http://www.tietokone.fi/uutta/uutinen.asp?news_id=26915&tyyppi=1
Noitakaan ei tietysti saa Linux-ympäristöön. :(
Windowsit jyrää
32
2846
Vastaukset
- saa!
Ja nyt potuttaa suunnattomasti ;o)
- on jo ihan
kaikki vakoilu - ja muut jutut valmiina, ei tartte ostaa rikollisilta.
- "purkka-koodia".
on jo ihan kirjoitti:
kaikki vakoilu - ja muut jutut valmiina, ei tartte ostaa rikollisilta.
se on eri asia,että miten se tulee toimimaan kun aluksi rupesivat räpeltämään jotain liian vaikeaa koodi-kieltä ja koko homma meni uusiksi!!.
Tuskin tulee nytkään olemaan paljon parempi,mitä nykyinen XP,jonka saa 1-2 kertaa vuodessa asentaa uusiksi,kun sininen ruutu keskeyttää koko käyttiksen toiminnan!!.
Ja se tietoturvallisuus Linuxeihin verrattuna,...epäilyttää ja pahasti negatiivisesti!!. - Me.?
"purkka-koodia". kirjoitti:
se on eri asia,että miten se tulee toimimaan kun aluksi rupesivat räpeltämään jotain liian vaikeaa koodi-kieltä ja koko homma meni uusiksi!!.
Tuskin tulee nytkään olemaan paljon parempi,mitä nykyinen XP,jonka saa 1-2 kertaa vuodessa asentaa uusiksi,kun sininen ruutu keskeyttää koko käyttiksen toiminnan!!.
Ja se tietoturvallisuus Linuxeihin verrattuna,...epäilyttää ja pahasti negatiivisesti!!.Kyllä se taitaa lähinnä ottaa linuxin käyttäjiä päähän kun winukka on niin suosittu. Sitä Linuxia suositellaan vähän väliä. Itse olen LAHDESTA. Kuka tulisi asentamaan sen linukan, itsellä huonoja kokemuksia*2.! "Nii, ja tää ei ollu vitsiiii...
- "Winukka"
Me.? kirjoitti:
Kyllä se taitaa lähinnä ottaa linuxin käyttäjiä päähän kun winukka on niin suosittu. Sitä Linuxia suositellaan vähän väliä. Itse olen LAHDESTA. Kuka tulisi asentamaan sen linukan, itsellä huonoja kokemuksia*2.! "Nii, ja tää ei ollu vitsiiii...
Jos olet maksanut raudasta, niin miksi et maksaisi laadusta ja saisit samalla kunnon käyttiksen kaupanpäälle siihen mukaan????
On se tyhmää maksaa romuraudasta kun samalla hinnalla saat laatua softalla päällystettynä. Jos Linux on liian vaikea, voisin kokeilla vaihtoehtoja? Mut ei vissiin uskallus riitä ;)
Mac OS X Rulaa! =)
Veikkaisin todella että jopa sinä osaisin asentaa Mac OS X käyttiksen koneellesin, next-> next-> jne.. - lähtöruutuun
Me.? kirjoitti:
Kyllä se taitaa lähinnä ottaa linuxin käyttäjiä päähän kun winukka on niin suosittu. Sitä Linuxia suositellaan vähän väliä. Itse olen LAHDESTA. Kuka tulisi asentamaan sen linukan, itsellä huonoja kokemuksia*2.! "Nii, ja tää ei ollu vitsiiii...
>Kuka tulisi asentamaan sen linukan...
Kuka sinulle sen winukan asensi? Linukan asentaminen on kuitenkin selvästi helpompi ja nopeampi homma joten varmasti onnistuu. - Me.!
"Winukka" kirjoitti:
Jos olet maksanut raudasta, niin miksi et maksaisi laadusta ja saisit samalla kunnon käyttiksen kaupanpäälle siihen mukaan????
On se tyhmää maksaa romuraudasta kun samalla hinnalla saat laatua softalla päällystettynä. Jos Linux on liian vaikea, voisin kokeilla vaihtoehtoja? Mut ei vissiin uskallus riitä ;)
Mac OS X Rulaa! =)
Veikkaisin todella että jopa sinä osaisin asentaa Mac OS X käyttiksen koneellesin, next-> next-> jne.."Jos olet maksanut raudasta" Olet aivan oikeassa, olen maksanut raudasta. Mutta jos haluan MAC OS X:sän niin joudun maksamaan lisää raudasta, fiksua... EI.!
- Me.!
lähtöruutuun kirjoitti:
>Kuka tulisi asentamaan sen linukan...
