Samurai 110cc

....

onko samurai 110cc aivan paska vehe? ja hajoaako se parissa päivässä?

275

72133

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tumppi-82

      En usko että se heti hajoaa, mutta muuten se on silkkaa skeidaa. Ei se oli edes melkein crossipyörä, vaikka etäisesti siltä näyttää.
      Mutta riippuu mitä haluat. Jos haluat halvan Kiinalaisen jolla voi ajella mökillä, niin Samurai on varmasti ok.

      • bruce lee

        ostin 10 v pojalle 110cc samurain ja poika ollut tosi tyytyväinen.jos tuon ikäiselle tarvii maastovehettä niin siinä on peliä pitkäksi aikaa ei haittaa siihen 500 hintaan vaikka romuttaiski.ei ole kovin paljon järkea ostaa 3000euron jamahaa hajoitettavaksi vai mitä?ja pojalla on lystiä kun on toimiva kampe.ostin 3 vuotta sitten yamahan pojalle ja voi sitä kallista romua..säälittä rahan meno


      • In[95]ViZiBLe

        Mulla oli nuorena samurai crossi 4 ja puol vuotta pako putki ainoastaan tippus vaan se oli mulla hei 4 puol vuotta kesti se on nykyään mun pikku broidil kun mulla on nykyään isompi :):):):):):):)


      • TOMPPA13
        bruce lee kirjoitti:

        ostin 10 v pojalle 110cc samurain ja poika ollut tosi tyytyväinen.jos tuon ikäiselle tarvii maastovehettä niin siinä on peliä pitkäksi aikaa ei haittaa siihen 500 hintaan vaikka romuttaiski.ei ole kovin paljon järkea ostaa 3000euron jamahaa hajoitettavaksi vai mitä?ja pojalla on lystiä kun on toimiva kampe.ostin 3 vuotta sitten yamahan pojalle ja voi sitä kallista romua..säälittä rahan meno

        OLEN SAMAA MIELTÄ ETTEI KALLISTA MONEN TONNIN VEHJETTÄ KANNATTAIS OSTAA


      • awws

        siis eihän tota samuraita voi ees verrata kunnon crossiin eikä siinä ees oo mitään järkeä verrata kun toiha on nimenomaan "minicrossi" elikkä suomeksanottuna pelkkä leikkikalu.
        ja kelpaa vähän vanhemmanki ostaa tollanen ihan sen takia kun ei harrasta ja kuiteski tekis mieli jollakin värkillä vähän rällätä pitkin mettiä niin samurai on siihen just omiaan.
        eihän tolla radalle oo mitään asiaa hyppimään mutta ite olen todennut et vääntöä löytyy yllättävän hyvin että voi jossain hiekkamontussa tms. ajella. elikkä jos haluat vain ajella jossai mettäteillä ja poluilla tai muuten vaan rällätä niin hommaa ihmees samurai mankin kone pitäis ainaki kestää hyvin ja puolen vuoden takuu!


      • !!!!!!!11

        neljä päivää kesti ja sit lahos niin paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • paakee
        !!!!!!!11 kirjoitti:

        neljä päivää kesti ja sit lahos niin paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        totta kai se samurai hajoo neljässä päivässä jos sen hajottaa mut ku ajaa kunnolla ni kyllä se kestää!! mut ei se oo yhtä kestävä ku joku yamaha mut hyvä silti.


      • ihminen.
        !!!!!!!11 kirjoitti:

        neljä päivää kesti ja sit lahos niin paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        mul on kestäny samurai! Kun ostin sen kesällä niin se on vieläkin ehjänä ei kä oo mitään vikoja... Ja ajan sillä minkä kerkeen


      • hyvin pelaa
        !!!!!!!11 kirjoitti:

        neljä päivää kesti ja sit lahos niin paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        samuraini on toiminut ihan hyvin kun sitä vaan käyttää oikei, ne on maioita esim.mökillä tai pellolla.


      • Samurai Fan
        hyvin pelaa kirjoitti:

        samuraini on toiminut ihan hyvin kun sitä vaan käyttää oikei, ne on maioita esim.mökillä tai pellolla.

        Ei se hajoo ellei aja väkivaltaasesti ja paina täyttä kaasuu ja huudata 24/7


      • järkevää?
        TOMPPA13 kirjoitti:

        OLEN SAMAA MIELTÄ ETTEI KALLISTA MONEN TONNIN VEHJETTÄ KANNATTAIS OSTAA

        Kannattaako ostaa samurai 110cc? oon 12v poika joka ei oo viel ajanu mopoo/crossarii.Samurai on kyl kiinan ihme mut on 4 kertaa halvempi ku joku suzuki tai aprilia ym ym.Auttakaa Dr.Philit :D


      • -
        !!!!!!!11 kirjoitti:

        neljä päivää kesti ja sit lahos niin paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Riippuu ajajasta. -.- Jos oot semmone 100kg läski, nii sitte ehkä hajoaaki


      • YZF450

        ...kokeilin tuossa syksyllä kaverin poijan PitProta miniX radalla ja olin yllättynyt pyörän toiminnasta. Siinä meinasi vanhakin innostua, että lapset jäivät "katsomoon".

        Vähän käynyt mielessä, jos tilaisi "lapsille" ko. vehkeen. PitPro on soiva oiva ja soiva peli Samuraihin yms. pilipali miniX pyöriin nähden, jos katsoo noita ominaisuuksia....

        http://www.minidirty.fi/?page=pitpro


      • JL
        bruce lee kirjoitti:

        ostin 10 v pojalle 110cc samurain ja poika ollut tosi tyytyväinen.jos tuon ikäiselle tarvii maastovehettä niin siinä on peliä pitkäksi aikaa ei haittaa siihen 500 hintaan vaikka romuttaiski.ei ole kovin paljon järkea ostaa 3000euron jamahaa hajoitettavaksi vai mitä?ja pojalla on lystiä kun on toimiva kampe.ostin 3 vuotta sitten yamahan pojalle ja voi sitä kallista romua..säälittä rahan meno

        iskä osti mulle jouluun samurain oon ajanu hyvi ja on ollu mahtava meno peli ne ketkä haukkuu samurait on ite nössö


      • jake75
        YZF450 kirjoitti:

        ...kokeilin tuossa syksyllä kaverin poijan PitProta miniX radalla ja olin yllättynyt pyörän toiminnasta. Siinä meinasi vanhakin innostua, että lapset jäivät "katsomoon".

        Vähän käynyt mielessä, jos tilaisi "lapsille" ko. vehkeen. PitPro on soiva oiva ja soiva peli Samuraihin yms. pilipali miniX pyöriin nähden, jos katsoo noita ominaisuuksia....

        http://www.minidirty.fi/?page=pitpro

        no pitpro maksaa jotain 1000e ja sillä saa jo käytetyn 80cc tai piikin. kummanko valitsis???


      • hjoigjre
        !!!!!!!11 kirjoitti:

        neljä päivää kesti ja sit lahos niin paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        mulla on ollu samurai kuule 6 vuotta ja ei ole menny rikki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • samuuuuuuuuu-u

        ostin samurain honkkarista joku 2003 tai 2004 tai jtn, olen ajellu sillä paljon ''mökillä'' ja se on toiminut moitteetta joku 5v, huippu nopeus oli hiekalla 70 km/h.
        Osat ovat kyllä aika paskat, ketjuja kiristäessä mutteri halkes, joten en voinut kiristää, vedin renkaan tosi kireelle jottai ei mene sivuttain ja sitten lähin ajaa ja Bum, ketjut lähti, rikko koneen sisältä mangteetin joka antaa sytytyksen ja se oli kiinnitetty alumiinilla ohuesti, joten aika toivottomalta näyttää saada se takas. samurai on mielestäni hyvä ''ensimm'inen'' crossi mopo, olen hyppinyt sillä ja hyvin toimii, mielestäni jousitus on erinomainen ja renkaat pitää mutkissa ja vääntöä riittää, kaveri joka painoin n 90 kg ajois sillä ja suti 4-vaihteella ( isoimmalaa ) kun kiihdytti hiekalla ( ei mitään kytkin - kierros... ) ja keulii iha hyvin ja sillee.

        suosittelen vasta alkajalle.


      • jl
        bruce lee kirjoitti:

        ostin 10 v pojalle 110cc samurain ja poika ollut tosi tyytyväinen.jos tuon ikäiselle tarvii maastovehettä niin siinä on peliä pitkäksi aikaa ei haittaa siihen 500 hintaan vaikka romuttaiski.ei ole kovin paljon järkea ostaa 3000euron jamahaa hajoitettavaksi vai mitä?ja pojalla on lystiä kun on toimiva kampe.ostin 3 vuotta sitten yamahan pojalle ja voi sitä kallista romua..säälittä rahan meno

        samurai on sopiva alottelijallle eilen ajoin samurai 110cc jyrkäst hiekka montust oli muka vauhti. Hyppyristä menee mukavasti. Suosittelen samuraita 100% vasta aloittelijoille


      • krossari

        itse alotin suoraan honda cr:rällä 80cc


      • junnuuuuuhksksk
        !!!!!!!11 kirjoitti:

        neljä päivää kesti ja sit lahos niin paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        mul on ollu samurai 5 vuotta aktiivises ajos ja vielä toimii!


      • samurai is the best
        JL kirjoitti:

        iskä osti mulle jouluun samurain oon ajanu hyvi ja on ollu mahtava meno peli ne ketkä haukkuu samurait on ite nössö

        kyllä samurait kestää jos osaa ajaa.


      • öhöö
        - kirjoitti:

        Riippuu ajajasta. -.- Jos oot semmone 100kg läski, nii sitte ehkä hajoaaki

        olen n.2m pitkä ja painan satakiloa.en ole läski.samurailla pystyy ajamaa tämmöne "läski" jos sitä vähä vahvistaa ja runkoa pitentäå mutta toi rungon modaus EI sovi millekkää pikkuipanalle (alle 14 v.) hyvi on kestäny tosin takajousen jouduin vaihtamaa ku se ei kestä kauaa tämmöstä "läskiä"


      • ilimanputsari
        samuuuuuuuuu-u kirjoitti:

        ostin samurain honkkarista joku 2003 tai 2004 tai jtn, olen ajellu sillä paljon ''mökillä'' ja se on toiminut moitteetta joku 5v, huippu nopeus oli hiekalla 70 km/h.
        Osat ovat kyllä aika paskat, ketjuja kiristäessä mutteri halkes, joten en voinut kiristää, vedin renkaan tosi kireelle jottai ei mene sivuttain ja sitten lähin ajaa ja Bum, ketjut lähti, rikko koneen sisältä mangteetin joka antaa sytytyksen ja se oli kiinnitetty alumiinilla ohuesti, joten aika toivottomalta näyttää saada se takas. samurai on mielestäni hyvä ''ensimm'inen'' crossi mopo, olen hyppinyt sillä ja hyvin toimii, mielestäni jousitus on erinomainen ja renkaat pitää mutkissa ja vääntöä riittää, kaveri joka painoin n 90 kg ajois sillä ja suti 4-vaihteella ( isoimmalaa ) kun kiihdytti hiekalla ( ei mitään kytkin - kierros... ) ja keulii iha hyvin ja sillee.

        suosittelen vasta alkajalle.

        mulla on käyny samalla tavalla kun tolla samuuuuuuuuu-u lla


      • asmo112
        järkevää? kirjoitti:

        Kannattaako ostaa samurai 110cc? oon 12v poika joka ei oo viel ajanu mopoo/crossarii.Samurai on kyl kiinan ihme mut on 4 kertaa halvempi ku joku suzuki tai aprilia ym ym.Auttakaa Dr.Philit :D

        kannattaa ostaa samurai. välillä vähän rukki mutta korjaa nii on iloa paljon. mä kin ostin ekaks mopoks samurain


      • kun menee rikki, korjaa!
        samuuuuuuuuu-u kirjoitti:

        ostin samurain honkkarista joku 2003 tai 2004 tai jtn, olen ajellu sillä paljon ''mökillä'' ja se on toiminut moitteetta joku 5v, huippu nopeus oli hiekalla 70 km/h.
        Osat ovat kyllä aika paskat, ketjuja kiristäessä mutteri halkes, joten en voinut kiristää, vedin renkaan tosi kireelle jottai ei mene sivuttain ja sitten lähin ajaa ja Bum, ketjut lähti, rikko koneen sisältä mangteetin joka antaa sytytyksen ja se oli kiinnitetty alumiinilla ohuesti, joten aika toivottomalta näyttää saada se takas. samurai on mielestäni hyvä ''ensimm'inen'' crossi mopo, olen hyppinyt sillä ja hyvin toimii, mielestäni jousitus on erinomainen ja renkaat pitää mutkissa ja vääntöä riittää, kaveri joka painoin n 90 kg ajois sillä ja suti 4-vaihteella ( isoimmalaa ) kun kiihdytti hiekalla ( ei mitään kytkin - kierros... ) ja keulii iha hyvin ja sillee.

        suosittelen vasta alkajalle.

        mulla kans ketjut irrotti sen osan, mä liimasin sen semmosella kuumaa kestävällä liimalla ja on pysyny kohta 2 vuotta.


      • kun menee rikki, korjaa!
        samuuuuuuuuu-u kirjoitti:

        ostin samurain honkkarista joku 2003 tai 2004 tai jtn, olen ajellu sillä paljon ''mökillä'' ja se on toiminut moitteetta joku 5v, huippu nopeus oli hiekalla 70 km/h.
        Osat ovat kyllä aika paskat, ketjuja kiristäessä mutteri halkes, joten en voinut kiristää, vedin renkaan tosi kireelle jottai ei mene sivuttain ja sitten lähin ajaa ja Bum, ketjut lähti, rikko koneen sisältä mangteetin joka antaa sytytyksen ja se oli kiinnitetty alumiinilla ohuesti, joten aika toivottomalta näyttää saada se takas. samurai on mielestäni hyvä ''ensimm'inen'' crossi mopo, olen hyppinyt sillä ja hyvin toimii, mielestäni jousitus on erinomainen ja renkaat pitää mutkissa ja vääntöä riittää, kaveri joka painoin n 90 kg ajois sillä ja suti 4-vaihteella ( isoimmalaa ) kun kiihdytti hiekalla ( ei mitään kytkin - kierros... ) ja keulii iha hyvin ja sillee.

        suosittelen vasta alkajalle.

        mulla kans ketjut irrotti sen osan, mä liimasin sen semmosella kuumaa kestävällä liimalla ja on pysyny kohta 2 vuotta.


      • kun menee rikki, korjaa!
        samuuuuuuuuu-u kirjoitti:

        ostin samurain honkkarista joku 2003 tai 2004 tai jtn, olen ajellu sillä paljon ''mökillä'' ja se on toiminut moitteetta joku 5v, huippu nopeus oli hiekalla 70 km/h.
        Osat ovat kyllä aika paskat, ketjuja kiristäessä mutteri halkes, joten en voinut kiristää, vedin renkaan tosi kireelle jottai ei mene sivuttain ja sitten lähin ajaa ja Bum, ketjut lähti, rikko koneen sisältä mangteetin joka antaa sytytyksen ja se oli kiinnitetty alumiinilla ohuesti, joten aika toivottomalta näyttää saada se takas. samurai on mielestäni hyvä ''ensimm'inen'' crossi mopo, olen hyppinyt sillä ja hyvin toimii, mielestäni jousitus on erinomainen ja renkaat pitää mutkissa ja vääntöä riittää, kaveri joka painoin n 90 kg ajois sillä ja suti 4-vaihteella ( isoimmalaa ) kun kiihdytti hiekalla ( ei mitään kytkin - kierros... ) ja keulii iha hyvin ja sillee.

        suosittelen vasta alkajalle.

        mulla kans ketjut irrotti sen osan, mä liimasin sen semmosella kuumaa kestävällä liimalla ja on pysyny kohta 2 vuotta.


      • nbvn
        kun menee rikki, korjaa! kirjoitti:

        mulla kans ketjut irrotti sen osan, mä liimasin sen semmosella kuumaa kestävällä liimalla ja on pysyny kohta 2 vuotta.

        Mulla meni kans sama osa saman lailla me hitsattiin se meidän isän avulla :)


      • Haista paska
        !!!!!!!11 kirjoitti:

        neljä päivää kesti ja sit lahos niin paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Et osaa vissii ajaa ku 4päivää kesti ja ku mää oon aito pohojalaanen nii täällä saa ajella vaikka ja kuinka nii jos pärjääsit mulle nii tulisit sitte vasta sanomahan että onko paska vai eikö nimittäin mullon ollu koko ikäni mönkiä\mopo ja 3 vuotiaana osannu ajaa lasten pikku crossilla tai mönkiällä onko sulla paljoo kokemusta (kaupunkilaane) voi ristus mee ajamahan ennemmin jollaki rollaattorilla tai inva mopolla tai opettele ajamahan sillä samurailla nii ei ainakaa hajua mun samurai on 3vuotta vanha


      • Jusperi 11
        JL kirjoitti:

        iskä osti mulle jouluun samurain oon ajanu hyvi ja on ollu mahtava meno peli ne ketkä haukkuu samurait on ite nössö

        totta. Minä uskon tuon. Mull itellä on samurai 110cc minä sain sen jouluna se on kestänyt kesän yli jo syksyyn asti piti vaihtaa parempi takaiskari niin se on paljon turvalisempi. Muut minun kaveri haukuvat samuraita romuks mulla on oma mieli pide ja ihan sama mitä kaverit sanovat. Minun ikä on 11v


      • oudamn1
        In[95]ViZiBLe kirjoitti:

        Mulla oli nuorena samurai crossi 4 ja puol vuotta pako putki ainoastaan tippus vaan se oli mulla hei 4 puol vuotta kesti se on nykyään mun pikku broidil kun mulla on nykyään isompi :):):):):):):)

        Meil on bse 125. Samassa maassa tehty ja kestäny nyt tasan 4 vuot hajoomat.


