Olisiko ideoita, mitä ostaa hyvälle, ihanalle ja pidetylle lasten hoitajalle kiitokseksi, kun hoitopaikka nyt valitettavasti vaihtuu muuton myötä?
Mitä lahjaksi lastenhoitajalle?
3
1158
Vastaukset
- RE:LAHJA
MINUSTA JOKU KAUNIS KORU OLISI IHANA SAADA! TAI JOKU ASIA JOKA MUISTUTTAA TEIDÄN PERHEESTÄ
- kiitokset
ovat ainakin minun mieltäni lämmittäneet hoitajana kauan.Jotain pientä voit tietysti ostaa, kukan tms. ja kiitoskortin lapsilta,jos haluat.
Mutta vilpitön kiitos hyvästä hoidosta on parasta. - Mitä minä olen saanut
Minä olen saanut monenlaisia lahjoja, kukkia, suklaata, mukin, koriste-esineitä jne. Kaikista mieleenpainuvin lahja on kuitenkin ollut samanlainen pehmolelu, kuin mikä lapsella oli. Lelu oli hänelle hyvin tärkeä ja aina mukana. Mielestäni aivan ihana lahja! Minkäänlaista lahjaa en ole koskaan odottanut. On jopa hieman nolottanut kun on saanut lahjoja. Lapset on kuitenkin jo lahja sinänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107080- 954591
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista554465Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503713- 513688
- 2013605
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san253124- 502673
- 312221
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222058