SEXYKKÄIMMÄT LEIJONAT

mietsi.

Iltalehti on valinnut seksikkäimmiksi Leijoniksi Ville Peltosen, Tuomo Ruutun ja Niklas Bäckströmin. Pitääkö hyvän pelaaja olla vielä seksikäs eikö pelitaito riitä?

87

22206

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tarvita

      No ei tarvita seksikkyyttä. Peli kiinnostaa enemmän silloin jos sattuu sillä päällä olemaan että haluaa katsoo niitä. Aina ei ole.

      Kaukorakastumista tarvitsevat sinkut/nuoret varmaan lähinnä tarvii näitä seksikkyyksiä kaikkien saavuttamattomien henkilöiden taljaksi. Suotakoon se heille.

      Jääkiekkoilija nyt muutenkaan mikään seksikkäin mahdollinen tapaus ole. Oliskohan muutenkin vähän out ja kulunut tuo "seksikäs" tai miten sen nyt tykkää kirjoittaa?

    • seurannut lätkää

      no se on siltä varalta, että homma jääkiekossa ei suju, silloin on parempi mennä ottaa muutama lasillinen kapakkaan ja silloin lohduttajia kaivataan.... silloin tarvitaan jo sexykkyyttä!

    • minä

      ei seksikkyys pahastakaan ole

    • Leijonaviina

    • Heli

      Ihan hyvä idea tuo seksikkäimpien Leijonien haku. En ole valitettavasti lehteä nähnyt, joten en tarkemmin osaa ottaa kantaa. Ajan henkeen kuuluu seksyimpien etsiminen, joten miksipäs ei niitä voisi etsiä komeasta Leijonalaumasta. Tosi komeita löytyy Kanadan joukkueesta ehkä enemmän, mutta eipä meilläkään ole häpeämistä.

      • leijonissa..

        ..on se karski suomalaisuus. Leijonat ovat tehneet mahtavaa työtä sisulla ja tarmolla. sen takia ne ovat ehkä seksikkäitä. ei se ulkonäkö (vaikka ne eivät pahemman näköisiä olekkaan;)), vaan näky tyytyväisistä äijistä matsin jälkeen..se vasta on seksikästä!:) T. N22


      • Toope
        leijonissa.. kirjoitti:

        ..on se karski suomalaisuus. Leijonat ovat tehneet mahtavaa työtä sisulla ja tarmolla. sen takia ne ovat ehkä seksikkäitä. ei se ulkonäkö (vaikka ne eivät pahemman näköisiä olekkaan;)), vaan näky tyytyväisistä äijistä matsin jälkeen..se vasta on seksikästä!:) T. N22

        Unohditko, että nämä eivät ole mister-kisat, vaan lätkäkisat? Taitaa sulla olla aina vaan se yksi asia mielessä? Voitais tulla porukalla jelppimään, jos annat yhteystietosi...


      • vaan...
        Toope kirjoitti:

        Unohditko, että nämä eivät ole mister-kisat, vaan lätkäkisat? Taitaa sulla olla aina vaan se yksi asia mielessä? Voitais tulla porukalla jelppimään, jos annat yhteystietosi...

        siellä:) on mulla kyllä muutkin asiat mielessä ja tarkoitin ton kyllä kaikella hyvällä leijonia kohtaan. siis en mä matseja kato pelaajien takia (eihän niistä edes näe mitään), vaan sen takia, että leijonat pelaa niin hyvin.. mahtavaa vääntöä! Että en tosiaan sekoittanut näitä kisoja mister-kisoihin..:D ps. en mä varmaan porukkaa tarvii jelppimään;)


      • Kenellä
        Toope kirjoitti:

        Unohditko, että nämä eivät ole mister-kisat, vaan lätkäkisat? Taitaa sulla olla aina vaan se yksi asia mielessä? Voitais tulla porukalla jelppimään, jos annat yhteystietosi...

        Ketkä leijonista omaavat isoimmat aseet?


