Mikähän tuolle Ka:lle tuli kun jättää silloin
tällöin kierroksia päälle vaihtaessa vaihdetta.
Tosin kierrokset laskevat muutaman sekunnin päästä mutta on tuo harmillinen juttu.
Kaasuvaijeri näyttäisi ehyeltä ja voitelinkin sitä mistä pystyi;ei muutosta.
Ka:n kierrokset jää päälle
5
996
Vastaukset
- Jussi
Meillä on ollut samaa vikaa ja jos en aivan väärin muista, kyseessä oli joku anturijuttu. Lueskelin pitkästä aikaa tätä palstaa, ja tuntuu että Ka:ssa on näitä samoja juttuja. Rouvan auto on vm. 98 ja kilsoja on huimat 46 000. Oven takanurkat ovat nyt alkaneet ruostua, samoin kuin oven etuosan alakulma. Asensin etukuraläpät kun auto oli tuore ja uskon, että ne ovat säästäneet pahemmalta ruostumiselta. Samaten muutama kolo takaluukun ympärillä kukkii vähän. Pakoputken takaosa on vaihdettu pariin kertaan ja takajarrun sylinterit sisuksineen molemmilta puolilta.
Olen uskollisesti vahannut autoa pari-kolme kertaa vuodessa ja maalipinta on aika siisti, mitä nyt näitä parkkipaikkakolhuja on jonkin verran.
Hyvä auto kaiken kaikkiaan. Moottoritiellä olen GPS:llä mitaten saanut mittariin 158km/h.- -.-
Jos teillä on Fordeissa ruostetta niin viekää merkkiliikkeeseen, siellä korjataan veloituksetta vaikka takuuaika olisi umpeutunut!!
- asssss
on "hopeanvärinen" tyhjäkäyntiventtiili, irrota ja putsaa se. Mulla auttoi.
- pula-aho
täytyypä kokeilla noita vinkkejä.
Kiitti paljon. - Jusubbi
irroita kaasuläpän asentotunnistimet pelkkä liitin ja ruiskase siihen jotain crc:tä yms. liitin kiinni ja avot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281478- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541139- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254944Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818