Vattenfalliin pettynyt

Vattenup

Vattenfallilla puhelimeen ei viitsitä vastata. Kun vihdoin viimein pääsee läpi, niin kesken jutun kuuluu PIIIP ja puhelu katkeaa. Sain tiedon että sähköt olisikytketty rakennukselle viime viikolla, mutta todellisuudessamitään ei ole tehty.
HERMOT MENEE VATTENFALLIN kanssa.
Sähköt ostan kyllä heti muualta, kun mahdollista.

6

1266

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toisin kuin mulla

4 pv tammikuuta sain Vaasan sähköltä tilausvahvistuksen kun halusin vaihtaa heidän HALVEMPAAN sähköönsä ja kun mitään ei alkanut kuulumaan niin kyselyyni vastattiin 13pv helmikuuta.

Koska Vattenfall ei siis vastaa puheluihini tai sähköposteihini, eikä lue mun mittaria niin maksan joka kuukausi kalliimpaa sähkön hintaa. Toivottavsti kuitenkin Vattenfallin pomot saa optionsa...vituttaa.

J

"Hei,
      Olemme käsitelleet sopimuksesi ja ilmoittaneet irtisanomisesta nykyiselle myyjällänne Seinäjoelle. Odottelemme yhä mittaritietoja paikalliselta sähköyhtiöltänne. Ne saatuamme lähetämme
      teille sopimusvahvistuksen.

Ystävällisin terveisin

Katja Luomaranta
      Vaasan Sähkö Oy/ asiakaspalvelu"

• Kilpailijan palveluksessa

Suomen Vattenfall joutui vaihtamaan asiakastietojärjestelmänsä Ruotsin emoyhtiön käskystä. Järjestelmä on täysi susi, tuntuu ettei mikään siellä toimi.

Ovat palkanneet lisää väkeä, mutta eivät kerkeä korjaamaan jo kuukausia sitten ilmoiteltuja virheitä. Menettävät varmaan paljon asiakkaita muutoksen myötä...

• Aapeli kukko

Vattenfall sitten lähetti kirjeen että enään eivät maksa S-bonusta sähköstä. Ilmoittivat kyllä että ei vaikuta sähkönhintaan. Ja pöh, vaikuttaahan se, jää saamatta 5% bonukset sähköstä. Talomme lämpiää sähköllä ja laskin että menetän noin 55 € jäljelläolevalla sähkösopimus aikanani ( 9 kk ).
      Kun soitin sinne, lupasivat puoleen hintaan perusmaksun (säästöä 13,5 €). Eikös tämä ole sopimurikko vattenfallin puolelta? Taidan ottaa kuluttaja-asiamieheen yhteyttä. Onko muille tullut kirjettä ja miten olette toimineet?

• laskusta kohta 10 kk!

Isot bonukset jää saamatta S-ryhmältä, kun Vattenfall ei pysty hoitamaan laskutusta.
        Teimme juuri vuoden vaihteessa 2 vuoden sopimuksen, pitääkin selvittää millä edellytyksillä sopimuksen voisi purkaa...

• Aapeli kukko
        laskusta kohta 10 kk! kirjoitti:

Isot bonukset jää saamatta S-ryhmältä, kun Vattenfall ei pysty hoitamaan laskutusta.
        Teimme juuri vuoden vaihteessa 2 vuoden sopimuksen, pitääkin selvittää millä edellytyksillä sopimuksen voisi purkaa...

Juu soitin kuluttajaneuvojalle, tarkastakaa kaikki sopimuksen pykälät, löytyykö siellä että bonukset on luvattu. Heidänkään mielestä asia ei ole hoidettu korrektisti vattenin puolelta, mutta jos ei bonuksia ole luvattu sopimuskaudelle niin ei voi mitään, muuta kun tietysti tämä normaali asianjulkinostaminen. Mutta jos bonukset on luvattu, niin sitten ei muuta kuin sopimus uusiksi ja vattenfall kärsii. Olin ainut joka asiaa oli tiedustellut kuluttajaneuvojalta?!? eikö ihmiset enään tarvi rahaa?!?!? Ei muuta kun jokapuolelle viestiä vaan asiasta. Vattenfall yritti perusmaksun alentamisella hyvittää mulle 18 € / vuosi, en suostunut koska tappioni on 50 € / vuosi. Eli tietävät kyllä olevansa väärässä asissa, ei muuten olis yrittäneet hyvitellä.

• Vaihtoaikeissa
        Aapeli kukko kirjoitti:

Juu soitin kuluttajaneuvojalle, tarkastakaa kaikki sopimuksen pykälät, löytyykö siellä että bonukset on luvattu. Heidänkään mielestä asia ei ole hoidettu korrektisti vattenin puolelta, mutta jos ei bonuksia ole luvattu sopimuskaudelle niin ei voi mitään, muuta kun tietysti tämä normaali asianjulkinostaminen. Mutta jos bonukset on luvattu, niin sitten ei muuta kuin sopimus uusiksi ja vattenfall kärsii. Olin ainut joka asiaa oli tiedustellut kuluttajaneuvojalta?!? eikö ihmiset enään tarvi rahaa?!?!? Ei muuta kun jokapuolelle viestiä vaan asiasta. Vattenfall yritti perusmaksun alentamisella hyvittää mulle 18 € / vuosi, en suostunut koska tappioni on 50 € / vuosi. Eli tietävät kyllä olevansa väärässä asissa, ei muuten olis yrittäneet hyvitellä.

Onko homma edennyt mihinkään? Kunnan kuluttajaneuvoja neuvoi minua tekemään valituksen kuluttajavalituslautakunaan jollei Vattenfall anna perua määräaikaista sopimusta.

Onko joku jo tehnyt valituksen. Meillä on määräaikaista sopimusta vielä 1.5 vuotta jäljellä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa

En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod
      Ikävä
      19
      2198
    2. Nainen, sellaista tässä ajattelin

Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost
      Ikävä
      228
      1704
    3. Seiska: Anne Kukkohovi myy pikkuhousujaan ja antaa penisarvioita

Melko hupaisaa: https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ex-huippumalli-anne-kukkohovin-amerikan-valloitus-vastatuulessa-myy
      Maailman menoa
      302
      1207
    4. Miten tämä meidän tarina

Sitten päättyy?
      Ikävä
      65
      939
    5. Kulujen jako parisuhteessa

Hei, miten teillä jaetaan kulut parisuhteessa? Työttömyyttä ja opiskelua tulee omalla kohdalla jatkumaan vielä jonkin ai
      Parisuhde
      53
      895
    6. En todellakaan halua että

Tämä päättyy näin
      Ikävä
      39
      824
    7. Missä olit kun tajusit, että teistä tulee joskus pari?

Kuvaile sitä paikkaa, hetkeä ja tilannetta.
      Ikävä
      53
      805
    8. J miehelle viesti menneisyydestä

On jo useampi vuosi, kun ollaan oltu näköyhteydessä. Jäi tyhjä olo, koska rakastin. En tietenkään sitä kertonut. Mutta e
      Ikävä
      31
      706
    9. Valitse, kenen kanssa seurustelet

Seura turmelee, ja huono seura turmelee täysin. Vähän niin kuin valta turmelee, ja absoluuttinen valta turmelee kokonaan
      Hindulaisuus
      273
      663
    10. Paikat tapeltu

Ei mennyt ihan persujen toiveiden mukaan Ei kait nyt 20 ääntä ja arpajais voitolla voi olla Ähtärin kaupungin puheenjoh
      Ähtäri
      33
      632
    Aihe