Millainen on kyseinen lentoyhtiö?
Northwest Airlines
3
531
Vastaukset
- ok..
Olen lentänyt muutaman kerran Amsterdamista Miamiin ja takaisin. Liput ostin tosin KLM:n lennolle Hki-Ams-Miami eli KLM käytti Northwestia jatkolennoilla Amsterdamista. Ihan yes, palvelu ok ja lennotkin ajallaan.
- AloittajaTuliTakaisin
Northwest valitettavasti lentää KLM:n lentoja ja näin olen tutustunut kyseiseen yhtiöön. Oma yksittäinen kokemukseni oli ikävä. Henkilökunta erittäin epäystävällistä, vettä sai kerjätä ja turistiluokkakaan ei ollut yhtä viihtyisä kuin muilla. Mutta tämä oli tosiaan yksi ja ainoa kokemus ja plussaksi täytyy sanoa viihdejärjestelmä, joka oli samanlainen kuin KLM:llä.
- .................
todella ystävällistä palvelua vettä melkein tyrkytettiin käteen tosin matkakin oli pitkä:) kone oli tosi iso ja penkit ihanan pehmeitä annettiin valmiiksi kuulokkeet peitto ja tyyny ja iso televisio skriini josta tuli kaksileffaa plussaa northwestille:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876