Mikä on ActiveX?

????

Mikä hemmetti on ActiveX-komponentti kun en ole koskaan sellaiseen törmännyt selaintani käyttäessä. Käytän tällä hetkellä Opera 6.05

7

825

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • PetEscape

      ActiveX® controls are among the many types of components that use COM technologies to provide interoperability with other types of COM components and services. ActiveX controls are the third version of OLE controls (OCX), providing a number of enhancements specifically designed to facilitate distribution of components over high-latency networks and to provide integration of controls into Web browsers. These enhancements include features such as incremental rendering and code signing, to allow users to identify the authors of controls before allowing them to execute.

      • hei hei??

        Äläpäs Elvistele kielitaidollasi!
        Tämä on SUOMENKIELINEN keskustelupalsta!!!!!


      • Finni
        hei hei?? kirjoitti:

        Äläpäs Elvistele kielitaidollasi!
        Tämä on SUOMENKIELINEN keskustelupalsta!!!!!

        ..sanoa että tuon Pete on ihan selvästikkin kopsannut joltakin sivulta!


      • X

      • Anonyymi
        hei hei?? kirjoitti:

        Äläpäs Elvistele kielitaidollasi!
        Tämä on SUOMENKIELINEN keskustelupalsta!!!!!

        ActiveX-komponentit ovat yksi monista komponenttityypeistä, jotka käyttävät COM-tekniikoita yhteentoimivuuden tarjoamiseen muun tyyppisten COM-komponenttien ja -® palvelujen kanssa. ActiveX-komponentit ovat OLE-komponenttien (OCX) kolmas versio, joka sisältää useita parannuksia, jotka on erityisesti suunniteltu helpottamaan komponenttien jakelua suuren viiveen verkoissa ja tarjoamaan komponenttien integrointi verkkoselaimiin. Näihin parannuksiin kuuluvat ominaisuudet, kuten lisäävä hahmonnus ja koodin allekirjoittaminen, joiden avulla käyttäjät voivat tunnistaa ohjausobjektien tekijät ennen niiden suorittamisen sallimista.


    • Kai

      Olisikohan syytä saada sama suomeksi - kuten kaikki kiinnostuneet varmasti haluavat. Kaikilla ei ole kielitaito niin hyvä kuin......... Äläkä katsokaan tänne - tehtävä on Sinun! T. Kai.

    • PetEscape

      ActiveX -ohjaimet ovat yksi monista laitekomponenttimalleista, jotka käyttävät COM tekniikkaa pitämään yllä toiminnallisuutta muiden COM komponenttityyppien ja palvelujen kesken.

      ActiveX -ohjaimet ovat kolmas versio OLE-ohjaimista (OCX).

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1459
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      331
      1069
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      895
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      162
      759
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      700
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      29
      577
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe