eli 2.5 v6 koneella oleva omppu nostaa lämpöjä ja kerää painetta järjestelmään.kannet tutkittu,uusi termari ja vesipumppu vaihdettu mutta vieläkin ylikuumenee.flektit toimii ainakin jotenkin.kaksinopeuksinen se fleku joten ilmeisesti releissä vois joku mättää, mutta mitkähän releet on sit niille flekteille.ja missä lämpötiloissa flekujen pitäs lähtee pyörimään. ja jos järjestelmässä on ilmaa niin onko tehtävä jokin ilmaustoimenpide ???
omega b lämmöt
apuva tarvitaan
5
876
Vastaukset
- viia
opelclubfinland.fi -sivuilla
- Make
Omegassa on kaksinopeusflekti ja ilmeisesti sinulla ei toimi tuo 1/2-nopeus.
Katso sulakkeet konehuoneen vasemmassa laidassa olevasta sulake/relelaatikosta.
(ylimääräistä)painetta ei silti pitäisi syntyä joten tarkista onko pakokaasuja jäähdytysnesteen joukossa. - Opekin vihaaja
Se on vaa Opel :D
- parempia löytyy
Vaiha toiseen merkkiin!
- simplex
Jos painetta kerää jähdyttimeen (painesäiliö) niin kansipahvi menny tms. kansivika muuten ei kerää painetta. Eli, kannet irti vaan ja paremmin kiinni..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 614127
- 1053445
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj352954Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262518- 452117
- 201929
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51899- 1861807
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3911498Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91288