Pietarsaaressa?

Kesäkyytiä vailla

Voiko olla mahdollista, että Pietarsaaresta ei tosiaan löydy mukavaa tervettä miestä, joka haluaisi tutustuttaa tällaisen parikymppisen koulupojan miesten väliseen kosketukseen? Tai onkohan koko paikkakunnalla/lähiseuduilla muita joita tällaiset asiat kiinnostavat? Olen jo useampaan otteeseen lähetellyt mtv:n tekstikanavallekin seuranhakuviestejä, mutta en ole saanut vastausta tältä alueelta. :(

Ovatkohan kaikki niin varovaisia vai etsinkö vain väärästä paikasta? Olisi kiva kuulla jos teitä on, täällähän voi tunnustaa vapaasti. En minä heti ole iskemässä kiinni, jos ilmoitatte itsestänne. :)
Tämä ei ole treffi-ilmoitus, vaan pikemminkin vain tiedustelu, että olenko yksin täällä...Siltä ainakin on tuntunut.

7

1207

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • neuvoa

Laita ilmoitus iskuri.net:iin niin silloin selviää. MTV ei ole fiksu paikka etsiä seuraa.

• Olis noin 100km:n pääsä yks ;)Ja joka olis myös seuraa vailla. Laitahan meiliä tuleen, [email protected], jos kiinnostaa

• msr1

moi

• Kei

Luuletko oikeasti olevasi ainoa homo Pietarsaaren tai sen lähialueiden likellä? Vaasassakin on tuhansia, ellei kymmeniä tuhansia meikäläisiä.

• Mutta

Mutta minä epäilen olevani yksin täällä Kokkolassa.

• kokkolainen
        Mutta kirjoitti:

Mutta minä epäilen olevani yksin täällä Kokkolassa.

Et oo varmaankaan ainut,mutta kukaan ei uskalla tulla esiin..On vaikee täällä kokkolassa kapakoissa yritellä mitään ku ei oo sellasia paikkoja missä tapais samankaltaisia ihmisiä.

• Sit käy flaksi

Lait viesti ruotsinkielellä, niin alkaa vastauksia tulemaan...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?

Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi
      Maailman menoa
      100
      4002
    2. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      69
      3830
    3. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      44
      2235
    4. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      56
      2214
    5. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      58
      2104
    6. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      52
      1766
    7. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      27
      1439
    8. Kehu kaivattuasi

Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.
      Ikävä
      110
      1228
    9. Vuoksesi kaiken

Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua
      Ikävä
      115
      1193
    10. Missä yleensä törmäät kaivattuusi??

Tai näet hänet!!
      Ikävä
      60
      1129
    Aihe