Niin! Mulla ei oo mitään muuta ongelmaa koulus ku se että asun kylässä ja koulu on suuremmassa kirkonkylässä niin täällä kyläs ei oo muuta kuin mä omalta iältäni ja kaks muuta mun ikästä asuu musta noin 8km päässä kotoani. Ja mä en oo saanu kokemusta ikinä tytöistä enkä oo ollu kunnolla, koskaan tekemisessä tyttöjen kanssa (ihan tosi). Eli asiaan:
Kun mä oon koulussa niin aina välissä kaks tyttöö meidän luokalla joko haukkuu mua tai tulee sanoo jotain tyhmää kuten viime keskiviikkona ku oltiin välitunnilla niin ne kaks tyttöö tuli mun luo ja sanovat et " pystyykö sulle ees puhuu vai saatko sä jonku kohtauksen. vit*u mikset sä uskalla puhuu tytöille ootko sä joku vit*n homo"
Mitäköhän kaikkee ne muuta on tehny?: Arvostellu mun vaatteita,haukkunu,valehdellu jne...
Ja mä oon niin herkkä POIKA henkisesti että mä en vaan uskalla puhuu jotenki tytöille sit mä punastelen ja kaikkee enkä keksi mitään puolustus puhetta ja joudun vaikenee. MUT EN MÄ TODELLAKAAN OO HOMO, VAI PITÄSKÖ OLLA ku kaikki tytöt jotka oon nähny on tehny lähes tätä samaa mulle mut nää kaks tekee sitä melkein koko ajan. Mikä mussa on vikana,miks mä en osaa olla tyttöjen kanssa niin kuin meidän luokan muut pojat,mitä mä teen mun luonteeni kohentamiseksi, miks aina vaan tytöt ja miks ne ei pidä musta ja kiusaa MUA? :'(
Tytöt kiusaa
22
3992
Vastaukset
- jontuska
minulla on suunnilleen sama ongelma. Tytöt esittävät niin kauheita koviksia, ja sitten haukkuvat.
Samoin minäkin olen henkisesti niin arka, että...
Mutta jaksamisia. Kyllä ne lopettaa joskus :)- Kultu
Itse ei tämmösestä ollu ikinä vaivaa.. tyttöjen ja muittenkin ihmisten kanssa tullut hyvin toimeen(elleivät sitten vaan miellytä^^) ja eikös tuokin ole kiusaamista no on mutta kai se on vähän "noloa" mennä opettajalle itkemään että tytöt kiusaa.. aika tiukka paikka pakko kai sun on kestellä :s onnee ja yritä ny edes jotai keksiä :)
- ...
Ne tytöt ovat pinnallisia idiootteja eivätkä ymmärrä erilaisia/hiljaisia ihmisiä, vaan luulevat että ne ovat homoja/vastaavia. Sellaisille on turha mitään sanoakkaan, kun heidän älykkyytensä ei siihen riitä.
- Thom17
Ei sus mitään vikaa ole, kai ne tytöt aika ufoilta tuntuu, kun et ole niihin tottunut. Kyllä se useimpia poikia jännittää toi tyttöjen kaa oleminen, kaikilla se ei vaan näy.
Homo et varmastikaan ole, kun tytöt jännittää noin paljon. Ite alnakin kipsaan joidenkin poikien seuras, tytöil ei sellast vaikutust ole. Pakko sun on vaan heterona olla, sitä ku et voi valita, ja jotenkin totutella noihi tyttöihin.:D
Sun pitää sallii itselles olla herkkä ja punastella, ei se mikään häpeä ole. Pitää vaan rohkaista itsensä puhumaan ja punasteleen. Vaan sillä tavalla siit pääsee.
Ei kaikki tytöt ole tollaisia, monet pitää herkist pojista, Itseasias ne on aika haluttujaki.
Se on hyvä, että tein luokan pojat fiksuja, eikä öle lähteneet tohon mukaan.
Jotkut tulkitsee ujouden ylimielisyydeks, ja torjutuks tulemiseks, siks pitäs jotain koittaa vastata.
Niil kahdel pääkiusaajal voit enskerral sanoo, et häipykää lehmät, odottelen tasokkaampaa seuraa.
Koita vaan hankkiutuu lähelle tyttojä, älä niist ainakaa eristäydy. Kyllä se iänkin myötä vähenee toi ujous.
Jaksamisia.:) - The Thing at the Swings
Itselläni on tuo sama ongelma... Siis etten osaa puhua tytöille (onnekseni minulla on vain poikamaisia tyttöjä ystävinäni, ja erittäin rakastava ja ymmärtävä Vaimo). Mutta nykyisessä koulussani olen onnistunut törmäämään näihinkin tapauksiin, ja koska olen bisse, olen vastannut homo-haukkuihin totuudenmukaisesti "menen molempiin suuntiin"...en sitten tiedä mikä vaikutus tällä on ollut, mutta "ystäviä" se ei tunnu häiritsevän.
Voithan sanoa, että elät kaukosuhteessa ja haluat pysyä ehdottoman uskollisena välttämällä kaikenlaista vältettävää kontaktia kaikkien tyttöjen kanssa (oletan näin sanoessani, että nuo tytöt tulevat sinun luoksesi eikä päinvastoin) ja keksit jotakin muuta tekemistä välituntien ajaksi, jotta nuo kontaktit jäisivät mahdollisimman vähälle (kirjat saattavat karkoittaa kiusanhenget tehokkaasti, sillä nykynuoret eivät pahemmin lue...omakohtaisen kokemuksen perusteella).
Kiitos kun kuuntelit, onnea!
Hyvästi!- ...
eli siis sulla on vaimo, ja olet yläasteella? heh. yläaste tuon on pakko olla jos kerran näitä homoksi haukkujia löytyy...
- pamela..
Mä en tiedä tohon mitään hyvää vastausta vaan että ne likat siel vaikuttaa olevan paskoja eikä kannata välittää.Sä olet sellanen kun olet ei siitä mihinkään pääse valitettavasti.En määkään pojil osaa puhuu enkä kyl oikee haluiskaa.
- pedro
Ryhdistäydy ja näytä niille akoille, että naisen paikka on nyrkin ja hellan välissä. Eli vedä niitä perseeseen
- pari vuotta lisää
Sinussa ei ole vikaa, senkun hymyilet ja olet oma itsesi. Pari vuotta lisää niin tällaista pulmaa ei sinulla enää ole. Anna mennä toisesta korvasta ulos, nuo tytöt ovat huomionkipeitä, heillä itsellään on ongelma. Aivan hyvin joku voisi heitä haukkua ja kiusata, eivät ole yhtään sen parempia tai huonompia kuin muutkaan. Sinulla on täysi oikeus olla sellainen kuin olet kunhan vain muistaisit itse arvostaa itseäsi.
- :(((((((((((((((((((((((((
Noh,kannattais jutella.Jos poika ei ikinä puhu tytöille niin kyl se vähän ärsyttää..Sellanen joka nyhjää vaan nurkassa eikä näytä ees ajattelevan tyttöjä.Tulee jotenkin gay/emo vaikutelma :SSS
- Neito87!
Mun mielestä sun kannattais aluksi hommata tyttöjä mailikaveriksi, jonka avulla oppisit "keskustelemaan" niiden kans asioita kuin asioista. Sen jälkeen siirrät sitä taitoa koulun puolelle..Kun oot tytöistä jotaki oppinu..
- pro244
ne pirulaiset haluu vaan huomioo kun oot niin håt. Ei nekään oo varmaa ollu poikien kaa
- ???
Ovatko ne tytötkin 15- vuotiaita.. Käytöksen perusteella en uskoisi
- antti3
Mä en ole seurustellu,vaikka olen 20-vuotias ja muutenkin olen hyvin vähän ollu tyttöjen kans tekemisissä.Tytöt ovat kiusanneet mua yläasteella ja lukioaikoina yläasteen tytöt kiusasi,kun yläaste ja lukio on samassa talossa.
Tytöt huuteli rivouksia ja välillä vedettiin housut alas.Myös selän takana puhuttiin paljon pahaa ja nimiteltiin Jormaksi,vaikka mun nimi ei ole Jorma.Kaikkea tyhmää myös kysyttiin,esim.talvella kysyttiin,mitä toi on,jota on maassa,ja naurettiin päälle. - Siru-12
Minkä ikäinen olet?
Minulla on aika lailla sama ongelma. Tai oikeastaan oli, koska me muutettiin huhtikuussa kaupunkiin, Lahteen.
Ainoa ero on se, että mä oon tyttö. - tyttö.....
Oon tyttö ja osa tytöistä nälvii varsinki muita tyttöjä porukalla ja myös poikia.
Ei sussa mitään vikaa varmastikkaa oo osa on niiin idiootteja mua itteeni kiusataan ja ne on tyttöjä. Mutta moni tytöist ottais mielummin herkän pojan ku jonku "pelurin" tai naistenaurattajan - Manne87-_-
KYLLÄ pitäisi olla homo-_-
- Ei ainakaan noita
Rupujoukko se vaan käy esittäytymässä ja pitää itsestään (turhaan) melua. Tiedätpähän kiertää kaukaa kaikki vähänkin heitä muistuttavat ja valita todellakin tasokasta seuraa. On se kumma, kun juuri kiusaajien pitää oikein tyrkyttämällä tyrkyttää seuraansa, vaikka esitetään, että toisin päin se on. Loukkaantuvat helposti, jos heistä ei kiinnostuta, koska se itsetunto on niin heikoissa kantimissa. Olet muutenkin liian nuori miettimään noita seurusteluasioita. Jos tuossa iässä seukkaa, niin tuskin menee naimisiin, ja kaikista muista kohelluksista on vain haittaa ihmiselle.
No jos sä vaikka sanot joko:
1. Ootteks nyn kovii?
2. Sanotte te.
3. Mäkin sua.
En oo testannut(koska en oo tommosessa tilanteessa ollut.), mutta voisi toimia. Ainakin joku noista. Muista koko ajan hymyillä niin, että varmasti ottaa päähän, kun mikään ei toimi. Sitten jos äityy väkivaltaseks, niin muista nauraa tai olla hiljaa. Paitsi jos ne tekee jotain jossa tuo ei onnistu, niin silloin ei enää ole noloa kertoo opelle tai lyödä takasin. Itse en löisi tosin ellei menisi vaaralliseksi. Pakeneminen on sallittua myös. Mutta muista silloinkin nauraa.- Tyttö `: /
Tytöt saattaa kuule ihan pelleillä. Nyt kun mietin niin sanoin yhtä tyyppii typeräksi leikillään ja musta tuntuu että se otti nokkiinsa pahastikkin.
- Karolin ++
Oletko sanonut tai muuten ilmaissut niille ihan selkeästi, ettei niiden käytös ole toivottua? Eivät välttämättä muuten tajua sitä.
Ja se mikä mulle tulee mieleen (että miksi tekevät noin):
a) kuvittelevat olevansa hauskoja
b) ovat itsestään epävarmoja kun kaikki pojat eivät juoksekaan juuri heidän perässään
Kuulostavat kyllä aivan helvetin ärsyttäviltä :( - Anonyymi
Ilkeitä lesboja
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.303561Kukka ampu taas Kokkolassa?
T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs91608Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1131483Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2241290Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.133906Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain34903Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht242893- 60879
Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ66864Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲98829