksista, onko sitä ja aiotaanko hankkia.


      • dfgdfgdfg
        utelias....................... kirjoitti:

        Tyyppi kyseli digiboksista, onko sitä ja aiotaanko hankkia.

        Kannattaa luoda puhelimeen oma ryhmä tuontapaisille numeroille. Sen jälkeen asetat ko. ryhmälle soittoääneksi pätkän hiljaisuutta. Sellaisen pätkän voi tehdä jollain äänieditorilla ja tallentaa sen puhelimen tukemassa formaatissa (wav, mp3,..). Puhelimeen sen voi siirtää esim bluetoothilla tai muistikortilla.

        Kun ne sitten taas pommittavat, olet autuaan tietämätön koko hommasta. Kunhan et pidä vibraa päällä.


      • jojo
        dfgdfgdfg kirjoitti:

        Kannattaa luoda puhelimeen oma ryhmä tuontapaisille numeroille. Sen jälkeen asetat ko. ryhmälle soittoääneksi pätkän hiljaisuutta. Sellaisen pätkän voi tehdä jollain äänieditorilla ja tallentaa sen puhelimen tukemassa formaatissa (wav, mp3,..). Puhelimeen sen voi siirtää esim bluetoothilla tai muistikortilla.

        Kun ne sitten taas pommittavat, olet autuaan tietämätön koko hommasta. Kunhan et pidä vibraa päällä.

        Siis sinänsähän noissa 015-alkuisissa numeroissa ei ole mitään ihmeellistä. Se on Mikkelin alueen suuntanumero. Siis ihan tavallisesta lankanumerosta soittavat. Sattuu vain olemaan näköjään paljon puhelinmyyntilafkoja siellä päin.


      • härkää sarvista

        Kenenkään ei tarvitse hyväksyä tällaista häiriköintiä. Laittakaa mailia esim. kauppa- ja teollisuusministeriöön [email protected] tai kuluttajavirastoon, kansanedustajallenne jne. jne. ja vaatikaa puhelinmarkkinoinnin kieltämistä!

        Esim. Tanskassa on laki, joka kieltää puhelinmyynnin ilman kuluttajan ennakolta antamaa suostumusta, ja Ruotsissa Kuluttajavirasto on tehnyt samanlaisen aloitteen.

        Olkaa aktiivisia ja vaatikaa!


      • hash
        utelias....................... kirjoitti:

        Tyyppi kyseli digiboksista, onko sitä ja aiotaanko hankkia.

        soittivat mulle sampon asiakaspalvelusta ja kyselivät onko ongelmia ollu


    • Lantaloora
    • astiko

      Minulle tuli pari soittoyritystä numerosta 94779404666. Taisi tulla aika kaukaa, sillä 94 ilmoittaa puhelun tulevan Sri Lankasta? En tietenkään vastannut.

    • tuli puhelu

      Minulle tuli pari soittoyritystä numerosta 94779404666. Taisi tulla aika kaukaa, sillä 94 ilmoittaa puhelun tulevan Sri Lankasta? En tietenkään vastannut.

    • numerosta

      meni vastaajaan ja kun soitin takasin siellä oli äänite.
      katsoin netistä mikä yritys on kyseessä,niin täällähän on vaikka kuin paljon juttua tästä..

      • Mikko-Ilmari

        Soitto tullut 3.4.2008 klo 23:25


      • juupa juu
        Mikko-Ilmari kirjoitti:

        Soitto tullut 3.4.2008 klo 23:25

        5. Soveliaat yhteydenottoajat
        Puhelinmyynnissä tulisi kuluttajalle soitettaessa pyrkiä siihen, että kuluttajalle ei tarjottaisi puhelimitse toimeksiantajan samaa tuotetta tai palvelua 2 kuukauden kuluessa edellisestä soitosta, ellei kuluttaja ole yrityksen asiakas tai soitto perustu kuluttajan tahdonilmaisuun.
        Toimeksisaajan tulee huolehtia siitä, että sen palveluksessa olevat puhelinmyyjät soittavat kuluttajille vain maanantain ja lauantain välisenä aikana. Sovelias soittoaika maanantaista perjantaihin on kello 9.00 – 20.30 ja lauantaisin kello 10.00 – 18.00. Sallittujen soittoaikojen ulkopuolella soittaminen on kielletty, jolleivät puhelinmyyjä ja asiakas ole nimenomaisesti sopineet toisin tai myytävän tuotteen luonteesta johdu muuta (esimerkiksi asuntoesittelyyn liittyvien asuntoluottojen tarjoaminen). Mikäli sunnuntaina on edellä selostetun mukaisesti sopivaa soittaa on sovelias soittoaika 12.00 – 18.00.

        http://www.ssml.fi/files/241/tm-kaytanne_yritys_5.4.2004.pdf


      • diiba daaba
        Mikko-Ilmari kirjoitti:

        Soitto tullut 3.4.2008 klo 23:25

        5. Soveliaat yhteydenottoajat
        Puhelinmyynnissä tulisi kuluttajalle soitettaessa pyrkiä siihen, että kuluttajalle ei tarjottaisi puhelimitse toimeksiantajan samaa tuotetta tai palvelua 2 kuukauden kuluessa edellisestä soitosta, ellei kuluttaja ole yrityksen asiakas tai soitto perustu kuluttajan tahdonilmaisuun.
        Toimeksisaajan tulee huolehtia siitä, että sen palveluksessa olevat puhelinmyyjät soittavat kuluttajille vain maanantain ja lauantain välisenä aikana. Sovelias soittoaika maanantaista perjantaihin on kello 9.00 – 20.30 ja lauantaisin kello 10.00 – 18.00. Sallittujen soittoaikojen ulkopuolella soittaminen on kielletty, jolleivät puhelinmyyjä ja asiakas ole nimenomaisesti sopineet toisin tai myytävän tuotteen luonteesta johdu muuta (esimerkiksi asuntoesittelyyn liittyvien asuntoluottojen tarjoaminen). Mikäli sunnuntaina on edellä selostetun mukaisesti sopivaa soittaa on sovelias soittoaika 12.00 – 18.00.

        http://www.ssml.fi/files/241/tm-kaytanne_yritys_5.4.2004.pdf


      • ääähh
        Mikko-Ilmari kirjoitti:

        Soitto tullut 3.4.2008 klo 23:25

        5. Soveliaat yhteydenottoajat
        Puhelinmyynnissä tulisi kuluttajalle soitettaessa pyrkiä siihen, että kuluttajalle ei tarjottaisi puhelimitse toimeksiantajan samaa tuotetta tai palvelua 2 kuukauden kuluessa edellisestä soitosta, ellei kuluttaja ole yrityksen asiakas tai soitto perustu kuluttajan tahdonilmaisuun.
        Toimeksisaajan tulee huolehtia siitä, että sen palveluksessa olevat puhelinmyyjät soittavat kuluttajille vain maanantain ja lauantain välisenä aikana. Sovelias soittoaika maanantaista perjantaihin on kello 9.00 – 20.30 ja lauantaisin kello 10.00 – 18.00. Sallittujen soittoaikojen ulkopuolella soittaminen on kielletty, jolleivät puhelinmyyjä ja asiakas ole nimenomaisesti sopineet toisin tai myytävän tuotteen luonteesta johdu muuta (esimerkiksi asuntoesittelyyn liittyvien asuntoluottojen tarjoaminen). Mikäli sunnuntaina on edellä selostetun mukaisesti sopivaa soittaa on sovelias soittoaika 12.00 – 18.00.

        http://www.ssml.fi/files/241/tm-kaytanne_yritys_5.4.2004.pdf


      • *Melina49*
        ääähh kirjoitti:

