minne lähettää

jospa2

Jos,sattuis sellanen tapaus et sais filmille,jotain erikoista,niin minne sen vois lähettää.Voiko virallisiin ns. kuten ufofinlandiin luottaa???Netti kun on valvonnass niin se ei tulisi kysymykseen.

8

670

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ukkonen iski

      Minäpä tiedän minne voit lähettää. Lähetä sellaiseen paikkaan mistä heti media ei hyökkää päällesi, tai joku hälyttää sotilaat luoksesi ja vie tukikohtaan, ja pitää sinua 3 päivää siellä ja kertoo ettet ole nähnyt mitään.

      Elämä on joskus raakaa, sen kanssa on vain elettävä.

      • Ainoa mahdollisuus on luoda maanalainen yhteisö ja taistella ufohörhöjen uskon vapaudesta näitä tuulimyllyjä vastaan tarmokkaasti.

        En saisi mainita tätä, mutta johdatamme asian lopuksi itsenäiseen valtioon ja maailmanherruuteen ufojen avulla, vielä on aika olla varovainen.


      • dupperi
        Owashi kirjoitti:

        Ainoa mahdollisuus on luoda maanalainen yhteisö ja taistella ufohörhöjen uskon vapaudesta näitä tuulimyllyjä vastaan tarmokkaasti.

        En saisi mainita tätä, mutta johdatamme asian lopuksi itsenäiseen valtioon ja maailmanherruuteen ufojen avulla, vielä on aika olla varovainen.

        miks ufot näykyy vain hörhöille? mäkin nimittäin haluisin nähä.


      • Owneri Ownaaja
        Owashi kirjoitti:

        Ainoa mahdollisuus on luoda maanalainen yhteisö ja taistella ufohörhöjen uskon vapaudesta näitä tuulimyllyjä vastaan tarmokkaasti.

        En saisi mainita tätä, mutta johdatamme asian lopuksi itsenäiseen valtioon ja maailmanherruuteen ufojen avulla, vielä on aika olla varovainen.

        Owashi on vieläkin näissä asioissa noob. Lue tieteenkuvalehteä esimerkiksi owashi, sieltä saat mieleen aiheita elämästä.

        Sinä et edes oota ufoja sun luokses niin et voi nähdäkkään. Minä olen nähnyt ufoja, ja ne eivät ole mitä sinä luulet, vaan ne ovat oikeita ufoja.

        Huomaan että kuulut nuorten sielujen kategoriaan, mutta voisit vähän nopeuttaa oppimistasi, että pääsisit edes seuraavassa elämässä jaloilleen. Elät maailmassa, joka on mielikuvitusmaailmaasi. Et usko tietoon ja totuuteen, et usko siihen mitä sinulle on kerrottu, uskotko ollenkaan edes omaan itseesi.

        Miksi puhut vielä hörhöistä kun joku näkee ufon. Ufon näkeminen on normaalia, ja se tuo hyvää mieltä. Itse olen nähnyt oikeita muukalaisten aluksia, ja astraalikehossani otan yhteyttä heihin silloin tällöin. Voi olla päivä, viikko, kuukausi, tai vuosi ennen kuin otan uudelleen yhteyden. Se vain riippuu ajasta, milloin ja miten. Mutta jos haluaisit nähdä heitä, sinun pitää ensin tietää heidän olemassaolo. Minä tiedän heidän olemassaolon, minä tiedän että heitä on, minun ei tarvitse enää uskoa kun tiedän heidän olemassaolon.

        Khane, w'heIn om Dao le'n su.


      • kerran tiedät!
        Owneri Ownaaja kirjoitti:

        Owashi on vieläkin näissä asioissa noob. Lue tieteenkuvalehteä esimerkiksi owashi, sieltä saat mieleen aiheita elämästä.

        Sinä et edes oota ufoja sun luokses niin et voi nähdäkkään. Minä olen nähnyt ufoja, ja ne eivät ole mitä sinä luulet, vaan ne ovat oikeita ufoja.

        Huomaan että kuulut nuorten sielujen kategoriaan, mutta voisit vähän nopeuttaa oppimistasi, että pääsisit edes seuraavassa elämässä jaloilleen. Elät maailmassa, joka on mielikuvitusmaailmaasi. Et usko tietoon ja totuuteen, et usko siihen mitä sinulle on kerrottu, uskotko ollenkaan edes omaan itseesi.

        Miksi puhut vielä hörhöistä kun joku näkee ufon. Ufon näkeminen on normaalia, ja se tuo hyvää mieltä. Itse olen nähnyt oikeita muukalaisten aluksia, ja astraalikehossani otan yhteyttä heihin silloin tällöin. Voi olla päivä, viikko, kuukausi, tai vuosi ennen kuin otan uudelleen yhteyden. Se vain riippuu ajasta, milloin ja miten. Mutta jos haluaisit nähdä heitä, sinun pitää ensin tietää heidän olemassaolo. Minä tiedän heidän olemassaolon, minä tiedän että heitä on, minun ei tarvitse enää uskoa kun tiedän heidän olemassaolon.

        Khane, w'heIn om Dao le'n su.

        No kerropa mistä ne tulevat? Ei niiden olemassaolo mikään mysteeri ole, mutta kuinka ne KAIKKI lymyilevät meitä, mistä ne tietävät ettei tälle planeetalle saa tulla avoimesti.

        Älä anna sitä vanhaa fraasia ettei ihminen ole vielä kontaktiin valmis! Me emme ehkä ymmärrä kaikkea mitä he ymmärtävät, mutta he pystyvät laskeutumaan meidän ymmärryksemme tasolle. Siis miksi kaikkien noiden eri olentoryhmien lymyily?


      • kerran tiedät! kirjoitti:

        No kerropa mistä ne tulevat? Ei niiden olemassaolo mikään mysteeri ole, mutta kuinka ne KAIKKI lymyilevät meitä, mistä ne tietävät ettei tälle planeetalle saa tulla avoimesti.

        Älä anna sitä vanhaa fraasia ettei ihminen ole vielä kontaktiin valmis! Me emme ehkä ymmärrä kaikkea mitä he ymmärtävät, mutta he pystyvät laskeutumaan meidän ymmärryksemme tasolle. Siis miksi kaikkien noiden eri olentoryhmien lymyily?

        Sangen hyvä kysymys. Tämän asiantuntijanhan pitäisi tietää muukalaisten salat kun hän on kerta heihin yhteydessä? Miksemme siis tutustuisi muukalaisiin hänen kauttaan tarkemmin (tai sitten vain ajaisimme hänet nurkkaan kysymyksillä jotka osoittavat muukalaisten olemassaolon mahdottomaksi :>).


      • Owneri Ownaaja kirjoitti:

        Owashi on vieläkin näissä asioissa noob. Lue tieteenkuvalehteä esimerkiksi owashi, sieltä saat mieleen aiheita elämästä.

        Sinä et edes oota ufoja sun luokses niin et voi nähdäkkään. Minä olen nähnyt ufoja, ja ne eivät ole mitä sinä luulet, vaan ne ovat oikeita ufoja.

        Huomaan että kuulut nuorten sielujen kategoriaan, mutta voisit vähän nopeuttaa oppimistasi, että pääsisit edes seuraavassa elämässä jaloilleen. Elät maailmassa, joka on mielikuvitusmaailmaasi. Et usko tietoon ja totuuteen, et usko siihen mitä sinulle on kerrottu, uskotko ollenkaan edes omaan itseesi.

        Miksi puhut vielä hörhöistä kun joku näkee ufon. Ufon näkeminen on normaalia, ja se tuo hyvää mieltä. Itse olen nähnyt oikeita muukalaisten aluksia, ja astraalikehossani otan yhteyttä heihin silloin tällöin. Voi olla päivä, viikko, kuukausi, tai vuosi ennen kuin otan uudelleen yhteyden. Se vain riippuu ajasta, milloin ja miten. Mutta jos haluaisit nähdä heitä, sinun pitää ensin tietää heidän olemassaolo. Minä tiedän heidän olemassaolon, minä tiedän että heitä on, minun ei tarvitse enää uskoa kun tiedän heidän olemassaolon.

        Khane, w'heIn om Dao le'n su.

        "Oikeita ufoja", eli oikeita tunnistamattomia lentäviä esineitä? Mistä sitten tiedät mitä ne olivat? Huomauttaakseni vielä, että tieteenkuvalehti on ainoastaan toimittajien kirjoittama eikä tieteilijöiden, kuten esimerkiksi tiede 2000-lehden. Olen kyllä tustunut molempiin lehtisiin kovasti, mutta tieteenkuvalehti on vain pakko ottaa jokseenkin helposti myyvänä mediapornona.

        Minähän nimenomaan en elä minkäänlaisessa mielikuvitusmaailmassa vaan konkreettisessa, todistein osoitettavassa maailmassa. Te taas pysyttelette siinä, missä toivotaan jotain korkeampaa ja suurempaa vailla ilman mitään osoituksia - ufouskovaisina. Teidät on siis helppo luetella samaan kategoriaan kenen tahansa uskovaisen kanssa. Uskon ainoastaan osoitettuihin faktoihin ja loogisiin asioihin jotka perustuvat jälleen loogisuuteen - tätä itse ufouskovaisuus ei ole.

        Kertoisitko lisää kehosta irtautumisesta? :> Mistä opit tämän taidon tai kuinka se tapahtuu? Voiko asiaa opettaa ja onko se edes mahdollista kenellekään muulle kuin juuri sinulle? ;)

        Huomautanpa taas, että itsesuggestio ei ole laisinkaan harvinaista.


      • todennäköisempää
        Owashi kirjoitti:

        Sangen hyvä kysymys. Tämän asiantuntijanhan pitäisi tietää muukalaisten salat kun hän on kerta heihin yhteydessä? Miksemme siis tutustuisi muukalaisiin hänen kauttaan tarkemmin (tai sitten vain ajaisimme hänet nurkkaan kysymyksillä jotka osoittavat muukalaisten olemassaolon mahdottomaksi :>).

        "(tai sitten vain ajaisimme hänet nurkkaan kysymyksillä jotka osoittavat muukalaisten olemassaolon mahdottomaksi :>)."

        Todennäköisemmin osoitamme vain, ettei kaveri tiedä yhtään mitään, kunhan höpisee. Ei ole mitään vastausta vieläkään antanut.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1238
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      904
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      90
      845
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      21
      786
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      717
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      712
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      636
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      603
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      117
      530
    Aihe