Haluaisin kysyä, että tietääkö kukaan miksi Elvis alkoi nauraa Are You Lonesome Tonight kappaleen aikana?
Tietääkö Kukaan
8
2531
Vastaukset
- omaa keissiä.
Veikkaisin.
- Cilla
Siitähän on myös monta versiota, mutta Elvis hörähtää sen takia koska yleisön joukossa on innokas naispuolinen fani ja kun Elvis rupee laulamaan tätä kyseistä laulua niin nainen rupeaa ryntäämään lavan eteen napaten miehensä mukaan. Ja tämän rynnimisen aikana naisen mieheltä tippuu tupee päälaelta. Kun kuuntelet laulua tarkasti niin Elvishän laulaakin siinä sanoja muutellen jotenkin näin, "pää on kalju, toivoisin että minulla olisi hiukset.." tai jotakin sinnepäin, en ihan sanatarkkaan muista, mutta idea tuli esille!
Nauru versio tästä biisistä on kyllä aika mukaansa tempaava...ei voi olla itsekkään nauramatta!
-TCB-- Timo
Mitä muita kertomuksia on siitä miksi hän alkoi nauraa?
- Cilla
Timo kirjoitti:
Mitä muita kertomuksia on siitä miksi hän alkoi nauraa?
Yksi kertomus on se, että joku bändin pojista kuiskasi jotakin hävytöntä Elvikselle ja hän nauroi sille. Toinen stoori on se, että nainen joka kiljuu(laulaa)kuorossa niin oli mukamas niin kovalla äänellä laulanut, että Elviksellä meni pokka siinä. Mutta oikea stoori selviää jo Elviksen laulaessa...
-TCB-
- laughin tonight
Ja jatkokysymys...Onko kukaan teistä löytänyt netistä em kappaletta? tai kertokaa miltä "buutsilta" se on löydettävissä, koska sitä tuskin on koskaan "virallisesti" julkaistu.
- Selvis
Elvis muutti toisinaan tahallaan laulujensa sanoja ja tässä tapauksessa hänen olisi pitänyt laulaa: "Do you gaze at your doorstep and picture me there?" Sen sijaan hän syystä tai toisesta lauloi: "Do you gaze at your bald head and wish you had hair?" - Eli: tuijotteletko kaljua päätäsi toivoen, että sinulla olisi tukkaa? Ajatus kaljupäisestä naisesta tekee tehtävänsä, ja Elvis ratkeaa hillitsemättömään nauruun.
Tämä nauruversio on julkaistu virallisesti ainakin kahdella LP-levyllä ennen cd-levyjen keksimistä. Vuonna 1980 RCA julkaisi kahdeksan LP:een paketin nimeltä 'Elvis Aron Presley' (CPL8-3699), ja mukana on nauruversio kappaleesta Are You Lonesome Tonight.
Vuotta myöhemmin sama versio julkaistiin myös älppärillä The Sound Of Your Cry (RCA LP 3060).
RCA on muuten julkaissut aika paljon myös Elviksen todellisia, tahattomia mokauksia levytystilaisuuksista. Itselläni on esimerkiksi versio kappaleesta Datin', jossa Elvis laulaa nuotin vierestä. Tietysti hän huomaa itsekin, että pieleen menee ja lopettaa siihen paikkaan.
Kappale His Latest Flame on rytmillisesti vähän hankala, ja hyllyssäni onkin useita ottoja sisältävä levy, jossa Elvis sekoaa rytmissä, ja joudutaan aloittamaan alusta. Tietysti välillä myös muusikot soittavat metsään.
Yhdellä LP:llä omistan version kappaleesta Such A Night, jossa Elvis missattuaan oikean tahdin kaksi kertaa pyytää jotakuta näyttämään kädellä, missä kohdassa hänen pitää alkaa laulaa. - Cilla
Selvis kirjoitti:
Elvis muutti toisinaan tahallaan laulujensa sanoja ja tässä tapauksessa hänen olisi pitänyt laulaa: "Do you gaze at your doorstep and picture me there?" Sen sijaan hän syystä tai toisesta lauloi: "Do you gaze at your bald head and wish you had hair?" - Eli: tuijotteletko kaljua päätäsi toivoen, että sinulla olisi tukkaa? Ajatus kaljupäisestä naisesta tekee tehtävänsä, ja Elvis ratkeaa hillitsemättömään nauruun.
Tämä nauruversio on julkaistu virallisesti ainakin kahdella LP-levyllä ennen cd-levyjen keksimistä. Vuonna 1980 RCA julkaisi kahdeksan LP:een paketin nimeltä 'Elvis Aron Presley' (CPL8-3699), ja mukana on nauruversio kappaleesta Are You Lonesome Tonight.
Vuotta myöhemmin sama versio julkaistiin myös älppärillä The Sound Of Your Cry (RCA LP 3060).
RCA on muuten julkaissut aika paljon myös Elviksen todellisia, tahattomia mokauksia levytystilaisuuksista. Itselläni on esimerkiksi versio kappaleesta Datin', jossa Elvis laulaa nuotin vierestä. Tietysti hän huomaa itsekin, että pieleen menee ja lopettaa siihen paikkaan.
Kappale His Latest Flame on rytmillisesti vähän hankala, ja hyllyssäni onkin useita ottoja sisältävä levy, jossa Elvis sekoaa rytmissä, ja joudutaan aloittamaan alusta. Tietysti välillä myös muusikot soittavat metsään.
Yhdellä LP:llä omistan version kappaleesta Such A Night, jossa Elvis missattuaan oikean tahdin kaksi kertaa pyytää jotakuta näyttämään kädellä, missä kohdassa hänen pitää alkaa laulaa.Itseltänikin löytyy hyllystä kaiken laisia biisejä joissa Elvis kadottaa rytmin ja joudutaan uudestaan ja uudestaan aloittamaan alusta. Itseasiassa minun mielestä ne ovat hauskoja pätkiä koska Elviksen nauru on niin mukaan tempaava, että niitä on hauska kuunnella! Esimerkiksi minulla on tuo Elviksen yksi keikka levy(closing night)jossa Elvis esiintyy Hilton hotellissa ja tuo levy ostos oli aika hauska koska siinä keikalla Elviksellä ei ole taas pelleilyllä rajaa!! Pitäisi vielä jatkaa etsimistä jotta löytäis lisää noita Elviksen temppuiluja...mukavaa katseltavaa ja kuuneltavaa!!
-TCB- - Kevin
Cilla kirjoitti:
Itseltänikin löytyy hyllystä kaiken laisia biisejä joissa Elvis kadottaa rytmin ja joudutaan uudestaan ja uudestaan aloittamaan alusta. Itseasiassa minun mielestä ne ovat hauskoja pätkiä koska Elviksen nauru on niin mukaan tempaava, että niitä on hauska kuunnella! Esimerkiksi minulla on tuo Elviksen yksi keikka levy(closing night)jossa Elvis esiintyy Hilton hotellissa ja tuo levy ostos oli aika hauska koska siinä keikalla Elviksellä ei ole taas pelleilyllä rajaa!! Pitäisi vielä jatkaa etsimistä jotta löytäis lisää noita Elviksen temppuiluja...mukavaa katseltavaa ja kuuneltavaa!!
-TCB-... kappaleen nauruversio on mulla CD :llä Collectors Gold 3 levyn boxilla. En ole sitä muualla kuullutkaan.Eri fiiliksissä livenä Las Vegasissa Elvis on Desert Storm tupla CD:llä. Raivoaa ja selittää kaikkea mahdollista pilleripöllyssä.Sekin on ihan mielenkiintoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta384609Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692341Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532217- 1652069
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601661- 171653
Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131632M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279