Okei, eli olemme kaupungissa 3 päivää. Mitkä ovat must jutut, jotka tuohon päivään olisi aiheellista sovittaa? Olen kuullut mainittavan Samurai-linnasta sekä valtavasta huvipuistosta, onko joku ehkä käynyt niissä? Mikä olisi paras tapa liikkua Nagoyassa 3-4 päivää, onko kertaliput julkisiin, vai mitkä?
Nagoyan nähtävyydet?
2
460
Vastaukset
- linna
oli minulle ainakin pettymys, sillä alkuperäinen pommitettiin toisessa maailmansodassa ja uudelleen rakennettu betonimöhkäle on ennemminkin moderni museo linnasta ja se aikakausista. Jos teillä on mahdollisuus käydä muualla japanilaisessa linnassa niin suosittelen jättämään Nagoyan linnan väliin. Toisaalta sen ympäristö on yhtä suurta kaunista puistoa, joka on kyllä käymisen arvoinen.
Shintolainen Atsuta Jingu pyhäkkö on ehdottomasti käymisen arvoinen.
Sakaen kaupunginosassa Nagoyan keskustassa on paljon kauppoja ja isoja tavarataloja, sekä keskuspuiston alle rakennettu kauppakeskus/metroasema, jonka Vie de France leipomosta sain reissuni parasta curryleipää :D- omppu
koskas olet menossa nagoyaan?
kavin n. kuukaus sitten nagoyassa ja itse pidin linnasta! lahes kaikki linnat japanissa on pommitettu ja poltettu/palaneet moneen kertaan! linnasta loytyi tosin paaljon turisteja... tosin turistimatkalla niita on vaikea valttaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 457392
- 324078
- 573615
- 503130
- 172816
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons512334- 532307
- 372258
- 432258
- 162246