Pietarsaaressa?

Kesäkyytiä vailla

Voiko olla mahdollista, että Pietarsaaresta ei tosiaan löydy mukavaa tervettä miestä, joka haluaisi tutustuttaa tällaisen parikymppisen koulupojan miesten väliseen kosketukseen? Tai onkohan koko paikkakunnalla/lähiseuduilla muita joita tällaiset asiat kiinnostavat? Olen jo useampaan otteeseen lähetellyt mtv:n tekstikanavallekin seuranhakuviestejä, mutta en ole saanut vastausta tältä alueelta. :(

Ovatkohan kaikki niin varovaisia vai etsinkö vain väärästä paikasta? Olisi kiva kuulla jos teitä on, täällähän voi tunnustaa vapaasti. En minä heti ole iskemässä kiinni, jos ilmoitatte itsestänne. :)
Tämä ei ole treffi-ilmoitus, vaan pikemminkin vain tiedustelu, että olenko yksin täällä...Siltä ainakin on tuntunut.

7

1093

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoa

Laita ilmoitus iskuri.net:iin niin silloin selviää. MTV ei ole fiksu paikka etsiä seuraa.

• Olis noin 100km:n pääsä yks ;)Ja joka olis myös seuraa vailla. Laitahan meiliä tuleen, [email protected], jos kiinnostaa

• msr1

moi

• Kei

Luuletko oikeasti olevasi ainoa homo Pietarsaaren tai sen lähialueiden likellä? Vaasassakin on tuhansia, ellei kymmeniä tuhansia meikäläisiä.

• Mutta

Mutta minä epäilen olevani yksin täällä Kokkolassa.

• kokkolainen
        Mutta kirjoitti:

Mutta minä epäilen olevani yksin täällä Kokkolassa.

Et oo varmaankaan ainut,mutta kukaan ei uskalla tulla esiin..On vaikee täällä kokkolassa kapakoissa yritellä mitään ku ei oo sellasia paikkoja missä tapais samankaltaisia ihmisiä.

• Sit käy flaksi

Lait viesti ruotsinkielellä, niin alkaa vastauksia tulemaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      3796
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      172
      2315
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1557
    4. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1157
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      23
      1017
    6. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      894
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      862
    8. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      73
      831
    9. Oletko päättänyt

Jo varmasti että ensi vuonna keräät rohkeutesi ja sanot tunteesi vai et? Sitä odottaessa ja toivoessa
      Ikävä
      72
      790
    10. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      100
      789
    Aihe