heitin viikonloppuna pubissa laatat ja tiskin takaa tyttö huusi että "50€". Sanoin että tämä on palveluyritys ja siivoukset kuuluu teille. Lampsin ulos ja pieraisin ovella. Asiakas on aina oikeassa :)
En maksa :)
39
4286
Vastaukset
- oikeassa
muuta kuin siinä että porsaita äidin oomme kaikki.
- Jennie
Heh, ei kait se asiakas aina oikeassa ole. Asiakas kun kuitenkin on vain asiakas, eik mitään muuta.
- Minätaas
Minulle olisit maksanut. Tai sitten olisit siivonnut omat jälkesi itkien. Molemmat käyvät minulle. Tulehan mun duunipaikalle oksentelemaan, pikku possuseni, niin opit.
- kumman suuria luulette:D
ite myytte siellä viinaa ja kalliilla perk..sittenki, mutta mitenkään se iloliemi ei vaan vaikuttaa sais.
mikäs justiina luulet olevas että sua "tottelisin" ? no way.
sen verta hirveesti maksaa viina ylimäärästä että siinä on vara vähän tehdä töitäkin teilläkin.
harvinaisen vittumaisia osaa jotkut suuriluuloiset ravintolapäälliköt (ja hah hah) olla, luulevat vissiin että se on kovinkin kummoinen vakanssi??
haista paska ja te joudatte siivoamaan. ei sitä marketissakaan tms laiteta ihmisiä siivoomaan.
kumma juttu että viinaa myydään, ja monesti jotain vitun kylkiäis perunalastu-kytky tuoppeja (pottua joku 35 grammaa) ja kun meet tilaamaan lisää juotavaa, pannaan väkisin (kun ei muka KUULLA mitä asiakas sanoo) uus samanlainen satsi..
vittu mitä kusettajia. - Tero
kumman suuria luulette:D kirjoitti:
ite myytte siellä viinaa ja kalliilla perk..sittenki, mutta mitenkään se iloliemi ei vaan vaikuttaa sais.
sen verta hirveesti maksaa viina ylimäärästä että siinä on vara vähän tehdä töitäkin teilläkin.
harvinaisen vittumaisia osaa jotkut suuriluuloiset ravintolapäälliköt (ja hah hah) olla, luulevat vissiin että se on kovinkin kummoinen vakanssi??
haista paska ja te joudatte siivoamaan. ei sitä marketissakaan tms laiteta ihmisiä siivoomaan.
kumma juttu että viinaa myydään, ja monesti jotain vitun kylkiäis perunalastu-kytky tuoppeja (pottua joku 35 grammaa) ja kun meet tilaamaan lisää juotavaa, pannaan väkisin (kun ei muka KUULLA mitä asiakas sanoo) uus samanlainen satsi..
vittu mitä kusettajia.Jos tulisin työpaikallesi ja oksentaisin työpöydällesi? No, ilmeisesti olet niin suuri johtaja, että sihteerisi siivoaisi sen? Minähän olen asiakas ja saan vielä konjakit ilmaiseksi kun näin pääsi käymään?
"harvinaisen vittumaisia osaa jotkut suuriluuloiset ravintolapäälliköt (ja hah hah) olla, luulevat vissiin että se on kovinkin kummoinen vakanssi??"
Yleensä ravintolapäälliköt ovat koulutukseltan restonomeja eli korkeakoulututkinnon suorittaneita alan ammattilaisia.
Vahinkoja tosin sattuu kaikille, niistä vain täytyy vastata. Kannattaa miettiä kuinka kohtelet henkilökuntaa joka Sinua palvelee? - tiiät itsekin
Tero kirjoitti:
Jos tulisin työpaikallesi ja oksentaisin työpöydällesi? No, ilmeisesti olet niin suuri johtaja, että sihteerisi siivoaisi sen? Minähän olen asiakas ja saan vielä konjakit ilmaiseksi kun näin pääsi käymään?
"harvinaisen vittumaisia osaa jotkut suuriluuloiset ravintolapäälliköt (ja hah hah) olla, luulevat vissiin että se on kovinkin kummoinen vakanssi??"
Yleensä ravintolapäälliköt ovat koulutukseltan restonomeja eli korkeakoulututkinnon suorittaneita alan ammattilaisia.
Vahinkoja tosin sattuu kaikille, niistä vain täytyy vastata. Kannattaa miettiä kuinka kohtelet henkilökuntaa joka Sinua palvelee?viinanmyyntipaikasta kyse ja monesti kantavat joka välissä lisää ja lisää - "kuuroja" kun haluavat ollakin ja myydä ja myydä lisää ja lisää.
(josta voi olla montaa mieltä moraalista näin ollen eikös vaan)
sitten se viina ei sais näkyä, tuntua, kuulua millään lailla.
kun siivosti istuis hiljaa nurkassaan niin jopa oisit hyvä asiakas.
toimiston pöydälle ja kapakin jo valmiiksi paskaselle lattialle oksentaminen on kait kaks VÄHÄN eri asiaa. Kaljaa on monesti lattioilla, että uida saa ja monesti menee kengät paskaks tai jopa pohjat halki jostain lasinsiruista joita ei korjata kunnolla ainakaan eikä mitenkään ripeästi myöskään.
Edelleenkään ei ole restonomi välttämättä ollenkaan sovelias tyyppinä palvelemaan asiakkaita. ilman mitään testiä tietysti päästään ko pallille. - Minätaas
vittu mitä kusettajia.Minä en myy viinaa, minä vastaan asiakkaiden turvallisuudesta sekä viihtyvyydestä, joita molempia sinunlaisesi ihmiset uhkaavat.
Sinä tottelisit minua, jos minä käskyttäisin sinua. Mikäli et tottelisi, minä pistäisin sinut tottelemaan.
Ravintolapäälliköt ovat mitä ovat. Jonkun on sekin duuni tehtävä. Ihan kivoja tyyppejä ovat olleet ainakin kaikki minun päällikköni. Lisäksi vieläpä harvinaisen fiksua väkeä. Itse et ilmeisesti ole, ainakaan käytöstavoistasi päätellen.
Minä olen ottanut tavakseni aina ongelmien tullessa(lue: joka kerta) hieman ojentaa sinunlaisiasi wannabe-räkänokka-18v-vittuMarko-koviksia. Sinä ilmeisesti pidät itseäsi kovanakin jätkänä omassa mielessäsi? Uutinen: Sinä et ole. Kovat jätkät eivät kerjää verta nokastaan tuolla tavalla. Minä ojentaisin sinua niin, että pistäisin sinut itkemään niin että kaikki näkisivät. Siinä lähtee oksenteluhalut nopeasti, ja alkaisi muuten moppi viuhumaan sinullakin. Sitä viisikymppistähän sinun lökäpöksy-housujesi taskuista tuskin löytyisikään...
Muista myös, että jos kerran ravintolat ovat mielestäsi noin etovia paikkoja, ja että aina niissä sinua pikku nussinassua huijataan, niin eihän sinun ole pakko mennä ravintolaan. Miksi et istuisi "kotipoikiesi" kanssa siellä lähiön huoltsikan takapihalla vaan juomassa pussikaljaa ja syljeskelemässä ja kiroilemassa? Voin kertoa sinulle, että sinunlaisesi ihmistyyppi on juuri sellainen, jota yksikään ravintola ei riesakseen halua.
Ja tuosta työnteosta vielä. Sinä et ilmeisesti ole asioista tippaakaan perillä. Ravintolatyö kun sattuu olemaan yksi raskaimmista ammateista mitä on. Sekä fyysisesti että henkisesti. Kokeile joskus, niin opit poju. En nyt tällä erää kiusaa sinua enempää, mutta suosittelen kyllä käytöstapojen tarkistamista. Muuten joku iso poika vielä suuttuu sinulle joku kaunis päivä ja silloin sinua viedään. Ja se sattuu. Hyvää kesää ja voimia sinulle, kukkaseni. Kyllä se päivä paistaa joskus Keravallekin... - et muuten kiusannut ;D
Minätaas kirjoitti:
Minä en myy viinaa, minä vastaan asiakkaiden turvallisuudesta sekä viihtyvyydestä, joita molempia sinunlaisesi ihmiset uhkaavat.
Sinä tottelisit minua, jos minä käskyttäisin sinua. Mikäli et tottelisi, minä pistäisin sinut tottelemaan.
Ravintolapäälliköt ovat mitä ovat. Jonkun on sekin duuni tehtävä. Ihan kivoja tyyppejä ovat olleet ainakin kaikki minun päällikköni. Lisäksi vieläpä harvinaisen fiksua väkeä. Itse et ilmeisesti ole, ainakaan käytöstavoistasi päätellen.
Minä olen ottanut tavakseni aina ongelmien tullessa(lue: joka kerta) hieman ojentaa sinunlaisiasi wannabe-räkänokka-18v-vittuMarko-koviksia. Sinä ilmeisesti pidät itseäsi kovanakin jätkänä omassa mielessäsi? Uutinen: Sinä et ole. Kovat jätkät eivät kerjää verta nokastaan tuolla tavalla. Minä ojentaisin sinua niin, että pistäisin sinut itkemään niin että kaikki näkisivät. Siinä lähtee oksenteluhalut nopeasti, ja alkaisi muuten moppi viuhumaan sinullakin. Sitä viisikymppistähän sinun lökäpöksy-housujesi taskuista tuskin löytyisikään...
Muista myös, että jos kerran ravintolat ovat mielestäsi noin etovia paikkoja, ja että aina niissä sinua pikku nussinassua huijataan, niin eihän sinun ole pakko mennä ravintolaan. Miksi et istuisi "kotipoikiesi" kanssa siellä lähiön huoltsikan takapihalla vaan juomassa pussikaljaa ja syljeskelemässä ja kiroilemassa? Voin kertoa sinulle, että sinunlaisesi ihmistyyppi on juuri sellainen, jota yksikään ravintola ei riesakseen halua.
Ja tuosta työnteosta vielä. Sinä et ilmeisesti ole asioista tippaakaan perillä. Ravintolatyö kun sattuu olemaan yksi raskaimmista ammateista mitä on. Sekä fyysisesti että henkisesti. Kokeile joskus, niin opit poju. En nyt tällä erää kiusaa sinua enempää, mutta suosittelen kyllä käytöstapojen tarkistamista. Muuten joku iso poika vielä suuttuu sinulle joku kaunis päivä ja silloin sinua viedään. Ja se sattuu. Hyvää kesää ja voimia sinulle, kukkaseni. Kyllä se päivä paistaa joskus Keravallekin...sori vaan, mutta mettään meni eka kappaleesi:D
en uhkaa, en turvallisuutta enkä viihtyvyyttä. mutta tosikkoa porukkaa ootte, se tuli taas kerran todistettua. ja se viihtyvyys menee kyllä ihan teidän epäoikeudenmukaisen kohtelun takia, muun muassa.
joo no arvaapa vaan ihan kuule uudestaaan mitä siinä tapahtuisi, kappale kaksi. kovasti ihmetyttää että oletpa pitkään sinnitellyt ettei olla pantu jo ruotuun, valkotakkisten toimesta meinaan.
te sitte ootte harvinaisen provosoitavissa olevaa porukkaa;D Sekin tiedetään, valitettavan hyvinkin.
arvaas kuinka hauskaa oli lukea tuota sun sepustustas.
kenes luulet täällä oikeat karvansa paljastavan..:)
ikäkin meni muuten perseellens! ja kaikki muukin tuossa neljännessä kappaleessa, voi voi sua, mikä siinä on kun ei nyt nappaa ollenkaan...:D
eikä vielä viideskään kerta..!? harmin paikka, en tykkää oluesta pätkääkään, enkä syljeksikään. Ees pahimmassa räkätaudissa.
kyllä on muuten esmes hoitsujen hommat aika lailla paljon raskaampaa, vaarallisempaa ja vittumaisempaa. (en oo mutta satun tietään)
lyödään varoittamatta millä keretään, revitään vaatteista, rillit lähtee päästä ja tukka, haistatellaan kaikki ja suvut siinä sivussa. Ja "palkka" ihan paska. ja sillä rahalla saa siivota sitä ihan itteänsä ilman mitään extrailua. hymyillä vaan pitää ja takasin ei saa antaa, ei sanoin eikä teoilla.
Ja JONKUN on hoitsunakin oltava. vai raskaimmasta päästä se ravintoladuuni :D Kiva kun annoit makeat naurut kiitti paljon!!! Kuule, otas itte selvää jostain muustakin. Tuolle kommentille nauraa naurismaan aidatkin! ja ainakin ns vanha kansa (johon en kuulu mut tiiän)
jaa on se kätevä jos ravintolaporukat on lain ulkopuolella että fyysinen väkivalta on sallittua :=O
tuostapa pitäis laittaa isompikin haloo päälle.
jopa on menny kus hattuun siellä, sas nähdä kuin kauan pysyy..
en muuten bunkkaa keravalla, onko siellä sulla vihamiehiä?
kummasti mulle on kerskailtu kuin helppoa on kaataa kaljaa hanasta ja milllä tienesteillä !!
Käytöstapojen tarkistus on kyllä paikallaan ihan sielläkin päässä. ps.et onnistunut kiusaamaan millään lailla :D
sääli sun asiakkaitas.. - Minätaas
et muuten kiusannut ;D kirjoitti:
sori vaan, mutta mettään meni eka kappaleesi:D
en uhkaa, en turvallisuutta enkä viihtyvyyttä. mutta tosikkoa porukkaa ootte, se tuli taas kerran todistettua. ja se viihtyvyys menee kyllä ihan teidän epäoikeudenmukaisen kohtelun takia, muun muassa.
joo no arvaapa vaan ihan kuule uudestaaan mitä siinä tapahtuisi, kappale kaksi. kovasti ihmetyttää että oletpa pitkään sinnitellyt ettei olla pantu jo ruotuun, valkotakkisten toimesta meinaan.
te sitte ootte harvinaisen provosoitavissa olevaa porukkaa;D Sekin tiedetään, valitettavan hyvinkin.
arvaas kuinka hauskaa oli lukea tuota sun sepustustas.
kenes luulet täällä oikeat karvansa paljastavan..:)
ikäkin meni muuten perseellens! ja kaikki muukin tuossa neljännessä kappaleessa, voi voi sua, mikä siinä on kun ei nyt nappaa ollenkaan...:D
eikä vielä viideskään kerta..!? harmin paikka, en tykkää oluesta pätkääkään, enkä syljeksikään. Ees pahimmassa räkätaudissa.
kyllä on muuten esmes hoitsujen hommat aika lailla paljon raskaampaa, vaarallisempaa ja vittumaisempaa. (en oo mutta satun tietään)
lyödään varoittamatta millä keretään, revitään vaatteista, rillit lähtee päästä ja tukka, haistatellaan kaikki ja suvut siinä sivussa. Ja "palkka" ihan paska. ja sillä rahalla saa siivota sitä ihan itteänsä ilman mitään extrailua. hymyillä vaan pitää ja takasin ei saa antaa, ei sanoin eikä teoilla.
Ja JONKUN on hoitsunakin oltava. vai raskaimmasta päästä se ravintoladuuni :D Kiva kun annoit makeat naurut kiitti paljon!!! Kuule, otas itte selvää jostain muustakin. Tuolle kommentille nauraa naurismaan aidatkin! ja ainakin ns vanha kansa (johon en kuulu mut tiiän)
jaa on se kätevä jos ravintolaporukat on lain ulkopuolella että fyysinen väkivalta on sallittua :=O
tuostapa pitäis laittaa isompikin haloo päälle.
jopa on menny kus hattuun siellä, sas nähdä kuin kauan pysyy..
en muuten bunkkaa keravalla, onko siellä sulla vihamiehiä?
kummasti mulle on kerskailtu kuin helppoa on kaataa kaljaa hanasta ja milllä tienesteillä !!
Käytöstapojen tarkistus on kyllä paikallaan ihan sielläkin päässä. ps.et onnistunut kiusaamaan millään lailla :D
sääli sun asiakkaitas..Et sinä oikeastaan kenenkään turvallisuutta uhkaakaan. Siihen sinä olet täysin vaaraton. Myönnän että taisin olla väärässä. Mutta viihtyvyyttä sinä uhkaat. Ei kukaan ihminen halua katsella hauskaa pitäessään jonkun räkänokan oksennuspuuhia.
Tosikkohan mä en ole, mutta työni teen kunnolla. Siihen sisältyy teikäläisten pihalla pitäminen. Onnistun mielestäni siinä aika hyvin.
Voihan se olla niin, että "valkotakkisten" pitäisi ottaakin mut "ruotuun", niinkuin sanot. Vaan eivätpä ole vielä ottaneet. Sitä odotellessa:)
Provosoitavissa? No kyllä kai sitten.. Jos tietäisit kuinka monta tappouhkausta mä saan yhden viikon aikana sinunlaisiltasi pikkupissiksiltä, niin varmasti leukasi putoaisi. Eikä siinä mitään. Uhkailu on tietysti rikos, mutta jos ilmoittaisin kaikki niistä niin en ehtisi muuta tekemäänkään kuin juoksemaan poliisilaitoksella. Eikä ne uhkailut heilauta mua mihinkään, mutta ei tarvita kuin yksi "gängsta" joka toteuttaa uhkauksensa ja tulee lasauttamaan mua haulikolla työmaallani. Onko sinulla työpaikka? Siellä tuskin tarvitsee olla niin varuillaan... Eikä siitä muuten makseta mitään lisiä, että saa aina töistä tullessaan katsoa ketä odottaa kotiovella.
Hoitsun homma on kyllä raskasta. Sen minäkin tiedän. Ehkä jopa raskaampaa kuin tarjoilijan työ raflassa. Mutta yhtä vaarallista se ei ole. Muista myös että ketään ei yritä esim. ryöstää sairaalaa, mutta raflaa kylläkin. Sairaalaan harvoin tullaan tykit taskussa, raflaan kyllä tullaan. Jne.. Ymmärtänet...?
Duuni yökerhossa muuten on todella raskasta. Osoitat tietämättömyytesi väittämällä muuta. Minullahan on, tottapuhen, aika helppo duuni. Mutta tarjoilijat kyllä joutuvat raatamaan rahansa eteen. Jos kokeilisit niin tietäisit. Mutta eihän sinunlaistasi rahamiestä raskas työ kiinnosta:)
Eikä me olla lain ulkopuolella. Tiedän että on lainvastaista ottaa esim. sinua pillistä kiinni ja rutistaa niin että kuset housuusi. Mutta meneppäs tekemään ilmoitusta kyttikselle ja kerro kuinka oksensit yökerhon tiskille ja sen jälkeen tuli iso paha poke, joka rutisti sulta kuset housuun kun et suostunut siivoamaan:) Sinullehan ne "naurismaan aidat" nauravat:)
Keravalla ei ole vihamiehiä, eikä muuallakaan. Paitsi näköjään siellä sinun koneesi ääressä on yksi ylipainoinen tytöntyllerö joka purkaa teiniangstiaan kovaa työtä tekeville ihmiselle, koska hänet ollaan ulostettu lähiökapakasta hlökunnan toimesta:) Vai oliko se sittenkin niin, että asiakkaat heittivät sut sieltä ulos, kun eivät jaksaneet kuunnella typeriä juttujasi ja oksennuksen ääniäsi? Sinulla ei liene liikaa kavereita? Ymmärrän yskän...
Minun käytöstapani ovat aivan kunnossa. Niin töissä kuin viihteelläkin. Minä en ainakaan ole se jätkä jonka oksennuksia joutuu kuppilan hlökunta moppailemaan, vaikka heidän täytyisi takoa rahaa. Minun asiakkaani ovat erittäin tyytyväisiä työpanokseeni. En minä ikinä sano, ellei ole sanottavaa. Päinvastoin. Minä olen siellä taustalla ja annan ihmisten pitää hauskaa. Ei se ole minun tehtäväni olla bilettävien ihmisten illan keskipisteenä. Mutta kun tilanne tulee, minä hoidan sen mahdollisimman huomaamattomasti ja nopeasti. Siihen ihmiset ovat tyytyväisiä, kuin myös siihen että he tietävät minun olevan aina lähellä mikäli ongelmia tulee. Sinunlaisesi ihmiset ovat ongelma.
Hyvä jos en kiusannut, se ei ollutkaan tarkoitus. Tekstistäsi tosin selviää että taisi osua arkaan paikkaan... Ei muuta kuin hyvää lauantaita sulle! Ota iisisti, äläkä oksentele kuppiloihin. Jos sattuisitkin minun työmaalleni, niin moikataan! Kyllä mä sustakin huolen pidän ja perääsi katson, kunhan vaan käyttäydyt niinkuin aikuset ihmiset käyttäytyvät.
Pusuja ja haleja, voikukkaseni:) - jaa
Minätaas kirjoitti:
Et sinä oikeastaan kenenkään turvallisuutta uhkaakaan. Siihen sinä olet täysin vaaraton. Myönnän että taisin olla väärässä. Mutta viihtyvyyttä sinä uhkaat. Ei kukaan ihminen halua katsella hauskaa pitäessään jonkun räkänokan oksennuspuuhia.
Tosikkohan mä en ole, mutta työni teen kunnolla. Siihen sisältyy teikäläisten pihalla pitäminen. Onnistun mielestäni siinä aika hyvin.
Voihan se olla niin, että "valkotakkisten" pitäisi ottaakin mut "ruotuun", niinkuin sanot. Vaan eivätpä ole vielä ottaneet. Sitä odotellessa:)
Provosoitavissa? No kyllä kai sitten.. Jos tietäisit kuinka monta tappouhkausta mä saan yhden viikon aikana sinunlaisiltasi pikkupissiksiltä, niin varmasti leukasi putoaisi. Eikä siinä mitään. Uhkailu on tietysti rikos, mutta jos ilmoittaisin kaikki niistä niin en ehtisi muuta tekemäänkään kuin juoksemaan poliisilaitoksella. Eikä ne uhkailut heilauta mua mihinkään, mutta ei tarvita kuin yksi "gängsta" joka toteuttaa uhkauksensa ja tulee lasauttamaan mua haulikolla työmaallani. Onko sinulla työpaikka? Siellä tuskin tarvitsee olla niin varuillaan... Eikä siitä muuten makseta mitään lisiä, että saa aina töistä tullessaan katsoa ketä odottaa kotiovella.
Hoitsun homma on kyllä raskasta. Sen minäkin tiedän. Ehkä jopa raskaampaa kuin tarjoilijan työ raflassa. Mutta yhtä vaarallista se ei ole. Muista myös että ketään ei yritä esim. ryöstää sairaalaa, mutta raflaa kylläkin. Sairaalaan harvoin tullaan tykit taskussa, raflaan kyllä tullaan. Jne.. Ymmärtänet...?
Duuni yökerhossa muuten on todella raskasta. Osoitat tietämättömyytesi väittämällä muuta. Minullahan on, tottapuhen, aika helppo duuni. Mutta tarjoilijat kyllä joutuvat raatamaan rahansa eteen. Jos kokeilisit niin tietäisit. Mutta eihän sinunlaistasi rahamiestä raskas työ kiinnosta:)
Eikä me olla lain ulkopuolella. Tiedän että on lainvastaista ottaa esim. sinua pillistä kiinni ja rutistaa niin että kuset housuusi. Mutta meneppäs tekemään ilmoitusta kyttikselle ja kerro kuinka oksensit yökerhon tiskille ja sen jälkeen tuli iso paha poke, joka rutisti sulta kuset housuun kun et suostunut siivoamaan:) Sinullehan ne "naurismaan aidat" nauravat:)
Keravalla ei ole vihamiehiä, eikä muuallakaan. Paitsi näköjään siellä sinun koneesi ääressä on yksi ylipainoinen tytöntyllerö joka purkaa teiniangstiaan kovaa työtä tekeville ihmiselle, koska hänet ollaan ulostettu lähiökapakasta hlökunnan toimesta:) Vai oliko se sittenkin niin, että asiakkaat heittivät sut sieltä ulos, kun eivät jaksaneet kuunnella typeriä juttujasi ja oksennuksen ääniäsi? Sinulla ei liene liikaa kavereita? Ymmärrän yskän...
Minun käytöstapani ovat aivan kunnossa. Niin töissä kuin viihteelläkin. Minä en ainakaan ole se jätkä jonka oksennuksia joutuu kuppilan hlökunta moppailemaan, vaikka heidän täytyisi takoa rahaa. Minun asiakkaani ovat erittäin tyytyväisiä työpanokseeni. En minä ikinä sano, ellei ole sanottavaa. Päinvastoin. Minä olen siellä taustalla ja annan ihmisten pitää hauskaa. Ei se ole minun tehtäväni olla bilettävien ihmisten illan keskipisteenä. Mutta kun tilanne tulee, minä hoidan sen mahdollisimman huomaamattomasti ja nopeasti. Siihen ihmiset ovat tyytyväisiä, kuin myös siihen että he tietävät minun olevan aina lähellä mikäli ongelmia tulee. Sinunlaisesi ihmiset ovat ongelma.
Hyvä jos en kiusannut, se ei ollutkaan tarkoitus. Tekstistäsi tosin selviää että taisi osua arkaan paikkaan... Ei muuta kuin hyvää lauantaita sulle! Ota iisisti, äläkä oksentele kuppiloihin. Jos sattuisitkin minun työmaalleni, niin moikataan! Kyllä mä sustakin huolen pidän ja perääsi katson, kunhan vaan käyttäydyt niinkuin aikuset ihmiset käyttäytyvät.
Pusuja ja haleja, voikukkaseni:)mukava nähä että joku on mun kaa noin paljo samoilla
linjoilla !! vituttaa toi että asiakas luulee että se on aina aina oikeessa vaikka yrjöis tai muuta vastaavaa! ja sitte vielä haistattaa vitut henkilökunnalle sen jälkeen!!! - eikä rentun ruusukaan
Minätaas kirjoitti:
Et sinä oikeastaan kenenkään turvallisuutta uhkaakaan. Siihen sinä olet täysin vaaraton. Myönnän että taisin olla väärässä. Mutta viihtyvyyttä sinä uhkaat. Ei kukaan ihminen halua katsella hauskaa pitäessään jonkun räkänokan oksennuspuuhia.
Pusuja ja haleja, voikukkaseni:)vastataas sulle vielä tää kerta, vaikket sitä oikeastaan ansaitse, ja vaikka luuletkin "voittaneesi" kun saat sanoa viimesen sanan, mutta suotakoon se nyt, koska you´re the boss:) on nimittäin muutakin ja heti paljon mielenkiintosempaa puuhaa tässä lähipäivinä ja oli jo tänäänkin.
pullistele mitä pullistelet. nappibobarit wannabe isopomopoket nyt vaan tapaa tehdä niin. onnex niiden vaikutuspiiri on suht kapea ettei silleen normaalielämää isommalti häirihe.
ei se tavatonta ole että naamat vaihtuu ovilla:)
kantsisko siirtyä myymään jotain muuta kuin keskushermostomyrkkyä, jos ei ole valmis kantaan vastuuta kans - vastuuta moraalittomille kuuroille myyjille myös huhuu!
ei muuten sanota että "ketään ei yritä ryöstää esim sairaalaa" vaan "kukaan." :)
ja enpä menis sanoon, etteikö ryöstöyrityksestäkin olla kuultu - potilaan...väkivaltaa ja sen uhkaa ihan riittämiin, joka päivä jotain. ei oo herkkua.
jospas oisit vähän mukavampi siel ovilla niin ... eix sitä sanota että niin metsä vastaa.. tarkotan ne ihmiset siellä jotka uhittelee, niin kai siihen joku syykin on?
on duuni, äläkä sano tarviix olla varuillaan tai mitä kun et voi tietää.
kovasti ne kaljankaatajat tykkää duunistans, rahallisesti ja muutenkin lesottavat, että sikäli. eikä kuulema väsytä eikä v..tuta..että noin on mulle kehuttu, kuin unelmahommasta kyse.
naurismaan aitoja ei kannattanu omia, keksi ihan omas vaan, jos on verbaalista lahjakkuutta yms.
no voi sun kanssas; ei todella oo läski tytöntyllerökään:D hihhii..köh köh..
ja kavereita on ettei kaikkien kans ehdi ikävä kyllä hoitaa suhteita. no toisaalta, tämänkin sun kans käytetyn ajan ois kyllä kieltämättä voinu käyttää paremminkin. ja jatkossa tapahtuukin. että, sori - ei osunut eikä uponnut sekään.
jaa juu, eikä ole ulostettu (olipas hienoa kielenkäyttöä aikuiselta ihmiseltä - tuoKIN) mutta itse kyllä katsoin etten kavereitteni kans viihdytä enää jatkossa eräässä paskapaikassa, eikähän onnex ole pakkokaan, kun on valinnanvaraa.
sori, mihin arkaan paikkaan :=O nyt ei jummarra. ei kannata analysoida liikaa, jos ei oikein osaa;) on itsetunto kondiksessa, enkä luule ittestäni suurempia kuin olen (kuten eräät). mutta kunnioitus pitää olla, eikä jotkut kaljanliruttelijat ole mitään kuningattaria tai poket jumalasta seuraavia. ja oikeudenmukaisuutta tasan peräänkuulutan.
tuota, ja pakko kieltäytyä pusuista ja haleista. - lkgfdsökj
vittu mitä kusettajia.mut itte ASIA on kyl just noin !!
- kappas vaan
Minätaas kirjoitti:
Pusuja ja haleja, voikukkaseni:)Ihmeiden aika ei olekaan ohi!
Tiedoksesi vaan että oksentaminen on refleksi. Tahallaan sitä tuskin kukaan tekee. - KäteinenRahaKunniaan
vittu mitä kusettajia.juurikin sinunlaistesi takia on tullut tiukat lakipykälät.
sinunlaisesi tyypin ei totisesti tarvitsisi tanssia sen kapakan lasinsiruisella lattialla laatoittamassa jossa me "suuriluuloiset ravintolapäälliköt" ja "toivottomat tarjoilijat" myymme viinaa.
suosittelen lämpimästi vaan niitä kotobileitä kaltaisellesi hepulle, joka ei arvosta saamaansa palvelua. taksissa laatoittamisesta saa myös siivouskulut.
toisekseen ne tarjoilijat ja kyybbarit ovat elintarvikkeiden kanssa tekemisissä joten mieti sitä että jos se edellinen asiakas ennen sinua on oksennellut pitkin lattioita ja tarjoilija on kyynärpäitään myöten ollut moppaamassa lattiaaa ja sinä olet se seuraava jonka kädestä sen lasisi saat.
myöskin jo yleiseksi käytännöksi on tullut että tarjoilija ei siivoa oksennusta, koska hän myöskin joutuu käsittelemään ihmisravintoa eli elintarvikkeita. tällöin siivoja joka yksittäisen oksennuksen vuoksi tulee siivoamaan jätökset on kuluna erityisen kallis.
toisekseen sinähän toki ihmettelet että mikä v*** palvelussa maksaa kun on noin hidasta ja maksat kuten luontaista kaltaisellesi tyypille on tökkivällä electron kortillasi.
onnea ja menestystä, kannattaisi kokeilla joku kerta ihan vaikka rekryn kautta minkälaista on todellisuudessa ravintolatyö, veikkaanpa että yllätyt kuinka koville esimerkiksi blokkari, baarimikko tarjoilija tai se ravintolapäällikkö joutuvat. mutta aloita siitä blokkarista tai foodrunnerista, koska seraavat mainitut tarvitsevat kuitenkin jo niin paljon ammattitaitoa että pystymetsästä sinne sinunkaanlaisesi tyypin tuskin kannattaa mennä.
