Rock Bike 110cc

teroseppo

Eli onko jollain kokemusta tällasesta?Mitkä tehot siinä on? Kendeeko 13 v. vuotiaan ostaa tällästa??

42

11749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Spetsnaz92

      mitään kuvaa kyseisestä vehkeestä?

    • kawa man

      kiinan vehkeist ainoo jonka voi ostaa nii on samurai

      • teroseppo

      • tasfgdfgdg

        samu on niin surkee mun kolmel kaveril on se itel on rocki bike on menny ihan kasaaan ketjut löystyy jarrupalat irtoo kaasari vuotaa jarrut kahisee mikä kuuluu asiaan jos maasto on hiekka tehoa ei löydy niin paljoo ku samusta vaikka sanotaan et kulkee 75 korkeintaan 60 ku kaverin kaa vedettiin viivat ja mul ei ollu ees sisään ajettu ni voitin sen 20 metril 100 metrin matkas ja on kokeneempi aja ja ku minä...


      • sorry mun moka
        tasfgdfgdg kirjoitti:

        samu on niin surkee mun kolmel kaveril on se itel on rocki bike on menny ihan kasaaan ketjut löystyy jarrupalat irtoo kaasari vuotaa jarrut kahisee mikä kuuluu asiaan jos maasto on hiekka tehoa ei löydy niin paljoo ku samusta vaikka sanotaan et kulkee 75 korkeintaan 60 ku kaverin kaa vedettiin viivat ja mul ei ollu ees sisään ajettu ni voitin sen 20 metril 100 metrin matkas ja on kokeneempi aja ja ku minä...

        nii eli rock bike on parempi ku samu meni sormet sekasin


      • GALLUNKI

    • Tumppi-82

      Crossiin/enduroon ja kovaan monttuajoon ei todellakaan kannata ostaa.
      Mutta mökille ja "pihamopoksi" varmasti ok.

    • teroseppo

      Kiitos vastanneille!!!!!!!! lisää saa laittaa jos jaksaa ja rock biken omistajat tänne kertomaaan kokemuksiin kyseisestä pyörästä!!!!!


      KIITOS!!!!!!!!!!

    • fff11

      varmaa joku 5-8hv

    • matzi

      kyllä kannattaa ostaa halpa ja silti menee melkeen 80 km/h mul itel on sellane

    • k21
    • teroseppo

      Elikkä sain just sen ja se on tosi hyvä et jos haluu halvan ja hyvän crossin nii suosittelen!!!!!!

      • jani1993

        niin rock bike on saatanaan hyvä kulkemaan ja vääntämään mulla on semmonen myös


      • teura
        jani1993 kirjoitti:

        niin rock bike on saatanaan hyvä kulkemaan ja vääntämään mulla on semmonen myös

        jaksaako kulkee miten hyvin 65 kilosen alla ja onko noin 175 senttisen hyvä ajaa sil vatatkaa


      • teura
        teura kirjoitti:

        jaksaako kulkee miten hyvin 65 kilosen alla ja onko noin 175 senttisen hyvä ajaa sil vatatkaa

        elikkäs miten korkeee o ja onks kannattavaa ostaa kumpi mieluummi samurai vai tää rockbike


      • jani1993
        teura kirjoitti:

        elikkäs miten korkeee o ja onks kannattavaa ostaa kumpi mieluummi samurai vai tää rockbike

        no tietenni rock bike koska se on samurain isoveli parempi runko ja jousitus.pystyy ajamaan 75kilonen ja 175 senttinen ainakin mä pystyn


      • Keijo69
        jani1993 kirjoitti:

        no tietenni rock bike koska se on samurain isoveli parempi runko ja jousitus.pystyy ajamaan 75kilonen ja 175 senttinen ainakin mä pystyn

        Mistä tuo Rock Bike kannattaa ostaa? Kun olen kuullut että joidenkin kaupan Rock Bikessä yms. On valmistus virheita enemmän..


      • Nimetön
        teura kirjoitti:

        elikkäs miten korkeee o ja onks kannattavaa ostaa kumpi mieluummi samurai vai tää rockbike

        kannattaa ostaa rock bike koska itselläni oli aluksi samurai ja se leipoi mutta onneksi oli takuu ja maksoin väliä ja hommasin rock biken ja huomasin heti eron esim. tunsin heti että rock bikessä on enemmän tehoa ja jousituskin ja runko on paljon parempi ja jaksaa vääntää paremmin kuin samurai.


