New Age on saanut tietyn määritelmän vuosien saatossa saaden lähes uskonnollisia piirteitä vuosien varrella. NA sinällään ei ole millään tasolla uskonto millään määreellä mitattuna. Moni haluaa eriyttää itsensä kaikesta määrittelystä ja siksi NA on kirosana. NA on määrittely. Jokaisen oma usko on "yli" jonkun toisen uskon ja siksi ei millään voi omaa uskoa laskea "jo määriteltyihin". Olisiko kyse "ehkä" yhteiskunnan luoman individualismin palvonnan manifestoituminen "stereotypioissa" tai sitten vain itselleen rehellisten ihmisten tavasta "hymioida" ymmärryksensä. Who knows. Understand,don't judge.
Kysymysten merkitys
Upeita aloituksia viimeaikoina
2
227
Vastaukset
- UNges'Hain
Jokainen kulkee oman polkunsa, ja sillä polulla voi sattua vaikka ja mitä. Itse saa päättää mihin menee, mutta pitää muistaa aina hyvyys ennemmin kuin paha.
- Ei oman totuuden määritelmän..
... tarvitse silti perustua dualiseen määritelmään siitä että on vain hyvä ja paha kuten varmaan tiedätkin. Se millä nimellä kolmatta tekijää terminologisesti määritellään on yhtä moninainen kuin subjektiivinen tulkitsija. Itse yritän itselleni määritellä tämän sanoilla ymmärrys ja tietoisuus ymmärtäen tiedostamattomuuteni :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996