Kuka sinulle sen winukan asensi? Linukan asentaminen on kuitenkin selvästi helpompi ja nopeampi homma joten varmasti onnistuu.Windowssisa se on sillä selvä. Voit asentaa sen C: asemalle ilman mitään vit`*n partitioita. AUTOMAATTI: Olikohan mandrake joka pyyhkäisi "automaatilla" koko osion ja buuttisektorin sileeksi, Juu oli helppoa. Aikaa on tosin noin vuosi.
- Me.!
Me.! kirjoitti:
Windowssisa se on sillä selvä. Voit asentaa sen C: asemalle ilman mitään vit`*n partitioita. AUTOMAATTI: Olikohan mandrake joka pyyhkäisi "automaatilla" koko osion ja buuttisektorin sileeksi, Juu oli helppoa. Aikaa on tosin noin vuosi.
Tosiaankin se "pyyhkäsyn" jälkeen ei ollut koneella Linukkaa eikä Winukkaa.!
- narrata
Me.! kirjoitti:
Tosiaankin se "pyyhkäsyn" jälkeen ei ollut koneella Linukkaa eikä Winukkaa.!
On tässä sentään yksi ja toinen Mandrakeita asennellut Windowsin rinnalle eikä KOSKAAN ole käynyt noin joten tarina on täysin mielikuvituksen tuotetta. Saitko maksua?
- Me.?
narrata kirjoitti:
On tässä sentään yksi ja toinen Mandrakeita asennellut Windowsin rinnalle eikä KOSKAAN ole käynyt noin joten tarina on täysin mielikuvituksen tuotetta. Saitko maksua?
Onko sinun mielestäsi sen asennusohjelma täydellinen jos se ei sinulle aiheuttanut "Vitutusta".? Uskoisin että varmaan useimman mielestä on.? Minulla ei ollut.! Voit etsiä netistä kommentteja epäonnistuneista asennuksista. "Automatic"
- "Winukka"
Me.! kirjoitti:
"Jos olet maksanut raudasta" Olet aivan oikeassa, olen maksanut raudasta. Mutta jos haluan MAC OS X:sän niin joudun maksamaan lisää raudasta, fiksua... EI.!
Voit toki kokeilla Mac OS X käyttistä laittomasti nykyisellä PC raudalla, jos osaamisesi sen salli?? Mutta aito Mac rauta sallii täydellisen nautinnon! Usko pois!
Itse tutustuin Mac OS X:ään laittomasti pelkällä perus PC raudalla!
kuvakaappaus löytyy:
http://www.knubits.com/imgs/mydesktop.jpg
Itse voit varmaan kokeilla samaa, jos olet ollut uskollinen Intelille kuten minäkin ;) Noh, kyllä sama toimii AMD:lläkin jos laitteisto sen salliin, mutta MacOSX on tosi nirso!!!
Tuo oli eka kokemukseni Macciin! Nyt minulla on AITO Mac mini! Kiitos piraateille! - Me.!
"Winukka" kirjoitti:
Voit toki kokeilla Mac OS X käyttistä laittomasti nykyisellä PC raudalla, jos osaamisesi sen salli?? Mutta aito Mac rauta sallii täydellisen nautinnon! Usko pois!
Itse tutustuin Mac OS X:ään laittomasti pelkällä perus PC raudalla!
kuvakaappaus löytyy:
http://www.knubits.com/imgs/mydesktop.jpg
Itse voit varmaan kokeilla samaa, jos olet ollut uskollinen Intelille kuten minäkin ;) Noh, kyllä sama toimii AMD:lläkin jos laitteisto sen salliin, mutta MacOSX on tosi nirso!!!
Tuo oli eka kokemukseni Macciin! Nyt minulla on AITO Mac mini! Kiitos piraateille!Millä emolevyllä pyörität Maccii.? Juu ja intelli on ittelläni.!
- ihan_sama
Me.! kirjoitti:
Windowssisa se on sillä selvä. Voit asentaa sen C: asemalle ilman mitään vit`*n partitioita. AUTOMAATTI: Olikohan mandrake joka pyyhkäisi "automaatilla" koko osion ja buuttisektorin sileeksi, Juu oli helppoa. Aikaa on tosin noin vuosi.
Niin no, asenna se Mandrake n x kertaa uudestaan niin alkaa sekin mennä jo rutiinilla. :) Muistaakseni Mandrakessa oli aikanaan suositeltuna optiona "käytä koko levy" tai jotain tuonkaltaista, mutta ei se mitään pyyhkäise "automaatilla" tyhjäksi. Tietenkin jos vain painelit "seuraava, seuraava..." lukematta (tai ymmärtämättä) mitä siitä seuraa voit oikeastaan syyttää vain itseäsi. Lähtisitkö syömään jotain pillereitä tietämättä mitä ne ovat ja miten ne vaikuttavat? Vai ottaisitko kenties selvää ellet ole varma? Tarkoitus ei ole vinoilla vaan lähinnä alleviivata sitä, että jollei ymmärrä mitä on tekemässä tulos voi olla kuvatun kaltainen.
Ei se oikeastaan siinä Windowsissa ole yhtään sen selvempää ja Windows on siitä kiva, että se heivaa kaikkien ei M$-käyttisten bootloaderit hiuksista vit**un jos sen asentaa esim. sen jälkeen kun koneelle on jo asennettu Linux. Kyllähän sen tietysti saa vielä sen jälkeenkin vielä toimimaan halutulla tavalla, mutta... - Me.!
ihan_sama kirjoitti:
Niin no, asenna se Mandrake n x kertaa uudestaan niin alkaa sekin mennä jo rutiinilla. :) Muistaakseni Mandrakessa oli aikanaan suositeltuna optiona "käytä koko levy" tai jotain tuonkaltaista, mutta ei se mitään pyyhkäise "automaatilla" tyhjäksi. Tietenkin jos vain painelit "seuraava, seuraava..." lukematta (tai ymmärtämättä) mitä siitä seuraa voit oikeastaan syyttää vain itseäsi. Lähtisitkö syömään jotain pillereitä tietämättä mitä ne ovat ja miten ne vaikuttavat? Vai ottaisitko kenties selvää ellet ole varma? Tarkoitus ei ole vinoilla vaan lähinnä alleviivata sitä, että jollei ymmärrä mitä on tekemässä tulos voi olla kuvatun kaltainen.
Ei se oikeastaan siinä Windowsissa ole yhtään sen selvempää ja Windows on siitä kiva, että se heivaa kaikkien ei M$-käyttisten bootloaderit hiuksista vit**un jos sen asentaa esim. sen jälkeen kun koneelle on jo asennettu Linux. Kyllähän sen tietysti saa vielä sen jälkeenkin vielä toimimaan halutulla tavalla, mutta..."Windows on siitä kiva, että se heivaa kaikkien ei M$-käyttisten bootloaderit hiuksista vit**un"
Totta, ja vielä hauska, naurattaa!!!. Mut joo, tarviiko Linukassa vielä näitä "partitioita". sis mitä vittua ne on.? "miksi se ei voi kerralla asentua automaattisesti sille osiolle mitä "klikkaa" ja tehdä automaattisesti asennuksensa. Mutta ei, kun tää perkele haluu koko kovon. Eikö sen asentamisen olisi voinut tehdä helpommaksikin. Joo, tai siis helppohan se on mutta jos on tarkoitus säilyttää muutakin levyllä niin ei onnistu Next, Next... - enää
Me.! kirjoitti:
"Windows on siitä kiva, että se heivaa kaikkien ei M$-käyttisten bootloaderit hiuksista vit**un"
Totta, ja vielä hauska, naurattaa!!!. Mut joo, tarviiko Linukassa vielä näitä "partitioita". sis mitä vittua ne on.? "miksi se ei voi kerralla asentua automaattisesti sille osiolle mitä "klikkaa" ja tehdä automaattisesti asennuksensa. Mutta ei, kun tää perkele haluu koko kovon. Eikö sen asentamisen olisi voinut tehdä helpommaksikin. Joo, tai siis helppohan se on mutta jos on tarkoitus säilyttää muutakin levyllä niin ei onnistu Next, Next......otat tälle yölle ja huomenna iltapäivällä katsot mitä tuli tänne yöllä pienessä sievässä kirjoitettua. :)
>...tarviiko Linukassa vielä näitä "partitioita".
Jos olisit selvinpäin niin voisin kertoa että ihan samoja "partitioita" käytetään Winukassakin, eri formaatilla tietysti. Näitä "osioita" ei ole kuin suomenkielisillä joita on maailmassa kovin vähän. - Me.!
enää kirjoitti:
...otat tälle yölle ja huomenna iltapäivällä katsot mitä tuli tänne yöllä pienessä sievässä kirjoitettua. :)
>...tarviiko Linukassa vielä näitä "partitioita".
Jos olisit selvinpäin niin voisin kertoa että ihan samoja "partitioita" käytetään Winukassakin, eri formaatilla tietysti. Näitä "osioita" ei ole kuin suomenkielisillä joita on maailmassa kovin vähän."Jos olisit selvinpäin niin voisin kertoa että ihan samoja "partitioita"
Jep, winukassa tarvitaan yksi, tarviiko linukasssa vielä useampi.? - Linuxien vaikeus!!.
Me.! kirjoitti:
"Jos olisit selvinpäin niin voisin kertoa että ihan samoja "partitioita"
Jep, winukassa tarvitaan yksi, tarviiko linukasssa vielä useampi.?Itselläni on Kubuntu-linux,enkä ole osannut edes Skypeä asentaa niin sen verran vaikea on ohjelmiakin asentaa Linuxiin!!.
Me.! kirjoitti:
Jep, winukassa tarvitaan yksi, tarviiko linukasssa vielä useampi.?riittää, tosin se toisenkin VOI korvata tiedostolla... Eli swappia tarkoitan!
Jonka olen winukassakin itsellä jo monta vuotta pistänyt eri osioon itsenäisenä... Sit ihmettelet, miksi näin... EIPÄ tarvitse katsella winukan asennus osion vapaata tilaa!- Koti-Guru
djmosse kirjoitti:
riittää, tosin se toisenkin VOI korvata tiedostolla... Eli swappia tarkoitan!
Jonka olen winukassakin itsellä jo monta vuotta pistänyt eri osioon itsenäisenä... Sit ihmettelet, miksi näin... EIPÄ tarvitse katsella winukan asennus osion vapaata tilaa!Linux osaa käyttää osioimatontakin levyä aivan normaalisti. PuuCee ei vain taida osataa bootata osioimattomalta levyltä.
- näyttää
Linuxien vaikeus!!. kirjoitti:
Itselläni on Kubuntu-linux,enkä ole osannut edes Skypeä asentaa niin sen verran vaikea on ohjelmiakin asentaa Linuxiin!!.
>...vaikea on ohjelmiakin asentaa Linuxiin!!.
No on varmaan jos SINÄKÄÄN et osaa!!! :) - katkeruutta kenties?
Me.! kirjoitti:
Jep, winukassa tarvitaan yksi, tarviiko linukasssa vielä useampi.?Niin kyllähän jos Linux tuntuu _liian_ vaikealta parin kuukauden kokeilun jälkeen niin anna olla.
Toisaalta voit kyllä käyttää Linuxia suoraan rompultakin, ilman että tarvitsee asentaa (PCLinuxOS tai Knoppix).
Harjoittele vaikka ensin sillä konstilla ja sitten opittuasi miten ohjelmat asennetaan ja millä ohjelmilla mitäkin tehdään niin sitten voit kokeilla uudestaan sitä asentamista.
Windowskin käyttää osioita (partition) ja windows maailmassa ne merkataan kirjaimilla C, D, E jne...
- sjo
Mitän ongelmii ei oo ollu, te ette vaan osaa!
- Bull shittia!!.
XP:n palomuurikin on niin heikko,että Linuxin palomuuria tarvittaisiin!.
- minä vaan
Bull shittia!!. kirjoitti:
XP:n palomuurikin on niin heikko,että Linuxin palomuuria tarvittaisiin!.
On siinä yksi järkevä toiminto: sen saa joko käyttöön tai pois käytöstä :) ... arvatkaa onko mulla käytössä ...
- totuus.
>windows paras!
Matoimurina kertakaikkiaan ylivoimainen! Muut eivät pääse tehokkuudessa edes lähelle. Vistan myötä kyky vain paranee uuden ActiveX:n korvaavan tekniikan myötä. - ...hyödyllisin komento
FORMAT C:\
- tätä linuxissa
...hyödyllisin komento kirjoitti:
FORMAT C:\
sudo rm -rf /
windows kestää tämän, kestääkö linux? - golmero
tätä linuxissa kirjoitti:
sudo rm -rf /
windows kestää tämän, kestääkö linux?Niin joo, kirjoitappa 8-bittisissä kotikoneissa basic-tulkissa: "new"
Ja miten tää liittyyn linuxiin tai windowsiin? Ei niin perkele millään tavalla.
Olen puhunut, jatkakaa. - tätä linuxissa
golmero kirjoitti:
Niin joo, kirjoitappa 8-bittisissä kotikoneissa basic-tulkissa: "new"
Ja miten tää liittyyn linuxiin tai windowsiin? Ei niin perkele millään tavalla.
Olen puhunut, jatkakaa.taidat sittenkin olla kehityskelpoinen teini ;-)
- golmero
taidat sittenkin olla kehityskelpoinen teini ;-)
En minä tähän ketjuun aikaisemmin kirjoitellut. Enkä kyllä ihan teinikään enää ole ;)
- menee
sudo rm -rf /
windows kestää tämän, kestääkö linux?>...kestääkö linux?
Linux-maailmassa käyttäjä hallitsee konetta ja Windowsilla päinvastoin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 924687
Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?853969Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1533735Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1162638Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1322582- 432161
Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian282067Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2261850- 881719
Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91717