Hyvin moni kertoo ettei omaa elämänfilosofiaansa lue luokkaan New Age silti ajatuksensa laskien siihen yleisen ajatusmallin mukaan. Teosofit ovat peruste tälle ymmärryksen yhteyttämiselle. Nykyinen eriytymisen halu kaikesta ja se samuuden tunne toisilla kuvastaa upeasti tätä aikaa. Upeasti sekä siinä että ihmiset intuitiivisesti heräilevät ja myöskin valitsevat nukkua. Molemmat vaihtoehdot ymmärrettäviä ja kunnioitettavia.
Fundamentalistisesti ajattelevien ihmisten ajatusten,sanojen, tekojen seuraukset ovat ymmärrettäviä ja tämä koskee kaikkia elämänfilosofioita. Kiitos.
NA ja käsitteiden välttely
3
356
Vastaukset
- Somgrgr
Voisitko kertoa mikä on fundamentalisti. Tulisi minullekkin selväksi mitä se sana tarkoittaa, kun en tiedä kaikkien sanojen merkitystä, eli mitä se tarkoittaa.
Voisitko myös kertoa teosofistakin.
Voisitko kertoa myös intuitiivisestäkin.
Voisitko myös kertoa elämänfilosofiastakin jotakin.
No kerro mitä tiedät, olisi minunkin helpompi ymmärtää tätäkin tekstiä sen jälkeen.- Batman
Tässä olisi linkki erääseen netissä toimivaan sivistyssanakirjaan: http://www.cs.tut.fi/~jkorpela/siv/ Sieltä pitäisi löytyä selitykset noille sanoille.
- Onneksi kysyjä tietää mitä ...
Korpelan linkin tieto avannee kysymystä. Tullaan kaikki toisiamme vastaan ymmärryksessä ilman oletusta? :-)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925298
- 564141
- 252239
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282078Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161815- 151474
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹321293Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗201076T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431001- 211000