Voiko olla mahdollista, että Pietarsaaresta ei tosiaan löydy mukavaa tervettä miestä, joka haluaisi tutustuttaa tällaisen parikymppisen koulupojan miesten väliseen kosketukseen? Tai onkohan koko paikkakunnalla/lähiseuduilla muita joita tällaiset asiat kiinnostavat? Olen jo useampaan otteeseen lähetellyt mtv:n tekstikanavallekin seuranhakuviestejä, mutta en ole saanut vastausta tältä alueelta. :(
Ovatkohan kaikki niin varovaisia vai etsinkö vain väärästä paikasta? Olisi kiva kuulla jos teitä on, täällähän voi tunnustaa vapaasti. En minä heti ole iskemässä kiinni, jos ilmoitatte itsestänne. :)
Tämä ei ole treffi-ilmoitus, vaan pikemminkin vain tiedustelu, että olenko yksin täällä...Siltä ainakin on tuntunut.
Pietarsaaressa?
7
1207
Vastaukset
- neuvoa
Laita ilmoitus iskuri.net:iin niin silloin selviää. MTV ei ole fiksu paikka etsiä seuraa.
Olis noin 100km:n pääsä yks ;)Ja joka olis myös seuraa vailla. Laitahan meiliä tuleen, [email protected], jos kiinnostaa
- msr1
moi
- Kei
Luuletko oikeasti olevasi ainoa homo Pietarsaaren tai sen lähialueiden likellä? Vaasassakin on tuhansia, ellei kymmeniä tuhansia meikäläisiä.
- Mutta
Mutta minä epäilen olevani yksin täällä Kokkolassa.
- kokkolainen
Mutta kirjoitti:
Mutta minä epäilen olevani yksin täällä Kokkolassa.
Et oo varmaankaan ainut,mutta kukaan ei uskalla tulla esiin..On vaikee täällä kokkolassa kapakoissa yritellä mitään ku ei oo sellasia paikkoja missä tapais samankaltaisia ihmisiä.
- Sit käy flaksi
Lait viesti ruotsinkielellä, niin alkaa vastauksia tulemaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi1004002Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693830Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks442235Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä562214- 582104
- 521766
- 271439
Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1101228Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151193- 601129