      • ajattele1
        awws kirjoitti:

        siis eihän tota samuraita voi ees verrata kunnon crossiin eikä siinä ees oo mitään järkeä verrata kun toiha on nimenomaan "minicrossi" elikkä suomeksanottuna pelkkä leikkikalu.
        ja kelpaa vähän vanhemmanki ostaa tollanen ihan sen takia kun ei harrasta ja kuiteski tekis mieli jollakin värkillä vähän rällätä pitkin mettiä niin samurai on siihen just omiaan.
        eihän tolla radalle oo mitään asiaa hyppimään mutta ite olen todennut et vääntöä löytyy yllättävän hyvin että voi jossain hiekkamontussa tms. ajella. elikkä jos haluat vain ajella jossai mettäteillä ja poluilla tai muuten vaan rällätä niin hommaa ihmees samurai mankin kone pitäis ainaki kestää hyvin ja puolen vuoden takuu!

        kuule oon ajanu tommosella jo kauan radalla ja useemmat 85cc pyörät jäi taakse helposti.


      • ettäskehtaat
        YZF450 kirjoitti:

        ...kokeilin tuossa syksyllä kaverin poijan PitProta miniX radalla ja olin yllättynyt pyörän toiminnasta. Siinä meinasi vanhakin innostua, että lapset jäivät "katsomoon".

        Vähän käynyt mielessä, jos tilaisi "lapsille" ko. vehkeen. PitPro on soiva oiva ja soiva peli Samuraihin yms. pilipali miniX pyöriin nähden, jos katsoo noita ominaisuuksia....

        http://www.minidirty.fi/?page=pitpro

        kuule khly mul bse 125 toimi noin 4 vuot ilman mitää männänvaihtoo(Huoolot tietenki pitää aina tehä) kunnes hankin ´honda crf150r crossin jote ime kyrpää vaa


      • mustamuna
        krossari kirjoitti:

        itse alotin suoraan honda cr:rällä 80cc

        Hahaa osta samukka


      • ???
        !!!!!!!11 kirjoitti:

        neljä päivää kesti ja sit lahos niin paska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        Et vissii ajanu sisään ajoa ?? :D


      • samuraionpaska
        samurai is the best kirjoitti:

        kyllä samurait kestää jos osaa ajaa.

        No vittu miten sillä pitää ajaa että se kestää?


      • samuraionpaska
        samurai is the best kirjoitti:

        kyllä samurait kestää jos osaa ajaa.

        No vittu miten sillä pitää ajaa että se kestää?


      • ostaja1
        bruce lee kirjoitti:

        ostin 10 v pojalle 110cc samurain ja poika ollut tosi tyytyväinen.jos tuon ikäiselle tarvii maastovehettä niin siinä on peliä pitkäksi aikaa ei haittaa siihen 500 hintaan vaikka romuttaiski.ei ole kovin paljon järkea ostaa 3000euron jamahaa hajoitettavaksi vai mitä?ja pojalla on lystiä kun on toimiva kampe.ostin 3 vuotta sitten yamahan pojalle ja voi sitä kallista romua..säälittä rahan meno

        mistä ostit sen samurain itekki pitäis ostaa ni mistä niitä löytyis mielellään läheltä kokkolaa


      • yamaha crossari
        bruce lee kirjoitti:

        ostin 10 v pojalle 110cc samurain ja poika ollut tosi tyytyväinen.jos tuon ikäiselle tarvii maastovehettä niin siinä on peliä pitkäksi aikaa ei haittaa siihen 500 hintaan vaikka romuttaiski.ei ole kovin paljon järkea ostaa 3000euron jamahaa hajoitettavaksi vai mitä?ja pojalla on lystiä kun on toimiva kampe.ostin 3 vuotta sitten yamahan pojalle ja voi sitä kallista romua..säälittä rahan meno

        Minulla on yamaha 80 crossikäytössä ja on kestäny ihan hyvin eikä ne kaaliita oo jos vaan onn rahaa. Eikä ne säry jos niitä eitarkoituksella säre


      • kannatan laatumerkkejä
        jl kirjoitti:

        samurai on sopiva alottelijallle eilen ajoin samurai 110cc jyrkäst hiekka montust oli muka vauhti. Hyppyristä menee mukavasti. Suosittelen samuraita 100% vasta aloittelijoille

        Nii onhan samurai on ihan huvä mut kun vauhti kovenee niin kantsii ostaa niitä laatu leluja esim yamaha suzuki honda kawasaki


      • jani5555555
        asmo112 kirjoitti:

        kannattaa ostaa samurai. välillä vähän rukki mutta korjaa nii on iloa paljon. mä kin ostin ekaks mopoks samurain

        btw samu ei oo mopo


      • ...
        samuraionpaska kirjoitti:

        No vittu miten sillä pitää ajaa että se kestää?

        Sillain että osaaa saatana ajaa ku eihän siinä oo mitää järkee odtaa mopoo jos ei semmosella oo ajanu elikkäs älkää polttako kytkintä ja huudattako kylmää moottoria jonne petterit samurai on ihan hyvä ja kestää vaikka muutoin väitetään.


      • Anonyymi
        junnuuuuuhksksk kirjoitti:

        mul on ollu samurai 5 vuotta aktiivises ajos ja vielä toimii!

        Ei oo muuta kuin sähkövikoja.....


      • Anonyymi
        Jusperi 11 kirjoitti:

        totta. Minä uskon tuon. Mull itellä on samurai 110cc minä sain sen jouluna se on kestänyt kesän yli jo syksyyn asti piti vaihtaa parempi takaiskari niin se on paljon turvalisempi. Muut minun kaveri haukuvat samuraita romuks mulla on oma mieli pide ja ihan sama mitä kaverit sanovat. Minun ikä on 11v

        Mulla on itälläki samurai 110cc ja mun kaverit myös haukkuu sitä se ei oo ollu meillä ku 1 kuukauden


      • Anonyymi
        TOMPPA13 kirjoitti:

        OLEN SAMAA MIELTÄ ETTEI KALLISTA MONEN TONNIN VEHJETTÄ KANNATTAIS OSTAA

        aivan totta ei ole järkeä siksi ku jos mettään tai pellolle ajettavaksi nii mielummin samurai ku mikää 3000€ jamaha


    • kawa man

      toi tumppi ei ole testannut samuraita joka on todella hyvä varsinkin 200cc

      • Tumppi-82

        Kerro jo että mitä hyvää Samuraissa on verrattuna vaikka oikeeseen 250cc 4T crossiin?
        Itse voin aloittaa listan. Jatka sitä ihmeessä ja perustele minulle miksi Samurai on hyvä verrattuna vaikka Yamahaan?

        Samurain huonot puolet verrattuna oikeaan crossiin:
        -teho (samuraissa 10kw, Yamahassa 30kw)
        -alusta (samuraissa ei kunnon säädettävää alustaa, Crosseissa on täyssäädeettävä)
        -Varaosien saanti (samuraihin ei saa mp-liikkeistä osia vaan kaikki tilataan maahantuojan kautta Kiinasta, Yamahaan löytyy joka liikkeesta)
        -Samuraissa on ilmajäähdytys, eli kovassa ajossa ylikuumenee
        -Samuraissa ei ole takajousessa "linkkua" eli jousituksen geometriaa ei saada halutunlaiseksi. Jo pelkästään linkun puutten vuoksi voi rata-ajon unohtaa heti. Linkun puute näkyy tässä: http://www.optimastore.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=200cc CROSSIPYÖRÄ
        -Samurain maksimivääntö on 13Nm, Yamahassa ~30Nm
        -Samurain vanteet on 19/16", oikeassa crossissa on 21/19"
        -Jälleenmyyntiarvo on Samuraissa olematon
        -Samuraita joutuu häpeämään oikean crossin rinnalla

        Ja Samurain hyvät puolet:
        -Hinta
        -Samuraissa on luultavasti pidempi huoltoväli kuin crosseissa.
        -alhaisen tehon takia se on turvallisempi pikkulapsile

        Summasummarum: Halpa Kiinalainen ei ole koskaan hyvä.


      • Kake
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Kerro jo että mitä hyvää Samuraissa on verrattuna vaikka oikeeseen 250cc 4T crossiin?
        Itse voin aloittaa listan. Jatka sitä ihmeessä ja perustele minulle miksi Samurai on hyvä verrattuna vaikka Yamahaan?

        Samurain huonot puolet verrattuna oikeaan crossiin:
        -teho (samuraissa 10kw, Yamahassa 30kw)
        -alusta (samuraissa ei kunnon säädettävää alustaa, Crosseissa on täyssäädeettävä)
        -Varaosien saanti (samuraihin ei saa mp-liikkeistä osia vaan kaikki tilataan maahantuojan kautta Kiinasta, Yamahaan löytyy joka liikkeesta)
        -Samuraissa on ilmajäähdytys, eli kovassa ajossa ylikuumenee
        -Samuraissa ei ole takajousessa "linkkua" eli jousituksen geometriaa ei saada halutunlaiseksi. Jo pelkästään linkun puutten vuoksi voi rata-ajon unohtaa heti. Linkun puute näkyy tässä: http://www.optimastore.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=200cc CROSSIPYÖRÄ
        -Samurain maksimivääntö on 13Nm, Yamahassa ~30Nm
        -Samurain vanteet on 19/16", oikeassa crossissa on 21/19"
        -Jälleenmyyntiarvo on Samuraissa olematon
        -Samuraita joutuu häpeämään oikean crossin rinnalla

        Ja Samurain hyvät puolet:
        -Hinta
        -Samuraissa on luultavasti pidempi huoltoväli kuin crosseissa.
        -alhaisen tehon takia se on turvallisempi pikkulapsile

        Summasummarum: Halpa Kiinalainen ei ole koskaan hyvä.

        Enpä mäkään tuota Samuraita oikeaksi crossiksi sanoisi, vaan lähinnä mökkimopoksi. Mutta tosta takajousituksesta, onhan Kotarissakin PDS, eli ei linkkua ja hyvin ne tuntuu toimivan.


      • smyygi
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Kerro jo että mitä hyvää Samuraissa on verrattuna vaikka oikeeseen 250cc 4T crossiin?
        Itse voin aloittaa listan. Jatka sitä ihmeessä ja perustele minulle miksi Samurai on hyvä verrattuna vaikka Yamahaan?

        Samurain huonot puolet verrattuna oikeaan crossiin:
        -teho (samuraissa 10kw, Yamahassa 30kw)
        -alusta (samuraissa ei kunnon säädettävää alustaa, Crosseissa on täyssäädeettävä)
        -Varaosien saanti (samuraihin ei saa mp-liikkeistä osia vaan kaikki tilataan maahantuojan kautta Kiinasta, Yamahaan löytyy joka liikkeesta)
        -Samuraissa on ilmajäähdytys, eli kovassa ajossa ylikuumenee
        -Samuraissa ei ole takajousessa "linkkua" eli jousituksen geometriaa ei saada halutunlaiseksi. Jo pelkästään linkun puutten vuoksi voi rata-ajon unohtaa heti. Linkun puute näkyy tässä: http://www.optimastore.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=200cc CROSSIPYÖRÄ
        -Samurain maksimivääntö on 13Nm, Yamahassa ~30Nm
        -Samurain vanteet on 19/16", oikeassa crossissa on 21/19"
        -Jälleenmyyntiarvo on Samuraissa olematon
        -Samuraita joutuu häpeämään oikean crossin rinnalla

        Ja Samurain hyvät puolet:
        -Hinta
        -Samuraissa on luultavasti pidempi huoltoväli kuin crosseissa.
        -alhaisen tehon takia se on turvallisempi pikkulapsile

        Summasummarum: Halpa Kiinalainen ei ole koskaan hyvä.

        yamahan hyvät puolet
        - kaikki
        samurai (200cc) hyvät puolet

        -hinta
        -takuu
        -täys säädettävä alusta
        -hyvä 12-18 vuotialle ekaksi crossiksi
        -4t paljuo vääntöö 18nm
        -osat saa mototorista tai myllymäestä
        -kiinan paras vastaa laatua
        samurain huonot puolet:
        - hinta ei pysy niin korkeana laskee 200-300E
        -ei kisa käyttöön mutta samurai on paras mahdollinen aloittelialle 12-18 vuotiaalle

        yamahan huonot puolet
        -hinta.. jos menee paskakas niin harmittaa
        "Tässä tumppi sulle totuus" en sano et samurai olis yamahaa parempi mut aloittelialle 100prosenttisesti paras


      • Tumppi-82
        smyygi kirjoitti:

        yamahan hyvät puolet
        - kaikki
        samurai (200cc) hyvät puolet

        -hinta
        -takuu
        -täys säädettävä alusta
        -hyvä 12-18 vuotialle ekaksi crossiksi
        -4t paljuo vääntöö 18nm
        -osat saa mototorista tai myllymäestä
        -kiinan paras vastaa laatua
        samurain huonot puolet:
        - hinta ei pysy niin korkeana laskee 200-300E
        -ei kisa käyttöön mutta samurai on paras mahdollinen aloittelialle 12-18 vuotiaalle

        yamahan huonot puolet
        -hinta.. jos menee paskakas niin harmittaa
        "Tässä tumppi sulle totuus" en sano et samurai olis yamahaa parempi mut aloittelialle 100prosenttisesti paras

        Olen kanssasi samaa mieltä monesta asiasta, mutta väitän että Samuraissa ei todellakaan ole täyssäädettävää alustaa.
        Täysäädettävään alustaan kuuluu:
        erikseen sisään- ja paluuvaimennus edessä ja takana,
        takapäässä lisäksi esijännityksen säätö.

        ja aloittevalle 12vuotiaalle tuo on ehkä iha ok, ja jos innostusta löytyy niin siitä voi siirtyä 80cc-pyörään. Mutta ei tuo enää 18vuotiaalle sovi. 15vuotiaatkin ajavat jo piikkisillä joten heille Samurai ei sovi paitsi peltokäyttöön. Itse alotin 18vuotiaana ajamaan piikkisellä josta siirryin heti 250:seen ja pidin siitä ettei meno hyytynyt vaikka oli väärä vaihde ja pyörällä sai kurvissa perän luisuun ilman kytkintä ja juuri oikeaa vaihdetta, siksi ajaminen oli helpompaa tehokkaalla pyörällä.. Mielestäni yli 15vuotiaan ekaksi pyöräksi ei kannata ostaa alitehoista koska jos hän lähtee crossiradalle niin ajo on turhan vaikeaa varsinkin hiekkasilla radoilla joilla vaaditaan tehoa nostaa pyörä pinnalle.

        Ja sekin on totta että Samurain romentti on halpaa verrattuan kunnon crossiin, tein Yamahaan yläpäänremontin ja osat maksoivat 650€.


      • jani1993
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Kerro jo että mitä hyvää Samuraissa on verrattuna vaikka oikeeseen 250cc 4T crossiin?
        Itse voin aloittaa listan. Jatka sitä ihmeessä ja perustele minulle miksi Samurai on hyvä verrattuna vaikka Yamahaan?

        Samurain huonot puolet verrattuna oikeaan crossiin:
        -teho (samuraissa 10kw, Yamahassa 30kw)
        -alusta (samuraissa ei kunnon säädettävää alustaa, Crosseissa on täyssäädeettävä)
        -Varaosien saanti (samuraihin ei saa mp-liikkeistä osia vaan kaikki tilataan maahantuojan kautta Kiinasta, Yamahaan löytyy joka liikkeesta)
        -Samuraissa on ilmajäähdytys, eli kovassa ajossa ylikuumenee
        -Samuraissa ei ole takajousessa "linkkua" eli jousituksen geometriaa ei saada halutunlaiseksi. Jo pelkästään linkun puutten vuoksi voi rata-ajon unohtaa heti. Linkun puute näkyy tässä: http://www.optimastore.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=200cc CROSSIPYÖRÄ
        -Samurain maksimivääntö on 13Nm, Yamahassa ~30Nm
        -Samurain vanteet on 19/16", oikeassa crossissa on 21/19"
        -Jälleenmyyntiarvo on Samuraissa olematon
        -Samuraita joutuu häpeämään oikean crossin rinnalla

        Ja Samurain hyvät puolet:
        -Hinta
        -Samuraissa on luultavasti pidempi huoltoväli kuin crosseissa.
        -alhaisen tehon takia se on turvallisempi pikkulapsile

        Summasummarum: Halpa Kiinalainen ei ole koskaan hyvä.

        hei tumppi etkö älynny et tässä kysyttiin onko 110 hyvä niin miten voit verrata jotain saatanan 250 yamahan crossi niissä on ero kuin yöllä ja päivällä.


      • Tumppi-82
        jani1993 kirjoitti:

        hei tumppi etkö älynny et tässä kysyttiin onko 110 hyvä niin miten voit verrata jotain saatanan 250 yamahan crossi niissä on ero kuin yöllä ja päivällä.

        Yritin selittää, ehkäkin vähän epäselvästi että Samurai on ehkä johonkin käyttöön hyvä, mutta crossipyöräksi siitä ei ole.

        Eli jos haluaa ajanvietettä ja päristellä mökkiteitä, jotain kevyitä metsäpolkuja, niin Samurai on hyvä.
        Mutta jos haluaa ajaa radalla tai vaativammalla montulla niin Samurai ei ole oikea vehje sinne. Ja silloin on käännettävä katse oikeaan crossi-pyörään. Ajattelin kertoa tämän koska Samuraita myydään Crossi-pyörä nimellä ja tietämättömät saattavat sekoittaa Samurain samaan kategoriaan kuin vaikka Suzukin.

        Eli on vähän hankala vastata kysymykseen "onko Samurai 110cc hyvä" kun ei tiedä käyttötarkoitusta.
        Jokatapauksessa ei kannata ostaa sikaa säkissä vaan käykää koeajamassa se 110cc Samurai ja vaikka 85cc Suzuki. Tällöin on helppo verrata kahta täysin eri tyypin pyörää ja todeta kumpi on parempi pyörä omaan käyttötarkoitukseen.


      • mikii_
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä monesta asiasta, mutta väitän että Samuraissa ei todellakaan ole täyssäädettävää alustaa.
        Täysäädettävään alustaan kuuluu:
        erikseen sisään- ja paluuvaimennus edessä ja takana,
        takapäässä lisäksi esijännityksen säätö.

        ja aloittevalle 12vuotiaalle tuo on ehkä iha ok, ja jos innostusta löytyy niin siitä voi siirtyä 80cc-pyörään. Mutta ei tuo enää 18vuotiaalle sovi. 15vuotiaatkin ajavat jo piikkisillä joten heille Samurai ei sovi paitsi peltokäyttöön. Itse alotin 18vuotiaana ajamaan piikkisellä josta siirryin heti 250:seen ja pidin siitä ettei meno hyytynyt vaikka oli väärä vaihde ja pyörällä sai kurvissa perän luisuun ilman kytkintä ja juuri oikeaa vaihdetta, siksi ajaminen oli helpompaa tehokkaalla pyörällä.. Mielestäni yli 15vuotiaan ekaksi pyöräksi ei kannata ostaa alitehoista koska jos hän lähtee crossiradalle niin ajo on turhan vaikeaa varsinkin hiekkasilla radoilla joilla vaaditaan tehoa nostaa pyörä pinnalle.

        Ja sekin on totta että Samurain romentti on halpaa verrattuan kunnon crossiin, tein Yamahaan yläpäänremontin ja osat maksoivat 650€.

        Tein 2T kottaraiseen "täydellisen" konerempan suurinpiirtein samaan hintaan.

        Muistan taas iltarukouksessani pyytää, että kiina-mopot ei rantautus Suomeen.


      • ehei
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Yritin selittää, ehkäkin vähän epäselvästi että Samurai on ehkä johonkin käyttöön hyvä, mutta crossipyöräksi siitä ei ole.

        Eli jos haluaa ajanvietettä ja päristellä mökkiteitä, jotain kevyitä metsäpolkuja, niin Samurai on hyvä.
        Mutta jos haluaa ajaa radalla tai vaativammalla montulla niin Samurai ei ole oikea vehje sinne. Ja silloin on käännettävä katse oikeaan crossi-pyörään. Ajattelin kertoa tämän koska Samuraita myydään Crossi-pyörä nimellä ja tietämättömät saattavat sekoittaa Samurain samaan kategoriaan kuin vaikka Suzukin.

        Eli on vähän hankala vastata kysymykseen "onko Samurai 110cc hyvä" kun ei tiedä käyttötarkoitusta.
        Jokatapauksessa ei kannata ostaa sikaa säkissä vaan käykää koeajamassa se 110cc Samurai ja vaikka 85cc Suzuki. Tällöin on helppo verrata kahta täysin eri tyypin pyörää ja todeta kumpi on parempi pyörä omaan käyttötarkoitukseen.

        työnnä se 85cc suzuki sinne minne ei aurinko paista. kukaan hullu rupee maksaa jotai 1000e enemmän jos kahtelee halpaa pilluilu mopoa


      • jani1993
        ehei kirjoitti:

        työnnä se 85cc suzuki sinne minne ei aurinko paista. kukaan hullu rupee maksaa jotai 1000e enemmän jos kahtelee halpaa pilluilu mopoa

        ehei on oikeessa tumppi työnnä ne raatosi sinne minne ei aurinko paista mitä järkee on ostaa 1000 euron alottelu crossia kun saa 500 sataan euroon hyviä alottelu crossia.en väitä että suzuki ja yamaha on paskoja mutta se sun 250cc yammu on liian raskas ja iso alottelevalle crossarille.


      • vielä vähän
        jani1993 kirjoitti:

        ehei on oikeessa tumppi työnnä ne raatosi sinne minne ei aurinko paista mitä järkee on ostaa 1000 euron alottelu crossia kun saa 500 sataan euroon hyviä alottelu crossia.en väitä että suzuki ja yamaha on paskoja mutta se sun 250cc yammu on liian raskas ja iso alottelevalle crossarille.

        Kerroppas mulle vähän, että minkälainen tämä sinun aloiteleva crossari on? Mitat, ikä, paikka missä ajaa, jne?


      • Tumppi-82
        vielä vähän kirjoitti:

        Kerroppas mulle vähän, että minkälainen tämä sinun aloiteleva crossari on? Mitat, ikä, paikka missä ajaa, jne?

        Niimpä kerro kuskin ikä ja ajopaikka. Jos hän on ~12 ja ajopaikkana mökki, niin hommaa Samurai, mutta mikäli ajopaikkana on enduro- tai crossirata niin unohda se Samurai heti.

        Kuten sanottu niin aloittelijan ei todellakaan kannata ostaa RADALLE tai VAATIVALLE montulle huonoa pyörää. Motocross on vaikea ja vaativa laji. Huono pyörä tekee tästä lajista mahdottoman. crossissa pyörältä vaaditaan tehoa ja ajo-ominaisuuksia (käytännössä kunnon alustaa). Samuraissa näitä ei ole. Siksi kannattaa ostaa se Suzuki tms. Eikä sen ole pakko uusi olla, käytettynä saa edullisemmin ihan hyviä.
        Ja tiedän kokemuksesta että on halvempaa ostaa suoraa laadukas, kuin ensin romu ja sitten kunnollinen kapine.

        Summasummarum: mökille ym. "pilluiluun" Samurai on varmasti OK hinnan ja huoltovälien ansiosta, mutta ei sen vaativampaan ajoon.
        Ja käykää koeajamassa Samurai ja oikea crossi.
        Et sinä autoakaan osta postimyynnistä koeajamatta joten miksi moottoripyörä pitäisi ostaa?


      • jani1993
        vielä vähän kirjoitti:

        Kerroppas mulle vähän, että minkälainen tämä sinun aloiteleva crossari on? Mitat, ikä, paikka missä ajaa, jne?

        no mun veli on 10 wee ja on 155 pikä niin sille olis hyvä tommonen samurai ja sillä vois ajella mökin hakkuu aukoilla ja metsissä


      • Tumppi-82
        jani1993 kirjoitti:

        no mun veli on 10 wee ja on 155 pikä niin sille olis hyvä tommonen samurai ja sillä vois ajella mökin hakkuu aukoilla ja metsissä

        Kuvaamassasi tarkoituksessa varmasti iha käypä peli, kunhan metsäpolku ei käy kovin pahaksi.


      • ....
        vielä vähän kirjoitti:

        Kerroppas mulle vähän, että minkälainen tämä sinun aloiteleva crossari on? Mitat, ikä, paikka missä ajaa, jne?

        nii mulle on tulossa se crossi mie on joku 160cm 14-v Tyttö


      • the last samurai
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Kerro jo että mitä hyvää Samuraissa on verrattuna vaikka oikeeseen 250cc 4T crossiin?
        Itse voin aloittaa listan. Jatka sitä ihmeessä ja perustele minulle miksi Samurai on hyvä verrattuna vaikka Yamahaan?

        Samurain huonot puolet verrattuna oikeaan crossiin:
        -teho (samuraissa 10kw, Yamahassa 30kw)
        -alusta (samuraissa ei kunnon säädettävää alustaa, Crosseissa on täyssäädeettävä)
        -Varaosien saanti (samuraihin ei saa mp-liikkeistä osia vaan kaikki tilataan maahantuojan kautta Kiinasta, Yamahaan löytyy joka liikkeesta)
        -Samuraissa on ilmajäähdytys, eli kovassa ajossa ylikuumenee
        -Samuraissa ei ole takajousessa "linkkua" eli jousituksen geometriaa ei saada halutunlaiseksi. Jo pelkästään linkun puutten vuoksi voi rata-ajon unohtaa heti. Linkun puute näkyy tässä: http://www.optimastore.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=200cc CROSSIPYÖRÄ
        -Samurain maksimivääntö on 13Nm, Yamahassa ~30Nm
        -Samurain vanteet on 19/16", oikeassa crossissa on 21/19"
        -Jälleenmyyntiarvo on Samuraissa olematon
        -Samuraita joutuu häpeämään oikean crossin rinnalla

        Ja Samurain hyvät puolet:
        -Hinta
        -Samuraissa on luultavasti pidempi huoltoväli kuin crosseissa.
        -alhaisen tehon takia se on turvallisempi pikkulapsile

        Summasummarum: Halpa Kiinalainen ei ole koskaan hyvä.

        jaa näyttä että ovat sotkineet 110cc:n kuvan tohon... elikkä 200cc:ssä on jonkinlainen linkku jousen alapäässä..... Myös jousi on erilainen...
        Eli taka haarukka ja jousi ovat erilaiset....


      • SamurainOstanut
        jani1993 kirjoitti:

        no mun veli on 10 wee ja on 155 pikä niin sille olis hyvä tommonen samurai ja sillä vois ajella mökin hakkuu aukoilla ja metsissä

        Oon kans '93 syntyny ja ostettiin Fuden samurai.
        Toimitetaan kylläkin vasta 20.5


      • suzukirm
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Niimpä kerro kuskin ikä ja ajopaikka. Jos hän on ~12 ja ajopaikkana mökki, niin hommaa Samurai, mutta mikäli ajopaikkana on enduro- tai crossirata niin unohda se Samurai heti.

        Kuten sanottu niin aloittelijan ei todellakaan kannata ostaa RADALLE tai VAATIVALLE montulle huonoa pyörää. Motocross on vaikea ja vaativa laji. Huono pyörä tekee tästä lajista mahdottoman. crossissa pyörältä vaaditaan tehoa ja ajo-ominaisuuksia (käytännössä kunnon alustaa). Samuraissa näitä ei ole. Siksi kannattaa ostaa se Suzuki tms. Eikä sen ole pakko uusi olla, käytettynä saa edullisemmin ihan hyviä.
        Ja tiedän kokemuksesta että on halvempaa ostaa suoraa laadukas, kuin ensin romu ja sitten kunnollinen kapine.

        Summasummarum: mökille ym. "pilluiluun" Samurai on varmasti OK hinnan ja huoltovälien ansiosta, mutta ei sen vaativampaan ajoon.
        Ja käykää koeajamassa Samurai ja oikea crossi.
        Et sinä autoakaan osta postimyynnistä koeajamatta joten miksi moottoripyörä pitäisi ostaa?

        elkää kukaan erehtykö ostaa kiinalaisia crosseja. heti hajoaa osiks. ja vaikka kun vertaa esim rm80:ä 110cc kiinalaiseen crossiin niin niillä on ero kuin yöllä ja päivällä ,rm lähtee kuin tukka päästä kun vetäsee tehopiikin ja 110crossi lähtee ku täi tervasta eli meleko naurettavan laiskasti eikä kulje kun sen 70kmh kun taas rm80koneella saa jo kulkee 140kmh


      • zamuraijjj
        .... kirjoitti:

        nii mulle on tulossa se crossi mie on joku 160cm 14-v Tyttö

        Voitettiin semmone 50cc samurai arvonnasta,paska sillä on ajaa..


      • Lissää.
        jani1993 kirjoitti:

        ehei on oikeessa tumppi työnnä ne raatosi sinne minne ei aurinko paista mitä järkee on ostaa 1000 euron alottelu crossia kun saa 500 sataan euroon hyviä alottelu crossia.en väitä että suzuki ja yamaha on paskoja mutta se sun 250cc yammu on liian raskas ja iso alottelevalle crossarille.

        Itke lissää, 110 cc samuraissa on kone hyvä, runko paska. Suzuki kiihtyy ja lähtee premmin ku on 2t. Ostaa samurain joka haluaa halvan joka hyvän ja kalliimman niin ostaa suzukin.


      • kkfjjeiir
        smyygi kirjoitti:

        yamahan hyvät puolet
        - kaikki
        samurai (200cc) hyvät puolet

        -hinta
        -takuu
        -täys säädettävä alusta
        -hyvä 12-18 vuotialle ekaksi crossiksi
        -4t paljuo vääntöö 18nm
        -osat saa mototorista tai myllymäestä
        -kiinan paras vastaa laatua
        samurain huonot puolet:
        - hinta ei pysy niin korkeana laskee 200-300E
        -ei kisa käyttöön mutta samurai on paras mahdollinen aloittelialle 12-18 vuotiaalle

        yamahan huonot puolet
        -hinta.. jos menee paskakas niin harmittaa
        "Tässä tumppi sulle totuus" en sano et samurai olis yamahaa parempi mut aloittelialle 100prosenttisesti paras

        Nojoo,ite ostin justiin äsken samurain 110cc:n,hyvimpä tuolla kenkii pihassa jne. Mutta jos kunnollisen pyörän haluaa,niin rahaa kannattaa laittaa enemmän kunnon pyörään!!!!
        Ite ajanu ennemmin 125 yz,ja tämän ostin leikkikaluksi.
        jos leikkikalun haluaa,niin samurai kelpaa,jos kunnollisen ja tehokkaan pyörän ,kannattanee valita joku ihan muu kun samurai..
        hinta/laatusuhde on ok..
        mutta halvalla ei saa hyvää,SAMURAI ON SIIS TÄYSI LELU;JOTA EI KANNATA EDES VERRATA OIKEAAN CROSSIPYÖRÄÄN!


      • http://jasen.suomi24.fi/sis...
        SamurainOstanut kirjoitti:

        Oon kans '93 syntyny ja ostettiin Fuden samurai.
        Toimitetaan kylläkin vasta 20.5

        SAMURAI EI OLE FUDE VAIKKA MYLLYMÄEL NIIN SANOTAA


      • Sumori ja patti
        SamurainOstanut kirjoitti:

        Oon kans '93 syntyny ja ostettiin Fuden samurai.
        Toimitetaan kylläkin vasta 20.5

        No jumalauta noi on kaks saaterin eri merkkiä!!Käyttäkää niitä aivojanne!


      • tosi boi
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Kerro jo että mitä hyvää Samuraissa on verrattuna vaikka oikeeseen 250cc 4T crossiin?
        Itse voin aloittaa listan. Jatka sitä ihmeessä ja perustele minulle miksi Samurai on hyvä verrattuna vaikka Yamahaan?

        Samurain huonot puolet verrattuna oikeaan crossiin:
        -teho (samuraissa 10kw, Yamahassa 30kw)
        -alusta (samuraissa ei kunnon säädettävää alustaa, Crosseissa on täyssäädeettävä)
        -Varaosien saanti (samuraihin ei saa mp-liikkeistä osia vaan kaikki tilataan maahantuojan kautta Kiinasta, Yamahaan löytyy joka liikkeesta)
        -Samuraissa on ilmajäähdytys, eli kovassa ajossa ylikuumenee
        -Samuraissa ei ole takajousessa "linkkua" eli jousituksen geometriaa ei saada halutunlaiseksi. Jo pelkästään linkun puutten vuoksi voi rata-ajon unohtaa heti. Linkun puute näkyy tässä: http://www.optimastore.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=200cc CROSSIPYÖRÄ
        -Samurain maksimivääntö on 13Nm, Yamahassa ~30Nm
        -Samurain vanteet on 19/16", oikeassa crossissa on 21/19"
        -Jälleenmyyntiarvo on Samuraissa olematon
        -Samuraita joutuu häpeämään oikean crossin rinnalla

        Ja Samurain hyvät puolet:
        -Hinta
        -Samuraissa on luultavasti pidempi huoltoväli kuin crosseissa.
        -alhaisen tehon takia se on turvallisempi pikkulapsile

        Summasummarum: Halpa Kiinalainen ei ole koskaan hyvä.

        sulta unohtu että se kuluttaa helvetin vähän bensaa verrattuna johkin kunnn crossiin että ime munaa


      • 2-tahtii
        suzukirm kirjoitti:

        elkää kukaan erehtykö ostaa kiinalaisia crosseja. heti hajoaa osiks. ja vaikka kun vertaa esim rm80:ä 110cc kiinalaiseen crossiin niin niillä on ero kuin yöllä ja päivällä ,rm lähtee kuin tukka päästä kun vetäsee tehopiikin ja 110crossi lähtee ku täi tervasta eli meleko naurettavan laiskasti eikä kulje kun sen 70kmh kun taas rm80koneella saa jo kulkee 140kmh

        kummallakohan on esim vaikka parempi keulii?!? 4-tahti crossilla voi olla vähän parempi ku on enemmän vääntöö ja tehoalue tasasempi ku taas rm ku ottaa piikin niin se on aika äkkiä ympäri..


      • Nimetön
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Olen kanssasi samaa mieltä monesta asiasta, mutta väitän että Samuraissa ei todellakaan ole täyssäädettävää alustaa.
        Täysäädettävään alustaan kuuluu:
        erikseen sisään- ja paluuvaimennus edessä ja takana,
        takapäässä lisäksi esijännityksen säätö.

        ja aloittevalle 12vuotiaalle tuo on ehkä iha ok, ja jos innostusta löytyy niin siitä voi siirtyä 80cc-pyörään. Mutta ei tuo enää 18vuotiaalle sovi. 15vuotiaatkin ajavat jo piikkisillä joten heille Samurai ei sovi paitsi peltokäyttöön. Itse alotin 18vuotiaana ajamaan piikkisellä josta siirryin heti 250:seen ja pidin siitä ettei meno hyytynyt vaikka oli väärä vaihde ja pyörällä sai kurvissa perän luisuun ilman kytkintä ja juuri oikeaa vaihdetta, siksi ajaminen oli helpompaa tehokkaalla pyörällä.. Mielestäni yli 15vuotiaan ekaksi pyöräksi ei kannata ostaa alitehoista koska jos hän lähtee crossiradalle niin ajo on turhan vaikeaa varsinkin hiekkasilla radoilla joilla vaaditaan tehoa nostaa pyörä pinnalle.

        Ja sekin on totta että Samurain romentti on halpaa verrattuan kunnon crossiin, tein Yamahaan yläpäänremontin ja osat maksoivat 650€.

        vittu on se sinulle niin tärkeetä että yamaha on parempi kuin samurai. ehkä se onkin mutta on samuraikin ihan hyvä peli..mun samurai 110cc voittaa 80cc jammut mennen tullen.. ja ei ollut ees kallista virittää samurai 110cc et se kulkee sen 120 ja kiihtyy ihan vitun hyvin..ja virityksiin meni kaiken kaikkiaan vain 235e..


      • make
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Niimpä kerro kuskin ikä ja ajopaikka. Jos hän on ~12 ja ajopaikkana mökki, niin hommaa Samurai, mutta mikäli ajopaikkana on enduro- tai crossirata niin unohda se Samurai heti.

        Kuten sanottu niin aloittelijan ei todellakaan kannata ostaa RADALLE tai VAATIVALLE montulle huonoa pyörää. Motocross on vaikea ja vaativa laji. Huono pyörä tekee tästä lajista mahdottoman. crossissa pyörältä vaaditaan tehoa ja ajo-ominaisuuksia (käytännössä kunnon alustaa). Samuraissa näitä ei ole. Siksi kannattaa ostaa se Suzuki tms. Eikä sen ole pakko uusi olla, käytettynä saa edullisemmin ihan hyviä.
        Ja tiedän kokemuksesta että on halvempaa ostaa suoraa laadukas, kuin ensin romu ja sitten kunnollinen kapine.

        Summasummarum: mökille ym. "pilluiluun" Samurai on varmasti OK hinnan ja huoltovälien ansiosta, mutta ei sen vaativampaan ajoon.
        Ja käykää koeajamassa Samurai ja oikea crossi.
        Et sinä autoakaan osta postimyynnistä koeajamatta joten miksi moottoripyörä pitäisi ostaa?

        en oo koskaa ajanu semmosella samurailla mietin kantiiko ostaa samurai vai sitte myllymäeltä 110cc fude sanokaa kumpi kanttii ostaa...........


      • samuraiboi
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Kerro jo että mitä hyvää Samuraissa on verrattuna vaikka oikeeseen 250cc 4T crossiin?
        Itse voin aloittaa listan. Jatka sitä ihmeessä ja perustele minulle miksi Samurai on hyvä verrattuna vaikka Yamahaan?

        Samurain huonot puolet verrattuna oikeaan crossiin:
        -teho (samuraissa 10kw, Yamahassa 30kw)
        -alusta (samuraissa ei kunnon säädettävää alustaa, Crosseissa on täyssäädeettävä)
        -Varaosien saanti (samuraihin ei saa mp-liikkeistä osia vaan kaikki tilataan maahantuojan kautta Kiinasta, Yamahaan löytyy joka liikkeesta)
        -Samuraissa on ilmajäähdytys, eli kovassa ajossa ylikuumenee
        -Samuraissa ei ole takajousessa "linkkua" eli jousituksen geometriaa ei saada halutunlaiseksi. Jo pelkästään linkun puutten vuoksi voi rata-ajon unohtaa heti. Linkun puute näkyy tässä: http://www.optimastore.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=200cc CROSSIPYÖRÄ
        -Samurain maksimivääntö on 13Nm, Yamahassa ~30Nm
        -Samurain vanteet on 19/16", oikeassa crossissa on 21/19"
        -Jälleenmyyntiarvo on Samuraissa olematon
        -Samuraita joutuu häpeämään oikean crossin rinnalla

        Ja Samurain hyvät puolet:
        -Hinta
        -Samuraissa on luultavasti pidempi huoltoväli kuin crosseissa.
        -alhaisen tehon takia se on turvallisempi pikkulapsile

        Summasummarum: Halpa Kiinalainen ei ole koskaan hyvä.

        Samurain kun ottaa puristeet niin seon yhtä hyvä kun 150CC


      • putte
        suzukirm kirjoitti:

        elkää kukaan erehtykö ostaa kiinalaisia crosseja. heti hajoaa osiks. ja vaikka kun vertaa esim rm80:ä 110cc kiinalaiseen crossiin niin niillä on ero kuin yöllä ja päivällä ,rm lähtee kuin tukka päästä kun vetäsee tehopiikin ja 110crossi lähtee ku täi tervasta eli meleko naurettavan laiskasti eikä kulje kun sen 70kmh kun taas rm80koneella saa jo kulkee 140kmh

        ne ketkä ostaa suzuki rm 80cc:n ei varmaan tarkota sitä pelleily käyttöö et sulla ku on rm ni oot varmaan kalju ku tukka lähtee päästä!


      • putte
        2-tahtii kirjoitti:

        kummallakohan on esim vaikka parempi keulii?!? 4-tahti crossilla voi olla vähän parempi ku on enemmän vääntöö ja tehoalue tasasempi ku taas rm ku ottaa piikin niin se on aika äkkiä ympäri..

        TOTTA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • -.-
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Kerro jo että mitä hyvää Samuraissa on verrattuna vaikka oikeeseen 250cc 4T crossiin?
        Itse voin aloittaa listan. Jatka sitä ihmeessä ja perustele minulle miksi Samurai on hyvä verrattuna vaikka Yamahaan?

        Samurain huonot puolet verrattuna oikeaan crossiin:
        -teho (samuraissa 10kw, Yamahassa 30kw)
        -alusta (samuraissa ei kunnon säädettävää alustaa, Crosseissa on täyssäädeettävä)
        -Varaosien saanti (samuraihin ei saa mp-liikkeistä osia vaan kaikki tilataan maahantuojan kautta Kiinasta, Yamahaan löytyy joka liikkeesta)
        -Samuraissa on ilmajäähdytys, eli kovassa ajossa ylikuumenee
        -Samuraissa ei ole takajousessa "linkkua" eli jousituksen geometriaa ei saada halutunlaiseksi. Jo pelkästään linkun puutten vuoksi voi rata-ajon unohtaa heti. Linkun puute näkyy tässä: http://www.optimastore.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=200cc CROSSIPYÖRÄ
        -Samurain maksimivääntö on 13Nm, Yamahassa ~30Nm
        -Samurain vanteet on 19/16", oikeassa crossissa on 21/19"
        -Jälleenmyyntiarvo on Samuraissa olematon
        -Samuraita joutuu häpeämään oikean crossin rinnalla

        Ja Samurain hyvät puolet:
        -Hinta
        -Samuraissa on luultavasti pidempi huoltoväli kuin crosseissa.
        -alhaisen tehon takia se on turvallisempi pikkulapsile

        Summasummarum: Halpa Kiinalainen ei ole koskaan hyvä.

        Tumppi-82 hanki elämä. Jos toiset haluaa puhua samuraista nii ei sun tarvi tulla tänne vertailemaa sitä yamahaan !


      • EHDOTTOMASTI!!!
        make kirjoitti:

        en oo koskaa ajanu semmosella samurailla mietin kantiiko ostaa samurai vai sitte myllymäeltä 110cc fude sanokaa kumpi kanttii ostaa...........

        Näkeehän sen jo otsikosta ja nimimerkistä. Ehdottomasti samurai noista kahesta. Fudet on niin paskoja että sillä saat ajaa pari päivää sit sen jälkeen korjata pari viikkoa ja taas sama uudestaa. Fudet on ihan paskoja älä vaan osta sellasta. Mut samukka kestää paljon paremmin ja tehojaki on enemmän.


      • 110cc tai 125cc sen olla pitää
        zamuraijjj kirjoitti:

        Voitettiin semmone 50cc samurai arvonnasta,paska sillä on ajaa..

        nii..


      • että sellasta..
        Lissää. kirjoitti:

        Itke lissää, 110 cc samuraissa on kone hyvä, runko paska. Suzuki kiihtyy ja lähtee premmin ku on 2t. Ostaa samurain joka haluaa halvan joka hyvän ja kalliimman niin ostaa suzukin.

        siinä se jo lukeeki


      • kawasaki KX
        samuraiboi kirjoitti:

        Samurain kun ottaa puristeet niin seon yhtä hyvä kun 150CC

        itellä luokka kaveri osti samurain 110 cc, sano että pirun hyvä ajaa jotain hiekka tietä ja mehtä polkuja ja lähtee mukavasti, ja perjantaina oli vieny sen mökillesä ja ajellu koko viikonlopun päivät pitkät ja sano että tankki oli reilut puolillaa kun alkanu perjantain ajamaan ja sunnuntai iltana oli ollu vielä ihan hyvin bensaa. Itellä on kawasakin 80 cc ja minusta se on muuten loisto peli mutta siinä kun yksi vika on kunnossa on kaksi lisää, mutta sen voi laittaa sen iän piikkiin kun se on 1987 vm :D aattelin sen vaihtaa tuohon samuraihin kun tartteis mäkille jonkun pirtsakan meno pelin ja vieläpä sellaisen joka ei veis bensaa paljoo :D


      • gjhfkmkj
        make kirjoitti:

        en oo koskaa ajanu semmosella samurailla mietin kantiiko ostaa samurai vai sitte myllymäeltä 110cc fude sanokaa kumpi kanttii ostaa...........

        se on halpa ja kestäää kauan.Samurai kiiihtyyy paremmin ku joku helvetin fude.


      • samuraimies(ehkä)
        jani1993 kirjoitti:

        hei tumppi etkö älynny et tässä kysyttiin onko 110 hyvä niin miten voit verrata jotain saatanan 250 yamahan crossi niissä on ero kuin yöllä ja päivällä.

        Kannattaako ostaa samurai 110 cc?Oon 12 v poika joka ei oo koskaa enne ajanu mopoo/crossarii.


      • tntematojoku
        kkfjjeiir kirjoitti:

        Nojoo,ite ostin justiin äsken samurain 110cc:n,hyvimpä tuolla kenkii pihassa jne. Mutta jos kunnollisen pyörän haluaa,niin rahaa kannattaa laittaa enemmän kunnon pyörään!!!!
        Ite ajanu ennemmin 125 yz,ja tämän ostin leikkikaluksi.
        jos leikkikalun haluaa,niin samurai kelpaa,jos kunnollisen ja tehokkaan pyörän ,kannattanee valita joku ihan muu kun samurai..
        hinta/laatusuhde on ok..
        mutta halvalla ei saa hyvää,SAMURAI ON SIIS TÄYSI LELU;JOTA EI KANNATA EDES VERRATA OIKEAAN CROSSIPYÖRÄÄN!

        mulla on ollu nyt samurai 3päivää ja nyt se hajos:(


      • samumies
        Sumori ja patti kirjoitti:

        No jumalauta noi on kaks saaterin eri merkkiä!!Käyttäkää niitä aivojanne!

        samuraissa ja fudessa on eri koneet! että menkää vertaamaan niitä!


      • samuraiman
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Kerro jo että mitä hyvää Samuraissa on verrattuna vaikka oikeeseen 250cc 4T crossiin?
        Itse voin aloittaa listan. Jatka sitä ihmeessä ja perustele minulle miksi Samurai on hyvä verrattuna vaikka Yamahaan?

        Samurain huonot puolet verrattuna oikeaan crossiin:
        -teho (samuraissa 10kw, Yamahassa 30kw)
        -alusta (samuraissa ei kunnon säädettävää alustaa, Crosseissa on täyssäädeettävä)
        -Varaosien saanti (samuraihin ei saa mp-liikkeistä osia vaan kaikki tilataan maahantuojan kautta Kiinasta, Yamahaan löytyy joka liikkeesta)
        -Samuraissa on ilmajäähdytys, eli kovassa ajossa ylikuumenee
        -Samuraissa ei ole takajousessa "linkkua" eli jousituksen geometriaa ei saada halutunlaiseksi. Jo pelkästään linkun puutten vuoksi voi rata-ajon unohtaa heti. Linkun puute näkyy tässä: http://www.optimastore.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=200cc CROSSIPYÖRÄ
        -Samurain maksimivääntö on 13Nm, Yamahassa ~30Nm
        -Samurain vanteet on 19/16", oikeassa crossissa on 21/19"
        -Jälleenmyyntiarvo on Samuraissa olematon
        -Samuraita joutuu häpeämään oikean crossin rinnalla

        Ja Samurain hyvät puolet:
        -Hinta
        -Samuraissa on luultavasti pidempi huoltoväli kuin crosseissa.
        -alhaisen tehon takia se on turvallisempi pikkulapsile

        Summasummarum: Halpa Kiinalainen ei ole koskaan hyvä.

        jos jamaha hajoo se voi maksaa vaikka kuinka palojon.mut samuraihin maksaa tuskin paljoo satasta enempäää


      • tyttö 13w
        smyygi kirjoitti:

        yamahan hyvät puolet
        - kaikki
        samurai (200cc) hyvät puolet

        -hinta
        -takuu
        -täys säädettävä alusta
        -hyvä 12-18 vuotialle ekaksi crossiksi
        -4t paljuo vääntöö 18nm
        -osat saa mototorista tai myllymäestä
        -kiinan paras vastaa laatua
        samurain huonot puolet:
        - hinta ei pysy niin korkeana laskee 200-300E
        -ei kisa käyttöön mutta samurai on paras mahdollinen aloittelialle 12-18 vuotiaalle

        yamahan huonot puolet
        -hinta.. jos menee paskakas niin harmittaa
        "Tässä tumppi sulle totuus" en sano et samurai olis yamahaa parempi mut aloittelialle 100prosenttisesti paras

        oon 13w(koht kaikki sanoo et ei tytöt voi olla hyvii motocrossissa) tyttö ja oon ajannu motocrossii kuusvuotiaast asti. kisoihin ei ole mahdollisuutta mennä, vanhemmat ei halua hankkia hienoa(kallista) mopoa jolla kuulemma "tapatan" itseni koska ajotyylini on vahdikas ja rakastan hyppyjä. Eli ajelen mummolassa pellolla ja ihan hyvin toimii sellaisena..jos kisoihin joskus aikuisena pääsisin, hyvän pyörän hankkisin mutta tälläisenä samurai menee hyvin ja voi mennä muussakin tarkoituksessa. Hyvä harjoittelupyörä lapselle.


      • samurailla
        kkfjjeiir kirjoitti:

        Nojoo,ite ostin justiin äsken samurain 110cc:n,hyvimpä tuolla kenkii pihassa jne. Mutta jos kunnollisen pyörän haluaa,niin rahaa kannattaa laittaa enemmän kunnon pyörään!!!!
        Ite ajanu ennemmin 125 yz,ja tämän ostin leikkikaluksi.
        jos leikkikalun haluaa,niin samurai kelpaa,jos kunnollisen ja tehokkaan pyörän ,kannattanee valita joku ihan muu kun samurai..
        hinta/laatusuhde on ok..
        mutta halvalla ei saa hyvää,SAMURAI ON SIIS TÄYSI LELU;JOTA EI KANNATA EDES VERRATA OIKEAAN CROSSIPYÖRÄÄN!

        Itse olen sitä mieltä, että kun tuonlaisen kunnollisen krossin menee ostamaan, niin ihan kelvollinen on se samuraikin rinnalle.


      • poy lil

        nii mulla on kaks samuraita ja yks fude niin on samurait kestänyt pareminkuin fude


      • 2T&4T
        2-tahtii kirjoitti:

        kummallakohan on esim vaikka parempi keulii?!? 4-tahti crossilla voi olla vähän parempi ku on enemmän vääntöö ja tehoalue tasasempi ku taas rm ku ottaa piikin niin se on aika äkkiä ympäri..

        Aloittelijalle 4T crossi on parempi vaihtoehto, kun puhutaan oikeista pyöristä. 2T pyörä ampuu aivan eri tavalla liikenteeseen.

        Vääntöä 4T koneessa ei todellakaan ole enempää kuin 2T koneessa, mutta tehon käyttö on helpommin kaasulla hanskattavissa nelitahtisessa.

        Honda CR250R -99 (2t) 56hv/51nm
        Honda CRF250R -09 (4T) 43,5hv/29,3nm


      • pleidaa
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Kerro jo että mitä hyvää Samuraissa on verrattuna vaikka oikeeseen 250cc 4T crossiin?
        Itse voin aloittaa listan. Jatka sitä ihmeessä ja perustele minulle miksi Samurai on hyvä verrattuna vaikka Yamahaan?

        Samurain huonot puolet verrattuna oikeaan crossiin:
        -teho (samuraissa 10kw, Yamahassa 30kw)
        -alusta (samuraissa ei kunnon säädettävää alustaa, Crosseissa on täyssäädeettävä)
        -Varaosien saanti (samuraihin ei saa mp-liikkeistä osia vaan kaikki tilataan maahantuojan kautta Kiinasta, Yamahaan löytyy joka liikkeesta)
        -Samuraissa on ilmajäähdytys, eli kovassa ajossa ylikuumenee
        -Samuraissa ei ole takajousessa "linkkua" eli jousituksen geometriaa ei saada halutunlaiseksi. Jo pelkästään linkun puutten vuoksi voi rata-ajon unohtaa heti. Linkun puute näkyy tässä: http://www.optimastore.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=200cc CROSSIPYÖRÄ
        -Samurain maksimivääntö on 13Nm, Yamahassa ~30Nm
        -Samurain vanteet on 19/16", oikeassa crossissa on 21/19"
        -Jälleenmyyntiarvo on Samuraissa olematon
        -Samuraita joutuu häpeämään oikean crossin rinnalla

        Ja Samurain hyvät puolet:
        -Hinta
        -Samuraissa on luultavasti pidempi huoltoväli kuin crosseissa.
        -alhaisen tehon takia se on turvallisempi pikkulapsile

        Summasummarum: Halpa Kiinalainen ei ole koskaan hyvä.

        mitä sä tänne tuut jotai 250 cc jamahaa vertaa TOI ON SATAKYMPPI ETKÖ TAJUA? vissii vähä tehoilla eroa vai et vissii kovin autotallin kasvatti oo ko jotai 250cc jammua tuut tänne vertailee. satakymppiä pystyy laittaa nii hyväks ko vaa haluaa ko saa halvalla viritysosat mopojen viritysosien hinnalla koska samuraihin käy monen mopon, esim mankin koneesta kaikki osat paitsi yläkerta! jos sä laitat 200 cc jammun ja samurain viivalle ni samurai ei välttis voita mut ei se paljo jääkään! ja hinta ei ole paskan vertaa! jammut hajoilee joka välissä ko niitte osat ei kestä mut itekki jo kohta 6 vuotta 200 cc ajanu ja vieläkin toimii enkä oo mitään tehnyt, en edes öljyjä vaihtanut!


      • ANNA WIIS
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Kerro jo että mitä hyvää Samuraissa on verrattuna vaikka oikeeseen 250cc 4T crossiin?
        Itse voin aloittaa listan. Jatka sitä ihmeessä ja perustele minulle miksi Samurai on hyvä verrattuna vaikka Yamahaan?

        Samurain huonot puolet verrattuna oikeaan crossiin:
        -teho (samuraissa 10kw, Yamahassa 30kw)
        -alusta (samuraissa ei kunnon säädettävää alustaa, Crosseissa on täyssäädeettävä)
        -Varaosien saanti (samuraihin ei saa mp-liikkeistä osia vaan kaikki tilataan maahantuojan kautta Kiinasta, Yamahaan löytyy joka liikkeesta)
        -Samuraissa on ilmajäähdytys, eli kovassa ajossa ylikuumenee
        -Samuraissa ei ole takajousessa "linkkua" eli jousituksen geometriaa ei saada halutunlaiseksi. Jo pelkästään linkun puutten vuoksi voi rata-ajon unohtaa heti. Linkun puute näkyy tässä: http://www.optimastore.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=200cc CROSSIPYÖRÄ
        -Samurain maksimivääntö on 13Nm, Yamahassa ~30Nm
        -Samurain vanteet on 19/16", oikeassa crossissa on 21/19"
        -Jälleenmyyntiarvo on Samuraissa olematon
        -Samuraita joutuu häpeämään oikean crossin rinnalla

        Ja Samurain hyvät puolet:
        -Hinta
        -Samuraissa on luultavasti pidempi huoltoväli kuin crosseissa.
        -alhaisen tehon takia se on turvallisempi pikkulapsile

        Summasummarum: Halpa Kiinalainen ei ole koskaan hyvä.

        VITTU SAMURAIS EI TODELLAKAAN OLE 10KW.
        5KW SAMURAIS ON
        SKYTEAMIN 110 ON 6.5KW ELI HUOMATTAVASTI TEHOKKAAMPI.


      • jake75
        samumies kirjoitti:

        samuraissa ja fudessa on eri koneet! että menkää vertaamaan niitä!

        Samurain/fuden kone on hondan kopio eli kaikissa 110cc on sama kone paitsi kawasaki kx 110. no jos väität että niissä on jotain eroa niin sano mitä???


      • jake75
        2T&4T kirjoitti:

        Aloittelijalle 4T crossi on parempi vaihtoehto, kun puhutaan oikeista pyöristä. 2T pyörä ampuu aivan eri tavalla liikenteeseen.

        Vääntöä 4T koneessa ei todellakaan ole enempää kuin 2T koneessa, mutta tehon käyttö on helpommin kaasulla hanskattavissa nelitahtisessa.

        Honda CR250R -99 (2t) 56hv/51nm
        Honda CRF250R -09 (4T) 43,5hv/29,3nm

        jaa kaveri vertaa 10 vuotta vanhempaa mallia :D


      • jake75
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Kerro jo että mitä hyvää Samuraissa on verrattuna vaikka oikeeseen 250cc 4T crossiin?
        Itse voin aloittaa listan. Jatka sitä ihmeessä ja perustele minulle miksi Samurai on hyvä verrattuna vaikka Yamahaan?

        Samurain huonot puolet verrattuna oikeaan crossiin:
        -teho (samuraissa 10kw, Yamahassa 30kw)
        -alusta (samuraissa ei kunnon säädettävää alustaa, Crosseissa on täyssäädeettävä)
        -Varaosien saanti (samuraihin ei saa mp-liikkeistä osia vaan kaikki tilataan maahantuojan kautta Kiinasta, Yamahaan löytyy joka liikkeesta)
        -Samuraissa on ilmajäähdytys, eli kovassa ajossa ylikuumenee
        -Samuraissa ei ole takajousessa "linkkua" eli jousituksen geometriaa ei saada halutunlaiseksi. Jo pelkästään linkun puutten vuoksi voi rata-ajon unohtaa heti. Linkun puute näkyy tässä: http://www.optimastore.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=200cc CROSSIPYÖRÄ
        -Samurain maksimivääntö on 13Nm, Yamahassa ~30Nm
        -Samurain vanteet on 19/16", oikeassa crossissa on 21/19"
        -Jälleenmyyntiarvo on Samuraissa olematon
        -Samuraita joutuu häpeämään oikean crossin rinnalla

        Ja Samurain hyvät puolet:
        -Hinta
        -Samuraissa on luultavasti pidempi huoltoväli kuin crosseissa.
        -alhaisen tehon takia se on turvallisempi pikkulapsile

        Summasummarum: Halpa Kiinalainen ei ole koskaan hyvä.

        juu kyllä nuita oikeita crosseja saa millä koolla tahansa. 12/14, 14/17, 16/19, 18/21


      • !!!?????
        samuraimies(ehkä) kirjoitti:

        Kannattaako ostaa samurai 110 cc?Oon 12 v poika joka ei oo koskaa enne ajanu mopoo/crossarii.

        OSTA FUDE MYLLYMÄELTÄ KAVERILLA ON KESTÄNYT SE NOIN 3 VUOTTA JA SE ON RÄÄKÄNNYT SITÄ PALJON MUTTA EI OLE MENNYT RIKKI !


      • ihminen..
        tntematojoku kirjoitti:

        mulla on ollu nyt samurai 3päivää ja nyt se hajos:(

        seikka 1. käytä kytkintä
        2. Älä vedä kaasu pohjas
        3.Älä mee mx radalle
        !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • köndzä
        ANNA WIIS kirjoitti:

        VITTU SAMURAIS EI TODELLAKAAN OLE 10KW.
        5KW SAMURAIS ON
        SKYTEAMIN 110 ON 6.5KW ELI HUOMATTAVASTI TEHOKKAAMPI.

        mulla on sky team 110cc se on hyvä 2006 vuoden malli,mutta ei oo paljookaan osia,koska siinä on honda ceparin kopio....


      • mopedi2121
        ANNA WIIS kirjoitti:

        VITTU SAMURAIS EI TODELLAKAAN OLE 10KW.
        5KW SAMURAIS ON
        SKYTEAMIN 110 ON 6.5KW ELI HUOMATTAVASTI TEHOKKAAMPI.

        anna wiis " 110cc samuraissa on kyllä 5,8 Kw eli älä puhu paskaa


      • samurai 007
        ehei kirjoitti:

        työnnä se 85cc suzuki sinne minne ei aurinko paista. kukaan hullu rupee maksaa jotai 1000e enemmän jos kahtelee halpaa pilluilu mopoa

        niin just


      • Tietäjä
        ANNA WIIS kirjoitti:

        VITTU SAMURAIS EI TODELLAKAAN OLE 10KW.
        5KW SAMURAIS ON
        SKYTEAMIN 110 ON 6.5KW ELI HUOMATTAVASTI TEHOKKAAMPI.

        Totta!

        Samuraissa ei oo 10kw tehoo

        Väärin!

        Samuraissa on 7.5kw tehoo



        samurait on hyviä ja kulkeee mukavasti :)

        ps. niillä pystyy jopa hyppiä!!!


      • 13v
        jani1993 kirjoitti:

        ehei on oikeessa tumppi työnnä ne raatosi sinne minne ei aurinko paista mitä järkee on ostaa 1000 euron alottelu crossia kun saa 500 sataan euroon hyviä alottelu crossia.en väitä että suzuki ja yamaha on paskoja mutta se sun 250cc yammu on liian raskas ja iso alottelevalle crossarille.

        Ite aloitin Yamaha pw80 hyvin on kestänyt ja kovaa pääsee voittaa kyllä Kiinan pommin ne mennen tullen laadussa ei ehkä hinnassa mutta jos vertaat Samurai 80:sitä ja pw80:stä niin on kyllä suuri ero


      • Anonyymi
        Tumppi-82 kirjoitti:

        Kerro jo että mitä hyvää Samuraissa on verrattuna vaikka oikeeseen 250cc 4T crossiin?
        Itse voin aloittaa listan. Jatka sitä ihmeessä ja perustele minulle miksi Samurai on hyvä verrattuna vaikka Yamahaan?

        Samurain huonot puolet verrattuna oikeaan crossiin:
        -teho (samuraissa 10kw, Yamahassa 30kw)
        -alusta (samuraissa ei kunnon säädettävää alustaa, Crosseissa on täyssäädeettävä)
        -Varaosien saanti (samuraihin ei saa mp-liikkeistä osia vaan kaikki tilataan maahantuojan kautta Kiinasta, Yamahaan löytyy joka liikkeesta)
        -Samuraissa on ilmajäähdytys, eli kovassa ajossa ylikuumenee
        -Samuraissa ei ole takajousessa "linkkua" eli jousituksen geometriaa ei saada halutunlaiseksi. Jo pelkästään linkun puutten vuoksi voi rata-ajon unohtaa heti. Linkun puute näkyy tässä: http://www.optimastore.fi/PublishedService?file=page&pageID=9&itemcode=200cc CROSSIPYÖRÄ
        -Samurain maksimivääntö on 13Nm, Yamahassa ~30Nm
        -Samurain vanteet on 19/16", oikeassa crossissa on 21/19"
        -Jälleenmyyntiarvo on Samuraissa olematon
        -Samuraita joutuu häpeämään oikean crossin rinnalla

        Ja Samurain hyvät puolet:
        -Hinta
        -Samuraissa on luultavasti pidempi huoltoväli kuin crosseissa.
        -alhaisen tehon takia se on turvallisempi pikkulapsile

        Summasummarum: Halpa Kiinalainen ei ole koskaan hyvä.

        No ajatko muka sillä mökillä esim ja pelolla ja kotona


    • teroseppo

      eli saisko tohon samurai 110cc "crossiin" lisää tietoja esim. vaihteiden määrän tai kulutuksen/km kiitos jo etukäteen!!!!!!!!

      • KTM FANI

        saahan siihen tietoa vaikka osoitteesta www.myllymaki.fi


    • the last samurai

      Hommattin kans tommonen 200cc. Ensimmäisen kohtalo oli neljän tankin jälkeen kiinni leikkaus. Koneesta tiesti puuttu venttiilin varren kumit tai jotain ni söi öljyt. käyntiin laitto ni sai käytellä aikansa ennen ku sai koneen selviään. Eipä se haitannu ku oli valmistus virhe ni sieltä tuli uus. Uuden kaa ei oo ollu ainakaan vielä isompia ongelmia.
      Itellä samurai on kans semmoses huvi ajelu käytös. kyllä se mehtäsä menee ja on mukava ajaa ku kone jaksaa vääntää ettei tarvi kierrättää niinku piikkiä. Ja esim. 125cc 2tahisa pitäs olla älyttömän hitaat välit että sillä vois ajaa nätisti mehtäsä. muuten menee ykkösellä jo liian kovaa ku pitää sen verran kierroksia että se jaksaa mennä.
      mukava sillä ajaa on. ei se kulutakkaan paljo mitää verrattuna 125cc 2t. (ei tosin oo niin paljo tehojakaan).

    • ralli-rami

      ihan hyvä vehje ei oo paska mutta kyllä kunnon manki tai peeveen sen voittaa. aika usein täytyy kiristää kaikkii osii esim: pakoputkee.

      • imacrofl

        Ralli-rami, imac lol, onko se joku onkelma jos niitä pitää kiristää?
        kävele jos se on onkelma pelle


      • jokuvaan.

        osta kierrelukitetta ni et joudu kiristelee ruuveja samuraissas,niin mäkin tein,mulla 110cc samurai jo kolmatta kesää ja hyvin toimii ;)


      • JL

        manki ja peevee menee rikki 1 päiväs eikä mun samurain pako putki oo viel menny rikki


    • fdgstreysr

      haista paska

      • jms

        mulla on 10 vuotias poika niin kannattaako ostaa samuraita crossi harjotteluun. ke¨stääkö se ees hyppyjä. kirjottakaaa jos on kokemuksia


      • jlm
        jms kirjoitti:

        mulla on 10 vuotias poika niin kannattaako ostaa samuraita crossi harjotteluun. ke¨stääkö se ees hyppyjä. kirjottakaaa jos on kokemuksia

        myydään susuki pv 50. hyvä kuntoinen tehoa riittää. vajaa vuosi sitten tehty kone remontti. kulkee reilu 60km/h. säädöt kohdallaan.uusi pako putki kuvia [email protected]


      • samurai
        jlm kirjoitti:

        myydään susuki pv 50. hyvä kuntoinen tehoa riittää. vajaa vuosi sitten tehty kone remontti. kulkee reilu 60km/h. säädöt kohdallaan.uusi pako putki kuvia [email protected]

        Hei jlm miks vitus sä tuut kauppaamaan suzuku pv:tä, kun tää on samurai keskustelu


      • putte
        jms kirjoitti:

        mulla on 10 vuotias poika niin kannattaako ostaa samuraita crossi harjotteluun. ke¨stääkö se ees hyppyjä. kirjottakaaa jos on kokemuksia

        mä oon just 13 ja mul on 110cc kestäny ku sisään ajoin sen mut kuluvat osat piinas mut ne on vaihettu ja nyt toimii. Virittää kannattaa vaikka vakioki on ihan hyvä. Ilman putsari ei me paskaseks helpol sylinteri voi mennä likaseks jos crossaa täysil eikä pese (crossii) ps. ne kinukit on laittanu mankin koneen 110cc:see. No mut jos pelleilyy ostaa stakympin ni kannattaa.


      • woodoo.d.d
        jms kirjoitti:

        mulla on 10 vuotias poika niin kannattaako ostaa samuraita crossi harjotteluun. ke¨stääkö se ees hyppyjä. kirjottakaaa jos on kokemuksia

        oon 14v 175-180cm pitkä ja mulla on toi 110cc ja ne homot ketkä väittää että on liian pien 160-170cm kuljettajalle ni voi vaa imee munaa vittu se ei oo mullekkaa liian pien ja ollu kolme kesää jo ja hyvin on kestäny.


      • öplö

        haista ite samurai 110cc on hyvä


      • JL
        jms kirjoitti:

        mulla on 10 vuotias poika niin kannattaako ostaa samuraita crossi harjotteluun. ke¨stääkö se ees hyppyjä. kirjottakaaa jos on kokemuksia

        samurai on hyvä harjoittelu mopo


      • asasdadadf
        JL kirjoitti:

        samurai on hyvä harjoittelu mopo

        MUTTA fude on kestävempi


      • JV150cc

        11v tyttö suosittelen sinulle bse 125cc. Kone-glansilta kestävä ja vääntävä moottori! Hevosvoimiakin tais olla 9 eli ihan ok. :)!


      • samuraidsgvklfkbgkmn

        Ostin samurai 110cc eilen ja kun ajelin vähän aikaan nii tuntu että tehoja olis iha tarpeeks tämmösii 15 vuotiaan pilluralliseikkailuajoihin :D


      • fdgbfgrd

        ite oot roska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • asmq112
        jms kirjoitti:

        mulla on 10 vuotias poika niin kannattaako ostaa samuraita crossi harjotteluun. ke¨stääkö se ees hyppyjä. kirjottakaaa jos on kokemuksia

        kestää. 10 vuotiasta pitäis kestää... oon 15 ja kestää eli kestäää


      • ...

        siis oikeesti samurai on kylä ihan kelpo mut kannatte tsekata aluks kaikki paikat


      • Tietäjä
        jms kirjoitti:

        mulla on 10 vuotias poika niin kannattaako ostaa samuraita crossi harjotteluun. ke¨stääkö se ees hyppyjä. kirjottakaaa jos on kokemuksia

        Kestää se... Paremmin voisi kyllä kestää samurai cross 125cc itellä on molemmat... hyvin ovat kestäneet hyppyjä jo vuodenpäivät :)


    • samurai on hyvä

      on kova vehe kestää jos ei 120 kilonen aja

    • mdasdg

      ei toi samurai 110cc oo paska kaveril ollu varmaa vuojen eikä oo ollu yhtää ongelmaa muutaku joku yks pikku häikkä jonka korjas minuutis tai noh ei sitä tarvinnu periaattees ees korjata. kyllä se kulkee iha tarpeeksi.

    • Ei voi mitään ku on niin paska

      Multa oli kaasukahvasta se joku osa irti että kaasuvaijeri pääsi 3kertaa irti mettän keskellä ja jouduun soittamaan iskälle että tulee korjaamaan, siitä aluksi heti vuoti vasen iskari mutta ei vuoda enää näköjään. Ketjut lähteny 2 kertaa vaikka oon rasvannu ne, ne pääsi pois eka ku ajoon ihan pienen risun yli. Sitte ku käänsin ja painoon kaasua niin pääsi irti ja jäi niin jumiin että joutu olemaan koko yön mettässä ja traktorilla piti hakia :@. Tarratkin lähtevät pikkuhiljaa. Jarrunestesäiliö mennyt tukkoon ja sinne piti ruiskuttaa uutta jarrutusnestettä että avautu. Takapyörä lähteny irti ku ajoon pikitiellä täysiä :D LOL. Edestä takahaarikan oikealta puolelta lähtenyt jotenki irti että se vemputtaa koko ajan se takarengas vähän ja peljättää ajaa että lähtee irti, sitä ei kuulemma saa kiristettyäkään mitenkää ku se ruuvi on aivan kireällä mutta suurentunu se reikä siinä. Ei sen kummenpaa saa nähdä mitä tässä pian taas tapahtuu :(

      • henkku97

        mul on kans 110cc samurai ja aina ennen ajoo kannattaa kiristää ketjut renkaan mutterit ja tsekkaa bensat oljyt jne. mulla ollu jo kolmatta kesää käytössä ja ainoo probleema oli ku takarenkaan 4 mutterii kierty ku kaasutin liikaa mutkassa. muuten toimii mainiosti,vääntöö löytyy ja kone ei vie bensaakaan hirveesti.


    • skyteam 110cc

      Mulla on skyteam 110cc std ja se on kiinalaine ja se on ollu mulla jo ½ vuotta ja ei oo ku puhennu reangas ku tuli vähä poltettuu kumii....(:
      Nii kyl se varmaa kestää se samuraiki..-.. (:

      • köndzä

        mullakin on sky team 110cc.mutta se on periaatteessa honda cp.


    • ghhhggh

      on se ihan paska vehje

      • samurai

        ä oo


      • homo......

        jotkut samurait on maanantaikappaleita eli ne hajoaa koko ajan ja joktut taas kestää hyvin kauan hajoamatta.mulla on 110cc ja ei todellakaan ole niitä maanantaikappaleita


    • tyytymätön asiakas

      paska huolto. bensahana tilattu toukokuussa ja eivätkä saa hankittua perkele! pankaa rahaa lisää ja ostakaa kunnon laatua eikä näitä idän ihmeitä mihin ei saa osia. www.myllymäki.fi ei saa hankittua osia!

      • rfrfrf

        samurai on aivan perseestä! Moottori tippu saatana viikko sitte tielle!! Sitte katkeilee ruuvit ja kaikki ku yrittää vähän kiristää!!! Siis se on aivan syvältä perseestä! Nytki on saatana se vitun paska aivan romuna! Että minä inhoon nuita kiinan ihmeitä vittu!


      • TT-R
        rfrfrf kirjoitti:

        samurai on aivan perseestä! Moottori tippu saatana viikko sitte tielle!! Sitte katkeilee ruuvit ja kaikki ku yrittää vähän kiristää!!! Siis se on aivan syvältä perseestä! Nytki on saatana se vitun paska aivan romuna! Että minä inhoon nuita kiinan ihmeitä vittu!

        Joo ihan kelpo peli mut jengat on menny joka paikasta ja jälleenmyynti arvoo ei oo. Ite oon käyttäny vaa mettäpoluilla ja mökil mut ei siitä crossiks ole.


      • moposoppi

        kuopion mopo-sopista saa kaikki osat samurai 110 kiina crossiin!!!


      • sulla
        rfrfrf kirjoitti:

        samurai on aivan perseestä! Moottori tippu saatana viikko sitte tielle!! Sitte katkeilee ruuvit ja kaikki ku yrittää vähän kiristää!!! Siis se on aivan syvältä perseestä! Nytki on saatana se vitun paska aivan romuna! Että minä inhoon nuita kiinan ihmeitä vittu!

        älä itke.just tommosille homoille sattuu tulee semmosii maanantaikappaleit mitkä hajoaa


      • Janne11222

        Myllymäeltä ei saa mittää. huono paikkka


    • mopoman

      onko samurai hyvä pihamopoksi??? kestääkö vai hajoaako viikossa??? sen tiedän että muttereita saa olla kokoajan kiristelemässä! -vastatkaa- e

      • sika112

        mopoman on se samurai hyvä piha mopoks mut mun Samuraissa oli taka-pyörän mutterit oli vähän löysällä jo siitä tapahtui ketjut hyppäs pois
        ja maggeeton tunnistaja eli joka tunnistaa tuleeko kipenää ja ketjut särki maggeeton tunnistajan kiinnikkeet hajos ja tässä etsiskellessä niitä


    • matti peltolainen

      tosihyvä

      • wsc

        meni runko halki ja magneeton kopan sähköt


      • yo22
        wsc kirjoitti:

        meni runko halki ja magneeton kopan sähköt

        samoin mullaki, purasin koko pyörän ja ostan 200cc


    • erggio

      Tota onko tossa samurai 110cc putkessa kureja? ja jos on ni missä ?

      • samuraix

        Ei oo kureja röörissä. Mutta kannattaa aina välil ´´nuohota´´ se rööri


      • mokkula95

        on kurit. luulin että ei olisi mutta kun avasin änkän niin sieltä läyty ihan loppupäästä änkän sisältä kurit. kannattaa ottaa pois ite otin ni nytte kulkee paremmin :)


    • vastaaja^

      kyllä samurai on ihan ok vehje mutta minulla on 80cc kawasaki ja se peittoaa tuolaiset 110cc samurait mennen ja tullen

    • sika112

      Samurai ei hajoa jos sitä ei vaan ihan särkemällä särä kun mullakin on Samurai niin se onjo 2 vuotta kestäny!

    • SaMuRai

      Mul on nyt ollu kolme vuotta samurai eikä siin mitää suurempaa vikaa oo ollu. kerran pakoputki irtos kesken ajon , ketjut lähten parii kertaa ja sähköis jotaa häikkää on ollu. nyt työn alla siinä uusien liittimien asennus. mut ei se mikää huono oo ollu .

      • EL-LOBO

        joo mul on ollu samat ongelmat mut kyl se siitä.
        mulla on samurai 110cc corssi musta kultainen.
        Samurait on kyl hyvii vaikka niistä menee vähän osii rikki. :D


      • samuraix

        Kannattaa ostaa auton alusmatto, ja väsätä siitä suoja cdi boksin eteen. mulla on kyseinen modaus ja hyvin on kestäny


      • Samu110
        samuraix kirjoitti:

        Kannattaa ostaa auton alusmatto, ja väsätä siitä suoja cdi boksin eteen. mulla on kyseinen modaus ja hyvin on kestäny

        Minulla on samurai 110, itse olen ollut tyytyväinen sen jälkeen kun siihen vaihdettiin puslat ja kaasuvaijeri. Sen jälkeen ei oo ollu mitään muutako jotain ketjujen irtoomista ja sellasta pientä. En pidä pahana ajatuksena ostaa samuraita ensimmäiseksi krossiksi, mutta jos vaan valuuttaa on, niin kannattaa kyl ostaa joku kotari yms. (Tämä oli vain minun mielipiteeni)


      • efwfafw
        Samu110 kirjoitti:

        Minulla on samurai 110, itse olen ollut tyytyväinen sen jälkeen kun siihen vaihdettiin puslat ja kaasuvaijeri. Sen jälkeen ei oo ollu mitään muutako jotain ketjujen irtoomista ja sellasta pientä. En pidä pahana ajatuksena ostaa samuraita ensimmäiseksi krossiksi, mutta jos vaan valuuttaa on, niin kannattaa kyl ostaa joku kotari yms. (Tämä oli vain minun mielipiteeni)

        Kannattaa mielummi ostaa joku kunno crossi esim. yamaha! Mul on täl hetkel samurai 110 ja yamaha yz 80.. Kyl mä ennemmi yamahalla ajan ku samurailla!


      • homoooneoas
        efwfafw kirjoitti:

        Kannattaa mielummi ostaa joku kunno crossi esim. yamaha! Mul on täl hetkel samurai 110 ja yamaha yz 80.. Kyl mä ennemmi yamahalla ajan ku samurailla!

        elikkäs.. itseni mielestä samurai on kelpo ostos kunhan ei raiskaa heti...

        mutta alussa samuraissa pultit löystyy joten ne kannattaa kiristää/ ostaa uudet---

        ja hinta ki o hyvä - suosittelen


      • Nimetön

        no mulla o ollu 6 kuukuautta ja kokoaja on rikki nytten on impulssikäämi hajalla,ennen sitä moottori halkes keske ajo,ja sitä ennen sylinterikansi,tätä mä voisin jatkaa koko paivan :S


      • 10freestyler10
        Samu110 kirjoitti:

        Minulla on samurai 110, itse olen ollut tyytyväinen sen jälkeen kun siihen vaihdettiin puslat ja kaasuvaijeri. Sen jälkeen ei oo ollu mitään muutako jotain ketjujen irtoomista ja sellasta pientä. En pidä pahana ajatuksena ostaa samuraita ensimmäiseksi krossiksi, mutta jos vaan valuuttaa on, niin kannattaa kyl ostaa joku kotari yms. (Tämä oli vain minun mielipiteeni)

        totta puhut ennemmin osta 65-125 kotari kun joku saatanan kiinan ihme oon kyllä ite vaan 10 v mutta itel on 85 ja 125 kotari eka mopo oli kawa kx 65 ei kannata ostaa edes ekaksi enduro pyöräski mitään samuraita ite ajan kyl freestylee nykyää ja batmanii ja sellast veän mut jos aijot samurain ostaa niin ei kannata avaa vaikka ennemmin nettimoto ja katso sieltä vaikka halpa käytetty suzuki rm/kawasaki kx/honda cr/ktm / yamaha yz : ne kestää 50 x paremmin ite oon ajanu 4v asti enduro pyörällä älä missään nimes osta 4t 2t on pirtee oma kotarini menee 180/kmh mutta en täysiä radalla aja jos samurailla meinaat radalle mennä ajamaan sanon vaan että se ei ole kovin hauskaa koska se jättää pieneen hiekka töyrääseen kiinni itel on ollu 200cc samurai ja ihan perseest oli annettiin ilmaseks kummi pojalle .....


    • joku1234456

      ei se hajoa niin nopeasti

      • juustis

        ei ne hajoa kovin helposti mutta ekat mitkä menee rikki on varmaan ketjut, takaratas ja katteet :( itsellä on samurai 110cc rossi, joka on tällä hetkellä rikki :/ bensa letku katkesi tankin suuttimesta koska putkea oli väkisin työnnetty isompaan suuttimeen kuin olisi normaalisti mahtunut:( mutta jos ei tule ongelmia niin on se silloin aika hyvä peli. ps. jos pakoputki on keskellä kannattaa ottaa suojus ja siitä se vaimennin pois jos haluaa kiusata naapureita :D lähtee muuten aika kova ääni.


    • veetsu

      No mie oon 10v ja mulla on Samurai Cross 110cc ja on kestää hyvin jos ei hajottamalla hajota ja metässä ja jäällä menee kun pien elukka vaikka mulla ei oo piikkejä alla ja kun se jäällä on vähän lunta

    • romurai...

      Ostettiin veljeni kanssa 2 käytettyä samuraita noin 2vk sitten. Veljeni oma pelittää kuin unelma mutta omallani olen ajanut noin 2h ja loput mennyt korjaamiseen.Nyt viimeinen silaus oli,että vaihteet kadonneet,näytettiin korjaajalle ja sano et se pitäs ostaa uus kone,no mut sit ostettiin ihan uus tuliterä samurai 110cc 2008 malli,ja ajoin 30min sisäänajoa ja heitti öljyt pihalle.EN SUOSITTELE SAMURAITA KENELLEKKÄÄN!

      • mr. samurai

        kyll muakin vituttais...Samurai 110cc on kestänyt mulla ainakin ihan hyvin:)


      • moqqude

        eiköhän se oo aika paljon ajajasta kiinni kuinka se hajoaa...


      • samurai110

        haista sinä vittu


    • ...

      Mul on Samurai ja kestää hyvin. Alussa kerkesin ajaa päivän ja tulpan tiiviste irtos käytiin näyttämässä sitä siellä paikas mist se ostettii. Onneks se uus tulppa saatii puoleen hintaan ni ei harmittanu. Muuten toimiiku unelma

      • pekka pouta

        Mul on pikku ongelma. löysin netist yhen siistin käytetyn samurain 110. Olis itellä rahaa ostaa semmonen, mut ku oon vasta 13 niin iskä ja äiti ei suostu ostaan sitä mulle. Miten saan ne suostumaan ostamaan semmosen mulle. Onks se mun ikäselle sopiva. Oon 163 cm. Onks se varmasti sopiva mulle.


      • ne jotka
        pekka pouta kirjoitti:

        Mul on pikku ongelma. löysin netist yhen siistin käytetyn samurain 110. Olis itellä rahaa ostaa semmonen, mut ku oon vasta 13 niin iskä ja äiti ei suostu ostaan sitä mulle. Miten saan ne suostumaan ostamaan semmosen mulle. Onks se mun ikäselle sopiva. Oon 163 cm. Onks se varmasti sopiva mulle.

        Itse ku en ole mikää miljonnäri ni eiks se oo et ´´Köyhällä ei ole varaa halpaan``. Ja ennemmi siottaa kunnolliseen laatu crossiin vaikka eka pyörä oiski. Lattu mopoissa on kunnon takuut ne kyllä kestää vähä kovempaaki menoo. Ja jos hinnasta on kii ni ennemi ostaa vaikka käytetyn pv:n ja virittää sen. Melkee sama ku joku samurai. kyl se kulkee ku laittaa 80cc porautetu pyty 21mm kaasarin gianellin teharin ja hyvät välit ni niil menee jo aika hyvi ja pv:t kestää


      • ttuuppee
        pekka pouta kirjoitti:

        Mul on pikku ongelma. löysin netist yhen siistin käytetyn samurain 110. Olis itellä rahaa ostaa semmonen, mut ku oon vasta 13 niin iskä ja äiti ei suostu ostaan sitä mulle. Miten saan ne suostumaan ostamaan semmosen mulle. Onks se mun ikäselle sopiva. Oon 163 cm. Onks se varmasti sopiva mulle.

        Mulla on itsellä Samurai 110cc, ostin sen kyllä tosin uutena. Mää olin kymmenen vuotias kun sain sen ja hyvin on toimunut, oon nyt 13-v ja pituutta on mulla 157cm. Joten kyllä se sullekkin olisi juuri hyvä vehjes. Eikun vaan suosittelemaan sitä äiskällä ja iskälle.


      • aaaaaaaab
        pekka pouta kirjoitti:

        Mul on pikku ongelma. löysin netist yhen siistin käytetyn samurain 110. Olis itellä rahaa ostaa semmonen, mut ku oon vasta 13 niin iskä ja äiti ei suostu ostaan sitä mulle. Miten saan ne suostumaan ostamaan semmosen mulle. Onks se mun ikäselle sopiva. Oon 163 cm. Onks se varmasti sopiva mulle.

        Noilla vehkeillä ei oo ikärajaa paitsi että yltää ajaan. sulle ois sellanen fude 110cc hyvä myllymäeltä.
        ihan kestävä mutta ei mitään jätti hyppyjä.


    • ttuuppee

      Minulla on 110 Samurai, ja ei koskaan mitään vikoja, aina lähtee pitkienkin ajo-aikojen päästä ensimmäisellä potkasulla käyntiin.. Minä en ole tosiaan koskaan huomannut siinä mitään.. Mutta tietenkin kun sen ostaa niin kannattaa ajaa ehkä vain pari viikkoa max. niillä kiinalaisilla hionta öljyillä. Ja vaihtaa kunnon öljyt sinne.

      • samuman

        oon nytte 15v ja ku sain samurain nii täytin 12v se on kestäny jo 3 v eikä oo mitää suuria vikoja ollu muuta ku renkaan vaihto tos pari päivää sitte... samurai on ihan sika hyvä pyörä harjottelijalle suosittelen!!!


      • Paf

        Minulla on ollut Samurai 110 jo tasan kaksi vuotta, eikä yhtään vikoja. Olen kylläkin tarkastanut sen useasti suurempien vikojen varalta. Öljyt vaihdoin heti. Enkä ole rääkännyt konetta yhtään. Tietysti ajaja/ajotapa vaikuttaa suuresti kuinka kauan Samurai sitten kestää, tai huoltaako sitä yhtään vai ei. Suosittelen kyllä sitä positiivisesti ensimmäiseksi ``crossariksi`` monelle lapsellekin.


      • samurai
        Paf kirjoitti:

        Minulla on ollut Samurai 110 jo tasan kaksi vuotta, eikä yhtään vikoja. Olen kylläkin tarkastanut sen useasti suurempien vikojen varalta. Öljyt vaihdoin heti. Enkä ole rääkännyt konetta yhtään. Tietysti ajaja/ajotapa vaikuttaa suuresti kuinka kauan Samurai sitten kestää, tai huoltaako sitä yhtään vai ei. Suosittelen kyllä sitä positiivisesti ensimmäiseksi ``crossariksi`` monelle lapsellekin.

        tiesittekkö että samurain kone käy mankiin


    • r.i.k.u.u.u.u

      Meillä on ollu samurai 110cc melkee 1,5v eikä tullu mitää ongelmii viel. Kyllä ne kestää iha normaalisti jos niitä käytetää normaalisti. kulkee sellaset 75km/h vakio.

    • öplö

      samurai ei hajoa jos sitä ei rääkkäää

      • nikiz

        Mulla on ollu samurai jotain 1-1.5 voutta ja hyvin toimii ainot mitä on hajonnu niin penkin kiinnikkeet sieltä alta kytkin ( kaveri kaatus) bensatankkin tiivisteet ( saatiin uus tankki) ja tanko ei pysyny paikallaan mutta vaihettiin pultit niin jo pysyy ja toi penkkiki on yksilö vika kaveril on saman lainen samaa vuos malliin samu niin sil ei oo ollu viel mitään ongelmaa ja totta kai ne hajoo jos meet kuopalle hyppii sil niin ei ne sitä kestä ellet vaiha iskareita ja muit osii mut mökki ajeluun paras mahollinen mopo ja sen saa viel halval tietysti vois ostaa jonkun käytetyn mutta ne on yleensä rääkätty.


    • eniro

      SAMURAIT ON PASKOJA!!
      OSTA MIELUMMI JAPSI!!

      • molopää

        vitun kusipäät samurai on hyvä mökille ja omalle pihalle nii mitä järkee ostaa joku jamaha mökille tai omalle pihalle mulla joku kiinan ihme ei oo samurai ta fude on laadukaampi vähän nii oon ajanu montulla ja radalla ja on kestäny


      • samurai150

        kyllä meillä ainaskin on toiminu tosi hyvin 150cc samurai ;) no vähän jotain on välillä joutunu korjata, mutta muuten on tosi hyvä peli, varsinkin nuorille. ja ite oon 12v ja hyvä ajaa monttuilla rataa kiertää ja ihan kestää hyppii muttei kummiskaa mitää "korkeita" :D jaksaa viiä hyvin ;)


      • samurai 007

        haista sinä mursu pas ka samurait on pareempii ku jokku japsi


    • On hyvä

      Juu!

      • Onko teillä ongelmana jarrujen laahaaminen?(Muuten tyytyväinen omistaja)Mikä öljy on paras 110cc samuun???Vastatkaa.!?


      • samujätkä
        magru111 kirjoitti:

        Onko teillä ongelmana jarrujen laahaaminen?(Muuten tyytyväinen omistaja)Mikä öljy on paras 110cc samuun???Vastatkaa.!?

        mobil 1 lopettaa lahoamisen


      • samujätkä kirjoitti:

        mobil 1 lopettaa lahoamisen

        tarkoitin että jarrut on hieman päällä koko ajan


      • Maikkylson94
        magru111 kirjoitti:

        tarkoitin että jarrut on hieman päällä koko ajan

        on teilläkin puheen aiheet:DD JOTKU SAATANAN KIINANPASKAT JOTKA KESTÄÄ PVÄ.... OSTAKAA KUNNON PELI. ITELLÄNI ON 450 4T SUZUKI RM


      • ime lekaa
        Maikkylson94 kirjoitti:

        on teilläkin puheen aiheet:DD JOTKU SAATANAN KIINANPASKAT JOTKA KESTÄÄ PVÄ.... OSTAKAA KUNNON PELI. ITELLÄNI ON 450 4T SUZUKI RM

        vitu leija


    • 110cc

      SAMURAI ON HYVÄ VEHE JA HALPA MUN POJALLA ON SAMURAI 110CC OLLU KAUAN JÄ KÄYTTÄNY VAAN MAASTOSSA JA EI MITÄÄN MENNY PASKAKS.SE ON HYVÄ ALOITTELIOILLE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • asdfghyuioujhgfrertyuijyhtg

        oon 13 vuotias poika ja mulla on ollu samurai 110cc kolme vuotta eikä oo hajonnu vaikka oon ajanu krossiradalla ja mettäs päästäny menee ei oo ollu muutavikaa kun pakoputki tippu hitsauksista ja sen saa helposti takas paikoillee


      • jermu 86
        asdfghyuioujhgfrertyuijyhtg kirjoitti:

        oon 13 vuotias poika ja mulla on ollu samurai 110cc kolme vuotta eikä oo hajonnu vaikka oon ajanu krossiradalla ja mettäs päästäny menee ei oo ollu muutavikaa kun pakoputki tippu hitsauksista ja sen saa helposti takas paikoillee

        en voi muuta sanoo ku minun mielestä näihin keskusteluihin pitäis laittaa ikä rajaks 18v koska nää jutut on niin syvältä.... tääl haistatellaan toisil vaan .... kasvakaa aikuiseks....samurai on aloitelijalle erittäin hyvä peli 8-13v sit kun se menee ton yli nii jo rupee tulee vikoja ...


      • PP
        jermu 86 kirjoitti:

        en voi muuta sanoo ku minun mielestä näihin keskusteluihin pitäis laittaa ikä rajaks 18v koska nää jutut on niin syvältä.... tääl haistatellaan toisil vaan .... kasvakaa aikuiseks....samurai on aloitelijalle erittäin hyvä peli 8-13v sit kun se menee ton yli nii jo rupee tulee vikoja ...

        Moottori: Ilmajäähdytteinen, 1-syl., 4-tahti
        Vaihteisto: 4-portainen kytkimellä
        Iskutilavuus: 110cm3
        Istumakorkeus: 75 cm
        Omapaino: 57 kg
        Max kantavuus: 108kg
        Moottorin tehot: 5,5kW
        Huippunopeus: 75km/h
        ^^ELI EI MISTÄÄN TEHOKKAIMMASTA PÄÄSTÄ.


      • jake75
        PP kirjoitti:

        Moottori: Ilmajäähdytteinen, 1-syl., 4-tahti
        Vaihteisto: 4-portainen kytkimellä
        Iskutilavuus: 110cm3
        Istumakorkeus: 75 cm
        Omapaino: 57 kg
        Max kantavuus: 108kg
        Moottorin tehot: 5,5kW
        Huippunopeus: 75km/h
        ^^ELI EI MISTÄÄN TEHOKKAIMMASTA PÄÄSTÄ.

        juu on kaikissa vehkeissä huonot ja hyvät puolet. Miinusta samuraissa: jousitus on sieltä minne ei aurinko paista, kaikki pultit on 4.4, kaiki pultit ja mutterit löystyy tärinästä, koska kone on suoraanrungossa kiinni, runko on aika heikkoa tekoa, se on loppupeleissä aika laiska, orginaali gymmit on aika huonot.

        Plussaa: vääntöä on jonkiverran jo mettässä ajelee, hyvä pyörä aloittelijoille, koska alhainen teho, no paljon plussaa mut jotain kuitenki :)

        Joo sit on turha väittää vastaan koska mulla on ollu montakin erillaista pyörää ja yks samuraiki (se kylläkin hajos, koska kaasuttimen imuläpän ruuvi irtosi ja imas koneeseen.ei mitään pistin kuntoon ja myin :D) oli ihan hyvä pyörä, mut tehot kävi pieneks. hyvä oli mettässä ajaa.


        kannattaisin kylläkin käytettyä 80cc krossia, mutta jos vasta aloittelet moto-hommaa osta ihmeessä kiinalainen ekas :D


      • ehdotus
        PP kirjoitti:

        Moottori: Ilmajäähdytteinen, 1-syl., 4-tahti
        Vaihteisto: 4-portainen kytkimellä
        Iskutilavuus: 110cm3
        Istumakorkeus: 75 cm
        Omapaino: 57 kg
        Max kantavuus: 108kg
        Moottorin tehot: 5,5kW
        Huippunopeus: 75km/h
        ^^ELI EI MISTÄÄN TEHOKKAIMMASTA PÄÄSTÄ.

        voishan sitä kokeilla vähä virittää kyl se sit varmöö jotai 80-85 menis en tiedä


    • valtsu 3

      mulla on semmone 4-tahti samurai. oon yhesti keulinu ympäri pottu pellolla

    • keijuxreijox

      joo noita kiinan ihme samuraita kahtellu niin onko ihan laiska vehe ja mahtaako hajota heti jos painoa on INAN päälle 90kg? mahtuuko siihen 192senttinen istuu ees polvet korvissa?

      • vitt*untunut

        samurai on paska vehje ei kestä kokemus 3,5 vuotta rassattu tympääntymiseen asti


      • kyllä_toimii
        vitt*untunut kirjoitti:

        samurai on paska vehje ei kestä kokemus 3,5 vuotta rassattu tympääntymiseen asti

        Kun kirjoitatte tyyliin että "kesti 2 päivää" ja siihe loppu hupi.
        1.Aja sisäänajo...en yhtään ihmettele jos ekana päivänä mennään kaasu pohjassa ja sitte hajoo.
        2. vaihda öljyt säännöllisesti.
        3. älä ole yli 70 kg painava.
        4. Huolla hyvin.
        5. ja ei kannata rääkätä.
        että onhase vähä paskaa se kiinan laatu mut kylläse toimii jos osaa käyttää kokemusta on vasta kohta vuosi mulla.että onse iha hyvä pyörä näin jos ei aja paljoa tai siis jos ajaa huvin vuoksi.


      • kyllä_toimii
        kyllä_toimii kirjoitti:

        Kun kirjoitatte tyyliin että "kesti 2 päivää" ja siihe loppu hupi.
        1.Aja sisäänajo...en yhtään ihmettele jos ekana päivänä mennään kaasu pohjassa ja sitte hajoo.
        2. vaihda öljyt säännöllisesti.
        3. älä ole yli 70 kg painava.
        4. Huolla hyvin.
        5. ja ei kannata rääkätä.
        että onhase vähä paskaa se kiinan laatu mut kylläse toimii jos osaa käyttää kokemusta on vasta kohta vuosi mulla.että onse iha hyvä pyörä näin jos ei aja paljoa tai siis jos ajaa huvin vuoksi.

        niin ja jatkoa edelliselle viestille.
        mulla onse musta-keltanen samurai.
        ei ole ollut yhtäkään vikaa tähän asti mutta en ole kyllä päässytkään ajamaan joka viikko kun on eri paikkakunnassa.
        Ja sitten asiaan: Voiko joku kertoa miten usein/milloin samurai 110cc pitäisi kiristää/huoltaa kaikkea ruuveja,pulttteja tai sellaista?


      • tenkka

        kaveri on reilun 192 ja mahtuu istumahan


      • lopplol
        vitt*untunut kirjoitti:

        samurai on paska vehje ei kestä kokemus 3,5 vuotta rassattu tympääntymiseen asti

        melkeen sama juttu .D mutta ei oo ollu vaa kovin vakavii ongelmii :D


      • lopplol

        no ei nyt aikuune mies sellast paskaa kantsi ostaa :S


    • krossari

      nonniin

      honda cr vm 1994 80cc samurai 110cc
      30 hp 7.8 hp
      maksaa ehkä 600-800€ käytettynä 500€ uutena käytettynä 300€
      kestää hyvin "rääkkäystä", hyppimistä tms... ei kestä "rääkkäystä",eikä muutakaan

      - itse omistan 2 hondaa.
      kumpi on parempi..... honda kun järkevästi ajattelee. miettikää ennenkuin ostatte jonkun samurain

    • kyseliä

      onks kellää kokemuksii samurai 70cc?

      • on

        on


    • mikuni26mm

      Osaisiko joku neuvoa aloittelijaa..

      Fude/samurai 110cc kiinancrossin kaasuttimesta katkesi jousi. Ajattelin ostaa samalla jo uuden kaasuttimen. Vaihtoehtona olisi 64euron Mikunin 26mm kit (http://www.minimotoracing.fi/index.php?main_page=product_info&cPath=23&products_id=181). Moposopissa taas olisi "Kaasutin 25mm Standard" 68euroa.

      Miten hyvin tämä Mikunin 26mm sopisi tähän 110cc:hen? Oisko parempia vaihtoehtoja? Joku pienempi Mikuni?

      Kiitos vastauksista!

      • cr 80cc

        joo eli kannataa ostaa mökki/rata mopoks honda cr itellä ollu cr vuosimallia 1997 kestäny kisa ja mökki ajoa jäälä menee endo piikeilä heittämälä luisua viel 6 eli paras vaihto ehto joku 80cc crossi alottelialle


      • samppa342
        cr 80cc kirjoitti:

        joo eli kannataa ostaa mökki/rata mopoks honda cr itellä ollu cr vuosimallia 1997 kestäny kisa ja mökki ajoa jäälä menee endo piikeilä heittämälä luisua viel 6 eli paras vaihto ehto joku 80cc crossi alottelialle

        voitteko kertoa samuriain vaihteet eli onko joka välissä vapaa... ja miten nuo ketjut saa paikoilleen onko iso projekti? ja pystynkö ajamaan olen 155cm pitkä ? kiitos jo etu käteen vastauksista:)


      • samurai 007

        laita se kaasari perseeseen sieltä se uus tuloo hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah hah


    • ei oo

      Oon 11v tyttö ja oon kiinnostunu crossimopoista, nii mietin onko KXD 50cc lasten Crossimopo ees hyvä?

      p.s: tiiän et vastaan aika myöhässä :---D

      • MrNamiska

        ei kannata se on paskana heti... laita 150 pit bike khyl lähtee


      • samurai 007

        ei oo osta samurai 125cc keulii kaasusta vai eikö oo rahaa


    • lopplol

      sain samun 3 puol vuotta sitte jouluna. kestäny iha suht.koht. ok jos on ajanu hyvin ite oon 13.5v. ainoo vaa et aika paska homma ko ne kopat ym. on tehty alumiinist jjoten jengat ja nämät jää muttereihn kiinni ja oon huomannu että ketjut lähtee vähän väliä pois. mutta kaikki riippuu siitä että miten ajaa.

    • okkkaaaaaaaaaa

      joo mä ostin mun samurain kesällä 2007 ja arvaa mitä... Se toimii vieläki ei oo kertakaa vaihdettu mäntää yms! :D Ja on ollut kovassa käytössä eli ainoat jotka on paskana on että jouset vähän huonot jo ja katteita tippunut matkan varrelle :D

    • mxmn

      ostin tuossa äskettäin 2 110 samuraita käytettynä siis leikkikaluiks 125 yamayan lisäksi. menin sillä heti montulle ja 2 kertaa pöydän heitin nii iskarin tuki paskaks nytten derbin nesteiskari ja hitsattu runko. eli kyllä siitä takaiskarin vaiho jälkee ja rungon tukemisen jälkee saa ihan pitpron tai tumpin verosen. mutta sen normi 110 mallissa on yksi tosi hyvä puoli että se on vitun kevyt kun oon rampilla vetäny 06 piikkiyampilla ja thumpilla niin paljon helpommin saa heitettyy linkkua ja kulmaa

    • samuraipoju

      mistä sais hommattua samurain (uuden 110cc)???

      • Älä edes osta

        Esim. Wihoselta ja kaikista roskakaupoista


    • es jonne

      Paljon tommonen 110 kulkee?????

    • ostakaa ihmeessä

      ite oon 65kg ja hypin hyppyreistä ja ei mittää ongelmia oo tullu ja ajan täysiä mettäteitä eikä mittää ongelmaaa.....vuosimalli 2004 ja hommasin sen kesän alussa.

    • kiina on paska

      ei se kulje ku 60-70 kaverilla on sellanen ja paska mikä paska. itellä oli eka pyörä 9.v ja se oli 150cc thumpstar hyvä vehje vääntöö oli ja kulki 80 mut kyllä osia sai vahtaa ku ei kestäny mut nyt on 250cc kawasaki ja kestää kyllä et mun mielestä ei todellakaa kannata ostaa mitään kiinan romuja et ennemmin ostaa vaik yamaha pw joka on 80cc maksaa jonku 1000€ allekki ja paljon laadukkaampi ja kestävämpi.

      • kiina on hyvä

        et tajua sampoosta yhtään mitään täällä yli härmäs kawasaki kx kulkoo 210 km\h elikkä vedä käteen


    • toimii ku junan vess

      noniin itellä on 110cc vm 2005 mitään muuta en oo tehenyt kun öljyt vaihtanu ja laskenu kantta ja tulossa alipaine mäntä ja uus nokka muokkaan välit ja menee yli 100 että ei se niin huono ole sillä olen ajellu ja se menee runko on kestävä on ollu 2 ihmistä 140 kiloo päällä ja menee menee luisussa ilaman kytkintä 4 tiellä menee vakiona 70 ja kiihtyy hyvin ja ei hyydy mihinkää mäkeen t:kannataa ostaa (tää on myynnis)

    • samurai 125ccc

      samurai on hyvä jos sitä ei raiskaa viimestä päivää

    • Mopoilija Samurai

      Siis saahan sitä sanuva.. ''Paska ei kannata ostaa..'' Mulla on ollu Samurai 110cc jo 2 vuotta kovassa käytössä ja olen vaihtanut vain pakoputken ja ohjaustangon... Että hyvin se pelaa jos osaa ajaa.. Jos se teil hajoo 2 päivässä ni ainoo syy on sillon ajajassa..

      Jos hommaat samurai 110cc niin kannattaa ainoastaan vaihtaa putkien kiinnikkeet suomalaisiin.. Kiinassa ne on aika heiveröiset pääsee putket vuotaan.. Muuta ei sitten tarvihe tehä perus huoltotöiden lisäksi ja hyvin pelaa vielä vuosienkin päästä :) Hyviä ajoja! :D

    • ei kannata

      ei samuraita kannata ostaa mulla meni heti 3 päivänä ketjut poikki ja mangneto hajos. ne korjattii ja ajoin viikon sit imukaula halkes. aattelin et ok. ny ei hajoo enää mikää ja si siitä n.kuukausi nii meni takasvingistä murtu jousen kiinnike.sit mulle riitti ja ostin tuollasen BSEn ja se on kestänyt nyt 3 vuotta pelkillä öljyn vaihdoilla ja perus huolloilla. suosittelen :D hintakin on vaan uutena 450e ja kotiin tuotuna 500e
      että paljon parempi lelu kuin tuo samurai kun besellä pääsee vähän radallekkin eikä hajoo heti ekaan mutkaan.

    • qwdzsffa

      vittu mitä paskoja itellä hajos päiväs!

    • asmo112

      ei mulla ainakaa. kuukauden ollu eikä tarttenu ku tulppa vauhtaa

    • crossiiiiiiiiii

      Elä osta samuraita vaan osta fude 149cc se kestää.

    • Tietäskö kukaan mikä vika 110 samuraissa ois ku se ei käy,sen saa käyntiin,mutta ku kaasua painaa niin se ei ota kaasua kunnolla,mikähän siinä ois vikana ?

      • dwahjfuwehtgioqjwhfs

        Saako bensaa? (Juu, tiedän - tyhmä kysymys, mutta tekstistäsi saa sen kasityksen ettet tiedä mopoista hevonpaskaakaan, joten: Oletko kenties laittanut bensahanan kiinni?) ..:D


    • juntti213

      yamaha kiihtyy paremmin kuin jokkut samurain paskakasat

    • 110cc

      Osaisko joku neuvoa miten samurain ventiilien ajoitus vois laittaa kohilleen?

    • eafjn86

      oisko mitään viritysohjeita 110cc samuraihin?

      • Virikuningas

        tehari, välit, kaasari, yms :)


    • HOMOOOOOOOOOOOOOOOOO

      OTTAKKAA SE VITUN SAMURAINNE JA TYÖNTÄKÄÄ PERSEESEENNE EI VITTU SAATANA KIINANKULLIPERSEPAVIANIISUKLAAPIRTELÖEURONJUUSTO.

    • tuntematon paskiaine

      vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu vittu !!!!! ku samurait vetää bensaa ja käyvät sitä paitti paskasella bensiinillä

    • Crossimies

      Ostakaa kunnon crossi (esim.Yamaha, Honda, Ktm ...).

      Tarpeeksi äkäisiä niin ei tarvii virittää, niin kuin jotain kiinalaista romua

    • ........

      Hehheh.... 70cc Samuraissa on ihan samanlainen kone kuin 70cc hondassa. Eli ei ne hondat, yamahat yms kestä sen kummemmin ku samuraitkaa! Rungossa voi olla jtn eriä mut niissä käytetään kyllä samoja osia aika paljo.

      • ...............

        Niissä on kyllä ihan eri moottori. Taidat elää mielikuvitusmaailmassa paskan samuraisi kanssa.... Samuraissa voi olla ehkä jollain hondan lisenssillä tehty moottori mutta ei hondan moottori. ÄLKÄÄ TUHLATKO VAROJANNE JOHONKIN PASKOIHIN SAMURAIHIN VAAN PISTÄKÄÄ PARI SATAA LISÄÄ NI SAATTE JONKUN LAATUVHKEEN.... ESIM: HONDA YAMAHA KAWASAKI SUZUKI BSE MADCOW.......


    • allurikunnari

      mul oli samurai 110cc joka palveli mua 5v ilman vikoja viriteltiin vähä nii tehoo oli sillo tarpeex nykyään on tommone bse 150cc yx 160cc koneel :D

    • -_-

      no onko MOPOLLA mitää väliä kunha vaa se menee eteepäi?!
      lapsellista riidellä tollasesta

    • kysyjä

      onks kelää tietoo samukka 125cc vaihteista pitäs tietää ene ku ostaa et mite vaihteet menee pääle.onko se samalla tavalla ki suska pv sä =?????????

      • Baabuekel

        1 vaihde = alas
        2 vaihde = ylös
        3 vaihde = ylös
        4 vaihde = ylös

        vapaa vaihde = alas, alas, alas, alas, ja ihan niukasti ylös =) kyl siihe tottuu :)


    • samurai is the best

      mä en tajua niitä jotka tekee mopoilla temppuja esim,hyppii,keulii yms. mä en ikinä menis virittämään omaa mopoa. ma ainakin ajan normalisti kaupaan kouluun yms.

      • ...................

        SE ON JUST VITTU SE MOPON IDEA KEULII, VIRITELLÄ, HEITTÄÄ PERÄÄ, ENDOTA JA JNE..... Ilman noita ei oo mopoa ja ilman mopoa ei oo hauskaa.....


    • 15v=45HP

      Mun eka crossi oli Yamaha YZ 80 jonka sain 7 vuotiaana, sen jälkeen kokeilin 110 Samuraita... Vittu mikä paska, äänet oli kyllä paremmat mut ei sillä mäkiä kiivenny tai tehny mitään muutakaan tehoa vaativaa... Nykysin Honda CR 250 josta tehokkaampaa laitetta en tuu tarviimaan. KAIKKI JOTKA AIOTTE HANKKIA LAPSELLE ENSIMMÄISEN CROSSIN, HANKKIKAA HETI JO VALMIIKSI ISO, KAASARiIN VAIKKA PUTKEN PÄTKÄ RAJOTTAMAAN JOS PELOTTAA! I

    • BSE on pa**a

      samurai on loistava... kokeilin kaverin 110 kuutioista samuraita niin oli paljon parempi kuin minun oma 125 kuutioinen BSE BOSUER!!!! joka hajos tänään ajossa...

    • ?

      Kannattaako ostaa samurai 110cc vai 125cc?oon 12vuotta

      • 110Samurai!

      • ....................

        ei kannata ostaa kumpaakaa.... Laita budjettii 400 lisää ni saat kunnon yamaha pw80


    • jombpa

      samurai on paska kiinan ihme osta ktm joka ei ole =kasa turhia muttereita

    • Kokemuksesta.

      Ostakaa suoraan Glanspowerilta hyvä ja kestävä BSE PH02 LE 125cc minikrossi, ei lahoa heti käsiin, paljon parempi kuin samurai, ja Tuolla BSE:llä voi jotain pientä monttusessaria vetää, eikä tipu osat/katkee runko toisinkuin samurailla.

    • samuraionparas

      hhyvä crossi mopo joka tyypille se on tosi tehokas ja kestävä kannattaa ostaa mulla ki on sellanrn tosi hyvä on ja oon ajanu varfmaan ainaskin satasta kovaa sillä ja ajoin virittää siitä sellasen että see kiihtyy tosi nopeesti ja kulkee ainakin sellaset 125 kun laitan siihen sellasen tehokaan pakoputken ja tulee samallatosi kovat äänet niin naapuritkin säikkyy kun on niin tosi kova ääni kantsii oikeesti ostaa!

    • Samutai iste best :D

      Siis te kaikki jotka väitätte että samurai on paska itellä kulkee 125cc samurai sen 120km/h kisstyy sataan kilometriin tunnisa 8sec pinellä virillä on ollu tuo nyt semmoset 3.5v ja ei oo tarvinu huoltaa ollenkaa pitäshän tosta vähä tehoi karsii ku alkaa bensaa menee :D ETTÄ KAIKKI TE APINAT JOTKA DISSAATTE SAMURAITA NII HAISTAKAA PITKÄ PASKA...

      • OA?

        ei .... oikeesti nyt!


        :D mite saat kiihtymää sen 8 sekas??
        :D

        eihän esim, Yamaha DT kään kiihdy :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


        ILLAN NAURUT


    • samurai 110cc

      mitä bensaa samurai 110cc

    • LOOK AT HERE!!!!!

      Ei todellakaan hajoa, voi toimia hyvin vaikka vuosia, jos osaa edes vähän korkata tai laittaa osaa

    • Samurai 110cc

      itelläni meni samurai rikki kun ketjut oli löysänä ja tulin reipasta vauhtia monttuun ja ketjut lähti irti..etu ratas kiero,magneetto rikki,ketjut rikki,magneetto koppa meni tuusan säpäleiks ja varmaan jotain sisäisä vikoja myös..kunha pitää samuraista hyvää huolta,muistaa huoltaa ja kiristää pultteja ja ei virittele epämäärisillä osilla nii toimii todella hyvin hintaansa!

    • KESTÄÄÄ

      Juu itellä on mökkimopona samurai 125cc 130km/h huiput =P
      ja oma serkku ajaa KTM:mällä kilpa ajoja joka viikon loppusin
      se on sanonu et samat viat näis samuraissa on ku KTM:mässä
      et samallaisia rosseje =D

      • bärbärboy

        poika kusettaa tos: "Juu itellä on mökkimopona samurai 125cc 130km/h huiput =P"


        Niin millästavalla saat sen kulkemaa 130`` ? kerrohan mullekki...:))))


      • ....................

        No sit on kyllä serkkus ktm:ssä valmistusvika/ virhe,......


    • rämski

      Itellä tällä hetkellä Suzuki RM 125 -89, ja ennen sitä oli 110cc samurai, ja samuraita piti ruuvailla vähmmän... Mutta kumpikin loistopelejä, ja kummallakin oli kiva ajella, tosiaan kyllä tuosta Suzukista löytyy ihan kivasti enemmän tehoja.

    • samuonperseestä

      Moro! Samurai on täys paska.. ostakaa vaikka käytetty gilera, rieju tai joku muu laatu mopo. Erot on että samurai kestää ajaa 200km laatumopot 25 tkm. #samuraitonperseestä

    • kanapoitsu

      moro samurai jonnet.voin sanoo jo että samurait on iha perseestä

      • es jonne?

        Ei samurait oo ihan perseestä....no on ne vähän ku laitoin pytyn kantta kii niin keskeltä halkes..ja lähin keulii nii ketjut lähti, putki tippu...ja aika laiska...nyt plussat:hyvät jarrut,hyvä keulia,menee lintassa,huiput 80-120km/h riippuu ihan että onko samurailla hyvä päivä,ei vie paljo bensaa ja öljyt on kestäny....kyse oli siis viritetystä 150cc samurai romusta. :D


    • Viragopower

      Ehkä tänne hieman riitaisaan ketjuun mahtuu yksi positiivinenkin kommentti sekaan.
      Kun lähdin ostamaan kyseistä pyörää pojalleni, oli varaa siis ostaa vain se kyseinen pyörä, ei olisi ollut varaa ostaa monta kertaa kalliimpaa pyörää.
      Kovasti on poika sillä ajellut ja tykännyt kovasti.
      Ei varmaan kukaan kuvittele että tämän pyörän laatua pitää verrata tuhansia enemmän maksaviin? Ei kai?
      Vertaatko useinkin Toyota Aygoa Audi A1:seen?
      Kinkki crossi on toiminut tosi hyvin, kuluvaa osaa on mennyt ihan normaalisti, eikä meillä ainakaan ole pultit irroittaessa katkeilleet.
      Huolloissa pyörä ei ole käynyt, eikä käy, koska korjaan ja huollan itse, ja kohta korjaa poika itekin , kun tuossa samalla nyt oppii.
      Hinta laatu suhde erittäin hyvä.
      Ei ole kaduttanut ostos hetkeekään, ja en voi oikein tajuta miten joitain voi toisten ostokset kaduttaa niiden puolesta, kun ei mua mun ostos kaduta, eli pidä katumukses eli tunkkis.
      Tällä vehkeellä ajaa vielä seuraavakin lapseni, kun nää vehkeet huolletaan muulloinkin nääs kuin silloin kun ne on jo hajalla, tai jossain valmistajan korjauskirjassa lukee.
      Mukavia kapeita mettäpolku ajeluja vaan kaikille pikku crosseista innostuneille junnuille.
      T:setämies

    • KTMonSeJuttu

      Leikkikää vaan leluillanne, mutta pysykää poissa oikeiden pyörien tieltä crossiradoilla ;)

    • Tyytyväinenkäyttäjä

      En oo varma osaako nää muut huoltaa vehkeitään ku näin helposti voi huoltaa vai eikö osaa ajaa ku kerran täs 3 vuoden aikana vaihettu moottori öljyt nyt kahesti ja testattu eri bensa sekotuksiakin eikä oo ollu ongelmia minkää muun kanssa ku kaatumisesta johtuen etulokasuoja halkes mut en ymmärrä mist nää jotkut puhuu ku ei oo mitää ongelmia ollu ehkä joskus tulppa kastunu mut en etes muista millo viimeks

    • VITUNPASKIAINEN

      Ei järkee ostaa lasten mopoo kun jotkut 15 vuotiaitenkin mopoja myydään 500 eurolla


      HAISTA VITTU !

    • Anonyymi

      Mikä on samurain Vakio putken koko koska olen ostamassa uutta äänenvaimenninta

    • Anonyymi

      Tietääkö joku samurain Vakio putken koon koska olen ostamassa uutta äänen vaimenninta

    • Anonyymi

      Hei nykku tääl on näit samurai tietäjiä niin paljon niihi renkaisiin pitäis laittaa ilmaa?

    • Anonyymi

      Hei mikä on vikana ku ajan nii kolmosella alkaa nakuttaa. (Samurai cross110cc)

    • Anonyymi

      sain 70cc samurain 8v lahjaksi ja tosi hyvin toiminut tankin korkki ja ketjut on pitänyt vaihtaa ja säätää venttiilit yli 4 vuotta toiminut

    • Anonyymi

      Ne kestää pommin ne samurait

    • Anonyymi

      Ostin 50€ samurai krossin kaverilta ja harmitti ku kaveri oli huatanu sitä ja paskonu vaihteet niin nyt ku purin sen niin iskä ei antanut purkaa moottoria nii kerään nyt rahaa johonki 200€ ja siten ostan samurai 110cc :) ku sen jonka ostin niin se oli 70cc

    • Anonyymi

      Hyvä vehe

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      25
      1451
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1281
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1245
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1185
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      29
      1184
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1077
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1073
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1064
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1053
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1042
    Aihe