Tietääkö Kukaan

Haluaisin tietää

Haluaisin kysyä, että tietääkö kukaan miksi Elvis alkoi nauraa Are You Lonesome Tonight kappaleen aikana?

8

2360

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • omaa keissiä.

      Veikkaisin.

    • Cilla

      Siitähän on myös monta versiota, mutta Elvis hörähtää sen takia koska yleisön joukossa on innokas naispuolinen fani ja kun Elvis rupee laulamaan tätä kyseistä laulua niin nainen rupeaa ryntäämään lavan eteen napaten miehensä mukaan. Ja tämän rynnimisen aikana naisen mieheltä tippuu tupee päälaelta. Kun kuuntelet laulua tarkasti niin Elvishän laulaakin siinä sanoja muutellen jotenkin näin, "pää on kalju, toivoisin että minulla olisi hiukset.." tai jotakin sinnepäin, en ihan sanatarkkaan muista, mutta idea tuli esille!
      Nauru versio tästä biisistä on kyllä aika mukaansa tempaava...ei voi olla itsekkään nauramatta!

      -TCB-

      • Timo

        Mitä muita kertomuksia on siitä miksi hän alkoi nauraa?


      • Cilla
        Timo kirjoitti:

        Mitä muita kertomuksia on siitä miksi hän alkoi nauraa?

        Yksi kertomus on se, että joku bändin pojista kuiskasi jotakin hävytöntä Elvikselle ja hän nauroi sille. Toinen stoori on se, että nainen joka kiljuu(laulaa)kuorossa niin oli mukamas niin kovalla äänellä laulanut, että Elviksellä meni pokka siinä. Mutta oikea stoori selviää jo Elviksen laulaessa...

        -TCB-


    • laughin tonight

      Ja jatkokysymys...Onko kukaan teistä löytänyt netistä em kappaletta? tai kertokaa miltä "buutsilta" se on löydettävissä, koska sitä tuskin on koskaan "virallisesti" julkaistu.

      • Selvis

        Elvis muutti toisinaan tahallaan laulujensa sanoja ja tässä tapauksessa hänen olisi pitänyt laulaa: "Do you gaze at your doorstep and picture me there?" Sen sijaan hän syystä tai toisesta lauloi: "Do you gaze at your bald head and wish you had hair?" - Eli: tuijotteletko kaljua päätäsi toivoen, että sinulla olisi tukkaa? Ajatus kaljupäisestä naisesta tekee tehtävänsä, ja Elvis ratkeaa hillitsemättömään nauruun.

        Tämä nauruversio on julkaistu virallisesti ainakin kahdella LP-levyllä ennen cd-levyjen keksimistä. Vuonna 1980 RCA julkaisi kahdeksan LP:een paketin nimeltä 'Elvis Aron Presley' (CPL8-3699), ja mukana on nauruversio kappaleesta Are You Lonesome Tonight.

        Vuotta myöhemmin sama versio julkaistiin myös älppärillä The Sound Of Your Cry (RCA LP 3060).

        RCA on muuten julkaissut aika paljon myös Elviksen todellisia, tahattomia mokauksia levytystilaisuuksista. Itselläni on esimerkiksi versio kappaleesta Datin', jossa Elvis laulaa nuotin vierestä. Tietysti hän huomaa itsekin, että pieleen menee ja lopettaa siihen paikkaan.

        Kappale His Latest Flame on rytmillisesti vähän hankala, ja hyllyssäni onkin useita ottoja sisältävä levy, jossa Elvis sekoaa rytmissä, ja joudutaan aloittamaan alusta. Tietysti välillä myös muusikot soittavat metsään.

        Yhdellä LP:llä omistan version kappaleesta Such A Night, jossa Elvis missattuaan oikean tahdin kaksi kertaa pyytää jotakuta näyttämään kädellä, missä kohdassa hänen pitää alkaa laulaa.


      • Cilla
        Selvis kirjoitti:

        Elvis muutti toisinaan tahallaan laulujensa sanoja ja tässä tapauksessa hänen olisi pitänyt laulaa: "Do you gaze at your doorstep and picture me there?" Sen sijaan hän syystä tai toisesta lauloi: "Do you gaze at your bald head and wish you had hair?" - Eli: tuijotteletko kaljua päätäsi toivoen, että sinulla olisi tukkaa? Ajatus kaljupäisestä naisesta tekee tehtävänsä, ja Elvis ratkeaa hillitsemättömään nauruun.

        Tämä nauruversio on julkaistu virallisesti ainakin kahdella LP-levyllä ennen cd-levyjen keksimistä. Vuonna 1980 RCA julkaisi kahdeksan LP:een paketin nimeltä 'Elvis Aron Presley' (CPL8-3699), ja mukana on nauruversio kappaleesta Are You Lonesome Tonight.

        Vuotta myöhemmin sama versio julkaistiin myös älppärillä The Sound Of Your Cry (RCA LP 3060).

        RCA on muuten julkaissut aika paljon myös Elviksen todellisia, tahattomia mokauksia levytystilaisuuksista. Itselläni on esimerkiksi versio kappaleesta Datin', jossa Elvis laulaa nuotin vierestä. Tietysti hän huomaa itsekin, että pieleen menee ja lopettaa siihen paikkaan.

        Kappale His Latest Flame on rytmillisesti vähän hankala, ja hyllyssäni onkin useita ottoja sisältävä levy, jossa Elvis sekoaa rytmissä, ja joudutaan aloittamaan alusta. Tietysti välillä myös muusikot soittavat metsään.

        Yhdellä LP:llä omistan version kappaleesta Such A Night, jossa Elvis missattuaan oikean tahdin kaksi kertaa pyytää jotakuta näyttämään kädellä, missä kohdassa hänen pitää alkaa laulaa.

        Itseltänikin löytyy hyllystä kaiken laisia biisejä joissa Elvis kadottaa rytmin ja joudutaan uudestaan ja uudestaan aloittamaan alusta. Itseasiassa minun mielestä ne ovat hauskoja pätkiä koska Elviksen nauru on niin mukaan tempaava, että niitä on hauska kuunnella! Esimerkiksi minulla on tuo Elviksen yksi keikka levy(closing night)jossa Elvis esiintyy Hilton hotellissa ja tuo levy ostos oli aika hauska koska siinä keikalla Elviksellä ei ole taas pelleilyllä rajaa!! Pitäisi vielä jatkaa etsimistä jotta löytäis lisää noita Elviksen temppuiluja...mukavaa katseltavaa ja kuuneltavaa!!


        -TCB-


      • Kevin
        Cilla kirjoitti:

        Itseltänikin löytyy hyllystä kaiken laisia biisejä joissa Elvis kadottaa rytmin ja joudutaan uudestaan ja uudestaan aloittamaan alusta. Itseasiassa minun mielestä ne ovat hauskoja pätkiä koska Elviksen nauru on niin mukaan tempaava, että niitä on hauska kuunnella! Esimerkiksi minulla on tuo Elviksen yksi keikka levy(closing night)jossa Elvis esiintyy Hilton hotellissa ja tuo levy ostos oli aika hauska koska siinä keikalla Elviksellä ei ole taas pelleilyllä rajaa!! Pitäisi vielä jatkaa etsimistä jotta löytäis lisää noita Elviksen temppuiluja...mukavaa katseltavaa ja kuuneltavaa!!


        -TCB-

        ... kappaleen nauruversio on mulla CD :llä Collectors Gold 3 levyn boxilla. En ole sitä muualla kuullutkaan.Eri fiiliksissä livenä Las Vegasissa Elvis on Desert Storm tupla CD:llä. Raivoaa ja selittää kaikkea mahdollista pilleripöllyssä.Sekin on ihan mielenkiintoinen.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 111
      2188
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      60
      2046
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1951
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1687
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1412
    7. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1344
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1337
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1262
    Aihe