Alan Shearer Newcastle United

Terppa

Onko muita lähdössä hyvästelemään Allua ensiviikolla ST Jamesin Puistoon?

Viimeinen "kunnollinen" pelaaja laittaa tossut naulaan.

Onko täällä muita Newcastle faneja?

10

717

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mutta

      ota vaikka keke armstrong messiin...

      • drikke

        Totta kai Shearer tullaan hyvästelemään, maailman viimeinen old time pelaaja. En sano että nykyaikainen pelimuoto olisi jotenkin halveksuttava, mutta kyllä se vanha aika oli upeaa!! Shearer on viimeinen old time pelaaja maailmassa ja tietenkin brittiläinen! Tällainen legenda pitää itse nähdä!


      • Terppa
        drikke kirjoitti:

        Totta kai Shearer tullaan hyvästelemään, maailman viimeinen old time pelaaja. En sano että nykyaikainen pelimuoto olisi jotenkin halveksuttava, mutta kyllä se vanha aika oli upeaa!! Shearer on viimeinen old time pelaaja maailmassa ja tietenkin brittiläinen! Tällainen legenda pitää itse nähdä!

        52 000 katsojaa... suomenlippu mukaan ?


    • NEWhomoCASTLE

      HOMO-shearber ihan hyvä ku se hHOMO lopetaa!! HUOMENNA OTAN PYSSYN JA AMMN SITÄ HOMOO PILLUUUUUUU

      • Terppa

        Vai teini jolla on jäänyt sormi ketjujen väliin?


      • Perkele!!!!!
        Terppa kirjoitti:

        Vai teini jolla on jäänyt sormi ketjujen väliin?

        Sunderlandilla menee tällä hetkellä kirjaimellisesti aivan vituilleen!! Paikka League One:ssa odottaa!! Sinne kuuluisi Middlesbroughkin!!!!


    • Shearer

      Jumala.

      Kiitos Alan, kun maalasit 203 kertaa Newcastlen paidassa. Kiitos varsinkin maaleista Manua,Mackemsia ja Spursia vastaan.

      True fan kiittää.

    • Jeremiah_Dixon

      Näin olettaisin. Kerrassaan hieno pelaaja, ja todellinen Newcastle-legenda. Jos oisin rikkaampi mies, niin olisin lähtenyt matsia kattomaan. Minkälainen oli tunnelma paikan päällä?

      • Terppa

        Jo peliä edeltävä päivä oli vaikuttava.
        Oli mukavaa kulkea raitapaidat päällä, yhdessä tuhansien Scottien kanssa... Loppuillasta kyyneleet virtasi Shearer baarissa.

        Aivan mahtava tunnelma ja hieno ohjelma... (surullinen kylläkin)

        Lippujen saanti meinasi tehdä hiukan tiukkaa :-D
        Kuvia löytyy matsista ja alkuillasta

        Kokemuksena käsittämätön!


    • Newcastle fani

      Olen Arsenalin kannattaja, mutta voiko kukaan olla kunnioittamatta Sheareria... Loistava brittiläisen kärkipelaajan ruumiillistuma ja hieno ura! Kaikki kunnia, syvä kumarrus ja iso kiitos Shearerille kaikista näistä vuosista!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1445
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1235
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1175
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe