Mikä hemmetti on ActiveX-komponentti kun en ole koskaan sellaiseen törmännyt selaintani käyttäessä. Käytän tällä hetkellä Opera 6.05
Mikä on ActiveX?
7
825
Vastaukset
- PetEscape
ActiveX® controls are among the many types of components that use COM technologies to provide interoperability with other types of COM components and services. ActiveX controls are the third version of OLE controls (OCX), providing a number of enhancements specifically designed to facilitate distribution of components over high-latency networks and to provide integration of controls into Web browsers. These enhancements include features such as incremental rendering and code signing, to allow users to identify the authors of controls before allowing them to execute.
- hei hei??
Äläpäs Elvistele kielitaidollasi!
Tämä on SUOMENKIELINEN keskustelupalsta!!!!! - Finni
hei hei?? kirjoitti:
Äläpäs Elvistele kielitaidollasi!
Tämä on SUOMENKIELINEN keskustelupalsta!!!!!..sanoa että tuon Pete on ihan selvästikkin kopsannut joltakin sivulta!
- X
hei hei?? kirjoitti:
Äläpäs Elvistele kielitaidollasi!
Tämä on SUOMENKIELINEN keskustelupalsta!!!!!jotakin ja SUOMEKSI.
http://www.tml.hut.fi/Studies/Tik-110.350/1997/Essays/activex.html - Anonyymi
hei hei?? kirjoitti:
Äläpäs Elvistele kielitaidollasi!
Tämä on SUOMENKIELINEN keskustelupalsta!!!!!ActiveX-komponentit ovat yksi monista komponenttityypeistä, jotka käyttävät COM-tekniikoita yhteentoimivuuden tarjoamiseen muun tyyppisten COM-komponenttien ja -® palvelujen kanssa. ActiveX-komponentit ovat OLE-komponenttien (OCX) kolmas versio, joka sisältää useita parannuksia, jotka on erityisesti suunniteltu helpottamaan komponenttien jakelua suuren viiveen verkoissa ja tarjoamaan komponenttien integrointi verkkoselaimiin. Näihin parannuksiin kuuluvat ominaisuudet, kuten lisäävä hahmonnus ja koodin allekirjoittaminen, joiden avulla käyttäjät voivat tunnistaa ohjausobjektien tekijät ennen niiden suorittamisen sallimista.
- Kai
Olisikohan syytä saada sama suomeksi - kuten kaikki kiinnostuneet varmasti haluavat. Kaikilla ei ole kielitaito niin hyvä kuin......... Äläkä katsokaan tänne - tehtävä on Sinun! T. Kai.
- PetEscape
ActiveX -ohjaimet ovat yksi monista laitekomponenttimalleista, jotka käyttävät COM tekniikkaa pitämään yllä toiminnallisuutta muiden COM komponenttityyppien ja palvelujen kesken.
ActiveX -ohjaimet ovat kolmas versio OLE-ohjaimista (OCX).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701459
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3311069- 43895
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html162759- 39749
- 49700
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244529577- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531