      • sivistynyt

        ..eli pikkuleidejen ryyppypippalothan nuo jääkiekon mm kisat nykyään on. On se kovaa ku jätkät tappelee kaukalossa. Ja ruuttu joka he..tin kisoissa vain ottaakseen rangaistuksia. Olisi antaneet jo jollekin oikealle pelaajalle mahdollisuuden. Noissa pippaloissa se kuka huutaa koviten ja vetää "hauskimmat" kännit on tosi kova jäbä ja tytteli. Heh..kun näkisivät itsensä. Mertarantakin jo toistaa itseään niin että raikuu. Ei se kiinnosta enää ku keppanamiehiä ja teinityttöjä. Hei kaverit, tosi pelaajathan on vielä rapakon takana tositoimissa ja täällä hehkutetaan jostain v..n ämmämkisoista.
        Eikös ne olympialaisetkin vasta olleet. No raavaille ja pikkuaikuisillekin on jotain kivvee oltava jotta itsetunto nousis.


      • Karjala lippis
        sivistynyt kirjoitti:

        ..eli pikkuleidejen ryyppypippalothan nuo jääkiekon mm kisat nykyään on. On se kovaa ku jätkät tappelee kaukalossa. Ja ruuttu joka he..tin kisoissa vain ottaakseen rangaistuksia. Olisi antaneet jo jollekin oikealle pelaajalle mahdollisuuden. Noissa pippaloissa se kuka huutaa koviten ja vetää "hauskimmat" kännit on tosi kova jäbä ja tytteli. Heh..kun näkisivät itsensä. Mertarantakin jo toistaa itseään niin että raikuu. Ei se kiinnosta enää ku keppanamiehiä ja teinityttöjä. Hei kaverit, tosi pelaajathan on vielä rapakon takana tositoimissa ja täällä hehkutetaan jostain v..n ämmämkisoista.
        Eikös ne olympialaisetkin vasta olleet. No raavaille ja pikkuaikuisillekin on jotain kivvee oltava jotta itsetunto nousis.

        Ja jalkapallon MM-kisat on amatööreille... tosi miehet pelaa NFL:ssa tosimiesten jalkapalloo, eikä mitään nörttien eurooppalaista versioita.
        Ai niin, Nascar on paljon kovempi kuin formulat... ai miksikö... no kun mulla sattuu olemaan sivistyneenä ihmisenä lautasantenni... katelkaa juntit vaan ilmaiskanavia...

        PS. Don´t dance if you can´t make the rain "sivistynyt"


    • ovat

      ehdottomasti Ruudun veljekset - moisia ääliöitä ei Suomen maajoukkueeseen enää toivottavasti jatkossa valita.

      • Hanna

        Mediaseksikkäitä ainakin, kun niin kovasti ovat esillä.


      • Lisbeth

        ..siis Jarkon kritisoinnin ymmärrän, mutta Tuomo
        on yksi jellonien taitavimpia pelaajia, sattui nyt vähän kolhaisemaan
        seksikkyydestä en osaa sanoa mitään, kun on noi kamat päällä...


    • Ellukka61

      ....... ehdottomasti seksikkäin !
      Tätä mieltä on ainakin tällainen 40 v täti...

      • Kyllästynyt

        Menehän sinäkin muori jo takaisin kiikkustuoliin, äläkä kuolaa nuorten poikien perään! Luulisi ikäihmisellä olevan muutakin tekemistä.


      • ellukka61
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Menehän sinäkin muori jo takaisin kiikkustuoliin, äläkä kuolaa nuorten poikien perään! Luulisi ikäihmisellä olevan muutakin tekemistä.

        Kateellisen puhetta....

        Minä en ole vielä lähelläkään kiikkustuolia ja mitä nuoriin miehiin tulee...MINUN ei ole tarvinnut juosta niitten perässä. NE ovat juosseet MINUN perässä.

        Että sellaista.


      • ellukka61
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Menehän sinäkin muori jo takaisin kiikkustuoliin, äläkä kuolaa nuorten poikien perään! Luulisi ikäihmisellä olevan muutakin tekemistä.

        Taidat olla aika nuori itse?

        Olet siis ilmeisesti juuri niitä kalmankalpeita, verettömiä, frigidejä, lautoja poikatyttöjä, joista nuoret miehet ovat minulle valitelleet?
        Voi sua parkaa.... no ehkäpä sä tuosta vielä "jalostut", kun saat ikää ja kokemusta mittariin.

        Nuoret miehet ovat todenneet, että seksi 40 ikäisen naisen kanssa on parasta, mitä he tietävät.


      • ronja82
        ellukka61 kirjoitti:

        Taidat olla aika nuori itse?

        Olet siis ilmeisesti juuri niitä kalmankalpeita, verettömiä, frigidejä, lautoja poikatyttöjä, joista nuoret miehet ovat minulle valitelleet?
        Voi sua parkaa.... no ehkäpä sä tuosta vielä "jalostut", kun saat ikää ja kokemusta mittariin.

        Nuoret miehet ovat todenneet, että seksi 40 ikäisen naisen kanssa on parasta, mitä he tietävät.

        ei se auta alkaa nuoria naisia vähättelemään, kertoo paljon sinunkin kypsyysasteesta tuollainen asennoituminen ja pätemisen tarve/selittely.
        Oletkin varmaan jo tuohon ikään mennessä huomannut, että kundit kehuu vaikka millaista sotanorsua kauniiksi, seksikkääksi tms. koska "pesä on aina pesää..."
        hyvää kevään jatkoa sinulle!


      • olla mutta
        ronja82 kirjoitti:

        ei se auta alkaa nuoria naisia vähättelemään, kertoo paljon sinunkin kypsyysasteesta tuollainen asennoituminen ja pätemisen tarve/selittely.
        Oletkin varmaan jo tuohon ikään mennessä huomannut, että kundit kehuu vaikka millaista sotanorsua kauniiksi, seksikkääksi tms. koska "pesä on aina pesää..."
        hyvää kevään jatkoa sinulle!

        Voipi olla, mutta minun nelikymppinen sisko ynnä yksi nelikymppinen kaveri peittoavat kyllä kevyesti monet kakskyt vuotta nuoremmat naiset. Ilmeisesti sinun lähipiirissä on vain sotanorsuja.

        Kaikki eivät lihoa ja vanhene niin että joutuvat itteensä häpeämään. Joskus saa pari kertaa kattoa pääle kun joku mimmi sanoo olevansa 23v. - saattaa näyttää 15 vuotta vanhemmalle.

        MINUA se nyt ei kyllä tippaakaan kiinnosta miltä joku näyttää mutta ajoittain huvittaa nämä yleistykset.


      • se tolla
        ronja82 kirjoitti:

        ei se auta alkaa nuoria naisia vähättelemään, kertoo paljon sinunkin kypsyysasteesta tuollainen asennoituminen ja pätemisen tarve/selittely.
        Oletkin varmaan jo tuohon ikään mennessä huomannut, että kundit kehuu vaikka millaista sotanorsua kauniiksi, seksikkääksi tms. koska "pesä on aina pesää..."
        hyvää kevään jatkoa sinulle!

        Pahaa se tulee olemaan sinun elämäsi tuolla asenteella ja selittelyllä elää, kun nuoruuden hehku (jos sitä on) katoaa. Sinulla kun on jo valmiiksi erittäin skepitinen kuva miehistä - ja naisesta. Toivottavasti paranee tosta. Aikaa on, käytä se viisaasti.

        En huomannut edellisen kirjoittajan vähätelleen nuorta naista kertaakaan, mutta ehkä luin väärin...


      • ellukka61
        ronja82 kirjoitti:

        ei se auta alkaa nuoria naisia vähättelemään, kertoo paljon sinunkin kypsyysasteesta tuollainen asennoituminen ja pätemisen tarve/selittely.
        Oletkin varmaan jo tuohon ikään mennessä huomannut, että kundit kehuu vaikka millaista sotanorsua kauniiksi, seksikkääksi tms. koska "pesä on aina pesää..."
        hyvää kevään jatkoa sinulle!

        Mikä sinä kuvittelet olevasi "tädittelemään" minua???


      • Vielä luistaa
        ellukka61 kirjoitti:

        Mikä sinä kuvittelet olevasi "tädittelemään" minua???

        No niin, mummeli, rauhotutaanpas nyt, ettei rupea kuumat aallot puskemaan paidan läpi. Moni ikäneito on päältä vielä suht´ok, mutta SE ompi yleensä kuiva porttikongi. Iälle kun ei mahda mitään, ja sehän on meillä kaikilla edessä. Sitäpaitsi, onko mielestäsi 51 v. nainen 40 ?


