Voiko olla mahdollista, että Pietarsaaresta ei tosiaan löydy mukavaa tervettä miestä, joka haluaisi tutustuttaa tällaisen parikymppisen koulupojan miesten väliseen kosketukseen? Tai onkohan koko paikkakunnalla/lähiseuduilla muita joita tällaiset asiat kiinnostavat? Olen jo useampaan otteeseen lähetellyt mtv:n tekstikanavallekin seuranhakuviestejä, mutta en ole saanut vastausta tältä alueelta. :(
Ovatkohan kaikki niin varovaisia vai etsinkö vain väärästä paikasta? Olisi kiva kuulla jos teitä on, täällähän voi tunnustaa vapaasti. En minä heti ole iskemässä kiinni, jos ilmoitatte itsestänne. :)
Tämä ei ole treffi-ilmoitus, vaan pikemminkin vain tiedustelu, että olenko yksin täällä...Siltä ainakin on tuntunut.
Pietarsaaressa?
7
1134
Vastaukset
- neuvoa
Laita ilmoitus iskuri.net:iin niin silloin selviää. MTV ei ole fiksu paikka etsiä seuraa.
Olis noin 100km:n pääsä yks ;)Ja joka olis myös seuraa vailla. Laitahan meiliä tuleen, [email protected], jos kiinnostaa
- msr1
moi
- Kei
Luuletko oikeasti olevasi ainoa homo Pietarsaaren tai sen lähialueiden likellä? Vaasassakin on tuhansia, ellei kymmeniä tuhansia meikäläisiä.
- Mutta
Mutta minä epäilen olevani yksin täällä Kokkolassa.
- kokkolainen
Mutta kirjoitti:
Mutta minä epäilen olevani yksin täällä Kokkolassa.
Et oo varmaankaan ainut,mutta kukaan ei uskalla tulla esiin..On vaikee täällä kokkolassa kapakoissa yritellä mitään ku ei oo sellasia paikkoja missä tapais samankaltaisia ihmisiä.
- Sit käy flaksi
Lait viesti ruotsinkielellä, niin alkaa vastauksia tulemaan...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 796095
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2895420Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii984111- 522880
- 262722
- 1192060
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua472020Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘991747- 721291
PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden1591141