päälle "mitä kuuntelen nyt" toiminnon??
en käytä media playeria vaan winampia
ennen näkyi biisit ja nyt ei näy,miksi?
ennenkin käytin winampia ja silti näkyi biisit messengerissä vaikka siellä lukee että näkyy käytettäessä media playeria..
pitääkö siis tehdä jotain että näkyy.asensin windowsin uudestaa,eli winampin ja media playerinkin.pitääkö tehdä jotain säätöjä niihin??
kerokaapas nyt viisaammat.
Messenger ja Winamp
3
956
Vastaukset
Ainakin mulla mese ja winamp on yhteistyöhalusia
kun on Mese plus asennettuna
http://www.mesenet.org/pafiledb_31/pafiledb.php?action=category&id=8
ELÄ ASENNA SPONSORIOHJELMAA!!!!!!!
sitten haet vielä tälläisen plug inin winamppiin
http://www.mesenet.org/pafiledb_31/pafiledb.php?action=file&id=62
tai oikeestaan tuolla sanotaan että se olisi mese plussan plug in mutta se asennetaan sinne Winampin plug ins kansioon sitten käydään
Winamp options --> preferences ---> General sitten siellä pitäisi olla tällänen Msn messenger plugin
näin se ainakin mulla toimii en tiedä miten sulla on säädettynä tai oli
Mainostetaan sitten samalla meseNettiä :D
Järkee jtn hemmetin mediaplayeria käyttää Winamp o parempi ....myös parempia vaihtoehtoja mutta mese plussasta on myös hyötyä
Esim laajemmat poissa olotilat
Nick {Röökillä(Be rigth back)
Nick {Nukun}(Away)
Saa tallennettua 20 esiasetettua tilaa
kaikkee muuta siin on mut kokeilkaa itse :D- miten saan
Doopie kirjoitti:
myös parempia vaihtoehtoja mutta mese plussasta on myös hyötyä
Esim laajemmat poissa olotilat
Nick {Röökillä(Be rigth back)
Nick {Nukun}(Away)
Saa tallennettua 20 esiasetettua tilaa
kaikkee muuta siin on mut kokeilkaa itse :Dniin se kuulemma pitää tehdä.kun asensin windowsin uudestaan niin sekin täytyy lisätä winmpii.enkä mitää media playerii käytä ku winampia! :) paljon parempi ;) jos luet mun viestin tarkemmin ni huomaat mitä sillä media playerillä tarkotin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201101- 138993
- 96812
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten306787Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82694Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54626Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49609Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592- 75514