      • ellukka61
        Vielä luistaa kirjoitti:

        No niin, mummeli, rauhotutaanpas nyt, ettei rupea kuumat aallot puskemaan paidan läpi. Moni ikäneito on päältä vielä suht´ok, mutta SE ompi yleensä kuiva porttikongi. Iälle kun ei mahda mitään, ja sehän on meillä kaikilla edessä. Sitäpaitsi, onko mielestäsi 51 v. nainen 40 ?

        siis kuka nyt on 51 v nainen ?
        en tietääkseni ole sellaisesta puhunut mitään....
        itse satun olemaan 40 nainen, hyvässä kunnossa ja vedossa, vireä, intohimoinen ja seurallinen pakkaus. Olen täysin sinut oman itseni sekä ikäni kanssa. Tämä on juuri sitä parasta aikaa elämässä.

        Ja jottei totuus unohdu : Tuomo Ruutu on edelleen
        se kaikkein seksikkäin leijona!


      • Max vm. 79
        Vielä luistaa kirjoitti:

        No niin, mummeli, rauhotutaanpas nyt, ettei rupea kuumat aallot puskemaan paidan läpi. Moni ikäneito on päältä vielä suht´ok, mutta SE ompi yleensä kuiva porttikongi. Iälle kun ei mahda mitään, ja sehän on meillä kaikilla edessä. Sitäpaitsi, onko mielestäsi 51 v. nainen 40 ?

        sä joka haukut vanhempia naisia kuivix porttikongeiks et taida tietää mistä puhut.
        mulla on kokemusta päälle nelikymppisistä naisista , siis NAISISTA, ja voin sanoo, että ne kyl tietää miten miestä käsitellään.
        parin kaa oon seukannu ja ei oo moitteen sanaa.
        ei pahalla, mutta mulla on niitä kuivia porttikonginmuistoja enempi just parikypäsist eukoista.
        mun frendipiireissä on muutamii muitaki jotka diggaa just vanhempii leidejä ja samoista syistä ku mäkin.
        olis miellyttävä tutustua suhun ellukka61rmaan virtaa.
        susas on va


      • mutta
        Max vm. 79 kirjoitti:

        sä joka haukut vanhempia naisia kuivix porttikongeiks et taida tietää mistä puhut.
        mulla on kokemusta päälle nelikymppisistä naisista , siis NAISISTA, ja voin sanoo, että ne kyl tietää miten miestä käsitellään.
        parin kaa oon seukannu ja ei oo moitteen sanaa.
        ei pahalla, mutta mulla on niitä kuivia porttikonginmuistoja enempi just parikypäsist eukoista.
        mun frendipiireissä on muutamii muitaki jotka diggaa just vanhempii leidejä ja samoista syistä ku mäkin.
        olis miellyttävä tutustua suhun ellukka61rmaan virtaa.
        susas on va

        Bravo


      • luulen että
        Max vm. 79 kirjoitti:

        sä joka haukut vanhempia naisia kuivix porttikongeiks et taida tietää mistä puhut.
        mulla on kokemusta päälle nelikymppisistä naisista , siis NAISISTA, ja voin sanoo, että ne kyl tietää miten miestä käsitellään.
        parin kaa oon seukannu ja ei oo moitteen sanaa.
        ei pahalla, mutta mulla on niitä kuivia porttikonginmuistoja enempi just parikypäsist eukoista.
        mun frendipiireissä on muutamii muitaki jotka diggaa just vanhempii leidejä ja samoista syistä ku mäkin.
        olis miellyttävä tutustua suhun ellukka61rmaan virtaa.
        susas on va

        Minä luulen että hänellä ei juttujen perusteella ole kokemusta mistään naisesta. Tai sitten kaikki hänen naiset on olleet hänen kanssa kuivia porttikongeja.


      • sivusta seuraaja
        Max vm. 79 kirjoitti:

        sä joka haukut vanhempia naisia kuivix porttikongeiks et taida tietää mistä puhut.
        mulla on kokemusta päälle nelikymppisistä naisista , siis NAISISTA, ja voin sanoo, että ne kyl tietää miten miestä käsitellään.
        parin kaa oon seukannu ja ei oo moitteen sanaa.
        ei pahalla, mutta mulla on niitä kuivia porttikonginmuistoja enempi just parikypäsist eukoista.
        mun frendipiireissä on muutamii muitaki jotka diggaa just vanhempii leidejä ja samoista syistä ku mäkin.
        olis miellyttävä tutustua suhun ellukka61rmaan virtaa.
        susas on va

        todella hauskaa seurata teidän keskustelua:) tai lähinnä huvittavaa:)

        pääasia mistä keskustellaan on suomen leijona pelaajat ja se meni puheeksi kuka on kypsempi ja parempi sängyssä..

        yks akka pönkittää täällä omaa itsetuntoaan ja nuori mies omaansa kun ei saa oman ikäisiltään..

        ja sit yks porukka vielä edustaa sitä nuorison hienosto typyköitä jotka kuvittelevat pystyvänsä saamaan kaikki poitsut..

        ihme porukkaa,täytyy myöntää!


      • naurava kulkuri
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        todella hauskaa seurata teidän keskustelua:) tai lähinnä huvittavaa:)

        pääasia mistä keskustellaan on suomen leijona pelaajat ja se meni puheeksi kuka on kypsempi ja parempi sängyssä..

        yks akka pönkittää täällä omaa itsetuntoaan ja nuori mies omaansa kun ei saa oman ikäisiltään..

        ja sit yks porukka vielä edustaa sitä nuorison hienosto typyköitä jotka kuvittelevat pystyvänsä saamaan kaikki poitsut..

        ihme porukkaa,täytyy myöntää!

        no sä mahdut hyvin tähän porukkaan typärän naurusi kanssa...

        heheheheheeeheheheheheheeeeeeeeeeehehehhehehehehe


      • ällöttävä

        Naismaisen näköinen ja oloinen on T Ruutu. Pelaajana ainakin unohtanut roolinsa. Hame päälle sille liehuletille!


      • pelle
        ellukka61 kirjoitti:

        siis kuka nyt on 51 v nainen ?
        en tietääkseni ole sellaisesta puhunut mitään....
        itse satun olemaan 40 nainen, hyvässä kunnossa ja vedossa, vireä, intohimoinen ja seurallinen pakkaus. Olen täysin sinut oman itseni sekä ikäni kanssa. Tämä on juuri sitä parasta aikaa elämässä.

        Ja jottei totuus unohdu : Tuomo Ruutu on edelleen
        se kaikkein seksikkäin leijona!

        Siinä babyfacessa ei oo miestä eikä seksikkyyttä häpykarvan vertaa! Siloposki untuvikko sukkahousuissaan, ugh!


      • nauraa
        ronja82 kirjoitti:

        ei se auta alkaa nuoria naisia vähättelemään, kertoo paljon sinunkin kypsyysasteesta tuollainen asennoituminen ja pätemisen tarve/selittely.
        Oletkin varmaan jo tuohon ikään mennessä huomannut, että kundit kehuu vaikka millaista sotanorsua kauniiksi, seksikkääksi tms. koska "pesä on aina pesää..."
        hyvää kevään jatkoa sinulle!

        hih hah päällikkö


      • -1..

        Ruudun veljekset vain sekoilevat hyvänkin pelin pilalle. Tuomo Ruutu on yksi kehnoimmista palaajista Suomen joukkueessa.

        Hame päälle ja vilttiketjuun, siinä sitä seksikkyyttä sitten esittelee!


      • ei nämä
        sivusta seuraaja kirjoitti:

        todella hauskaa seurata teidän keskustelua:) tai lähinnä huvittavaa:)

        pääasia mistä keskustellaan on suomen leijona pelaajat ja se meni puheeksi kuka on kypsempi ja parempi sängyssä..

        yks akka pönkittää täällä omaa itsetuntoaan ja nuori mies omaansa kun ei saa oman ikäisiltään..

        ja sit yks porukka vielä edustaa sitä nuorison hienosto typyköitä jotka kuvittelevat pystyvänsä saamaan kaikki poitsut..

        ihme porukkaa,täytyy myöntää!

        Ja sinuahan ei nää asiat varmaan koskaan ole mietityttäneet? Jumalako siinä hihittelee? Tuskin, vaan ihminen joka ei edes uskalla kokea maailman raadollisuutta kaikessa eläimelllisyydessään. Huvittaa se minua myös. Kippis!


      • Mies sanoo että käy kaksky...
        Kyllästynyt kirjoitti:

        Menehän sinäkin muori jo takaisin kiikkustuoliin, äläkä kuolaa nuorten poikien perään! Luulisi ikäihmisellä olevan muutakin tekemistä.