- seuraavalla kerralla
kuset ja paskot omiin housuihisi. Siinä sitä vasta tosimies silloin on!
- Poke
Voipi olla, että ei ole vähään aikaan asiaa ko kuppilaan.
Jos olisit tehnyt hommasi minun ravintolassa olisit itkenyt ja siivonnut jälkesi, sekä maksanut pyydetyt 50 €.
Näin meillä Helsingissä.- MIllaMagia
Noita sikailijoita on kyllä ihan liikaakin ja todella toivon, että Poken kaltasia olis enemmän.
Ei oo kamalampaa kun siivota jonkun yrjöjä. hyi hitto.
Ja porttari vaan kaikille oksentajille, pask...ille ja kuseks....e. Yleensä ne on äijiä, jotka tuota tekee, mutta valitettavasti naisillakin on alkanut sekä ylä- että alapää "valskaamaan".
- enää
tulla meijän ravintolaan. sen verran pieni ravintola, että sun kaltaset asiakkaat kyl muistettais
- Dionysus
olla kiitollinen ettei tainut olla poke paikalla.. Koska jos asiakas laattaa lattialle tjm paikkaan kuulu hänen maksaa sen siivouksesta tai itse siivota..
- Keorke
Tuommoiset uhoamiset itkettämisistä ja siivoamisista voi jätää omaan arvoonsa. Kyllähän sitä on luettu kaikenlaista portsareitten aggressiivisuudesta, mutta kyllä laki on asiakkaan puolella. Pahoinpitely on aina pahoinpitely. Jos ongelmia asiakkaan kanssa esim. siivoamisista, poliisit vain paikalle. Tietenkin periaate on, että, joka sotkee, se maksaa, mutta "olisit itkenyt ja maksanut"... höpö, höpö.
- tyhmä kysyy
tää nyt ei ihan kuulu aiheeseen, mutta tuli vaan mieleen, että mitäs jos ihan ruokaravintolassa pikkulapsi oksentaa, joutuuko vanhemmat kuitenkin maksamaan tai siivoomaan?
entäs sitten saako se työntekijä, joka joutuu oksennuksen siivoomaan, sen 50e vai meneekö se ravintolan kassaan? ravintolatyöntekijöillä kun ei ole "oksennuslisää" tessissä. - gfhrftgujrf
tyhmä kysyy kirjoitti:
tää nyt ei ihan kuulu aiheeseen, mutta tuli vaan mieleen, että mitäs jos ihan ruokaravintolassa pikkulapsi oksentaa, joutuuko vanhemmat kuitenkin maksamaan tai siivoomaan?
entäs sitten saako se työntekijä, joka joutuu oksennuksen siivoomaan, sen 50e vai meneekö se ravintolan kassaan? ravintolatyöntekijöillä kun ei ole "oksennuslisää" tessissä.''tää nyt ei ihan kuulu aiheeseen, mutta tuli vaan mieleen, että mitäs jos ihan ruokaravintolassa pikkulapsi oksentaa, joutuuko vanhemmat kuitenkin maksamaan tai siivoomaan?
entäs sitten saako se työntekijä, joka joutuu oksennuksen siivoomaan, sen 50e vai meneekö se ravintolan kassaan? ravintolatyöntekijöillä kun ei ole "oksennuslisää" tessissä.''
Eipä ole ikinä noin käynyt, mutta luultavasti vanhempien silloin kannattaa ne oksennukset siivota. Oksennuksesta veloitettu summa menee sillo joka oksennukset siivoaa ja siitä maksetaan myös mahdolliset pesulakulut. - haistakoot pitkät mokomat
tyhmä kysyy kirjoitti:
entäs sitten saako se työntekijä, joka joutuu oksennuksen siivoomaan, sen 50e vai meneekö se ravintolan kassaan? ravintolatyöntekijöillä kun ei ole "oksennuslisää" tessissä.kun ei ole mistä nyhjäistä ensinnäkään, minä en ainakaan kulje 50 taskussa missään kapakoissa, muitakin rahareikiä on totta vie.
ja muuten juon omasta putelista että ähä kutti ja vedelkööt siitä, ahneet kapakoitsijat.
mikään ei oo niin hyvää hommaa kuin viinanmyynti. - omat pikku hipiänsä voi venäjä
gfhrftgujrf kirjoitti:
''tää nyt ei ihan kuulu aiheeseen, mutta tuli vaan mieleen, että mitäs jos ihan ruokaravintolassa pikkulapsi oksentaa, joutuuko vanhemmat kuitenkin maksamaan tai siivoomaan?
entäs sitten saako se työntekijä, joka joutuu oksennuksen siivoomaan, sen 50e vai meneekö se ravintolan kassaan? ravintolatyöntekijöillä kun ei ole "oksennuslisää" tessissä.''
Eipä ole ikinä noin käynyt, mutta luultavasti vanhempien silloin kannattaa ne oksennukset siivota. Oksennuksesta veloitettu summa menee sillo joka oksennukset siivoaa ja siitä maksetaan myös mahdolliset pesulakulut.ai että oikein liki kolmesataa vanhaa markkaa, niin arvokas on kapakkahanhen kätösten nahka?
siivojia arvokkaampia ovat? huh hellettä sano jänes pakkasella ja anna mun kaikki kestää!
että lasku vanhemmille perään / matkaan jos muksu oksentaa, eikä itse vanhemmat esim siivoa?
mahtavat tulla uudestaan mokomaan suvaitsemattomaan nihilistipaikkaan jossa näin avarakatseisia ollaan? on aikoihin eletty!
ihmeen leuhkaa ja ylimielistä / itsestään suuriluuloista porukkaa nämä ravintoloitsijat. - Jape
tyhmä kysyy kirjoitti:
entäs sitten saako se työntekijä, joka joutuu oksennuksen siivoomaan, sen 50e vai meneekö se ravintolan kassaan? ravintolatyöntekijöillä kun ei ole "oksennuslisää" tessissä....vanhemmat kyllä varmasti siivoavat oman lapsensa oksennuksen. Ja kuka tahansa vastuuntuntoinen ihminen joka oksentaa tai aiheuttaa vahinkoa, korvaa omistajalle ylimääräisen menetyksen kuten siivouskulut ja mahdolliset pesulakulut. Tahallaan kukaan ei oksentele missään yleisillä paikoilla, mutta sellaista sattuu joskus...
- kallista lystiä
Jape kirjoitti:
...vanhemmat kyllä varmasti siivoavat oman lapsensa oksennuksen. Ja kuka tahansa vastuuntuntoinen ihminen joka oksentaa tai aiheuttaa vahinkoa, korvaa omistajalle ylimääräisen menetyksen kuten siivouskulut ja mahdolliset pesulakulut. Tahallaan kukaan ei oksentele missään yleisillä paikoilla, mutta sellaista sattuu joskus...
mitkä pesulakulut ?!
tai mitkä ihme siivous "kulut" jos neiti vähän viittii sutia rätillä?? kai sitä nyt yhden oksennuksen osaa luututa? vai tuleeko siitä itsellä ykä?
kumman avuttomia ihmisiä nykyään...
tietenkin JOS menee hienot sohvat sotkuun niin sitten. mutta siitähän nyt ei sitten selviä ehkä 50:lläkään. jos niikseen..(
vaikka sitten ei kyllä kantsi mennä ees kapakkaan ettei joudu velkavankeuteen kun kallisarvoiset paikat ehkä sottaantuu) - teille jotka
kallista lystiä kirjoitti:
mitkä pesulakulut ?!
tai mitkä ihme siivous "kulut" jos neiti vähän viittii sutia rätillä?? kai sitä nyt yhden oksennuksen osaa luututa? vai tuleeko siitä itsellä ykä?
tietenkin JOS menee hienot sohvat sotkuun niin sitten. mutta siitähän nyt ei sitten selviä ehkä 50:lläkään. jos niikseen..(
vaikka sitten ei kyllä kantsi mennä ees kapakkaan ettei joudu velkavankeuteen kun kallisarvoiset paikat ehkä sottaantuu)tääl nyt mesoo siitä, että jos laattaa niin joutuu maksaan siivouskulut niin menkäähän joskus baariin/yökerhoon töihin...ei oo mitään herkkua siivota toisten yrjöt!!!
- tavallisen tyhmää
kallista lystiä kirjoitti:
mitkä pesulakulut ?!
vaikka sitten ei kyllä kantsi mennä ees kapakkaan ettei joudu velkavankeuteen kun kallisarvoiset paikat ehkä sottaantuu)porukkaa. Ai, että 50 euroa on niin hirveän paljon rahaa. Ja joku "sutii rätillä", hah.
Minä tulen ja oksennan ja katson sitten sinua, joka ihan mielelläsi toisten jätöksiä sudit. Voi hyvä jumala, anna hyvä humala ja pidä noi kusipäät pois ravintoloista.
Menepä ja oksenna taksiin, niin se se vasta kallista on. Taksi veloittaa ensinnäkin auton ja penkin siivouskulut keskeytyneestä työpäivästä aika helvetin kivan summan rahaa.
*Nim. kokemusta on* - ja ahneita kans
tavallisen tyhmää kirjoitti:
porukkaa. Ai, että 50 euroa on niin hirveän paljon rahaa. Ja joku "sutii rätillä", hah.
Minä tulen ja oksennan ja katson sitten sinua, joka ihan mielelläsi toisten jätöksiä sudit. Voi hyvä jumala, anna hyvä humala ja pidä noi kusipäät pois ravintoloista.
Menepä ja oksenna taksiin, niin se se vasta kallista on. Taksi veloittaa ensinnäkin auton ja penkin siivouskulut keskeytyneestä työpäivästä aika helvetin kivan summan rahaa.
*Nim. kokemusta on*tiiätkös ollenkaan mitä joku rappusiivooja esim vaikkapa tienaa per tunti? et niin etkä varmaan välitäkään.
ei en ole rappu enkä muukaan siivooja itse. mutta palkan te työstä kuulkaas saatte, ja ihan kivankin sellaisen. näin ainaskin mulle eräskin kehui, eikä kovin monta vuotta ole vielä koko alalla ollut. että itte en olis noin negatiivinen nirppanokka sellasilla ökytienesteillä.
ja teittien pitää saada pikku hetken hommasta, kun sattuu vahinko (ite kannatte viinaa vaikka sanoo ettei enää) siivoojan tuntikausien palkka. just joo ja ahneempaa porukkaa saa hakea.
omituisen nirppanokkaa porukkaa jos oksennuksen siivoaminen ottaa noin kauheasti luonnon päälle, voi hellanduudelis sentään. oikeasti ei ole ongelmia eikä puutetta koskaan nähneet joilla tuollainen asenne.
lapsia teillä ei AINAKAAN ole ittellä sitten juuri kellään, eikä ole muutoinkaan kokemusta noista eritteistä... ps. vois olla hyvä nuorempana vähän harjoitella, voipi olla että on hyvä osata sekin taito.
MAHTAAKOS NIITÄ OLLA JATKUVASTI NOITA OKSENNUSTAPAUKSIA? Että kannatti alun alkaen tehdä siitä numero??? niin, sitähän mä PIKKASEN arvelinkin.
Kyse olikin vaan siitä, että jollain hienohelmalla oli sattunut rakennekynsi katkeamaan joku kaunis yö..ja se tuli sitten kalliiksi korjata.
niin kukapa niitä niin mielellään, mutta ei se nyt sentäs kolmensadan vanhan markan homma ole tehdä homma. jaa muttei tietenkään kuulu ns toimenkuvaan...;D kun ollaan siitä niin pirun tarkkoja.
Jaa mulla vaan ei ole sattumalta muuten sinänsä omaa kokemusta oksentamisesta minnekään muualle siellä teittien juottoloissa kuin sinne pyttyyn, ja siitäkin on ainaski 15 vuotta aikaa, eikä niin monesti sittenkään.
saa kait sinne vissiinkin oksentaa. jaa mutta parempi ois ettei tietenkään kovin paljoa käyttäis veskiä, kuluttais paperia.. - sulle edellinen
ja ahneita kans kirjoitti:
tiiätkös ollenkaan mitä joku rappusiivooja esim vaikkapa tienaa per tunti? et niin etkä varmaan välitäkään.
ei en ole rappu enkä muukaan siivooja itse. mutta palkan te työstä kuulkaas saatte, ja ihan kivankin sellaisen. näin ainaskin mulle eräskin kehui, eikä kovin monta vuotta ole vielä koko alalla ollut. että itte en olis noin negatiivinen nirppanokka sellasilla ökytienesteillä.
ja teittien pitää saada pikku hetken hommasta, kun sattuu vahinko (ite kannatte viinaa vaikka sanoo ettei enää) siivoojan tuntikausien palkka. just joo ja ahneempaa porukkaa saa hakea.
omituisen nirppanokkaa porukkaa jos oksennuksen siivoaminen ottaa noin kauheasti luonnon päälle, voi hellanduudelis sentään. oikeasti ei ole ongelmia eikä puutetta koskaan nähneet joilla tuollainen asenne.
lapsia teillä ei AINAKAAN ole ittellä sitten juuri kellään, eikä ole muutoinkaan kokemusta noista eritteistä... ps. vois olla hyvä nuorempana vähän harjoitella, voipi olla että on hyvä osata sekin taito.
MAHTAAKOS NIITÄ OLLA JATKUVASTI NOITA OKSENNUSTAPAUKSIA? Että kannatti alun alkaen tehdä siitä numero??? niin, sitähän mä PIKKASEN arvelinkin.
Kyse olikin vaan siitä, että jollain hienohelmalla oli sattunut rakennekynsi katkeamaan joku kaunis yö..ja se tuli sitten kalliiksi korjata.
niin kukapa niitä niin mielellään, mutta ei se nyt sentäs kolmensadan vanhan markan homma ole tehdä homma. jaa muttei tietenkään kuulu ns toimenkuvaan...;D kun ollaan siitä niin pirun tarkkoja.
Jaa mulla vaan ei ole sattumalta muuten sinänsä omaa kokemusta oksentamisesta minnekään muualle siellä teittien juottoloissa kuin sinne pyttyyn, ja siitäkin on ainaski 15 vuotta aikaa, eikä niin monesti sittenkään.
saa kait sinne vissiinkin oksentaa. jaa mutta parempi ois ettei tietenkään kovin paljoa käyttäis veskiä, kuluttais paperia..Miten hemmetin tyhmä olet?
Tetkö sinäkin omalla työpaikallasi ihan muuten vaan muille kuuluvia töitä?
Siivoojan tuntikausien palkka, heh heh. No eipä kuule ravintola-alan palkatkaan päätä huimaa. Onko sinun mielestäsi 9 euron tuntipalkka jotain ÖKYÄ?
Olet kyllä todellinen paukapää, ei voi muuta sanoa. Varmaan jo kahden promillen humalassa päätit avata sanaisen arkkusi!
Tyhjäpää. - kysynpähän vaan
sulle edellinen kirjoitti:
Miten hemmetin tyhmä olet?
Tetkö sinäkin omalla työpaikallasi ihan muuten vaan muille kuuluvia töitä?
Siivoojan tuntikausien palkka, heh heh. No eipä kuule ravintola-alan palkatkaan päätä huimaa. Onko sinun mielestäsi 9 euron tuntipalkka jotain ÖKYÄ?
Olet kyllä todellinen paukapää, ei voi muuta sanoa. Varmaan jo kahden promillen humalassa päätit avata sanaisen arkkusi!
Tyhjäpää.oikein luin tuon mihin muka löysit kommentoitavaa että mitä ihmeellistä ja tyhmää siinä oli, ... =?
""palkan te työstä kuulkaas saatte, ja ihan kivankin sellaisen. näin ainaskin mulle eräskin kehui, eikä kovin monta vuotta ole vielä koko alalla ollut. että itte en olis noin negatiivinen nirppanokka sellasilla ökytienesteillä. ""
EI TUOSTA MIHKÄ PÄÄSE, NOI ON. MITÄS KEHUTTE :D
"" ja teittien pitää saada pikku hetken hommasta, kun sattuu vahinko (ite kannatte viinaa vaikka sanoo ettei enää) siivoojan tuntikausien palkka. just joo ja ahneempaa porukkaa saa hakea.""
TUOKIN ON JUSTIINS NOIN. AINAISTA SE PIKKU VAHINKOJEN SIIVOOMINEN TUSKIN ON.
""omituisen nirppanokkaa porukkaa jos oksennuksen siivoaminen ottaa noin kauheasti luonnon päälle, voi hellanduudelis sentään. oikeasti ei ole ongelmia eikä puutetta koskaan nähneet joilla tuollainen asenne.""
NIRPPANOKKIA JUSTIIN, JA HERKKÄHIPIÄISIÄ. SUORASTAAN NAURETTAVIA.
""lapsia teillä ei AINAKAAN ole ittellä sitten juuri kellään, eikä ole muutoinkaan kokemusta noista eritteistä... ps. vois olla hyvä nuorempana vähän harjoitella, voipi olla että on hyvä osata sekin taito. ""
NIIN MITES ON, ONKO KOKEMUSTA? EIPÄ TAIDA.
""MAHTAAKOS NIITÄ OLLA JATKUVASTI NOITA OKSENNUSTAPAUKSIA? Että kannatti alun alkaen tehdä siitä numero??? niin, sitähän mä PIKKASEN arvelinkin.
Kyse olikin vaan siitä, että jollain hienohelmalla oli sattunut rakennekynsi katkeamaan joku kaunis yö..ja se tuli sitten kalliiksi korjata.""
HIH HIH. KUN EI OO OIKEIN MITÄÄN TEKEMISTÄ NIIN PITÄÄ TYHJÄSTÄ REPIÄ.
""niin kukapa niitä niin mielellään, mutta ei se nyt sentäs kolmensadan vanhan markan homma ole tehdä homma. jaa muttei tietenkään kuulu ns toimenkuvaan...;D kun ollaan siitä niin pirun tarkkoja.""
JOO HYVÄ ON KORVAUS KAPAKKALINNULLE PARIN MINSAN HOMMASTA.
Kyllä ne palkat melko hyvät on ottaen huomioon että kaljahanasta nyt osaa kuka tahansa vääntää ja ottaa rahat, ja antaa jopa takaisinkin. Hehee, suuta osaisi repiä itse kukanenkin, siihen ei paljo älliä tarvita. Perusliksan lisät ja lisät...kovin on mulle retosteltu.
Mistäs muuten päättelet, etteikö ihminen osaisi kirjottaa muutenkin kuin humalassa..? Oletkos sinäkin nyt sitten pöllyssä ??
ps. minä en ole. ei kait sitä nyt tarvi humalassa olla vaikka perjantai onkin - vai? - vääntää
kysynpähän vaan kirjoitti:
oikein luin tuon mihin muka löysit kommentoitavaa että mitä ihmeellistä ja tyhmää siinä oli, ... =?
""palkan te työstä kuulkaas saatte, ja ihan kivankin sellaisen. näin ainaskin mulle eräskin kehui, eikä kovin monta vuotta ole vielä koko alalla ollut. että itte en olis noin negatiivinen nirppanokka sellasilla ökytienesteillä. ""
EI TUOSTA MIHKÄ PÄÄSE, NOI ON. MITÄS KEHUTTE :D
"" ja teittien pitää saada pikku hetken hommasta, kun sattuu vahinko (ite kannatte viinaa vaikka sanoo ettei enää) siivoojan tuntikausien palkka. just joo ja ahneempaa porukkaa saa hakea.""
TUOKIN ON JUSTIINS NOIN. AINAISTA SE PIKKU VAHINKOJEN SIIVOOMINEN TUSKIN ON.
""omituisen nirppanokkaa porukkaa jos oksennuksen siivoaminen ottaa noin kauheasti luonnon päälle, voi hellanduudelis sentään. oikeasti ei ole ongelmia eikä puutetta koskaan nähneet joilla tuollainen asenne.""
NIRPPANOKKIA JUSTIIN, JA HERKKÄHIPIÄISIÄ. SUORASTAAN NAURETTAVIA.
""lapsia teillä ei AINAKAAN ole ittellä sitten juuri kellään, eikä ole muutoinkaan kokemusta noista eritteistä... ps. vois olla hyvä nuorempana vähän harjoitella, voipi olla että on hyvä osata sekin taito. ""
NIIN MITES ON, ONKO KOKEMUSTA? EIPÄ TAIDA.
""MAHTAAKOS NIITÄ OLLA JATKUVASTI NOITA OKSENNUSTAPAUKSIA? Että kannatti alun alkaen tehdä siitä numero??? niin, sitähän mä PIKKASEN arvelinkin.
Kyse olikin vaan siitä, että jollain hienohelmalla oli sattunut rakennekynsi katkeamaan joku kaunis yö..ja se tuli sitten kalliiksi korjata.""
HIH HIH. KUN EI OO OIKEIN MITÄÄN TEKEMISTÄ NIIN PITÄÄ TYHJÄSTÄ REPIÄ.
""niin kukapa niitä niin mielellään, mutta ei se nyt sentäs kolmensadan vanhan markan homma ole tehdä homma. jaa muttei tietenkään kuulu ns toimenkuvaan...;D kun ollaan siitä niin pirun tarkkoja.""
JOO HYVÄ ON KORVAUS KAPAKKALINNULLE PARIN MINSAN HOMMASTA.
Kyllä ne palkat melko hyvät on ottaen huomioon että kaljahanasta nyt osaa kuka tahansa vääntää ja ottaa rahat, ja antaa jopa takaisinkin. Hehee, suuta osaisi repiä itse kukanenkin, siihen ei paljo älliä tarvita. Perusliksan lisät ja lisät...kovin on mulle retosteltu.
Mistäs muuten päättelet, etteikö ihminen osaisi kirjottaa muutenkin kuin humalassa..? Oletkos sinäkin nyt sitten pöllyssä ??
ps. minä en ole. ei kait sitä nyt tarvi humalassa olla vaikka perjantai onkin - vai?JOS tietäisin osoitteesi, niin voisin rautalankaa lähettää.
Onneksi et ole asiakaspalvelualalla tai ainakin niin toivon. Että kivat sulle!
Oletkos nähnyt muuten miesviinureilla rakennekynsiä? - ida83
vääntää kirjoitti:
JOS tietäisin osoitteesi, niin voisin rautalankaa lähettää.
Oletkos nähnyt muuten miesviinureilla rakennekynsiä?eli jos on varaa pistää useamman huntin illassa baarissa ja päättää yrjötä lattialle niin siihen ei ole varaa investoida 50€?? ku joku väitti et siit tulee velka vankeutta.. nooh..ehkä minäkin menen kauppaan,johonki virastotaloon tai muuten vaan johki toimistoon oksentamaan jos hätä tulee niin katotaan paljonko te tykkäätte siivota oksennusta!! ravintola kulttuuri vähän laimeeta suomessa ku ei osata edes vielä käyttäytyä.. vitun idiootit..
- ei olla beckhameja
ida83 kirjoitti:
eli jos on varaa pistää useamman huntin illassa baarissa ja päättää yrjötä lattialle niin siihen ei ole varaa investoida 50€?? ku joku väitti et siit tulee velka vankeutta.. nooh..ehkä minäkin menen kauppaan,johonki virastotaloon tai muuten vaan johki toimistoon oksentamaan jos hätä tulee niin katotaan paljonko te tykkäätte siivota oksennusta!! ravintola kulttuuri vähän laimeeta suomessa ku ei osata edes vielä käyttäytyä.. vitun idiootit..
pitää sitä ny vähän kattoa mihkä rahojaan sentäs heittelee ku ei satu oleen elviksen perikuntaa, lätkä tai formulamiljonääri tms.
sit vois ehkä tollasta rahojen tuuleen nakkelua harrastaakin. siis ehkä..
ps. mistäs sä tiiät montax hunttia joku pistää...?
sehän voi just olla ettei o vara juoda just mitään. tai ehkä just vesilasi hämäykseks :DDDDD - TUO OLI HYVÄ
vääntää kirjoitti:
JOS tietäisin osoitteesi, niin voisin rautalankaa lähettää.
Oletkos nähnyt muuten miesviinureilla rakennekynsiä?Tuossa oli rautalankaa nimenomaan. Ei kannata yrittää viedä huomiota asiasta.
- MiettikääTätä
tyhmä kysyy kirjoitti:
entäs sitten saako se työntekijä, joka joutuu oksennuksen siivoomaan, sen 50e vai meneekö se ravintolan kassaan? ravintolatyöntekijöillä kun ei ole "oksennuslisää" tessissä.Ruokaravintolassa (suuremmissa) alkaa olemaan yleinen käytäntö, että siivoja siivoaa oksennuksen, epidemian vuoksi ja elintarvike hygienian kannalta on viisaampaa. Tällöin se menee siivouskuluihin.
Siivouskuluihin tms. voi myös päättää paikasta tietenkin riippuen rahan kassaan.
Kuitenkin yleensä tämä likaisen työnlisä maksetaan tarjoilijalle jos ei siivouspalvelua ole saatavilla.
Tuskin taksimiehen tessissäkään on oksennus lisää.
Osa myöskin siivousyrityksistä veloittaa oksennuksesta enemmän, koska kuuluu likaiseen työhön.
Tulee myös muistaa että,ympärillä on toki herkkiä ihmisiä ja näinkin valitettavasti on käynyt että tämä oksentava lapsi aiheuttaa myös joskus asiakaspalautteita.
Työaikaa vievää ja kun se pikku laatta on aina siivottava mahdollisimman hyvin niin hajullisista kuin epidemiallisitakin syistä. Asioissa on vaan aina valitettavan paljon näkökantoja ja ravintolan on mm. pyrittävä huomioimaan kaikki nämä. Oli se lapsia vihaava pariskunta siinä vieressä, oksentava asiakas, ja näiden toimia paikkaava tarjoilija ja palvelua odottava seuraava asiakas...
Itse toki siivoaisin omanlapseni laatat alustavasti, enkä istuisi tässä tapauksessa odottamassa palvelua. Koska mieti miltä se vieressä istuvasta ruokailijasta tuntuu mamma istua täpöttää lapsi sylissä ja laatta lattialla ja kiljuu palvelua pihviä kantavalta tarjoilijalta.
Toisekseen lapsen ei ole pakko saada ravintolassakaan kaikkea haluamaansa herkkua niin, että laatta lentää ja jos ollaan sairaan oloisena niin sitten ei ravintolaan mennä vaan levätään kotona.
Näillä säännöillä on ainakin tähän asti meidän perheessä pärjätty mallikkaasti. Myöskin lapseni opetan käyttäytymään ravintolassa, se ei ole leikkipaikka, jossa juostaan ja melskataan, vaan paikka jossa on muita ihmisiä ja heidän ruokailu tunnelmaa tulee myös ajatella.
Tässähän sitten tuli kerrottua pari muutakin mieltäpainavaa samalla.
- pieni mutta pippurinen
JOS TEILLÄ EI P..KELE OO VARA MAKSAA SITÄ 50€ NIIN JUOSKAA VESSAAN NIIN PIRUN LUJAA!! Kyllä sinne ennättää enneku se oksennus on lattialla. Ja parempi kans että se yrjö osuu sinne pönttöön eikä sen viereen. Meillä nimittäin veloitetaan siitäki jos ei osu.
Lisäksi vielä tosta uhoomisesta että poke ei voi mitään väkivaltasta tehä! HAH!! Lyödä ei saa, mutta muitaki keinoja on. Meikäläinen on samalla sekä tarjoilija että poke. Pituus 166cm paino 56kg.
Kyllä mä oon tähän asti saanu kaikki oksentelijat siivoomaan tai maksamaan. Ja itteeni kaks kertaa isompia ukkoja pihalle ihan ilman apua!!
ÄLKÄÄ ÄYKKÄRÖIJÄT ALIARVIOIKO PIENENKÄÄN TARJOILIJAN VALTAA JA VOIMAA!!!
Lisähuomautuksena vielä että sananlasku "Asiakas on aina oikeassa" käy kaikilla muilla aloilla PAITSI ravintola-alalla!!- tiiätkös - keksi parempi vitsi
mitä olet menny sille alalle jos se ottaa noin hermoon että pitää uhoilla, leveillä, pipo on alvariinsa, viisuvoiton jälkeenkin noin pirun kireellä (???), ja kun pitää olla ikäänkuin kaljankaatajaporukat ois kaikkien muitten palvelualojen yläpuolella - voi voi kun pelottaa huiiiih, ja varsinkin huvittaa.
oikeasti, riittää jo keskustelu tästä aiheesta. ennemmin paan lordin levyihin nekin ropot, tai no - se järkkääntyy muutenki, mut konserttiin tms järkevämpään kuin heh heh teiteille.
soon moro!! ps. turha vastailla, evvk vastaukset.
hard rock!!! - ärsyttää
tiiätkös - keksi parempi vitsi kirjoitti:
mitä olet menny sille alalle jos se ottaa noin hermoon että pitää uhoilla, leveillä, pipo on alvariinsa, viisuvoiton jälkeenkin noin pirun kireellä (???), ja kun pitää olla ikäänkuin kaljankaatajaporukat ois kaikkien muitten palvelualojen yläpuolella - voi voi kun pelottaa huiiiih, ja varsinkin huvittaa.
oikeasti, riittää jo keskustelu tästä aiheesta. ennemmin paan lordin levyihin nekin ropot, tai no - se järkkääntyy muutenki, mut konserttiin tms järkevämpään kuin heh heh teiteille.
soon moro!! ps. turha vastailla, evvk vastaukset.
hard rock!!!Moniko teistä kusipäistä siivoaa mielellään toisten oksennuksia, paskoja, kusia ynnä muita herkkuja ihan mielellään? Voi helvetti menee hermot. Kokemusta on näiden kivojen jätteiden siivoamisista ja aina joka kerta ne yllättäen ovat miesten vessan ylläreitä, ellei sitten kännipäissään ole tullu loroteltua esim. peliautomaatin rahanmaksu laariin..tästäkin kokemusta..paskaa löytynyt myös käsienpesualtaasta monet kerrat. Ja kertokaa miten voi paskoa niin että roiskeita on pitkin seiniä???? Kuulostaako hyvältä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik124090MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar822101Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5501658Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin991405Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja671127Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s331048Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt216943Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60893- 171864
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3838