onko kokemusta samurai 110cc

jani1993

onko samurai 110 romu vai hyvä kerran jotku kehuu niitä maasta taivaaseen ja jotku taivaasta maahan eli paskoiksi eli kannattaako semmosta ostaa mutta eikö siinä oo "mankin" kone??

179

44887

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei ole

      Ei ole Monkeyn kone, vaan 110cc kiinalainen moottoripyörän moottori. Kone on jotain sukua Monkeyn vastaavalle, mutta eipä tuossa liene kovinkaan monta vaihtokelpoista osaa.

      • -santt-

        kyllä siinä on mankin moottori siinä on vaihdettu vaan välitykset että on saatu 110cc kuutioinen!!


      • joooooooooooooooooooooooo
        -santt- kirjoitti:

        kyllä siinä on mankin moottori siinä on vaihdettu vaan välitykset että on saatu 110cc kuutioinen!!

        ei se kyllä mikään mankin kone ole


      • -santt-
        joooooooooooooooooooooooo kirjoitti:

        ei se kyllä mikään mankin kone ole

        ONHAN SE !!! sie et tajua näköjään samuraista mitään!!


      • huoh
        -santt- kirjoitti:

        ONHAN SE !!! sie et tajua näköjään samuraista mitään!!

        Vitun tyhmä luuletko että mankin motista saa 110cc irti, ei ole mankin kone, on kiinalainen mankin kopio, herra on hyvä ja painaa nenän kirjoihin ja opettelee :)


      • ei ole mankin kone
        -santt- kirjoitti:

        kyllä siinä on mankin moottori siinä on vaihdettu vaan välitykset että on saatu 110cc kuutioinen!!

        Mitä helvettiä ne välitykset siihen koneen kuutioihin liittyy? EI mitenkään ja tuo samurain koneen iskupituus on pidempi ku mankissa eli mankin pytty EI käy siihen eikä sen mankiin.


      • Samurai 110 cross
        joooooooooooooooooooooooo kirjoitti:

        ei se kyllä mikään mankin kone ole

        Haista pitkä ***** >:( siinä on mankin moottorin kopio


      • dyhjdfjdrfjhdfhj
        ei ole mankin kone kirjoitti:

        Mitä helvettiä ne välitykset siihen koneen kuutioihin liittyy? EI mitenkään ja tuo samurain koneen iskupituus on pidempi ku mankissa eli mankin pytty EI käy siihen eikä sen mankiin.

        Mankissa ja samuraissa on samanlainen alakerta paitsi että niissä on vähän erilainen kytkin. Mulla on nimittäin mun manassa samurain 110 pytty ja se meni siihen iha heittämällä kiinni.


      • Temez
        Samurai 110 cross kirjoitti:

        Haista pitkä ***** >:( siinä on mankin moottorin kopio

        noo se moottori kävi mun manaan pienellä laitolla mut eise mun mieleest oo manan moottori mut kopio voi hyvin ollakkin...


      • bääd
        -santt- kirjoitti:

        kyllä siinä on mankin moottori siinä on vaihdettu vaan välitykset että on saatu 110cc kuutioinen!!

        se ei oo mankin kone lähellekkä! jos joku paskaniska ei tajuu et ne on hondatype koneita ja ne on vaan saman mallisia!! eikä ne vi''' välitykset liity kuutioihin mitenkää...


      • alan ammattilainen78
        Samurai 110 cross kirjoitti:

        Haista pitkä ***** >:( siinä on mankin moottorin kopio

        kiinalaiset on ottanu mankiista mallia kone on ihan samanlainen mutta paljon paskemmista osista tehty!!!


      • JL
        huoh kirjoitti:

        Vitun tyhmä luuletko että mankin motista saa 110cc irti, ei ole mankin kone, on kiinalainen mankin kopio, herra on hyvä ja painaa nenän kirjoihin ja opettelee :)

        sori vaaa siin on mankin kone ku oon moottori pyörä korjaajaa et haista sinä paska


      • crossi32
        -santt- kirjoitti:

        ONHAN SE !!! sie et tajua näköjään samuraista mitään!!

        siin on manki kone herrat hyvä lukekaa netist ne ketkä ei usko kannattaa lukee tarkkaa enne ku kirjottaa turhaa


      • honda tietäjä
        bääd kirjoitti:

        se ei oo mankin kone lähellekkä! jos joku paskaniska ei tajuu et ne on hondatype koneita ja ne on vaan saman mallisia!! eikä ne vi''' välitykset liity kuutioihin mitenkää...

        ei oo hondan kone sanon vaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • samurai on pipip
        -santt- kirjoitti:

        kyllä siinä on mankin moottori siinä on vaihdettu vaan välitykset että on saatu 110cc kuutioinen!!

        ei samuraissa oo mitään japanilaista konetta. Vaan joku kiinalainen paska!


      • paskanimi
        JL kirjoitti:

        sori vaaa siin on mankin kone ku oon moottori pyörä korjaajaa et haista sinä paska

        et osaa edes omaa ammattias sanoa oiken mäki ajan "moottori pyörällä" "maan tiellä"


      • NO MORO
        dyhjdfjdrfjhdfhj kirjoitti:

        Mankissa ja samuraissa on samanlainen alakerta paitsi että niissä on vähän erilainen kytkin. Mulla on nimittäin mun manassa samurain 110 pytty ja se meni siihen iha heittämällä kiinni.

        miten se 110cc pytty meni kiinni vakio alakertaan? Wandamotorilta olen katsellut 70cc ja 110cc pyttyjä niin 70cc kohdalla on lukenut että menee 50cc alakertaan ja 110cc menee 70cc mutta ei 50cc alakertaan


      • KOKEMUSTA LÖYTYY
        JL kirjoitti:

        sori vaaa siin on mankin kone ku oon moottori pyörä korjaajaa et haista sinä paska

        HONDA ei tee 110cc koneita vaan samuraissa on joku vitun aosdngsuier paska kiina kone. Lukekaa vittu ennen ku tuutte väittelee tänne.


      • ei ole
        huoh kirjoitti:

        Vitun tyhmä luuletko että mankin motista saa 110cc irti, ei ole mankin kone, on kiinalainen mankin kopio, herra on hyvä ja painaa nenän kirjoihin ja opettelee :)

        samuraissa ei ole mitään apina konetta saatana!


      • ON SE MONKEYN KONE

        samuraissa on lonchin kone (joka on honda monkeyn moottorin kopio) vitun paskat!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • terveisin supermies

        samurai 110cc on honda monkeyn kone jos ette usko nii käykää vaikka wikipediassa hemmetin ei ole. vittu


      • 51645833245456451643

        säähän sen tiiät osta ite oma mulla ainakin menee


      • Anonyymi
        -santt- kirjoitti:

        kyllä siinä on mankin moottori siinä on vaihdettu vaan välitykset että on saatu 110cc kuutioinen!!

        Nojoo ku mun melkei vakio manki menee 60ja toi 110 meni parhaimmillaan 70kmhni ne on kyl aikasamoi koneit mankist en oo vaihtanut kun välit


      • Anonyymi
        -santt- kirjoitti:

        ONHAN SE !!! sie et tajua näköjään samuraista mitään!!

        Moottori on täysin Hondan koneen kopio. Eri sylinteri tilavuuksia on vaan hitosti. Kiinan moottoreiden huohotus reikä (se pieni metalli 'putki' koneen päällä on vaan liian pieni viritetyille koneille, joissa isompi pytty kuin 72cc. Siihen tilalle isompi ( 8mm putki-tökö ja siihen oikea huohotin tai/ja metri letkua YLÖSPÄIN vaik rungon ympärille ) muuten lentää moottorin öljyt pois ja kone hajoo). T: Monkey friikki 52v.


    • jani1993

      mut eikö se käy suoraan mankiin

    • kawa man

      samurai 110cc älä osta, osta 200cc niillä on 5 vuosituhannen ero 110cc on 70cc viri kone ihan jees mut hel.. pieni se on kyllä hintaansa parempi mut muista älä osta myllymäen netti kaupast ne myy nimellä fude nimittäin jos tilaat sieltä samurain saat sen ensi vuonna

      • minkälaiset toimitus ajat

        Onko muillakin ongelmia :[


      • Fude Samurai 110cc

        tiesitkö että Fude on samurain merkki kuten vaikka toyota corolla eli fude samurai ja kyllä samuraista tehovehkeen saa kun laittaa n.800e kaasari ja 17 eturatas (n.6,00e "www.moposoppi.fi")


      • Tane
        minkälaiset toimitus ajat kirjoitti:

        Onko muillakin ongelmia :[

        Samurai kestää ja toimii on kaikin puolin hyvä ja varmatoiminen peli on jo toisella pojalla menossa ja edelleen rulaa ilman ongelmia. Oli hyvä ostos ensin oli yamaha tarkoitus hankkia tulipahan säästettyä siinä kohtaa tukku euroja.


      • aleksi12v
        minkälaiset toimitus ajat kirjoitti:

        Onko muillakin ongelmia :[

        oli mulla kiinalaisessa mönkiässä kun se meni vittu kappaleiks


      • myllymäki on persees
        minkälaiset toimitus ajat kirjoitti:

        Onko muillakin ongelmia :[

        en oo tilannu paskamäeltä vaan tehopekasta ja on kestäny mopo 2 vuotta


      • fude 110
        Fude Samurai 110cc kirjoitti:

        tiesitkö että Fude on samurain merkki kuten vaikka toyota corolla eli fude samurai ja kyllä samuraista tehovehkeen saa kun laittaa n.800e kaasari ja 17 eturatas (n.6,00e "www.moposoppi.fi")

        tiiätsie käykö samurain katteet fude ku nääs meni fudest paskaks eikä löyvä uusia nii käykö siihe sampan katteet????


    • ihmeen

      takia pitää tukea paskan myyntiä?

      • Juusto

        Onko kyseinen crossi puoliautomaatti?


      • chacki chan
        Juusto kirjoitti:

        Onko kyseinen crossi puoliautomaatti?

        ei ole puoliautomaatti.neli vaihteinen kytkimellä.hyvä kampe ostin pojalle ja on kyllä hintansa arvoinen.ei ole minkäänlaista ongelmaa ja eka polkasulla lähtee käyntiin joka kerta.


      • NikoD
        Juusto kirjoitti:

        Onko kyseinen crossi puoliautomaatti?

        ite ostin tommosen ja ihan tyytyväinen oon ollu. Muuta vikaa ei oo ollu kun että ku ketjut lähti pois päältä niin se löi magneeton kopan ja virtapohjan paskaks... ja se kone sopii mankiiin, on meinaan kokeiltu. Ostin sen tuontitukku.fi:stä toimitus kesti viikon ja hinta oli 380 € rahti ja kotiinkuljetus...


      • ununeded
        chacki chan kirjoitti:

        ei ole puoliautomaatti.neli vaihteinen kytkimellä.hyvä kampe ostin pojalle ja on kyllä hintansa arvoinen.ei ole minkäänlaista ongelmaa ja eka polkasulla lähtee käyntiin joka kerta.

        Samurai ei kestä uskokaa jo! mulla ollu 2 kuukautta ja jatkuvasti rikki!


      • yo nigga
        ununeded kirjoitti:

        Samurai ei kestä uskokaa jo! mulla ollu 2 kuukautta ja jatkuvasti rikki!

        et vaan osaa käytää sitä LOL


      • jees!!!
        ununeded kirjoitti:

        Samurai ei kestä uskokaa jo! mulla ollu 2 kuukautta ja jatkuvasti rikki!

        Samurai kestää jos sillä osaa ajaa!!!


      • Pitää paikkaansa.
        jees!!! kirjoitti:

        Samurai kestää jos sillä osaa ajaa!!!

        Mut hei, eiks nää oo MiniMx pyöriä. Eiks niit oo vähän tarkotus rääkätä. Eikai teillä ne ole tallin koristeita. Minulla on oma sellasessa rääkissä että huhhuh


      • joku tyyyppi 4383274
        jees!!! kirjoitti:

        Samurai kestää jos sillä osaa ajaa!!!

        ei ne kiinan ihmeet kauaa kestä. Mulla oli samurai ja siihen piti tilata jatkuvasti osia. ps Elkää ostako kiinan ihmeitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


      • MX
        Pitää paikkaansa. kirjoitti:

        Mut hei, eiks nää oo MiniMx pyöriä. Eiks niit oo vähän tarkotus rääkätä. Eikai teillä ne ole tallin koristeita. Minulla on oma sellasessa rääkissä että huhhuh

        Ei ne ole MiniMx pyöriä ole, jos tahdotte esimerkin niin kaveri hyppäytti oikeasti pikkusesta hypystä ja runko meni poikki heti. Jos tahdot oikean MiniMx pyörän niin mene minimotoracing.fi tai osta nettimotosta käytetty pitpro tai vastaava


      • ...
        joku tyyyppi 4383274 kirjoitti:

        ei ne kiinan ihmeet kauaa kestä. Mulla oli samurai ja siihen piti tilata jatkuvasti osia. ps Elkää ostako kiinan ihmeitä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

        kyllä ne perkele kestää ku ossaa ajjaa
        enkä ylistä niitä ei neli tahtia vaan kärsi rääkätä... kovin helevetisti


      • sotilasjkfdtl
        ununeded kirjoitti:

        Samurai ei kestä uskokaa jo! mulla ollu 2 kuukautta ja jatkuvasti rikki!

        et nä ossaa ajaa ununeded


      • -----
        NikoD kirjoitti:

        ite ostin tommosen ja ihan tyytyväinen oon ollu. Muuta vikaa ei oo ollu kun että ku ketjut lähti pois päältä niin se löi magneeton kopan ja virtapohjan paskaks... ja se kone sopii mankiiin, on meinaan kokeiltu. Ostin sen tuontitukku.fi:stä toimitus kesti viikon ja hinta oli 380 € rahti ja kotiinkuljetus...

        Mulla on ollut 3 kiinanvehettä ja 2 laatuvehettä ja voin sanoa että kiinan vehkeet on niitten rinnalla täyttä paskaa. Jos haluaa jonkun ns''krossin'' jota samurai ja muut paskat ei todellakaan ole ostakaa käytetty Yamaha tai Honda yms. Enemmän teillä menee rahaa nuiden paska-kasojen kunnostukseen kun ostaa heti laatu pelin. En todellakaan enään koskaan koske pitkällä tikullakaan nuihin paskakasoihin ja kokemuksella voin sanoa teillekkin että ne on hengenvaarallisia ja aina rikki. Itellä ollu samurai 110, fude 110, samurai 150 kaikki täyttä paskaa, runko aivan perseestä vääntyy normaali ajossa kuten taka-haarukkakin. älkää ostako ja tuhlatko rahojanne kiinalaisiin paska-kasoihin vaan ostakaa heti laatua, se kestää eikä pidä korjata koko aikaa...


      • kyl kiinalaisetkin menee
        ----- kirjoitti:

        Mulla on ollut 3 kiinanvehettä ja 2 laatuvehettä ja voin sanoa että kiinan vehkeet on niitten rinnalla täyttä paskaa. Jos haluaa jonkun ns''krossin'' jota samurai ja muut paskat ei todellakaan ole ostakaa käytetty Yamaha tai Honda yms. Enemmän teillä menee rahaa nuiden paska-kasojen kunnostukseen kun ostaa heti laatu pelin. En todellakaan enään koskaan koske pitkällä tikullakaan nuihin paskakasoihin ja kokemuksella voin sanoa teillekkin että ne on hengenvaarallisia ja aina rikki. Itellä ollu samurai 110, fude 110, samurai 150 kaikki täyttä paskaa, runko aivan perseestä vääntyy normaali ajossa kuten taka-haarukkakin. älkää ostako ja tuhlatko rahojanne kiinalaisiin paska-kasoihin vaan ostakaa heti laatua, se kestää eikä pidä korjata koko aikaa...

        Kylläpä ne kaikki krossit on hengen vaarallisia, jos huonosti sattuu. Toki kalliimissa saattaa olla (voi myös sattua huono kappale) parempi laatu, mutta kyllä kiinalaisetkin kulkee. Ja entä missä ne teidän "laadukkaat merkkikrossit" valmistetaan. Jos kokoonpano on Euroopassa niin vähintäänkin osien valmistus tapahtuu Kiinassa.


    • bruce lee

      ostin 10 v pojalle 110cc samurain ja poika ollut tosi tyytyväinen.jos tuon ikäiselle tarvii maastovehettä niin siinä on peliä pitkäksi aikaa ei haittaa siihen 500 hintaan vaikka romuttaiski.ei ole kovin paljon järkea ostaa 3000euron jamahaa hajoitettavaksi vai mitä?ja pojalla on lystiä kun on toimiva kampe.ostin 3 vuotta sitten yamahan pojalle ja voi sitä kallista romua..säälittä rahan meno

    • ake

      äläpäs osta sdit se onniin paska :D

      • jani1993

        en ostanu vaaan ostin rock bike 110 se on paljo parempi mitä sumurai parempi jousitus ja runko


      • maski--
        jani1993 kirjoitti:

        en ostanu vaaan ostin rock bike 110 se on paljo parempi mitä sumurai parempi jousitus ja runko

        aattelin kans ostaa ton rockbiken 110cc....onko se iha hyvä...???


      • samurai on paras

        se on tosi hyvä vehje mun kaverilla on ollu vuoden ja toimii viäki. ne ketkä ei osaa ajaa eikä pitää mitään huolta tollasista sanoo niitä paskaks


      • LOL XD

        Etkö oikeen osaa ajaa...vai onko sulla edes!!!haha


      • seksiseppo
        maski-- kirjoitti:

        aattelin kans ostaa ton rockbiken 110cc....onko se iha hyvä...???

        oliko siinä rockbikessä muuten alaspäin kaikki vaihteet? mulla nimittäin oli semmonen 3 VIIKKOA.
        pultit ja muut oli niin tinaa että ei kestäny yhtään mitään. Samurai oli paljon parempi, suosittelen sitä jos halvalla saat.


      • samukki paras
        LOL XD kirjoitti:

        Etkö oikeen osaa ajaa...vai onko sulla edes!!!haha

        samurai on tasan paras!oon samurai on paras tyypin kaa samaa mieltä.ite et oo ees nähny samurai 110 crossii!!!!!!!!!!!!!! mother fucker


    • ralli-rami

      jotku on hyvii ja jotku taas ihan pas.... riippuu kanssa keneltä ostaa kannattaa ostaa myllymäeltä

    • tomppa 13v

      paskat.samurai on hyvä.mul on samurai 110cc.hyvä on.kannattaa ostaa

      • 14v

        Voiko 165-170cm ajaa tuollaisella. joku sanoi että 160cm ajaa polvet suussa???


      • NikoD
        14v kirjoitti:

        Voiko 165-170cm ajaa tuollaisella. joku sanoi että 160cm ajaa polvet suussa???

        pystyy... ite oon 175 cm ei mulla ainankaa oo polvet kurkussa.


      • tomppa 13v
        14v kirjoitti:

        Voiko 165-170cm ajaa tuollaisella. joku sanoi että 160cm ajaa polvet suussa???

        kyllä pystyy.sitä kysyit 14v


      • kovari
        14v kirjoitti:

        Voiko 165-170cm ajaa tuollaisella. joku sanoi että 160cm ajaa polvet suussa???

        Naapuris asuu n.25 vuotias mies, joka on noin 175cm pitkä, ajaa Samurain 110cc rossil


      • eepeEp
        14v kirjoitti:

        Voiko 165-170cm ajaa tuollaisella. joku sanoi että 160cm ajaa polvet suussa???

        Ei aja polvet suussa... Enoni 180 cm pitkä ajaa mankilla... Niin onhan tuo isompi kuin manki...



        Hyviä ajo kelejä...


      • tuhlaajapoikaaa

        Mie oon tuhlannu varusteisiin samurain hinnan pyörään 4 samurain hinnan ellen 5


      • juissi 14
        14v kirjoitti:

        Voiko 165-170cm ajaa tuollaisella. joku sanoi että 160cm ajaa polvet suussa???

        Minä oon 190cm enkä aja sillä polvet suussa... :)


    • 110 samurai

      ei siinä oo mankin kone ainakaan minun tietääkseni, minulle on sanottu etää siinä on yamahan piraatti moottori

      • NikoD

        No nii, mut se käy siihen.


      • bomber jäbä

        mul on samurai se 110 ja on toiminu mun ketjut on perseestä se moottotori passaa mankin runkoon se on
        sen kopio!!!


      • jere69men
        bomber jäbä kirjoitti:

        mul on samurai se 110 ja on toiminu mun ketjut on perseestä se moottotori passaa mankin runkoon se on
        sen kopio!!!

        on se samurai 110cc iha hyvä,kun vain muistaa ennen kun lähtee ajamaan,kiristää kaikki pultit/mutterit.itsellä on 200cc samurai


      • Tube
        NikoD kirjoitti:

        No nii, mut se käy siihen.

        NikoD paljo rahti kotiinkuljetus makso yhteensä???


      • Lol66
        bomber jäbä kirjoitti:

        mul on samurai se 110 ja on toiminu mun ketjut on perseestä se moottotori passaa mankin runkoon se on
        sen kopio!!!

        Totta kai se menee kun niissä on saman laiset kiinnikkeet.


      • Lol66
        bomber jäbä kirjoitti:

        mul on samurai se 110 ja on toiminu mun ketjut on perseestä se moottotori passaa mankin runkoon se on
        sen kopio!!!

        Totta kai se menee kun niissä on saman laiset kiinnikkeet.


      • Lol66
        bomber jäbä kirjoitti:

        mul on samurai se 110 ja on toiminu mun ketjut on perseestä se moottotori passaa mankin runkoon se on
        sen kopio!!!

        Totta kai se menee kun niissä on saman laiset kiinnikkeet.


    • ........

      kone 110 cc menee monkeyyn. pisteet siitä samuraille .

      • joku muu

        Samurai 110 cc kone on mankin kopio. Siinä on kaikki kopiota mankista, paitsi sylinteri on 110cc.


      • samurai
        joku muu kirjoitti:

        Samurai 110 cc kone on mankin kopio. Siinä on kaikki kopiota mankista, paitsi sylinteri on 110cc.

        jos samurai 110cc laittaa valon niin mistä se ottaa siihen virran?


      • samurai11111
        samurai kirjoitti:

        jos samurai 110cc laittaa valon niin mistä se ottaa siihen virran?

        se ottaa valoon virran virta johdosta :/


      • mä vaan

        mulla on 70 cc moottori manas ja se on samurai.Moottori meni heti rikki ja osia ei meinaa löytyä mistää mut löysin savenmaasta


      • hese
        samurai kirjoitti:

        jos samurai 110cc laittaa valon niin mistä se ottaa siihen virran?

        ota perseestäs se valos hihi:=)


      • light head
        samurai kirjoitti:

        jos samurai 110cc laittaa valon niin mistä se ottaa siihen virran?

        hei samurai hommaa semmonen valo puola


      • tomppamaan
        samurai kirjoitti:

        jos samurai 110cc laittaa valon niin mistä se ottaa siihen virran?

        voi olla että löydät romusaisi penkin alta 2 keltasta johtoa joihin saa liitettyä valot jos antaa sopivasti virtaa


      • fude
        tomppamaan kirjoitti:

        voi olla että löydät romusaisi penkin alta 2 keltasta johtoa joihin saa liitettyä valot jos antaa sopivasti virtaa

        onko fudessa valopuola


    • hyvä peli

      samurai 110 ollu mulla vuoden ja motteettomassa kunnossa ollut ja vioitta kulkenut.. aion virittää sen 22mm kaasaril ja 17 piikkisel eturattaalla :D.. mulla on talveks akku ja valo.. akun laitan kiinni takalipan alle ja piuhat siitä valoon.. kannattaa ostaa samurai 110 ja 150 ois kans varmaan mukava peli

    • pa*ka puhetta

      toi et muka ennen joka ajoo mutterit ja ruuvit kireelle.. itelläni riittää n. ennen joka 20. ajokertaa.

    • samurai 110

      onko kokemusta viritys kaasareista? mikä on sopivan kokoinen? tuoko lisä tehoa minkä verran?

      • Rapper91

        Toi 24mm kaasari on vissii iha hyvän kokone ja kyl se vissii iha hyvin tuo tehoa :D


      • allu

        kyllä tuo tehooo jonkin veran mutta vaiha putki ja että se kulkee kunolla niin vaihaputki


    • dfffffff

      on hyvä.itellä on samurai 110cc ja toimii hyvin ja ollu itelläni noin 2 vuotta.siitä on hajonnu ketarit parikertaa ei sen kummempia vikoja mul ole ollut.

      • dsfdfgffggssssj

        djashfjsdfdj


    • popo

      kyllä vitut on samurai on paras

    • joku plösö

      samuraissa on 110 kone ja se on "mankin" kone niinko mallilta mutta silti eri..

      • Mulla oli samurai...

        Mulla oli samurai... ja se kesti 2 vuotta kun piti vaihtaa isompaan. Ei ollu muuta kun että kaasari meni tukkoon ja runko katkes ainakin 6.


    • lodettaja

      ostin ite just ton 2008 mallin ei siinä nyt alkuun oo paljon vikoja ainakaan ollu, mitä nyt taka-akseli jumitti ku ei ollu öljytty tippaakaan.
      kuvia: http://dade.dy.fi/110cc/images/omat/

      • lodettaja

        joo ja sit oli vaihteistossa joku jousi vissiin vähän jumissa tai jotain ku ei voinu kakkoselta vaihtaa kolmoselle, vaan piti painaa pikkusen vaihdepoljinta alaspäin nii pääst vaihtaa isommalle, mut kyl se korjaantu ku vaihto öljyt ja rämpytti sitä vaihdepoljinta


      • kaasuttelija

        mulla on ollu vähä aikaa toi 08´ malli. se on hienon näkönen mut eka kunnon ajokertra mehtätiellä niin eturenkaasta irtosi pultti ja kaaduin hiekalle. pultit kannattaa ainakin kiriä tai vaihtaa uus mutteri. äsköistä lukuun ottamatta toi 08 malli on hyvä.


    • Samurai 2008!!!

      Jos aiot ostaa jonkun minicrossin ni osta samurai...
      Kawasaki 65cc on melkeen 1500 euroo kalliimpi kun Samurai 110.Yamahalla ja Samurailla on hinta-eroa yli 2000 e.Niis on myös vähemmän tehoa kuin Samuraissa.Samurai on järkevä ostos jos on kokemusta mopolla ajamisesta.Kun porukka sanoo että, mitä järkee ostaa semmonen "paska", niin ne ei oo ajanu samurailla.Itellä ei oo samuraita mut monella kaverilla on ja oon ajanu niillä.Ostan itse kesä-heinäkuussa.Samurai kestää jos sillä osaa ajaa.

    • Samurai

      Kyllähän tuo Samurai 110 on ihan hyvä. Ei siinä ainakaan minulla ole muuta ollut, kuin ketjut putosi ensimmäisen kerran ja löi magneton(minullakin) hajalle. Toinen kerta oli kun ketjut putosi noin kolmesti ja sillon löi pohjasta palasen ja öljyt vuoti pihalle. Mutta kyllä muuten on hyvä peli. Kohta olen ajellut vuoden ja hyvin toimii. Ensimmäisellä polkasulla lähtee ja jaksaa hyvin kulkee esimerkiksi metsässä tai jollain polulla.
      Itse olen 165cm ja vielä kait sopivan kokonen tuo on. Vuoden kahden päästä isompi...

    • Samppavaa

      Niin että voisiko joku kertoa miten virittää samuraita, ku en ole itse aivan perillä siitä niin voisiko joku valaista vähän asiaa. Toi 75km/h on ihan ok, mutta mökkitiellä mikä on 3km pitkä se voisi kulkea kovempaakin...

      • tony96

        öööh.......... ku mulla leikkas 110:pist kone ni mitä mun pitäis tehä oon aika uus näis hommis XD


      • Driver of the Rising Samurai

        No vaiha välityskiä (taakse pien, etee iso takaratas ---> kovempi huippari) tai sitte vaiha avarampi pakoputkisto... Kaasarin vaihto ei juurikaan auta ilman pytyn porausta.


      • Knapsu
        Driver of the Rising Samurai kirjoitti:

        No vaiha välityskiä (taakse pien, etee iso takaratas ---> kovempi huippari) tai sitte vaiha avarampi pakoputkisto... Kaasarin vaihto ei juurikaan auta ilman pytyn porausta.

        onko kellään tietoa että jos se on monkinkone niin käykö siihen monkin teharikin? Ne kertooketkä tietää


      • kovari
        Knapsu kirjoitti:

        onko kellään tietoa että jos se on monkinkone niin käykö siihen monkin teharikin? Ne kertooketkä tietää

        Jos sulla on nyt se mankin tehari, niin mitäs muuta kun kokeilemaan, kivaahan se on! Ja sit kokeilet ajaa, sit sen huomaa pelaako.


      • Knapsu
        kovari kirjoitti:

        Jos sulla on nyt se mankin tehari, niin mitäs muuta kun kokeilemaan, kivaahan se on! Ja sit kokeilet ajaa, sit sen huomaa pelaako.

        voisin kokeillakin jos omistaisin mankin teherin. kysyin sen takia että voisin ostaa sen jos käy samuraihin


      • kovari
        Knapsu kirjoitti:

        voisin kokeillakin jos omistaisin mankin teherin. kysyin sen takia että voisin ostaa sen jos käy samuraihin

        No jos kaveriltas löytyis joku tehari..
        Mut eihän se mankin tehari paljoa maksa


    • Joku vaa

      Samurai 110 on kova vehje ja siin ei oo mankin konetta vaan hondan 110 cc kone siin on vääntöö vaikka hinaamiseen!

      • Driver of the Rising Samurai

        Joo kokemusta on Sampsan väännöstä, mutta JOS ja kun laitoin taka-akselin Samuraihin toisin päin, niin tuleeko siitä mitään yllätyksiä sitten kesken ajon, ku hieman huolestuttaa nää omat patentit...? : D


    • samurai 110cc

      kuinkas paljo ootte ajellu sisää noita teijän samuja? (110cc)

      • tuntematon käyttäjä 110

        ei helvetti kun ärsyttää kun tilasin tuontitukku.fi stä ton samurai 110cc pyörän. kokosin sen ja sit kävi mun paska tuuri.Eturengas oli puhennu :( isä lähti just kaupungille ostaan utta rengasta. Mut kyllä vaikuttaa aika toimivalta peliltä ja aika siistit saundit noin halvassa pyörässä. onkohan toi mun 08 malli parempi kun se vanha?


      • yliz
        tuntematon käyttäjä 110 kirjoitti:

        ei helvetti kun ärsyttää kun tilasin tuontitukku.fi stä ton samurai 110cc pyörän. kokosin sen ja sit kävi mun paska tuuri.Eturengas oli puhennu :( isä lähti just kaupungille ostaan utta rengasta. Mut kyllä vaikuttaa aika toimivalta peliltä ja aika siistit saundit noin halvassa pyörässä. onkohan toi mun 08 malli parempi kun se vanha?

        Puhuvat,että -06 malli olisi toiminta varmin. Omistan itse kyseisen mallin. vikoja on ollu jonkin verran ja huoltoihin menny sellaset 230e silti olen tyytyväinen mopediin.


      • samurai110cc
        yliz kirjoitti:

        Puhuvat,että -06 malli olisi toiminta varmin. Omistan itse kyseisen mallin. vikoja on ollu jonkin verran ja huoltoihin menny sellaset 230e silti olen tyytyväinen mopediin.

        moi myyn samurai 110ccn kaasari vuotaa vähä mut kyl toimii koko vehe käsirajjun kahvan pään nuppi on rikki kun kaatusin kalliol mut muute toimii hintaa voit tarjoo mut 200 -300 euroo pyydettäis mielelää jon kiinostaa ni laittakaa vaa viestii ni kerron sit tarkemmat tiedot


      • kovari
        samurai110cc kirjoitti:

        moi myyn samurai 110ccn kaasari vuotaa vähä mut kyl toimii koko vehe käsirajjun kahvan pään nuppi on rikki kun kaatusin kalliol mut muute toimii hintaa voit tarjoo mut 200 -300 euroo pyydettäis mielelää jon kiinostaa ni laittakaa vaa viestii ni kerron sit tarkemmat tiedot

        Hankin -08 Samurain viikon sisään, kertokaas kokemuksesta hyvä tyyli ajaa sisäänajo?


      • Tuntematon taas
        kovari kirjoitti:

        Hankin -08 Samurain viikon sisään, kertokaas kokemuksesta hyvä tyyli ajaa sisäänajo?

        Kun samurais tulee nii ekaks ei tarvii kun asentaa ohjaus tanko, etu rengas, etulokasuoja ja niin edelleen. Sit löpöö tankkii ja menoks. Ajele vaan ihan rauhallisesti, ei kannata heti revittää kaikkee mitä pyörästä lähtee minkä virheen itse tein ongelmia alko syntyy esim: kaasuvaijeri katkes kun remppasin sitä hanaa niin helvetin kovaa, pakoputki irtos mut asensin sen takas paikoilleen, ketjut jäi pinnojen välii ja katkes kun menin niin monttusta mettäreittiä ja paljon muutakin pikkuvikaa :D HUOM älä mee mihinkää pitkälle matkalle kotoas jos pyörässä on jotain vikaa. Muuten saattaa tulla aika ärsyttävähkön pitkä talutus matka :D. Sit kun oot ajanu sisään samukan nii sit saat ajaa vähän kovempaa crossia. Mut samukka ei kelpaa kisakäyttöön. Onnee matkaan!


      • Juuri ostanut
        kovari kirjoitti:

        Hankin -08 Samurain viikon sisään, kertokaas kokemuksesta hyvä tyyli ajaa sisäänajo?

        Itsekkin juuri ostin Samurain.. Kaikki ruuvit ja mutterit kannattaa ainakin kiristää heti! Itseltäni lensi takaiskari kesken matkan pois :D Kiihtyvyys ja vääntö ovat mielestäni hyvät. Kannattaa vaihtaa heti paremmat öljyt! Siellä on valmiiksi jotain kiinalaista *askaöljyä.. Renkaisiin ilmaa 2 baria, ja sisäänaja aluksi 1/4 kaasulla.. Ei kannata hirveästi hyppiä sillä!


    • kovari

      Miks kaikki haukkuu Samuraita.
      Vaikka kiinalainen on ja halvalla työvoimalla tehty.
      Samurai on täydellinen rossipeli, kunhan sisäänajon vetäsee niin rauhallisesti kuin mahdollista.

    • kovari

      Onko kellään Samurai -08 vuoden malliin sopivia viriosia esim isompi kaasari halvalla? pakko saada romu kulkeen jonkin verran!!

      • SamuTulossa

        Hei onko sulla toi Samurain uus malli 08 siis..jos on niin paljon se kulkee? Tai paljon menis mun alla n. ku painan joku 50kg(lihasta!!)Kun tilasin perjantaina..ja millokoha muute tulee tehopekasta..sit myös ajo lasit kypärä ja hanskat..kestääkö se samu uus malli radalla semmost ajamist et ei hypi vaa ajaa vaan normaalisti.. MUT ANYWAYS TÄRKEI ASIA ON SE ET PALJO KULKEE SAMUN UUS MALLI?


      • levakutsu
        SamuTulossa kirjoitti:

        Hei onko sulla toi Samurain uus malli 08 siis..jos on niin paljon se kulkee? Tai paljon menis mun alla n. ku painan joku 50kg(lihasta!!)Kun tilasin perjantaina..ja millokoha muute tulee tehopekasta..sit myös ajo lasit kypärä ja hanskat..kestääkö se samu uus malli radalla semmost ajamist et ei hypi vaa ajaa vaan normaalisti.. MUT ANYWAYS TÄRKEI ASIA ON SE ET PALJO KULKEE SAMUN UUS MALLI?

        se kulkee ainaski 80 kmh


      • SAMURAI ON PERSEESTÄ
        levakutsu kirjoitti:

        se kulkee ainaski 80 kmh

        Kerroppa mulle miten se kulkee 80 jos mulla samurai hävis viivoissa vakio derbille


    • möllimies

      paljonko Samurai 110cc on moottoriöljy tankin tilavuus?

    • Nimetön

      Mul vuotaa kaasarista ylivuoto letkusta bensaa iha kokoajan ku bensahanan aukasee ja konetta hölskyttää et jos joku tietäis siitä....

      • nikkees

        tarkista koho ja bensansulkuventtiili joka on kohossa kiinni suunnilleen saranan kohdalla. mulla teki oma samun kone samoin joskus.


      • Make

        älä laita sitä pensahanaa ihan auki vaan laitat sen silleen että se saa pensaa eikä se vuoda..passaat sen kohilleen!!!

        HYVIÄ AJO HETKIÄ!!


    • onnekas

      samurai on ihan hyvä crossi jos sitä huoltaa säännöllisesti ja hankkii pikkuhiljaa uusia osia...
      on vääntöö. on tehoo!!!

    • ervus

      voin sanoo et samurai on vitun paska ostin käytettynä 200eurolla se oli 5 kuukautta vanha ja kaikin puolin toimiva paitsi vaijeri oli liian pitkä eli kytkin otti huonosti ja stonga sentin vinossa.2 päivän kuluttua ostoksestani laitoin vaijerin kuntoo kytkin otti hyvin ja kulki hyvin.ajoin noin 1-2 km niin meni takajarru.seuraavana päivänä menini tankkaamaan ja päätin pumpata renkaan se olikin tyhjä ja sitten vielä alko seuraavana päivänä koneeessa kilistä ja viikon päästä alko pätkii koko kone et se on iha vitun paska crossi ostakaa pois !!!!!

    • OskiH

      Tietääkö kukaan sopiiko Lifanin 150cc kone suoraan Samurai 110 runkoon kiinni?? Löytyykö koneita jotka sopisi suoraan vai joutuuko virittelemään?

      • nikkees

        kyllä sopii lifanin koneet samun runkoon!
        itellä on ollu samun rungossa 125 jialing ja 150cc lifani ja menee muutaku laittaa :)


      • 1996
        nikkees kirjoitti:

        kyllä sopii lifanin koneet samun runkoon!
        itellä on ollu samun rungossa 125 jialing ja 150cc lifani ja menee muutaku laittaa :)

        OSTAKAA SAMURAI 150CC!!!!!!


      • HOKAEF
        1996 kirjoitti:

        OSTAKAA SAMURAI 150CC!!!!!!

        Älkää ostako kiinalaisia, menee hermo, ostakaa japanilainen. Kokemusta on.


      • Ostakaa japanilainen
        HOKAEF kirjoitti:

        Älkää ostako kiinalaisia, menee hermo, ostakaa japanilainen. Kokemusta on.

        Ostakaa japanilainen rossi, kiinalaisessa varaosiin menee enemmän rahaa mitä ne on maksanu uutena ja ne on kaiketi kaikki ihan perseestä, kokemusta on!


    • seksiseppo

      se mankin kone on saman näkönen mutta kaikki osat ei kyllä sovi samurain koneeseen.

      PS. se kehut ja muut perustuu ihan siihen että samurain osto on ihan tuuripeliä, eli jotku saa parempi laatusen koneen/rungon.
      Niinku varmaan tiedätte kiinalaisten vehkeitten laadun..

    • kcyhbjc

      no jos mankilla on 110cc kone

      • pekka pouta

        Kannattaako ostaa käytetty samura 110 ku toi yks tos haukku ku se oli ostanu käytetyn niin se meni heti rikki. Mitä eroo on samurai 110 ja samurai 110cc. Mä oon miettiny ostaa käytetyn samurai 110.


    • mitas

      kannattaa ensiks pistää iso eturatas ja taakse mahdollisimmin pieni mul on edes ja takan mankin rattaat ja hyvin kulkee

      • vieras tyyppi

        täs teille TIETOA näitten arvailujen vaihteeks.eli ostin kolme päivää sit uuden sampan (on -09) oon 27v kokenu mekaanikko painan 70-75 kiloo.kesti noin 1/2 tuntii kasata,ajoin erittäin matalill kieroksil ehkä 1/2 tuntii sen jälkeen ihan normaalisti.vakiona kulki ehkä just ja just 50,kolmonen tuntu niinku ajais pv:llä kakkosella.edessä oli 14 ja takana 48.pistin pv:n 35 takaratas (sopii joo ilman muutoksia) ja lyhensin ketjua 2 lenkkii.nyt kulkee 90 auton mittarin mukaan.eikä tunnu et ois ollenkaan laiskempi.ketjut,taka haarukka ja akseli,kaikki muovit y.m kannattaa usein tarkistaa ja pistää vaikka nyloc mutterit tilalle tai miksei locktaittii väliin.niin ja takaiskari oli aivan loppu seuraavana päivänä.mut on se tosiaankin 400 arvoinen peli!


      • samurai 110
        vieras tyyppi kirjoitti:

        täs teille TIETOA näitten arvailujen vaihteeks.eli ostin kolme päivää sit uuden sampan (on -09) oon 27v kokenu mekaanikko painan 70-75 kiloo.kesti noin 1/2 tuntii kasata,ajoin erittäin matalill kieroksil ehkä 1/2 tuntii sen jälkeen ihan normaalisti.vakiona kulki ehkä just ja just 50,kolmonen tuntu niinku ajais pv:llä kakkosella.edessä oli 14 ja takana 48.pistin pv:n 35 takaratas (sopii joo ilman muutoksia) ja lyhensin ketjua 2 lenkkii.nyt kulkee 90 auton mittarin mukaan.eikä tunnu et ois ollenkaan laiskempi.ketjut,taka haarukka ja akseli,kaikki muovit y.m kannattaa usein tarkistaa ja pistää vaikka nyloc mutterit tilalle tai miksei locktaittii väliin.niin ja takaiskari oli aivan loppu seuraavana päivänä.mut on se tosiaankin 400 arvoinen peli!

        niin muuten takaänkkärin sauma oli repeny niin attelin et samal ku hitsaan sen niin poistan "kuristukset".älkää kokeilko!ei siin ainakaan 09 mallis oo mitkään kuristukset.siin on vaan semmonen levy täynnä reikii ja holkki ulostulossa.tuli vaan ärsyttävä ääni ja tehot hävis vähän.muista et varsinkin 4 tahti kone tarvii tietyn vastuksen pakopuolella,suora putki ei oo todellakaan mikään tehari.plus et oli niin paskaa metallia ettei saa hienoo saumaa tehtyä. toi moposoppihan on pirun hyvä ja halpa paikka!


    • ampsukka

      ittelläni on gxt 110cc ja siinä on sama moottori ku samuraissa ja hyvi kulkee. mitää vikaa ei oo viel tullu ja on ollu ittelläni 3kk.nämä samurainmoottorit on mankin kopioita.

    • Dr R

      On ihme, että Suomessa saa laillisesti myydä niin paskaa tavaraa kuin Samurai.
      Viime kesänä ostettiin ja jo ekana päivänä kytkin lakkasi toimimasta ja sitä korjailtiin moneen kertaan. Ja oli siinä sitten kaikkea pientä ongelmaa (ketjun ohjaimen ja jarrujen kanssa esim)
      Viikon päästä siitä murtui runko, vaikka sillä oli ajeltu ihan iisisti sisäänajoa.
      Runko hitsattiin takuuna ja kestihän se kolme päivää kasassa, kun runko murtui hitsausten vierestä. Ja jousitushan siinä on ihan surkea - en tiedä onko se tehty 5 kg painavalle henkilölle, mutta ei ainakaan 40-80 kiloiselle.
      Huhtikuussa tänä keväänä saatiin sitten takuuna uusi pyörä Hong Kongista.
      Eka ajo maastossa niin siitä hajos ketjut (ilmeisesti ketjun lukko petti) ja rikkoi kaikenlaista mennessään (ainakin 200 E remontti) - kehtaavat vielä väittää että ei mene enää takuuseen. Ja ketjut oli juuri tarkistettu ja kiristetty.
      Tappelen tämän jutun loppuun, mutta siihen samurain romuun en enää koske enkä astu Hong Kongiin - uusi Workz jo tilattu.

      • Asdmuu

        Mä oon 13 jannu ja mul on samurai neljättä vuotta ja se on koko aja ahkeras käytös ja ei pienintäkää vikaa et haistakaa pitkät paskat ne jokka haukkuu samuraita.


      • Niinpä niin
        Asdmuu kirjoitti:

        Mä oon 13 jannu ja mul on samurai neljättä vuotta ja se on koko aja ahkeras käytös ja ei pienintäkää vikaa et haistakaa pitkät paskat ne jokka haukkuu samuraita.

        Samurait. Kiinalaisella lapsityö voimalla keskellä riisipeltoa kasattu MOPO.


      • tatsa96
        Niinpä niin kirjoitti:

        Samurait. Kiinalaisella lapsityö voimalla keskellä riisipeltoa kasattu MOPO.

        Kuten joku jo tuolla aikaisemmin sanoi niin samurain osto on tuuripeliä. Itsellä on -07 mallinen ja toiminut kohtalaisen hyvin. Kaverilla on -06 ja se toimii kuin unelma. Samuraissa on lisäksi tyyppivikoja jotka tulevat joskus jokaiseen samuraihin. Esim. pakoputki irtoaa kaikista jossainvaiheessa ja kaasuvaijeri myös katkeaa joskus kaikilta. Nämä ovat kuitenkin helposti korjattavissa. Muistakaa sitten vaihtaa uuteen samuraihin heti paremmat öljyt niiden kiinalaisten tilalle.


    • omgomgaidia

      elikkäs. itellä on ollu samurai 110cc 5kk ja ei oo ollu mtn muuta vikaa ku kytkinkahva ja hammarattaat katkes ku yks homo ajo sillä ja kaatu ja mopo veteli voltteja :)(siis oikeasti mopo veteli voltteja)...
      taka-akselin puslat kannattaa vaihtaa heti! aluksi rupeaa heti taka akseli heilumaa mikäli ei vaihda. ja monet valittaa että ei oo paljo varaosii niin menkää moposoppi.fi , oon tilannu monta kertaa ja aina lähettänyt saman päivän aika postiin tulemaan.

      • joooooooooooooo

        Ensimmäisenä kun ostaa jonkun kiinanihmeen, niin ennen kuin ajaa sillä metriäkään, niin purkaa osiin koko roskan, ja kasaa itse oikein locktiten ja kunnon lukkomutterien kanssa uusiks. Rasvailee vaijerit ja vaihtaa ne rypsiöljyt pois sieltä koneesta. Sillä tavalla saa kestämään edes hiukan paremmin. Paskojahan ne on, mut eipä ne mitään maksakkaan.


    • seo aivanpaska

      samurai 110 on aivan tunkiolta vedetty paska seo kiinan rakentama tai kopioima sitä ei kannata ikinä ostaa

      • jabbe555

        nää kiinanihmeet,samurait fudet badboyt rockboyt hawaihawait vittu kaikki on melkosen kaukana oikeasti laadukkaista pyöristä,sen nyt näkee kuka vaan,ei tarvi erikoinen resis posse olla paikalla että huomaa eron esim kawasakeihin ym. "täyshintasiin" pyöriin. mutta on väärin verrata näitä halpamalleja kunnon pyöriin,täytyy muistaa että hinnassa on yks nolla vähemmän. kaikilla ei ole varaa pistää rahaa susukiin,silloin samurai on varmasti paikallaan,onhan pyörät kuitenkin uusia.


      • Jianshepower
        jabbe555 kirjoitti:

        nää kiinanihmeet,samurait fudet badboyt rockboyt hawaihawait vittu kaikki on melkosen kaukana oikeasti laadukkaista pyöristä,sen nyt näkee kuka vaan,ei tarvi erikoinen resis posse olla paikalla että huomaa eron esim kawasakeihin ym. "täyshintasiin" pyöriin. mutta on väärin verrata näitä halpamalleja kunnon pyöriin,täytyy muistaa että hinnassa on yks nolla vähemmän. kaikilla ei ole varaa pistää rahaa susukiin,silloin samurai on varmasti paikallaan,onhan pyörät kuitenkin uusia.

        Uusi tulokas joka on lanseerannut johtonsa vuonna 1980 lähtien.

        Jianshe Yamaha ® - valmistaa: mönkijöitä, mopoja, skoottereita, moottoripyöriä, autoja, crosseja ja kaikkia mahdollisia.

        Laitteilla on huikeat väännöt ja tehot. Kaikilla laitteilla on usean vuoden takuu.

        Kilpailevat mallit: Jianshe JS90PY and Jianshe Tiger 200.

        ____________________________________
        Jianshe JS90PY Netto: 1000-1500 euroa.
        L × W × H 1540mm × 640mm × 880mm
        Engine type Single cylinder, air cooled, four stroke
        Piston displacement 89ml
        Rated power 4.2Kw at 8000 rpm
        Max speed (approx.) 55km/h (35mph)
        Starter Electric / Kick
        Fuel tank capacity 4.9L
        Fuel type Unleaded / 91 octane or higher
        Transmission / final drive 4- speed / chain
        Clutch Semi - automatic. Centrifugal
        Wheelbase 1055mm
        Seat height 660mm
        Max Load 65kg
        Net weight 65kg
        Suspension Front Telescopic hydraulic forks
        Suspension Rear Monoshock / swing arm
        Brakes (front - rear) Disc - Drum
        Front Wheel 2.50-14/100Kpa, wire spoke, Disc brake, right hand operation
        Rear Wheel 3.00-12/100Kpa, wire spoke, drum brake, foot operation
        Colour Blue Only
        [Web site: http://jianshe.com.au/js90y ]

        Jianshe Tiger 200 (Netto: 2500-3000 euroa.)
        Size (L × W × H) 2080 × 865 ×1185mm
        Engine Type Single- cylinder, Air-cooled, 4-stroke
        Engine Model JS164FMI
        Bore × Stroke 63.5 ×62.2mm
        Displacement 196.9ml
        Compression Ratio 9.2:1
        Carburation Plug Carburation
        Rated Power 11kw (at 8000rpm)
        Max torque 14Nm (at 7000rpm)
        Ignition CDI
        Starter kick start/electric start
        Shift Type Five speed
        Brakes (front) disc brake
        Brakes (rear) drum brake


        Vuodesta 1980 lähtien ollut kiinan top 500 yritys. Työllistää yli 250.000 ihmistä. Liikevaihto toista miljardia euroa.

        Kaikilla valmistetuilla laitteistoilla on laajat laadukkaat Japanilaiset ® osat kuten: kaasuvaijjerit, mutterit, metallit, renkaat, päällysteet.

        Tervetuloa asioimaan!


    • samurai3432

      mulla on samukka se noise nelosella keuliin mutta se kulkee 90khl mut ei siinä siinä on vaki putki mutta sitä on muutettu mutta se kul kob´vempaa kun varkauves asuva paavo samurai
      varkaves asuu hullukari sil husaberkki ajajo tutkaan 130 keulimal revi siitä

    • SKYTEAMAN

      Vittu samurai 110 tehot on n.4.0kw.
      mulla on kinroad ,iskin siihen 107cc skyteamin koneen,ja tehot on 6.5kw vakiona..virittämällä lisää.
      ETTÄ KYLLÄ SE ROMUSAI JÄÄ AIKA ÄKKIÄ LAATU VEHKEILLE JÄLKEE..:P

    • tiitsii

      ai samurailla 130 tutkaan?nyky ajan kevaritkaan ei mene kun sen 100-130 vakioina ja 125cc!!
      -samurain huippu nopeus ontehtaalta ilmotettu 59km/H ja itsekkin olen testannut.

    • ammattilainen

      samurai on iha hyvä semmoselle joka tykkää laittaaa aina jotai kivasti pääsee tien päällä mutta huonojakin puolia löytyy taka haarukan puslat tahtoo kulua siksi suosittelen että laakerit laitetaan tilalle ja katteet ovat todella heikot

      • slkjfeifksökfo

        On kokemusta vuoden verran ja ei yhtäkään vikaa.
        Yleistä:
        -vaihda säännöllisesti öljyt
        -Älä heti raiskaa sitä huudattamalla 1-2 vaihteella.
        -älä säilytä pihalla (en yhtään ihmettele jos säilyttää pihalla kylmyyden ja sateiden keskellä)
        -talvella säilytä lämpimässä hallissa
        -kiristä säännöllisesti osat
        -älä vitussa hypi samurailla
        - paina alle 70 kg
        Ja minun mielestä ainakin hauskinta on ajaa talvella.
        Eli se toimii jos osaa sitä käyttää


      • jontero97
        slkjfeifksökfo kirjoitti:

        On kokemusta vuoden verran ja ei yhtäkään vikaa.
        Yleistä:
        -vaihda säännöllisesti öljyt
        -Älä heti raiskaa sitä huudattamalla 1-2 vaihteella.
        -älä säilytä pihalla (en yhtään ihmettele jos säilyttää pihalla kylmyyden ja sateiden keskellä)
        -talvella säilytä lämpimässä hallissa
        -kiristä säännöllisesti osat
        -älä vitussa hypi samurailla
        - paina alle 70 kg
        Ja minun mielestä ainakin hauskinta on ajaa talvella.
        Eli se toimii jos osaa sitä käyttää

        mitä öljyä käytät


      • -
        jontero97 kirjoitti:

        mitä öljyä käytät

        Jonteo97 En oo varma mutta jos Ostat samurain nii sen myyjä sanoo sen öljyn mitä kannattaa käyttää.


      • j
        jontero97 kirjoitti:

        mitä öljyä käytät

        kysy myyjältä. se osaa suositella


      • 3 vuotta samurailla
        j kirjoitti:

        kysy myyjältä. se osaa suositella

        mulla on ollu samurai 3 vuotta ja hyvin on pelannut. tällä viikolla meni vaan 3 vaihteen rattaasta yks hammas. Muuta vikaa ei oo ollu 3 vuoteen! Perus huollot tehty: öljujen vaihto ja koneen ja kaasarin putsaus. Kannattaa ostaa ekaks pyöräks.


      • Jere-1998
        3 vuotta samurailla kirjoitti:

        mulla on ollu samurai 3 vuotta ja hyvin on pelannut. tällä viikolla meni vaan 3 vaihteen rattaasta yks hammas. Muuta vikaa ei oo ollu 3 vuoteen! Perus huollot tehty: öljujen vaihto ja koneen ja kaasarin putsaus. Kannattaa ostaa ekaks pyöräks.

        Tuossa on mies/nainen paikoiollaan. Kun huoltaa niin ei ole mitään vikoja. Juuri näin. Hyvä esimerkki.


    • Kertokaaa

      Kuinka paljon ootte laittanu öljyjä 110 koneeseen ??

    • satakymppionparas

      Meikä heitti vaan jotain auton moottoriöljyä sinne. Ja suosittelen Samuraita ihan helvetisti!!! On totta et hajoo usein mutta oppiipahan korjaamaan. Ei mee hyvä ja kallis pilalle vaikka innostuskin vähän. ja mun samurai on ostettu kaverilta käytettynä hintaan 50 euroo. Ei kule kovaa mut keulii ja sutii helvetin hyvin ja talvisin kiva leikkii.

    • viisasmies

      joo ja tiedoksi vain, tehari ei auta paskaakaan samuraissa. se on 4-tahtinen. 2-tahtisissa tehari toimisi. eli turhaan te ostelette niitä putkia. ja ei kannata ajaa ilman mangeetonkoppaa pieni vesipisara sinne ja sähkös on paskana..

      • ettätietäisitte

        joo niin se onkin että kun sinulla on tehari samuraissasi niin se on melkei sama kun ajaisit alkuperäisellä putkella. ja yms..


    • änkyrä69356264293462

      änkyrä hauruh

    • pevu tietävä

      samurais ei oo honda manki moottoria koska se tehdää japanis laatu tavaroista ja jotku samurait tehään kiinas eli eli ei oo SAMA MOOTTORI!

    • fhgfhfdhfdhdfhdhfd

      jos oot 93 syntyny niin sanon sulle suoraan älä edes harkitte 110cc ostamista se on liian laiska noin vanhalle kyllästyy puolessa vuodessa osta 200cc samurai ne on hiukan harvemmassa mutta käteviä pelejä meneeki joku 115 km/h

    • yfffhhh

      mitä löpöä 110 käyttää ps samppa on paraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssssssssssssss

    • hongonkista ostettu

      mulla olis tollanen samurain 110 cc kone mutta joku on keksinyt hitsata mangneeton vauhtipyörän kiinni ja nytte tarvis apuja miten sen saa sulateettua mangneeton vauhtipyörän irti koneesta on käynyt mielessä kulmahiomakoneella hioa sitä hitsaus jälkeä apuja tarvis ja

      samurain perus viat

      magneeton pohja levy on heikko jos on ketjut löysällä niin ne ketjut pamahtaa impulssi käämin sitte matka katkeaa ainakin hetkeksi

      katteet halkee jos kaatuu

      etupään laakerit hajoaa

      taka pyörän laakerit hajoaa

      runko ruostuu

      vara osia ei saa meki mistään

      ei ole akku vakiona niin kuin gxt 110cc
      iskari löystyy 1 vuoden köytön jälkeen noin oon huomannut ainaskin omassa samuraissa jollakin voi olla jotain muuta

    • jgtfrtgyhujkilokijuh

      samurain ostin reilu viikko sitten ja ei vielä yhtään vikaa ja älkää dissatko samuraita ja ajon laittaa honda monkeyyn sampan 110cc koneen mitkä välit ois hyvät

    • jammu500

      ostakaa kunnon krossi niin ei tarvi pelleillä noilla samurailla kun ne ei mee mihkään eikä kule kun hikiset 80km/h

    • karvamatoasd12sdaf

      Samurai on mankinkoneen periaatteella tehty kiinalainen kopio... EI MITÄÄN SAMAA SISUSKALUISSA MANKIIN VERRATTUNA!

    • menkää kotia

      Tuosta kone asiasta on täälä väitelty jo melkee 6 vuotta :DDD ottete kaas vähä älystä sakkia..... MENKÄÄ KOTIA :DDD

    • MOIÄKSDEEasdasdasdas

      Vittuku samuraissa on kawasaki kx 85cc kone, mut on vaa säädetty sen nelitahtii!

    • BigDANI

      nuo sing-song moottorit on kopiot! kiinarit kopioivat kaiken halvemmistä raakaaineistä. esim: kaverilla oli 150cc samurai, kulki kovaa, ei väsynyt yhtään ylämäessä jne. yksi kaunis päivä hän antoi yhelle urpolle kokeilla sitä, ja kun mun kaveri huomautti urpoa, että kiinarit eivät kestää. urpo väitti, että krosseilla ajetaan täysillä kieroksilla! kaverini sanoi ,että se kohta leipoo kiinni. urpo väitti ei leipoo ne on tehty ketämään jne. paluumatkalla kotiin kaverini ajoi varovasti, hitaasti mutta varmasti. ja yhtäkkiä kesken ajoa kone rupesi pitää ihme ääniä kaveri pysähtyi, antoi konen jäähtyä 15min. ja kun hän polkasi ,niin kone oli jumissa. ei ollu puristuksien vika. hinasin mun 110cc:sella kaverin sekä 150cc:n. kotiin tultuamme me yritimme avata pytyn, sorkkarauta onneksi auttoi =). männänrenkaat on ollu sulanu =G. kuului vähäaikaa kiroilua ja loppu. niin koneet on yhtä tehokkaat, mutta ei yhtä laadukkaat kun aidot merkki moottorit, joten suosittelen ostaa ja huoltaa vaikk joka kuukausi niin ku mie

    • reps*

      ihan näin btw niin kuka luulee et 50cc koneesta saa 110cc vaihtamalla välityksiä?:DDDDDDDDD

    • et tiedä mitään

      ei oo mitään järkee ostaa konetta missä on vaaka sylinteri idiioottikin tajuaa että sen teho suhde on paljon huonompi kuin pysty sylinterit. olen kerran ajanut 150cc vaaka sylinteristä crossia se n paljn paskempi verrattuna hondan 150cc kisa crossiin jota olen ajanut jo 4 vuotta. mikäli aikoo ostaa kiinalaisen koneen niin menee rahaa hukkaan koska siitä ei ole mahdollista tehdä yhtä tehkasta pysty sylinteri koneesta. jokaisessa kiinan koneessa on parhaillaan viritettynä vain 5hp mikä on onneton määrä verrattuna pysty sylinteri koneeseen.150cc pysty sylinteri koneessa on jo vakiona 39hp ja saman kokoisessa viri kiinan crossissa on joku 5.5hp. kun taas 250cc
      hondan koneessa on jo reilusti yli 50hp vakiona.

    • Pienen rahan kuski

      Kaikille teille jotka "neuvovat" ostamaan Yamahaa, Hondaa, KTM tai muita korkean hintatason moottoripyöriä:

      KAIKILLA EI OLE ANTELIASTA ISÄÄ JOKA OSTAA TEILLE KAIKEN TÄMÄN!

      Itellä kiikarissa halpa Samurai jonka ostan rahoilla jotka ITSE tienasin OMILLA käsilläni. Raha ei vain riitä kalliisiin peleihin, koska iskä ei maksa tällä kertaa. Vaan minä.

      • mr.papi

        Kyllähän se saattaa tuntua halvalta, mutta jos meinaat ajaa 1km pidempään, niin joudut korjaamaan sitä ja siihenkös sitä rahaa meneekin. Jos ostaa käytetyn laatupelin, niin on halpa ja varmasti parempi kuin mikään Samurain raato.


    • HUORATIMEKÄÄMUNAA

      Samurai on ihan saatanan hyvä kannattaa ostaa kestää jos osaa vaihtaa öljyt

    • joopajoo2

      Samuraissa on "Honda-Type" kone! tälläkin foorumilla semmosia pellejä pätemässä ketkä eivät ole edes mopoa/krossia nähnyt...

      Voi helkkari tuo ylempi kommentti...

    • 555582
    • possu1991

      voi jeesusssssss sentää teiän kans on tosi viisas väitellä mikä kone on samuraissa. ja ei oo mikää apina mopedi. samurai ehkä ei oo mailman laadukkain vehe. kyl iha kiva lelu on. mut uudet on iha perästä kun paino rajakin on 60kg vaikka oiskin 125cc. mut vanhois ei oo nii tarkkaa paljo painat ja 110cc melkein sama kuin 125cc

      • puusilmä

        vittu sulla keittää mankin kone pimppi vaahto


    • kädetön esko

      samurai 110cc on vittu parempi kun sun manki

    • onni111

      Ei ole romu ainakaan mielestäni ainoastaan siihen kannattaa hommata kestävä koppa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      123
      9656
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      50
      2827
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      165
      2597
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      2049
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1806
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      14
      1633
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1547
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      12
      1493
    9. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      11
      1439
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1336
    Aihe