        Turkissa puolta nuorempi mies ihastui:
        so sweet,just perfekt,good looking,
        seurassa oli nätti tyttömme,mutta hänelle mies sanoi,että et ole niin hyvä kun sun äiti.
        Sun äiti on niin suloinen!
        Mies ylisteli vaikka puolisoni oli vieressä.
        Hän kysyi että mitä se sano,mä vastasin
        että en tiijä.


      • Hyvä flaksi
        Mies sanoo että käy kaksky... kirjoitti:

        Turkissa puolta nuorempi mies ihastui:
        so sweet,just perfekt,good looking,
        seurassa oli nätti tyttömme,mutta hänelle mies sanoi,että et ole niin hyvä kun sun äiti.
        Sun äiti on niin suloinen!
        Mies ylisteli vaikka puolisoni oli vieressä.
        Hän kysyi että mitä se sano,mä vastasin
        että en tiijä.

        Fiksu oli Turkin poika. Huomas kumpaa on helpompi kusettaa ja kummalla on enemmän fyffee. Vai luuletko, että Turkissa on naiset loppu? Taitaa olla ukkos kuten sinäkin, kun oli hoksat noin hakusessa? Vakka kantensa valitsee, mutta pääasia että on hauskaa?


      • Harri K.
        Hyvä flaksi kirjoitti:

        Fiksu oli Turkin poika. Huomas kumpaa on helpompi kusettaa ja kummalla on enemmän fyffee. Vai luuletko, että Turkissa on naiset loppu? Taitaa olla ukkos kuten sinäkin, kun oli hoksat noin hakusessa? Vakka kantensa valitsee, mutta pääasia että on hauskaa?

        Arvoisa nimimerkki " Hyvä Flaksi"

        Sinun kieliopilliset agrobatiasi olivat niin mutkikkaat, ettei niistä saanut mitään selvää -
        Olisiko syytä vilkaista koulukirjoista lauseenmuodostusoppia ja vasta sen jälkeen tulla esille julkisille foorumeille ?


    • talentles

      No jo on aikoihin eletty; ei kai lätkässä mitään taitoa tarvita, kyllä seksikkyyden pitää riittää, ehdottomasti

    • Äly hoi

      Tässä jälleen todiste siitä mitä Suomi-naisen päässä ainoastaan pyörii. Eräskin lyyli valitteli, ettei viitsi katsoa lätkää, koska miesten kroppa ei oikein erotu, eikä hän saa näin tarvitsemaansa seksielämystä! Usein mollataan miehiä, mutta kyllä suurin osa Suomi-naisista ajattelee ainoastaan "sitä" ja ainoastaan "sillä".

      • Nimetön

        Totta kai ajattelen "sillä" kun se on sitä varen olemassa. t.suominainen


      • leijonatar

        Mitäs vikaa siinä? Vai koetko alemmuudentuntoa omasta ulkonäöstäsi? Enää ei olekaan kivaa katsoa lätkää kun vaimokin haluaa katsoa...ja oma pienuus alkaa vaivaamaan, vai?


      • Äly hoi
        Nimetön kirjoitti:

        Totta kai ajattelen "sillä" kun se on sitä varen olemassa. t.suominainen

        Taisitpa typykkä vastata itse niinkuin asia on. Luoja kyllä tarkoitti aivot ajattelemiseen, mutta jotkut, huom. ei kaikki, käyttävät väärää elintä funtsailuun.


      • Äly hoi
        leijonatar kirjoitti:

        Mitäs vikaa siinä? Vai koetko alemmuudentuntoa omasta ulkonäöstäsi? Enää ei olekaan kivaa katsoa lätkää kun vaimokin haluaa katsoa...ja oma pienuus alkaa vaivaamaan, vai?

        Nimimerkkisi jo kertoo mahtavan luonteesi ja ajattelulähteesi. Turha sinun on tulla tänne katkeruuttasi purkamaan, kun miehet eivät komennossasi viihdy.


    • varattu Tuomo

      on ehdot. hot! Mutta Peltonen on hotter!!!!

    • minä

      ..ku Karalahtea ei päästetty mukaan...Jere on niin porno..;)

    • PIKKU KISU

      KYLLÄHÄN AINA KOMEA MIES ON UPEA NÄKY MUILLEKIN MUIN KAKSKYMPPISILLE. iHANAA LEIJONAT IHANAA....

    • --------------

      teloittaa.

    • leijona

      ei ole mukana mm kisoissa nimittäin Jere K.

      • Timonen

        mutta se on Kimmo


    • surullista

      seksi, seksi, nussiminen, ejakulaatio, orgasmi...

      • surullista

        Seksistä voi olla kiinnostunut vaikka kiinnostaisi samalla kaikki muukin. Ei minusta säälittävää.


    • Sexy

      Jääkiekkoilijoissa on aina jotain sellaista seksikkyyttä mitä ei tavallisella suomipojalla ole.

      Kyllä jääkiekkoa on mukavampi seurata kun on komeuksia kentällä ;)

    • näköiset.

      pelaajat löytyvät Tsekin joukkueesta.

    • Nymfomaani

      VILLE PELTOSTA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
      Aaah siinä vasta poikamainen MIES. Nami nami. Kun pääsisi vällyjen alle Villen kanssa. En kävelisi viikkoon - eikä kyllä Villekään !!!!!
      OOOOH! Kun tulisi nuohoamaan minut!!!!!!!!!!!!!!
      Kukaan ei voita Villeä!

      Timosen Kimmo on hyvä kakkonen - saisinpa pitää kimppakivaa noiden urhojen kanssa. AAAAAAAAAAH!

    • eukko

      jellona on ehdottomasti ihana Ville Peltonen! NAM!

    • idiootti

      oot

    • Nimetön

      Eikö se seksi ole kielletty laji? Futiksen MM-kisoihin tulossa oleva joukkue on jo nyt seksikiellossa - pomoilla kyllä sallittu.

      Mitähän jos jätkät kaataisivat ensin vastustajat ja katsottais miten tytöt sitten selätetään. Juhannustansseihin on vielä aikaa!

      Taidosta tuo lähtee ja niin hyvä.

      Mutta kun noita "maskuliineja" toppauksissaan katselee, osaisiko joku sanoa keskipainon edes suunnilleen. Muistaakseni joskus tsekkipuolustaja Suck (tai miten tuo pitää kirjoittaa) painoin huippukunnossa 52 kg. Ketterä ja tosi nopea jätkä. Varusteiden alta ei ikinä olisi arvannut, miten pikkuinen sitkeys sieltä löytyi!

    • fanittaja 1

      kyllä pelitaito tulee ihan luonnostaan leijonalle syntymälahjana =) loistava peluri sängyssä jos toisessakin...

      • Missu45

        Kyllä Niklas on nami. Niin hyväraaminen ja kookas ja ah ne viattoman kauniit kasvot. Varmaan vällyjen välissä melko peto. Harmi vaan, kun häntä ei ole vähään aikaan näkynyt tolppien välissä. Siinä on mies, jossa on sitä villiä ja sopivan piilotettua seksikkyyttä.


      • Marzu79
        Missu45 kirjoitti:

        Kyllä Niklas on nami. Niin hyväraaminen ja kookas ja ah ne viattoman kauniit kasvot. Varmaan vällyjen välissä melko peto. Harmi vaan, kun häntä ei ole vähään aikaan näkynyt tolppien välissä. Siinä on mies, jossa on sitä villiä ja sopivan piilotettua seksikkyyttä.

        Yhdyn Missun perusteluihin 100%!!

        Nikke on kyllä saanut väristyksiä aikaan jo useamman vuoden, Kärppämaalilla on häntäkin sentään saatu katsella. ;D Eikä ole hassumpi pelaajakaan...


    • ccccccc

      Voi jessus!! Eikös ne ole lätkän pelaajia!Seksi ei kauempana voisi olla!

    • ansku985

      numppa vaan on ykkönen ja todella namupalan näkönen! näin se vaan on, no can do.

    • SM 2007

      ... tarvitse olla seksikäs ja kaikkihan jellonat osaa pelata. Mutta onhan se mukava, jos on silmänruokaa ja kiistatta lätkämiehillä on parhaimmat pakarat mitä kellään, njams ;)

    • guguu

      kyllä ne kuumimmat pakkaukset on Mikko Luoma ja Jussi Jokinen :)

      Ja suomalaisten kotimiesten ei kyllä tarviis tämmösistä vetää hernettä nokkaan.. kai meillä neitosilla saa myös jotain silmäniloa olla, iästä riippumatta :)

      • tästä..

        Asiasta räysin samaa mieltä.


    • susi

      on Sean Bergenheim!

    • Unikuva;)

      Ehdottomasti pikkupöksyt sais vettymään tää Jere Karalahti. AAAH!!Leijonamiehistöstä miehekkäin on Jarkko Ruutu!Jos komeita, mutta ei seksikkyydessä puoleensa vetäviä haetaan,niin niissä loistaa Tuomo Ruutu. Lisäksi Jokisen Jussissa on jotain särmää myös.Ei komea ei niin seksikäskään,mutta jotain pirua siinä kaverissa on, joka kiehtoo:)

      • jelly

        tuomo ruutu on niiin IKI-IHANA! Mitä se tekee kesällä, ja missä se liikkuu???? Missä baarissa se käy, jne. jne.... tahtoo vaan niin tavata


      • goldengirl...
        jelly kirjoitti:

        tuomo ruutu on niiin IKI-IHANA! Mitä se tekee kesällä, ja missä se liikkuu???? Missä baarissa se käy, jne. jne.... tahtoo vaan niin tavata

        varattu?


      • JustLuckyMe
        goldengirl... kirjoitti:

        varattu?

        ei ole vaikea veikata ;)


    • EllenIce

      ON nami,nami,nami,nami

    • Memmu 45v

      ehdottomasti ihanan pehmeä ja rauhallinen Petteri Nummelin (3)...

      Myös Tuomo Ruutu saa sydämeni läpättämään.....

    • Santtuli

      On kyllä aika seksi! =)
      Sellainen miehekäs peikko!
      Mii laikiit aaa lot!
      =)

    • Niittymäki..

      on seksikkäin! niin suloinen, ja silleen vähän ujosti seksikäs.
      harmi vaan, että loukkaantui eikä voi jatkaa kisoja.

    • Kysynpä ny vaan

      Ei kai ny sentään?

      • anaalipano

        ...kovan jätkän ja isojen vehkeiden merkki jos ei ole hampaita.


      • heh heh
        anaalipano kirjoitti:

        ...kovan jätkän ja isojen vehkeiden merkki jos ei ole hampaita.

        ja suihinottokin on silloin helpompaa


    • Sini^

      Ehdottomasti, Ville Peltonen, Mikko Koivu, Jukka Hentunen ja Pekka Saravo. *nam*

      Mutta pelitaito on tärkeintä, mutta turha sitä on kieltää, että en ihastelis pelaajien ulkonäköä. :>

    • tykkäään

      Marko Kiprusoffista,ei vaan oo pelaamassa

    • minäääääääää.

      must on se riku halh vai mikä onkaa ja sit ville peltonen ja jarkko ruutu :p

    • refrigator

      jääkiekossa ei oo mitään järkeä, seurataan jotain kiekkoa, mitä JÄRKEÄ.

      • MªLLª

        mitenkäs sitten satuit "eksyyn" tälle sivustolle?


    • Murahteleva pimu

      Miksi tama nyt ketaan yllattaa etta jellonat rulettaa?
      Siina on jotain selittamatonta animaalista vetovoimaa, jota ei jostain syysta pysty edes selittamaan...
      Kauriit jaa meidan hampaisiin, vesimerkkeja ei viitsi edes mainita...Itsekkyydestamme huolimatta kaikki meita palvoo ja sehan naurattaa

    • hän on

      Miettinen on sexyin!! :) :) :)

    • Hockey-lover

      Ehdottomasti seksikkäimmät pelaajat ovat handsome brothers eli Ruudun veljekset, Tuomo hieman isoveikkaansa sexympi.... nam nam heitä kelpaa kyllä katella.... sm-liigasta seksikkäimmät ovat mun mielestä nutcaset Jere Karalahti ja Nielikäisen Pasi...

    • ...

      Ja oih, mitkä silmät...

    • .......

      Jussi Jokisessa on kyllä jotain käsittämätöntä vetovoimaa, joka vaan pakottaa tykkäämään siitä :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      577
      3846
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3298
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2781
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2729
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2124
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2071
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1947
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1845
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1790
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe