Okei, eli olemme kaupungissa 3 päivää. Mitkä ovat must jutut, jotka tuohon päivään olisi aiheellista sovittaa? Olen kuullut mainittavan Samurai-linnasta sekä valtavasta huvipuistosta, onko joku ehkä käynyt niissä? Mikä olisi paras tapa liikkua Nagoyassa 3-4 päivää, onko kertaliput julkisiin, vai mitkä?
Nagoyan nähtävyydet?
2
456
Vastaukset
- linna
oli minulle ainakin pettymys, sillä alkuperäinen pommitettiin toisessa maailmansodassa ja uudelleen rakennettu betonimöhkäle on ennemminkin moderni museo linnasta ja se aikakausista. Jos teillä on mahdollisuus käydä muualla japanilaisessa linnassa niin suosittelen jättämään Nagoyan linnan väliin. Toisaalta sen ympäristö on yhtä suurta kaunista puistoa, joka on kyllä käymisen arvoinen.
Shintolainen Atsuta Jingu pyhäkkö on ehdottomasti käymisen arvoinen.
Sakaen kaupunginosassa Nagoyan keskustassa on paljon kauppoja ja isoja tavarataloja, sekä keskuspuiston alle rakennettu kauppakeskus/metroasema, jonka Vie de France leipomosta sain reissuni parasta curryleipää :D- omppu
koskas olet menossa nagoyaan?
kavin n. kuukaus sitten nagoyassa ja itse pidin linnasta! lahes kaikki linnat japanissa on pommitettu ja poltettu/palaneet moneen kertaan! linnasta loytyi tosin paaljon turisteja... tosin turistimatkalla niita on vaikea valttaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024457Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821178- 1861052
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091032Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83903Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47901- 64891
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10847- 64846
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816