Hei
Mihin kannattaa mennä kokkolassa hierojalle.
Tärkeintä on hinta laatusuhde. Selkä ja hartiahierontaa ajattelin Asialliset vastaukset kiitos
Hyvä hieroja
12
3539
Vastaukset
- joku toinen
että kuka on paras kampaaja/parturi?
- tyytyväinen asiakas
käyppä kinnusen tuomaksella on hyvä hieroja!!!
- kanta-asiakas
on kyllä Tuomas Kinnunen!!
- Medirex
Medirexissä saa hyvää ja kohtuuhintaista hierontaa.
- jaskakin
Medirex kirjoitti:
Medirexissä saa hyvää ja kohtuuhintaista hierontaa.
Monet urheilijat käy ainaski Physio Medicalilla kertoo vissiin laadusta jotaki, ite oon ollu tyytyväinen enkä vaihda paikkaa
- Kipukipukipu
Tuonne Vatungin Esalle kannattaa mennä, jos halua avun. Monella olin käynyt, mutta vasta tämä mies tiesi vaivani, joka sitten osoittautui iskiakseksi. Ristiselkä ja pakara on nyt kivuttomat ja käyn siellä noin kerran kuussa etten siihen kipuhelvettiin enää joudu.
- kaustarman
metsokumpu teemu, kannattaa mennä
- Asus5
No ainakin kaikki missä lukee fysiologinen kannattaa sivuuttaa. Se on sellasta hivelyä ja rahastusta. Kipu ja vaivat jää. Mene oikealle hierojalle. Se pitää itse vain löytää koska toinen tykkää toisesta ja toinen toisesta.
- Mahtaajolöytäny
Idiootit vastailee vuosia vanhaan kysymykseen.
- Asus5
No mitäs kommentoit,idiootti.
- Anonyymi
Kukas on tämän hetkiset topten hierojat kokkolassa tai Kälviällä ?
- Anonyymi
Se isorintainen naishieroja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733644Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91981Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261323- 1341196
- 1001063
- 1091045
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701010- 60974
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6965- 35876