    • Kyllä tämä ostos kannattaa koska kaverillani joka on itse 13.v niin hän osti ja on ajanut tällä hätkellä suunnilleen 1000km

    • osfgjtghjk

      kamulla on tällane mopedi ja ollaa ajeltu tällasel et voi semmosen ostaa 13v:lle ku kamuki on 13v :)kestävenpi ku samurai 110cc.. huippunopeus 75km/h

      • teroseppo

        Kyllä lähtee! Otin juuri tänäään talviteloita ton rockbiken!Oon ite kans 13v. mut koht 14 v.!
        Mul kävi talvella tollane viba et ku ajoin pellolla ja huamasin et joku käryää ni uudet toppahousutha ne siellä suli pakoputkeen! et silleen. tänään korjasin asian laittamalla alumiini palan änkän päällisen muovin ja pakarin kuumuus suojan väliin!Se kannattaa muidenki tehä ku siinä polttaa kesälläki jalan ihan mukavasti (3 asteen palovamma tuli kesäkuus 3 päivää sairaalas)!Se vaan siihe pakarin kuumuus suojan tai mikä onkaan pälle kahella peltiruuvilla kinni(aika heleppo)!!!!

        PS. Mistä muuten ostit/tilasit oman rockbikesi?
        Kiitos vastanneille!"!"!"!"!


      • hk lenkkki
        teroseppo kirjoitti:

        Kyllä lähtee! Otin juuri tänäään talviteloita ton rockbiken!Oon ite kans 13v. mut koht 14 v.!
        Mul kävi talvella tollane viba et ku ajoin pellolla ja huamasin et joku käryää ni uudet toppahousutha ne siellä suli pakoputkeen! et silleen. tänään korjasin asian laittamalla alumiini palan änkän päällisen muovin ja pakarin kuumuus suojan väliin!Se kannattaa muidenki tehä ku siinä polttaa kesälläki jalan ihan mukavasti (3 asteen palovamma tuli kesäkuus 3 päivää sairaalas)!Se vaan siihe pakarin kuumuus suojan tai mikä onkaan pälle kahella peltiruuvilla kinni(aika heleppo)!!!!

        PS. Mistä muuten ostit/tilasit oman rockbikesi?
        Kiitos vastanneille!"!"!"!"!

        niin et laittakaas linkkii tohon rockbikeen =)


      • teroseppo
        hk lenkkki kirjoitti:

        niin et laittakaas linkkii tohon rockbikeen =)

        Sori vaan sulle oli meinaan optimastoressa just tuotteen loppuun myynti 10% pois yms. eikä oo mopoo enää siellä myynnissä.Ostin omani sieltä joten en tiedä löytyykö koko mopoa enää mistään.


    • crossailija

      En tiä, ite ostin tommosen just toissapäivänä ja oon muuten tyytyväinen mut kaasari vähä röpöttää tehoa kyllä riittää...

      • on rockbike

        ostin uuden rockbiken tässä jonku aikaa sitte ja se on toimunu hienosti SUOSITTELEN!


      • wnb--
        on rockbike kirjoitti:

        ostin uuden rockbiken tässä jonku aikaa sitte ja se on toimunu hienosti SUOSITTELEN!

        Joo. Faija osti mulle rockbiken tossa viimetalvena, ihan yllätyksenä. elkää missään nimessä ostako samuraita, koska siinä on huonompi runko ja iskarit. Ihan pienet. Mul on toiminu tosi hyvin paitti siitä kannnattaa kiristää ketjut koska ne on valmiina niin vitun löysät. Suditin ja osu pikku kivbeen niin lähti irti perkele.


      • Kailio
        wnb-- kirjoitti:

        Joo. Faija osti mulle rockbiken tossa viimetalvena, ihan yllätyksenä. elkää missään nimessä ostako samuraita, koska siinä on huonompi runko ja iskarit. Ihan pienet. Mul on toiminu tosi hyvin paitti siitä kannnattaa kiristää ketjut koska ne on valmiina niin vitun löysät. Suditin ja osu pikku kivbeen niin lähti irti perkele.

        mistä näit viel saa? ku optimastore ei vissii myy enää..tommoin ois meinaan varmaa himo. oon ajanu samurail ja ne on ihan leluja.eli mistä uusia?


      • Nimetön
        Kailio kirjoitti:

        mistä näit viel saa? ku optimastore ei vissii myy enää..tommoin ois meinaan varmaa himo. oon ajanu samurail ja ne on ihan leluja.eli mistä uusia?

        itte ostin rock biken säästö-karit myymälästä ja uskoisin että sieltä saa viellä niitä joten kannattaa kysyä


    • etzku

      RockBike on hyvä menopeli,ite oo 12v ja ostan juuri semmoista,jos on kokemusta mopoista niin se on hyvä valinta,ite ostan RockBiken mihin on vaihettu suora putki ,se kulkee noin 80kymmentä mitattu autonmittarilla... kannattaa ostaa,ainakin suosittelen.

      • juppe-69

        Joo elikkä itellä on ollu rockbike jo pari vuotta ja toimii hetiku kello mitään vikaa siinä ei ole ollut (ainakaan suurta) johtuen ehkä siitä että huollan sitä aika hyvin ja paljon


      • ostaja123456789

        Mistä saa Crossbiken?
        Paljo maksaa?


      • ostaja123456789
        ostaja123456789 kirjoitti:

        Mistä saa Crossbiken?
        Paljo maksaa?

        Siis Rockbiken.


    • joprma12345678798999

      voi heleposti ajaa mutta jos ei oo aikasempaa kokemusta mopoista nii rockbike on liian äkänen sulle! keulit kuitenki ympäri sen!! :D

      • joku95

        saako nuita rockbikejä enää mistään ja mistä niitä saa


      • rocckipaikki
        joku95 kirjoitti:

        saako nuita rockbikejä enää mistään ja mistä niitä saa

        ainaki kärkkäisen myymälöistä saa heti.niitä on lahdessa oulussa ja ylivieskassa.maksaa jotai 370 egee


      • joku95
        rocckipaikki kirjoitti:

        ainaki kärkkäisen myymälöistä saa heti.niitä on lahdessa oulussa ja ylivieskassa.maksaa jotai 370 egee

        onko niitä myynnissä missään netti myymälässä tai vastaavassa


      • rockbike
        joku95 kirjoitti:

        onko niitä myynnissä missään netti myymälässä tai vastaavassa

        onhan toi rockbike ihan hyvä mut vakiona aika laiska.. ite tilasin omaan 140cc lifanin ni nyt alkaa olee tehoja. jos nyt joku on ostamassa isompaa konetta ni suosittelen silti enemmän 125cc lifania koska niissä ei ole teho eroa paljoa yhtään! ( mutta lifanin 140cc maksaa puolet enemmän)

        ennen ollut itsellä samurai 110cc se oli yhtä laiska vakiona mut myös paljon huonompi jousitus ja runko heikompi tekoinen, esim omassa samuraissa katkes runko keulan takaa ja takajousi katkes. etujarruista ei paljoa ollut iloa kun jäi uutena jo jumiin pohjaan.

        heikkoudet/paremmuudet rockbikessä
        paremmat jarrut ( 2 mäntäiset edessä ja takana)
        jousitus ( takana säädettävä ja keula hieman jykevämpi)
        tankki isompi kuin samuraissa
        siistimpi kun samurai
        vakiona valopuola
        -rockbikessä ei vakiona ketjun ohjuria/laaharia joten ketjut pomppii välillä pois
        -rockbikessä vakiona hieman kapeampi stonga ja vakiona liian korkeella ( oma mielipide)

        rockbike siis hieman kestävempi.! mutta loppujen lopuks kummatkin on täysiä paskoja kun vertaa esim rm80cc mutta itselleni kelpaa toi rockbike ku ei ole varaa uuteen rm 80cc :)

        terv: oon 15v sit että menee tän ikäsellekkin :)


      • Nettisivu?
        rockbike kirjoitti:

        onhan toi rockbike ihan hyvä mut vakiona aika laiska.. ite tilasin omaan 140cc lifanin ni nyt alkaa olee tehoja. jos nyt joku on ostamassa isompaa konetta ni suosittelen silti enemmän 125cc lifania koska niissä ei ole teho eroa paljoa yhtään! ( mutta lifanin 140cc maksaa puolet enemmän)

        ennen ollut itsellä samurai 110cc se oli yhtä laiska vakiona mut myös paljon huonompi jousitus ja runko heikompi tekoinen, esim omassa samuraissa katkes runko keulan takaa ja takajousi katkes. etujarruista ei paljoa ollut iloa kun jäi uutena jo jumiin pohjaan.

        heikkoudet/paremmuudet rockbikessä
        paremmat jarrut ( 2 mäntäiset edessä ja takana)
        jousitus ( takana säädettävä ja keula hieman jykevämpi)
        tankki isompi kuin samuraissa
        siistimpi kun samurai
        vakiona valopuola
        -rockbikessä ei vakiona ketjun ohjuria/laaharia joten ketjut pomppii välillä pois
        -rockbikessä vakiona hieman kapeampi stonga ja vakiona liian korkeella ( oma mielipide)

        rockbike siis hieman kestävempi.! mutta loppujen lopuks kummatkin on täysiä paskoja kun vertaa esim rm80cc mutta itselleni kelpaa toi rockbike ku ei ole varaa uuteen rm 80cc :)

        terv: oon 15v sit että menee tän ikäsellekkin :)

        Niin antakaa joku nettisivu mistä niitä saa?


    • Rockbikerz

      Juu rockbike on ihan menevä peli, vääntöä löytyy ja oikeassa kaytössä kestääkin kauan :D Ittelläni ollu nyt noin 4-5 vuotta eikä oikee mitää erikoista vikaa löytyny.
      Talvella vaan huono lähtemään käyntiin ja huiput oon GPS:ssällä mitannu
      70 km/h

    • huhuu2

      MUT MISTÄ NETTIKAUPAST NIIT SAA!!!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4582
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1764
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1498
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe