viina, koska siitä pääsee helpommin eroon. Ei koskaan alkoholismin hoitoon lääkkeitä. Tavallisilla ihmisillä ne on lääkkeillä, mutta mulla holistina ne on huumeita.
Lääkehoito vai viina
6
941
Vastaukset
Alkoholismin hoitoon ole olemassakaan lääkkeitä ainakaan sellaisia jotka todella vaikuttaisivat sairauteen nimeltä alkoholismi.
tai Imovanea napannut ryhtyy tappelemaan kadulla, haukkumaan tuiki tuntemattomia, oksentelemaan rinnuksilleen, kaatuilemaan kivikkoon, ajamaan kuolonkolareita, hakkaamaan perhettään kirveellä tai puukolla, jäätymään hankeen, hukkumaan järveen jne. jne. jne.
Jos siis ainoat mahdollisuudet ovat viinan tai lääkkeen ottaminen, suosittelen lääkettä. Minä en uni- tai mielialalääkettä otettuani ryhtynyt koskaan sellaisiin toimiin joita viinapäissäni tein joka kerta. Lisäksi, kun aika koitti, pääsin lääkkeistä eroon huomattavan kevyesti; parin-kolmen yön huonot nukkumiset, vähän levoton olo ja sillä sipuli. Yksi krapula oli paljon pahempi.- Emmeche
Jos olet alkoholiongelmainen niin silloin ongelmasi on viina. Mikä järki on käyttää ongelman perimmäistä lähdettä ratkaisuna ongelmaan? Sammutatko tulipalot bensiinillä? Laitatko hypotermiapotilaan pakastimeen paranemaan?
Minä valitsen lääkeHOIDON, jos siis on sairaus josta haluan parantua.- ei voi olla
Huumeethan on kielletty siksi kun ne ovat vaarallisempia kuin alkoholi? Vai mitä.
No kuinka helvetissä heroiiniksi hajoava boenzodiazebiini voi olla kossua parempi lääke. Eikös sen pitäisi olla vaarallisempi? - Emmeche
ei voi olla kirjoitti:
Huumeethan on kielletty siksi kun ne ovat vaarallisempia kuin alkoholi? Vai mitä.
No kuinka helvetissä heroiiniksi hajoava boenzodiazebiini voi olla kossua parempi lääke. Eikös sen pitäisi olla vaarallisempi?Oletko valmis kuuntelemaan jos selitän miksi?
Tietoa tulee nimittäin paljon ja kerralla ja siinä on paljon sulateltavaa. En viitsisi kirjoittaa pitkää tarinaa jos kukaan ei halua sitä lukea ja oppia tai edes pyrkimään ymmärtämään sisältöä....
- esimerkiksi
masennuslääkkeet on kaukana huumeista ja monesti ne poistaa vaikkapa alkoholinhimon, ei vaan tee mieli juoda enää. mutta pahimmassa tapauksessa ne poistaa krapulat ja haluaa juoda lisää O_O
Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531329- 1231324
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221193- 1381023
- 101887
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten328820Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49629Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602