Mielisairaus ja jooga

Pseudowulf

Erään hieman kyseenalaisen ja mielenlaadultaan epävakaan henkilön ansiosta tästä palstasta on tullut paikka, jossa käsitellään nykyään ainoastaan mielisairauksia. Ko. henkilö on lisäksi saanut joogaajat ja muut idän uskonnoista kiinnostuneet henkilöt näyttäytymään huonossa valossa: hulluina tai vähintäänkin sekavina ja epäjohdonmukaisina yksilöinä. Itse pidän hyvin valitettavana, että palsta on kehittynyt tähän suuntaan...

9

3289

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • braku

      Mieli sairaudet Skitsofrenia. Jakomielisyys; Xmielessä. Ei kyennyt tekemään valintaa kahden tai useamman asian väliltä, valiten ne kaikki, vaikka ne ovat keskenään ristiriitaisia. Joku skitsofreeni saattaa toisinaan olla yksi niistä ja toisinaan toinen, joka luultavasti tarkoittaa käytännössä sitä, että pukee jonkun persoonan, ja toiseen aikaan jonkun toisen, siinä ei toiminnallisesti ollen mitään eroa normaaliin ihmiseen verrattuna, sen ollessa varsinkin näinä aikoina vielä yleistä, multipersoonaisuuden ollessa vahvempaa, yleisempää ei-valaistuneella tasolla. Xmielemme vastakohdat/erilaisuudet; ei ole yhtenäistä persoonaa Xmielenä. Ilman totaalista skitsofrenian astetta Xmielen persoonat (asiat) eivät ilmene erillisinä täydellisinä egoina, vaan on vain yksi ego johon vaikuttaa ristiriitaiset Xmielen motiivit, joka sitten käsittelee niitä tiedolla, logiikalla, ymmärryksellä, x-mieli joka on aina Xtyhjä, jossa tehdään lopulliset päätökset. Shree Rajneesh oli omanlaisensa skitsofreenikko ja psykopaatti; sekoitti hyvän ja pahan, totuuden ja epätotuuden, ilman että olisi ponnistellut yhteen totuuteen esityksessään, valiten sekä hyvän että pahan, rakkauden että vihan, totuuden että epätotuuden/valheen, perustuen totuuden sekoittumiseen vihaan & kostoon ja toisaalta epätotuudelliseen tarinointiin joka oli yksi hänen heikkouksistaan, yhdessä liian vähäisiin voimiin/ymmärrykseen asoiden oikeassa kurssissa pitämiseen, katkeruuden yms. suuresta määrästä johtuen, joka oli hänelle liikaa. Hän rakasti sekä totuutta että tarinointia, eikä kyennyt valitsemaan vain totuutta, ja ikävimpänä asiana hän rakasti sekä rakkauttansa totuuteen että vihaansa ihmisten epätotuutta/tyhmyyttä kohtaan, josta syystä hän perversoitui (kohtaamiensa väärien asioden vääristäessä hänet) vihaan ja kostoon, eikä kyennyt valitsemaan niiden väliltä, valiten molemmat (viha-rakkaus suhde). Normaalien ihmisten skitsofrenia on normaali, joka ei normaalisti ole skitsofrenian, psykoottisuuden yms. tasolla - jossa ne eivät normaalissa määrin puutu toistensa egoon vaan pitävät oman päänsä vaikka se olisi täysin ristiriidassa toisen pään kanssa.

      • braku

        Tiiän vaa itestänä vanhana ganjan pössyttelijänä et se ainaki laukaisee sen,ja moni kaveri o kilahellu vaikka ei oo vetänyt mitää kundaliinii joogaa.Enkä tuomitte hamppua tai sen käyttäjiä,mutta se ehkä sopi shivalle,mut joihase myrkkymerenki.


    • braku

      onko täällä boardilla kukaan kokelillu violetti liekkiä?Se oli saint germainin käyttämä energia joka muuntaa negatiivista positiiviseksi Tai karmaa.Ite rupesin käyttämään violetti liekin degreitä joku kuukausi sitten ja olen huomannut että se jees juttu.tos o linkki http://www.tsl.org/messengers/ecp.asp

      Ja pyyteettömän rakkauden meditaatio on tosi jees.

    • George Mossed

      Jos yrität jotenkin kirjoituksillasi viitata minuun tai sivupersoonaani Beowulfiin, maailmankaikkeuden täydellisimpään olentoon, ja ainoaan oikeaan Jumalaan, niin toteampa vaan, että olet tuhoon tuomittu. Kundaliinienergia purkautuu sielusi syövereistä katukivetykselle, ja sinusta kuoriutuu itsessäälissä pyöriskelevä eunukki! Myönnettäköön, että olen joskus täysin poissa tolaltani, ja saatan kirjoittaa epäjohdonmukaisia ja järjenvastaisia kirjoituksia. Siitä huolimatta katson maailmojen välisessä tilassa ja sieluni kausaalisessa lähtökohdassa säilyttäväni elämänhaluisen balanssin ja normaalin seksuaalikäyttäytymisen. Mitä lääkkeisiin tulee, niin olen nykyään jopa hieman liiankin pillerimyönteinen (kuten olette ehkä joskus huomanneet). Kadun lisäksi tekojani, eritoten sitä, että minä loin tämän taivaan ja maan!

      • Briliant

        Whoa.hyökkäys-puolustus.Hyökkäsit vastaani joten egoni otti pahat damaget ja nyt mun o pakko taas hyökätä.Eiks ne joogit poksauttanu kundaliinilla päänsä reiän kun halus täältä poies.Okei anteeksi oikeesti jos sinua niin luokkasin.Olet oikeesti lähempänä jumalaa kuin kukaan mäyräkoira tavis täällä vitun kirotussa netissä.mutta oletko oikeesti jumala.Olet kundaliini valaistunut mutta oletko kirkastunut tai onko sinulla todistava tietoisuus?Eli oletko yhtä jumala kuin esim. petri einiö?
        Kundaliini energia,käytätkö mitään muuta energiaa
        kuten violetti liekkiä,am namia,kultaista loharia
        kristusta,keijua tai veäkkö vaan kundaliinii ja popsit pilsui ja polttelet bongis jotai nimeltä mainitsematonta.Ja vittu todellakin viittaan suhun,koska olet MUA korkeemmalla ja oon vitun kateellinen paska.Sama mitä sä veät sit sittii vesipiipust.


      • SolarPlexusSalle

        Sori mossenburg en oikeasti meinannut kun puhuin pahaa sinusta.Puolustelen taas enkä se ollut minä joka tätä topikkia aloittanut,mut yhdyin kuitenkin siihen.Kirjoitin täällä paskaa skitsofreniasta ja pyhästä yrtistä..Vaikka vaarini on skitso mutta maailman paras vaari.kävin myös itekki marssimassa hampun puolesta tänää,koska sen hyötykäyttö pelastais maailman! Mitätöin jumallasuuttasi ja yritin saada sinut näyttämää en tiedä...Itekki sain kundaliini herätyksen kaxkybäsenä pari vuotta sitten eli elä pliis tee musta vielä eunukkia.
        En ole hyökännyt kaikista hyökkäysistä sua vastaa kun nyt tämän kerran,ja pahoittelen siitä valtavasti niin toivon ettet kiroaisi minua koska olen valotyön tekijä kuin sinäkin.En tiiä vaikka itse jumala olisikki=)Sorry


    • Höh

      Helppo se on aina muiden kirjoituksia haukkua, mutta itse ei saa mitään aloituksia eikä kommentteja aikaiseksi muuta kuin haukkuviestejä. Sama juttu aina chatissakin, kaikki vaan valittavat että ONPAS TYLSÄT AIHEET ONPAS TYLSÄT IHMINEN YHYY YHYY ÄRRIN MURRIN.

      Sitäpaitsi mielenterveys pitää heti ensimmäiseksi saada kondikseen jos mielii (itämaisiaakaan) uskontoja harrastella. Onhan näitä surullisia tapauksia että loputkin mielenterveydenrippeistä katoavat tyystin siellä uskonlahkon myllerryksessä.

      Sikäli mikäli joku tietty lahko tekee ihmisille pahaa, on asiasta syytä kertoa. Vai pitääkö sensuurin iskeä nimenomaan juuri silloin kun kansaa pyritään valistamaan...?

    • braku

      Mun faijal o hyvät lääkkeet se o vetäny 30 vuotta pirii ja lossii.Hyvin sillä vielki menii mitä nyt vähä mielenterveys ongelmii mut pääasiat et lääkettä löytyy.mullekki syötettii sitä enneku opin ees kävelee.minä minä minä olen itteni uhri.
      No onneks tää kohta loppuu jos oot jumala ni voisix tehä sen jo en jaksais oottaa vuoteen 2012.

    • joogaan

      Totta, mutta onneksi meille joogaajille on muitakin lämminhenkisiä ja hyviä palstoja joille voimme koontua keskustelemaan aiheesta kuin aiheesta. Keskustelupaikkoja jossa ihmiset jotka tuomitsevat ja trollaavat lentävät ulos kuin lepääkeihäät. Ei siis huolta! ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      61
      1986
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      52
      1720
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      56
      1626
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe