Britneyn

unelma

on toteutumassa, toinen lapsi on tyttö.Britney toivoi että eka lapsi olisi ollut tyttö josta hän on aina haaveillut," nyt minulla on täydellinen perhe"mutta tämä ei ollut se SUURI uutinen mikä paljastuu tänään...

34

73940

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...

      se "suuri uutinen" sit on?

      • he.

        muuttavat ulkomaille.. afrikkaan? Eurooppaan? voi onko tulossa kaksoset?


    • elvis

      Ei mitään lehdistötilaisuutta edes ollut vaan se oli huijausta!

      • ....

        Press Conference Rumours Denied
        4th May 2006

        Rumours of a press conference, to happen today, have continued to spread around the internet, despite having been denied last week. Britney's publicist, Leslie Sloane-Zelnick, has re-iterated that no press conference is happening today, nor is any announcement or press release expected to be released.

        http://www.ukbritney.tv/


    • astamaaria

      Britney on hölmö havitellessaan "täydellistä" perhettä - mikä nyky päivänä tarkoittaa kahta lasta, joista toinen on tyttö ja toinen poika. Itsekin odotan lasta ja minulle on aivan sama kumpi se on, kunhan vain olisi terve! Tärkeysjärjestykseen asiat, haloo!

      • dAaMi

        eli toisin sanoen, jos sun lapsi on sairas se on ei toivottu vai??? Se ei silloin ole täyttänyt kaikkia toiveita eikö niin????
        Mieti sitä!


      • vain

        Olisi terve... siis mitä v**tua.. odottava äiti ja noin sanot.. lapsi on sinun vaikka olisi sairaskin. itse odotat jotain lapselta,vaikkei tämä ole edes syntynyt vielä. mitä jos lapsesi ei olekaan terve? hän on silti sinun oma pikku tyttö/poika.


      • hopo

        olet aivan oikeassa penikka terve= oma mieli terve.
        itselläni ei oo tarvetta tehdä jälkikasvua, mutta onnea teille jotka tähän maalimaan lapsia teette.
        eikai täsä. tsemiä vaan.


      • Muori
        vain kirjoitti:

        Olisi terve... siis mitä v**tua.. odottava äiti ja noin sanot.. lapsi on sinun vaikka olisi sairaskin. itse odotat jotain lapselta,vaikkei tämä ole edes syntynyt vielä. mitä jos lapsesi ei olekaan terve? hän on silti sinun oma pikku tyttö/poika.

        Siis, nyt taas rauhoitutaan. En usko Astamaarian tarkoittaneen että lapsi ei olisi toivottu jos olisi sairas. Lähes jokainen äiti rakastaa lastaan, oli tämä sitten terve tai sairas. Mutta eikös asia ole niin ettei kukaan toivo sairasta lasta?! Vai toivotteko te arvostelijat sairasta lasta itsellenne? Vähän voisitte miettiä ennen kuin alatte kirjoittamaan mokomia!
        Jaksamista Astamaarialle ja onnittelut uudesta perheenjäsenestä!


      • oikaisija
        vain kirjoitti:

        Olisi terve... siis mitä v**tua.. odottava äiti ja noin sanot.. lapsi on sinun vaikka olisi sairaskin. itse odotat jotain lapselta,vaikkei tämä ole edes syntynyt vielä. mitä jos lapsesi ei olekaan terve? hän on silti sinun oma pikku tyttö/poika.

        Eiköhän se joka sanoi, että odottaa tällä hetkellä lasta eikä sukupuolella ole väliä, kunhan lapsi on terve taroittanut juuri sitä. jo pitää olla hemmetin tyhymä, jos ei tajua ettei se tarkoittanut, ettei lapsi olisi sen rakkaampi. Tietenkin sitä aina toivotaan, että olisi terve. Miksi kukaan toivoisi, että joku olisi sairas? Kun pikkusiskoani odotettiin, lääkärit sanoivat hänellä olevan 90 prosentin varmuudella Downin syndrooma. Se pisti ajattelemaan. Lapsi oli toivottu, haluttu ja rakastettu ja se olisi ollut sitä sairaanakin. Silti sitä toivottiin ja ennen kaikkea rukoiltiin, että lapsi olisi terve. Ei siksi, että ihmiset pitävät enempi terveistä, vaan koska sairaana ei ole kiva olla. Lopulta siskoni syntyi.. ja hän oli TERVE!!


    • minä

      No mikähän se SUURI uutinen sitten oli?
      Kukaan ei ole kuullut mitään..

      • minä

        Joku markkinointikikka vaan


    • Britney

      Britney Entsyclopedia?

    • dgj

      siis se on muutenki iha ok mut ei tarvii lässuttää

    • allikaattori

      ketä kiinnostaa? jonninjoutavaa paskaa.

      • Sellaista huhua

        Jostain kuulin, että Kevin ja Britney olisivat eroamassa. En ota vastuuta todenperäisyydestä!


    • hoh

      Hoi, mitä väliä? Huomionkipeä ja epätasapainoinen emäntä ja tempaukset tekemällä tehty myyntikikka.

    • Original Roope

      Britney Spearsin älynlahjoista saamani käsityksen mukaan suuri uutinen on se, että hänen saatuaan ensimmäisen lapsensa hän ei tiennyt varmasti kuka oli äiti. "Onko se varmasti minun?"

      Nyt Britney Spearsille on selvinnyt, että hän on kuin onkin ensimmäisen lapsensa äiti!!!

      • äippä x 2

        Hei,

        Olen hieman ulkona neidin tempauksista ja kuulumisista. Eikö hänelle pitänyt tulla kaksoset? Viimeksi kun tytsystä kuulin niin nimenomaan tuplia odotti. Miten kävi?


    • ...luki seuraavaa...

      Pop-laulaja Britney Spears, 24, on paljastanut ystävilleen, että hän odottaa tyttövauvaa. Laulajan toisen lapsen laskettu aika on lokakuussa, vain muutama viikko esikoisen Sean Prestonin 1-vuotissynttäreiden jälkeen.

      - Britney ei tule ikinä myöntämään, mutta hän on aina toivonut pientä tyttöä. Nyt hänen perheensä on kokonainen, ystävät kertovat.

      Lähteiden mukaan Britney ja hänen aviomiehensä Kevin Federline ovat jo maalanneet Malibun kotinsa lastenhuoneen vaaleanpunaiseksi.

      Britneyn oli määrä pitää eilen torstaina lehdistötilaisuus, jossa hän olisi arvioiden mukaan julkistanut raskausuutisen. Salailu kuitenkin jatkuu, sillä huijaukseksi osoittautunutta lehdistötilaisuutta ei ikinä järjestetty.

      • jauhaa

        täyttä paskaa...


      • rautakaNnel
        jauhaa kirjoitti:

        täyttä paskaa...

        ... mutta menee kuin kuumille kiville. Ei ole tyhmä se, joka paskaa jauhaa vaan se, joka sitä ostaa.


    • arvuutellaan

      onko se raskaana, jos laskettu aika on lokakuussa niin mitä ystäväpiiriäni olen tarkkaillut kyllä sen jo pitäis pikkuhiljaa näkyä. joten eikun kuvia napsimaan!

    • y5ea

      hän ottaa eron kevinistään vai mikä sen nimi nyt olikaan, on paljastunut että mies petti häntä ja heidän tuleva lapsensa on tummaihoinen.

      • heh

        jos se ukko on pettäny ritneytä niin miten se lapsi siitä mustaksi muuttus? olis taitanu sillon joku muu pettää XD sehän on ihan hullu se ukko muutenki, jossain lehessä luki että se oli ollu viemässä sitä niitten pikkuvauvaa lävistysliikkeeseen ku poju oli jotain 4kk että laitetaampa vaaville korvikset.. ritney oli ehtiny väliin viime tingassa.. vaan ei kait se ritney itekkää mahtane mikään älyn jättiläinen olla..


    • on tää

      Britney, koskaan kuullukkaan ja mitä välii, EVVK.

    • Uskoisin niin

      Varmaankin toinen lapsi tulossa..saattaa olla jopa samalla miehelle taikka erille...

    • tiivi-taavi

      Ketään ei voi tietää mitä Britneyn elämässä oikee tapahtuu! Toinen lapsi tulossa...ehkä! Kevin ja Britney eroaa...ehkä! kukaan ei ota selvää hänen elämästä! Ja nyt on sekin kriisi että onko Britney aiheuttanut lapselleen aivovaurion! kuka tietää!?

      • Britney

        sitä muksua ole pudottanut,eikö se ollut lastenhoitajan vika?Odottaa tyttövauvaa, on itse kertonut.Eroaa ehkä ei eroa,ei varmaan helppoa tuossa tilassa olla yksin,mutta onhan sillä avustajia.Britney varmaan haluaa asettua ja keskittyä perheeseen ja Kevin menee omia menojaan,eikä varmaan ole niin kiinostunut lasten teosta.Onhan sillä jo ainakin yksi muksu ennestään.Mutta Brittneylle äityys on uutta,säälittää kun retkahti väärään ukkoon.


      • Nimetön
        Britney kirjoitti:

        sitä muksua ole pudottanut,eikö se ollut lastenhoitajan vika?Odottaa tyttövauvaa, on itse kertonut.Eroaa ehkä ei eroa,ei varmaan helppoa tuossa tilassa olla yksin,mutta onhan sillä avustajia.Britney varmaan haluaa asettua ja keskittyä perheeseen ja Kevin menee omia menojaan,eikä varmaan ole niin kiinostunut lasten teosta.Onhan sillä jo ainakin yksi muksu ennestään.Mutta Brittneylle äityys on uutta,säälittää kun retkahti väärään ukkoon.

        Ei tietenkään ole pudottanut omaa lastaan! Ehkä Kevin on ihan hyvä tyyppi! Voi olla et ne kaikki jutut erosta on vaa huhuja, rahaa ne vaa haluu... ne paparazzit ja sun muut toimittajat...! Kyllä Britney on hyvä äiti, oon ihan varma! kukaan muu kun Kevin ja Britneyn oma perhe ei vaan nää sitä!


    • Susan

      Mitäh? siis toinen lapsi julkulle? britney on sika hyvä ja kuuluisa, ja lapsia tlee. Mikä sen isän nimi on... vai kuinka ei olisi ihme jos se ois joku sen ihailija, ja/tai kikkolo.:)
      No, mutta toivon et se ois nyt tyttö, jotta britney saisi levätä ilman ett siel ei ois huutavia kakaroita enenpää.
      Terkkui tutuille!!!!!!!!!!!!!

      • sieltä tulee

        toi jakorasia tekee maailmaan idiootteja , mutta kyllä naurussa on pitelemistä kun päivä koittaa niin paskapökäleet vain ohi vilahtaa ! hah hah haa , juntit !


      • olipa asiallinen
        sieltä tulee kirjoitti:

        toi jakorasia tekee maailmaan idiootteja , mutta kyllä naurussa on pitelemistä kun päivä koittaa niin paskapökäleet vain ohi vilahtaa ! hah hah haa , juntit !

        viesti,eiköhän ne paskapökäleet tule jokaisella.Miten niin jakorasia???Ei tuo ole kyllä pahemmin ihteesä jakanu.Tyhmä???Viisas se on joka takoo rahaa nuorena ja kauniina niin kauan kun jaksaa.Eipähän tartte tavallista paskatyötä tehdä ja on muksuille kunnon perintö.Mikä sinä tavallinen junttikakara olet toisten lapsia arvostelemaan idiooteiksi...eihän toinen ole vielä raukka edes syntynyt.Ajattele jos sinusta olisi sanottu kun olit äitis mahassa että sieltä se vasta idiootti syntyy...TERVEISIÄ KAIKILLE TUTUILLE YMPÄRI SUOMEA...(tiedätte varmaan keneltä) MORO!!!Kesällä nähdään!


      • 1+7
        olipa asiallinen kirjoitti:

        viesti,eiköhän ne paskapökäleet tule jokaisella.Miten niin jakorasia???Ei tuo ole kyllä pahemmin ihteesä jakanu.Tyhmä???Viisas se on joka takoo rahaa nuorena ja kauniina niin kauan kun jaksaa.Eipähän tartte tavallista paskatyötä tehdä ja on muksuille kunnon perintö.Mikä sinä tavallinen junttikakara olet toisten lapsia arvostelemaan idiooteiksi...eihän toinen ole vielä raukka edes syntynyt.Ajattele jos sinusta olisi sanottu kun olit äitis mahassa että sieltä se vasta idiootti syntyy...TERVEISIÄ KAIKILLE TUTUILLE YMPÄRI SUOMEA...(tiedätte varmaan keneltä) MORO!!!Kesällä nähdään!

        joo


    Ketjusta on poistettu 29 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9556
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2807
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      158
      2559
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2039
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1796
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1623
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1537
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      11
      1484
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1419
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe