Raskas

huokaus..

teen varmasti kohta jotain... pakko tehdä..
epävarmuus vie muuten pakkohoitoon!
Ujostuttaa ja pelottaa, eli miten se tehdään,
se toiselle tunteistaan kertominen? Laitanko
spostia vai tekstaan? Uskaltaisinko soittaa...
vai sanonko sinulle mies, kun seuraavan kerran
nähdään(siellä missä nähdään melkein joka
päivä);"Hei xxxxx, mulla olisi sulle hieman
asiaa tulisitko vähän syrjemmälle?" ....tuo
sanominen kuulostaa niin helpolta... ja sinä
olet aina niin kiltti ja kohtelias... MIKSEN
uskalla? Miksi? Miksi? Miksi? Miksi? Miksi?
Miksi? Miksi? Miksi? Miksi? Miksi? Miksi?
Miksi? Miksi? Miksi? Miksi? Miksi? Miksi?
Miksi? Miksi? Miksi? Miksi? Miksi? Miksi?

6

932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aikas

      tutulta kuin olis voinut itse kirjoittaa ja luulen et on miehiäkin jotka aattelee myös noin...MIKSI tosiaan.

      • huokaus..

        olisiko se vika ylpeydessä? Siis siinä supisuomalaisessa ylpeydessä jossa pelätään kasvojen menettämistä ja että naapuri saa tietää? Miten siitä sitten pääsee eroon?


    • Eikun rohkeasti spostia, txtari, soitto tai se puhuminen livenä.
      Itse mainitsit tuossa toisessa viestissä kasvojen menettämisen... se kasvojen menettäminen tapahtuu vain sinun päässäsi.

      • said.

        joonas puhut asiaa...eli ei muuta kun rohkeasti vaan tekemaan asian hyvaksi jotain! mikaan ei harmita enemman kuin epatietoisuus...mita jos, mita jos ja mita jos..? kavi niin tai nain, niin oletpahan ainakin yrittanyt. nim.kokemusta on!


      • huokaus..

        päänsisällä on kaikenlaista turhaa. Ei sais ajatella liikaa.. miten siitä pääsee eroon? onko jotain kikkoja millä pääsee itsensä yli?


      • huokaus.. kirjoitti:

        päänsisällä on kaikenlaista turhaa. Ei sais ajatella liikaa.. miten siitä pääsee eroon? onko jotain kikkoja millä pääsee itsensä yli?

        oma päähän se on yleensä pahin vastustaja kaikessa :(
        ei kai mitään erikoiskikkoja oo, no esim tuossa tapauksessa, se menee ohi nopeiten vaan tekemällä asialle jotain, kaikista huonoin vaihtoehto on jäädä pähkäilemään asiaa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      784
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      14
      557
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      521
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      486
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      23
      443
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      46
      407
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      29
      405
    Aihe