Vanha Christina

vanillka

Kaipaan vanhaa Christinaa. Hän oli sellainen "kovis" joka uskalti sanoa mitä ajattelee ja hänellä oli muodikas tyyli ja kunnon asenne.
Nykyään hänestä on tullut sellainen kotirouva, joka pukeutuu koko ajan vain tyylikkäästi ja tylsiin peittäviin vaatteisiin. Ei minusta 25 vuotiaan tarvii pukeutua jo noin!

4

521

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • www22

Minä kallistu nykyisen tyylin puolelle! Tosin ei vanhassa Tiinussa mitään vikaa ollut, mutta on kivaa nähdä Christinassa Glamouria! (=

• Mikke...

Mustakin on paree kun nuoret naiset näyttää pintaa ja pukeutuu lutkamaisesti. Siinä iässä täytyy olla mahdollisimman haluttava miehiä varten, naisen kukoistusaika on hyvin lyhyt.

• .,.ä,-..-,-

Christina aguilera,yski aikamme suosituimpia poppareita,on luopunut tyylistä joka aikoinaan lennätti laulajan megatähtiin. -Ja samalla miesten päivä-jayöunien kuningattareksi. Toki Christina on jo niin suosittu ja tunnettu(40milj myytyä levyä ja lukuisia listaykkösiä ym ym ym)että ei tarvitsi vanhaa tyyliään pysyäkseen huipulla. ja siellä miljonäärilaulaja onkin vaikka levyä ei ole tullut vähhän aikaan kunnes tänä kesänä tullee....??

Christinalla on ollut aina yhdet popvaltakunnan kauneimmat ja kadehdituimmat kutrit ja hänestä on tullut tod. tukka-ikoni kampauskokeilujensa kautta mutta nyk. tyyli tekee 25w laulajasta liiankin aikuismaisen näkäöisen. tuon ikäisellä ois vielä varaa/aikaa/vartaloa(ainakin Aguileran tapauksessa)pukeutua niin ja jättäsi "mummotyylin"" himaa homehtuun ja ottas käyttöön 10v kuluttua kun on 35! tosin tyyli on saanut paljon kehuja ja ylistyksiä eikä C.aguilera joutun ut tänä vuonna huonoiten puk.julkkisten listalle lainkaan joten on uudesta trendityylistä hyötyäkin ja jos Chris itse tykkää niin mikäs siinä.
        Juuri oli jossain lehessä Aguileran kuva Kate Mossin vieressä jossa kehuttiin hänen aik. tyyliä!

Seksikästä Chrisua takaisin!!!:)

• Hippo

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      107
      4768
    2. Yleltä tyrmäävä uutinen

Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/74
      Luterilaisuus
      402
      1462
    3. Missä mustasusi on?

Suden aloituksia ei ole näkynyt moneen päivään.
      Ikävä
      189
      1104
    4. Pakko kertoa mies

Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti
      Ikävä
      110
      1088
    5. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      86
      1000
    6. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      11
      942
    7. tilitoimistopiirainen huutaa

mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt
      Kuhmo
      11
      938
    8. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      47
      921
    9. Miten koskettaisit häntä?

Miten lähestyisit jos hän olisi lähelläsi nyt..
      Ikävä
      64
      911
    10. Mitä ajattelet

Kaivattusi uskosta tai onko hän uskossa?
      Ikävä
      64
      876
    Aihe