        5. Soveliaat yhteydenottoajat
        Puhelinmyynnissä tulisi kuluttajalle soitettaessa pyrkiä siihen, että kuluttajalle ei tarjottaisi puhelimitse toimeksiantajan samaa tuotetta tai palvelua 2 kuukauden kuluessa edellisestä soitosta, ellei kuluttaja ole yrityksen asiakas tai soitto perustu kuluttajan tahdonilmaisuun.
        Toimeksisaajan tulee huolehtia siitä, että sen palveluksessa olevat puhelinmyyjät soittavat kuluttajille vain maanantain ja lauantain välisenä aikana. Sovelias soittoaika maanantaista perjantaihin on kello 9.00 – 20.30 ja lauantaisin kello 10.00 – 18.00. Sallittujen soittoaikojen ulkopuolella soittaminen on kielletty, jolleivät puhelinmyyjä ja asiakas ole nimenomaisesti sopineet toisin tai myytävän tuotteen luonteesta johdu muuta (esimerkiksi asuntoesittelyyn liittyvien asuntoluottojen tarjoaminen). Mikäli sunnuntaina on edellä selostetun mukaisesti sopivaa soittaa on sovelias soittoaika 12.00 – 18.00.

        http://www.ssml.fi/files/241/tm-kaytanne_yritys_5.4.2004.pdf

        Kiitos, tallensin puhelimeen nimeksi älä vastaa.
        Mulla ja miehelläni on vielä salaiset numerot. Mikä on siis yrityksen nimi, laitan sinne reklamaatiota!


      • jpa
        *Melina49* kirjoitti:

        Kiitos, tallensin puhelimeen nimeksi älä vastaa.
        Mulla ja miehelläni on vielä salaiset numerot. Mikä on siis yrityksen nimi, laitan sinne reklamaatiota!

        Tehokas tapa hankkiutua pidemmäksi aikaa eroon puhelinhäirikkömyyjistä ei ole se, että jättää vastaamatta. Paras tapa on se, että vastaa, pyytää kertomaan lisää, jättää puhelimen pöydälle ja lähtee itse kahville. :) Takaisin tullessa voi sitten vilaista kauanko on kaupustelija pitänyt monologia yllä. Ensimmäisen kerran kun tein näin, ei minulle tullut puoleen vuoteen noita häirikkösoittoja. Tänään tuli tästä ko. numerosta, mutta valitettavasti en ollut paikalla "vastaamassa". :(


      • järkyttynyt
        jpa kirjoitti:

        Tehokas tapa hankkiutua pidemmäksi aikaa eroon puhelinhäirikkömyyjistä ei ole se, että jättää vastaamatta. Paras tapa on se, että vastaa, pyytää kertomaan lisää, jättää puhelimen pöydälle ja lähtee itse kahville. :) Takaisin tullessa voi sitten vilaista kauanko on kaupustelija pitänyt monologia yllä. Ensimmäisen kerran kun tein näin, ei minulle tullut puoleen vuoteen noita häirikkösoittoja. Tänään tuli tästä ko. numerosta, mutta valitettavasti en ollut paikalla "vastaamassa". :(

        mulle just äsken soitteli toi aiemmin tässä ketjussa mainittu 015-numero. uskomatonta että 2006 vuonna jo soitelleet... nyt kun eletään jo vuotta 2008


      • jep jep
        järkyttynyt kirjoitti:

        mulle just äsken soitteli toi aiemmin tässä ketjussa mainittu 015-numero. uskomatonta että 2006 vuonna jo soitelleet... nyt kun eletään jo vuotta 2008

        Joo kyllä ne tuntuu soittelevan... Viime viikolla yhtenä aamulla heräsin klo 8.15, en vastannut kun olin nukkumassa... Samaisena päivänä 014- ja 015-alkuisesta numerosta soittivat 10 kertaa... Et silleen... Viimeisimpään puheluun vastasin ja hyvin painokkaasti ilmaisin että en osta yhtään mitään mitä he kauppaavat...


    • 0153886795

      Ja nyt jatkuu täällä päässä. Vittu että ottaa päähän , kun lomalla herättävät kahdeksalta aamulla. Onneks en vastannu. Ja pommitus jatkuu...

      Selvää häirintää!!!

      • Mulle soitettiin yhdeksän aikaan tänään, ja vähän vitutti ku heräsin ihan unitokkurassa, en vastannu. :/ Sitten ne soitti äsken uudestaan ja erehdyin vastaamaan, mut luurin päässä ei ollut ketään.

        Ihan kummaa touhua... Mulle tullu jo kymmeniä puheluita tosta numerosta.


      • N78

        Onneksi googletin numeron ja löysin teiltä tähän jotain vastausta. Minua on tuosta numerosta häiritty nyt neljä päivää; joka päivä noin 5-8 soittoa. En vastaa tuntemattomiin numeroihin. Voiko tuosta tehdä jonkinsortin tutkintapyyntöä?


      • O&O

        Tänään soitettu kolme kertaa tuosta numerosta. Punainen luuri FTW. Taidan kyllä seuraavalla kerralla ehkä jo vastata, jos vaikka loppuisi häiriköinti.


    • Kartsi

      Hah, sainpahan annettua takaisin saakelin häiriköille, kun rouva 014 taas soitti vastasin ja annoin luurin koiralleni, joka osaa ulvoa käskystä. Loput voitte arvata:D

    • P@si

      Tänään soitettiin numerosta 015-3886795 kaksi kertaa. 8:17 ja 8:32 ekalla kertaa en pystynyt vastaamaan mutta toisella kertaa vastasin. Mitään ei sieltä sanottu, kuului vain hälyääniä, jonkin aikaa sitä kuuntelin ja laitoin kiinni. Luulin jonkinlaiseksi aidoksi häiriösoitoksi, olin aika yllättynyt kun sen takaa löytyi yritys. Yllättävää että tällä tavalla toimiva markkinointifirma on pysynyt pystyssä näinkin pitkään.

      • 015

        Tänää soitettii 015-388 6795 numerosta 5 kertaa kun olin koulussa.. Pitkään jaksavat tuollaista harrastaa..


      • Rollukka
        015 kirjoitti:

        Tänää soitettii 015-388 6795 numerosta 5 kertaa kun olin koulussa.. Pitkään jaksavat tuollaista harrastaa..

        yleensä en ylipäätään vastaa tuntemattomiin numeroihin, tuolta kyseisestä 015 numerosta ovat pari viikkoa yrittäneet kiinni saada. Usein ollut koulussa tai töissä silloin, mutta joskus olen suoraan punaista luuria näyttänyt niille


      • väsynyt ja vihainen
        Rollukka kirjoitti:

        yleensä en ylipäätään vastaa tuntemattomiin numeroihin, tuolta kyseisestä 015 numerosta ovat pari viikkoa yrittäneet kiinni saada. Usein ollut koulussa tai töissä silloin, mutta joskus olen suoraan punaista luuria näyttänyt niille

        Antakaa ihmisten nukkua prkl puhelu tuli kesken unien


      • parkku

        Kiitos kaikille ja erityisesti ensimmäiselle tästä 015-3886795 numerosta kirjoittaneelle. En ole vastannut siihen tähän mennessä ja nyt nämä jutut luettuani en varmasti vastaa jatkossakaan. Ihmeen sitkeitä pirulaisia.


    • En vastannut

      Minulle tuli 22.6.2009 puhelu numerosta 0144585299. En vastannut, kun olin liikenteessä. Kysyin numerotiedustelusta, ja sanoivat sen olevan lankapuhelin. En mieti sitä enempää.

      • Aamuyöllä

        On se kummaa jos tässä maassa saa tehdä puhelinmyyntiä keskellä yötä.
        Mulle tuli soitto numerosta 014-4585299 kello 03.12!!!!!!!!!!!!!!!
        Arvatkaa vaan ketuttiko ja rankasti kun keskellä yötä herätetään.....


      • taas on
        Aamuyöllä kirjoitti:

        On se kummaa jos tässä maassa saa tehdä puhelinmyyntiä keskellä yötä.
        Mulle tuli soitto numerosta 014-4585299 kello 03.12!!!!!!!!!!!!!!!
        Arvatkaa vaan ketuttiko ja rankasti kun keskellä yötä herätetään.....

        Niinhän toi usein on soitellut.


      • heheeeee
        taas on kirjoitti:

        Niinhän toi usein on soitellut.

        Numerosta 015-3886795 rillutelleet tänään jo ties kuinka monta kertaa. Eikä epätoivoista porukkaa. :/


      • ahistaa
        heheeeee kirjoitti:

        Numerosta 015-3886795 rillutelleet tänään jo ties kuinka monta kertaa. Eikä epätoivoista porukkaa. :/

        mullekin soitettu 015-3886795 numerosta epämääräisinä kellonaikoina useita kertoja, pari ekaa kertaa vastasin mutta ensin kuului vain joku outo ääni ja sitten tuut tuut tuut. joten tallensin numeron nimellä "älä vastaa" enkä ole sen jälkeen vastannutkaan. onko kukaan kysellyt poliisilta asiasta..?


      • fätti
        ahistaa kirjoitti:

        mullekin soitettu 015-3886795 numerosta epämääräisinä kellonaikoina useita kertoja, pari ekaa kertaa vastasin mutta ensin kuului vain joku outo ääni ja sitten tuut tuut tuut. joten tallensin numeron nimellä "älä vastaa" enkä ole sen jälkeen vastannutkaan. onko kukaan kysellyt poliisilta asiasta..?

        Tänään aamulla 10.03 sottelivat, mutta en vastannu kun nukuin. Google johti tänne.


    • huoh mitä touhua

      mulle tuli nyt tänään klo 20:45 puhelu tuosta samaisesta numerosta, josta täälläkin on ollut paljon puhetta, eli 358153886795.
      onneks näköjään en ollut kuullut puhelua pelailultani.
      eniro finder ei löytänyt mitään, mut onneks google löysi.
      tietääpä vaan, ettei tartte vastata, ku seuraavan kerran soittaa!

      • ...

        Tallentakaa numero muistiin ja laittakaa puhelun katkaisija ohjelma, lyö automaattisesti luurin korvaan.


      • Kyllästynyt 014
        ... kirjoitti:

        Tallentakaa numero muistiin ja laittakaa puhelun katkaisija ohjelma, lyö automaattisesti luurin korvaan.

        014 4585299 soittelee minullekkin :(
        FUCK!


      • yksi osti kielto pal
        Kyllästynyt 014 kirjoitti:

        014 4585299 soittelee minullekkin :(
        FUCK!

        Soitelkaa reippaasti vaan takaisin:)

        http://www.midastouch.fi/


    • kylllästynyt....

      Perkele että ottaa päähän nää puhelinterroristit. Ensin pommitetaan numerosta 0144585299 ja siihenkun ei vastaa, ni rumba alkanut nyt myös 015 -alkuisista. Lainsäätäjille olis töitä, häirintäähän tää alkaa jo olla. Yleensä ei pitäs soitella, jos ei vastata perkele!

      • mitä vit

        Tänään koulussa kesken tunnin tuli puhelu 0153886429 numerosta, en vastannut.


      • OÖGSÖ
        mitä vit kirjoitti:

        Tänään koulussa kesken tunnin tuli puhelu 0153886429 numerosta, en vastannut.

        Just äsken soi puhelin ja toi samainen numerohan se siellä.


      • Toopeli
        mitä vit kirjoitti:

        Tänään koulussa kesken tunnin tuli puhelu 0153886429 numerosta, en vastannut.

        Tässä numeroita, joista itselle on yritetty soittaa tsiljoona kertaa. Kyseessä lehtimyyjät esim. A-lehdet jne.
        050 406 1344
        050 406 1523
        050 406 1200
        050 406 1366
        050 406 1215
        050 406 1273
        014 8393100

        Huomaa 050-numeroissa järjestelmällinen sarja 406!!


      • ketuttaaa
        Toopeli kirjoitti:

        Tässä numeroita, joista itselle on yritetty soittaa tsiljoona kertaa. Kyseessä lehtimyyjät esim. A-lehdet jne.
        050 406 1344
        050 406 1523
        050 406 1200
        050 406 1366
        050 406 1215
        050 406 1273
        014 8393100

        Huomaa 050-numeroissa järjestelmällinen sarja 406!!

        Puolisolle soittavat koko ajan tuosta numerosta 015-3886795. Vaikka on salainen numero niin jostain ovat urkkineet sen.


      • Mika4523535
        ketuttaaa kirjoitti:

        Puolisolle soittavat koko ajan tuosta numerosta 015-3886795. Vaikka on salainen numero niin jostain ovat urkkineet sen.

        Tuosta 014 numerosta tullut pari soittoa tänään, Google johti tänne. Hyvä keino saada puhelinmyynti loppumaan on vastata ja valehdelle olevansa (ainakin parilla vuodella) alaikäinen. Tällöin sinun tietosi eivät jää kiertämään myyjältä toiselle, vaan lappusi poistetaan pinkasta. Sen jälkeen ei sama firma sinulle soittele, ellei numerosi joudu uudestaan heidän haltuun jotain toista kautta.


      • AXSUS
        Mika4523535 kirjoitti:

        Tuosta 014 numerosta tullut pari soittoa tänään, Google johti tänne. Hyvä keino saada puhelinmyynti loppumaan on vastata ja valehdelle olevansa (ainakin parilla vuodella) alaikäinen. Tällöin sinun tietosi eivät jää kiertämään myyjältä toiselle, vaan lappusi poistetaan pinkasta. Sen jälkeen ei sama firma sinulle soittele, ellei numerosi joudu uudestaan heidän haltuun jotain toista kautta.

        OVA LEHTIMYYJÄT...


    • Dominikaanikone?
      mitä oikeasti tarkoittaa?

      Tänään sain puhelun tuolta, tosin en vastannut.

      • Sariliina

        numerosta tuli just soitto,mutten kerennyt vastaamaan. Minulla on tapana tarkastaa enirosta tai googlesta kaikki oudot numerot ennen kuin soittelen takaisin.


    • Höpsö

      Tänään tuli tuosta numerosta soitto aamulla klo 09.25 en vastannut kesken aamun torkkuminuuttien (varsinkin kun moista numeroalkua 014-koskaan nähnytkään). Näitä lueskeltuani tietää ettei tarvia vastata :)

      • v_tuttaa

        358153886429 tuli soitto ja google ohjasi tänne... (sama numero näkyy jo tässä ketjussa)

        ittellä on telemarkkinointikielto käytössä, mutta eipä näytä kaikkia koskevan sekään...


      • VOI JUM******!
        v_tuttaa kirjoitti:

        358153886429 tuli soitto ja google ohjasi tänne... (sama numero näkyy jo tässä ketjussa)

        ittellä on telemarkkinointikielto käytössä, mutta eipä näytä kaikkia koskevan sekään...

        Sama homma. Tänään soitettiin tähän. Katoin enirosta -> ei tietoo. Googletin-> ohjasi tänne. Sit soitin takas ja tuuttaa varattua!!!!!


      • -nainen-
        VOI JUM******! kirjoitti:

        Sama homma. Tänään soitettiin tähän. Katoin enirosta -> ei tietoo. Googletin-> ohjasi tänne. Sit soitin takas ja tuuttaa varattua!!!!!

        Mulle on nyt tullut tässä illalla tunnin sisällä 4x puheluita 09-25125782? Äsken se soi vain kerran-kaks ja lopetti. En ole vastannut.

        Omistan lankaliittymänkin, kerran siihen soitettiin, vastasin ja sieltä ei juurikaan kuulunut mitään ja katkesi :O


    • Roskarobotin vastais

      Yo numeroista tullut vajaan viikon sisään puhelu. En vastannut noihin, eikä hälyttänytkään kummassakaan tapauksessa kuin ehkä n. 5 sekuntia.

    • Cernua

      Puhelimen call blogger ohjelma blokkaa näitä myyjiä pois. Numerokannan kerääminen kestää hiukan, mutta aika vähän tulee nykyään läpi enää.
      Lehtimyyjät ei oo kiusannut pariin vuoteen enää, kun on aina sanonut että on sokee. Kai niillä sana kiirii?

    • Anonyymi

      😂😂😂🤣🤣🤣🤣🙏🙏🙏🙏🙏

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      3505
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2191
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2081
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1965
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      83
      1640
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1371
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1271
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe