Pietarsaaressa?

Kesäkyytiä vailla

Voiko olla mahdollista, että Pietarsaaresta ei tosiaan löydy mukavaa tervettä miestä, joka haluaisi tutustuttaa tällaisen parikymppisen koulupojan miesten väliseen kosketukseen? Tai onkohan koko paikkakunnalla/lähiseuduilla muita joita tällaiset asiat kiinnostavat? Olen jo useampaan otteeseen lähetellyt mtv:n tekstikanavallekin seuranhakuviestejä, mutta en ole saanut vastausta tältä alueelta. :(

Ovatkohan kaikki niin varovaisia vai etsinkö vain väärästä paikasta? Olisi kiva kuulla jos teitä on, täällähän voi tunnustaa vapaasti. En minä heti ole iskemässä kiinni, jos ilmoitatte itsestänne. :)
Tämä ei ole treffi-ilmoitus, vaan pikemminkin vain tiedustelu, että olenko yksin täällä...Siltä ainakin on tuntunut.

7

1270

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoa

Laita ilmoitus iskuri.net:iin niin silloin selviää. MTV ei ole fiksu paikka etsiä seuraa.

• Olis noin 100km:n pääsä yks ;)Ja joka olis myös seuraa vailla. Laitahan meiliä tuleen, [email protected], jos kiinnostaa

• msr1

moi

• Kei

Luuletko oikeasti olevasi ainoa homo Pietarsaaren tai sen lähialueiden likellä? Vaasassakin on tuhansia, ellei kymmeniä tuhansia meikäläisiä.

• Mutta

Mutta minä epäilen olevani yksin täällä Kokkolassa.

• kokkolainen
        Mutta kirjoitti:

Mutta minä epäilen olevani yksin täällä Kokkolassa.

Et oo varmaankaan ainut,mutta kukaan ei uskalla tulla esiin..On vaikee täällä kokkolassa kapakoissa yritellä mitään ku ei oo sellasia paikkoja missä tapais samankaltaisia ihmisiä.

• Sit käy flaksi

Lait viesti ruotsinkielellä, niin alkaa vastauksia tulemaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä Yllätti

Kaivatussasi?
      Ikävä
      178
      1672
    2. Se katse...

Täynnä rakkautta. Kunpa olisin tajunnut.
      Ikävä
      81
      896
    3. Ei enää ulkoteltta ruokaa.

Se oli sitten viimmeinen kerta kun tuonne teltalle menen.Laatu heikkenee joka vuosi ja annokset pienenee.Ei enää kiitos,
      Kuhmo
      39
      852
    4. En ole hetkeen sinulle kirjoittanut nainen

Vieläkin ajattelen sinua, jos voit uskoa. Tunteet minussa huutavat toivoa ja rakkautta, kun kylmä loogisuus taas pistää
      Ikävä
      56
      801
    5. 60
      648
    6. Mitä eroavaisuuksia sinulla on

kaivattusi kanssa? Esim. luonteessa. Haittaavatko erot vai ovatko vain rikkaus?
      Ikävä
      69
      610
    7. Olet niin tärkeä

Et edes tiedä sitä, tai ehkä tunnet sen… Sinussa on jotakin pysyvää, tuttua, turvallista, kodikasta.
      Ikävä
      19
      561
    8. Jos sussa toisessa on yhtään miestä

Ja kadut tekemisiäsi niin menet poliisin puheille, paljastat kaiken oman osuutesi ja kerrot mitä kaikkea se toinen on te
      Ikävä
      36
      521
    9. Onnettomuus

Olivatko paikkakuntalaisia, jotka menehtyivät?
      Virrat
      19
      511
    10. Mä olen tosi

Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui
      Ikävä
      38
      506
    Aihe