Ihania , väljiä hellemekkoja pullukoiden mimmien asuina, näkee dokumenteissa Afrikasta , Tahitista ja Aasiasta..
Ostin muinoin sellaisen , kauniin , väljän , ilmavan mekon Kauailta, mutta nyt se tahtoo hiuteta päältäni.
Meillä Suomessa hellepäivät ovat harvassa.
Kuitenkin kaipaan kovin ilmavaa mekkoa, kokoa xxxl, niiden ajaksi.
Elämä olis pal mukavampaa.
Mistä meille mummoille hellemekot?
36
4734
Vastaukset
- eevakaarina
Vaikeaa on löytää, on semmoisia harsoja vaan ja lyhyitä.
Kunnon puuvillaa pitäisi olla ja yli polven ja väljä ja ihanan värikäs. - ompelukone surraamaan
olet varmaan ihanan näköinen siinä xxxxl - mekossa.
- mainio
liikeidea jollekin taitavalle mummulle, tai lapsenlapselle.
Nettimyyntiin, ja muutenkin, löytyisi varmasti ostajia. - jukujuku
Piipahdin perjantaina torilla ja pysähdyin erään kojun luo siinä myytiin italialaisia,tanskalaisia ja intialaisia mekkoja housuja ja puseroita kokoja oli vaikka mitä ja väreissä oli valinnan varaa,kyllä ne kesämekoiksi kelpaavat ellei sinun makusi ole kovin kallis hinat olivat 15,20,30eguu ei kovin kalliita. Näitä löytyy varmaan useilta toreilta .
- sessu58
mie tässä mietin,josko pussilakanasta sais ainakin meikäläiselle sopivan ilmavan.Pääaukko ja reiät käsille ja se on siin.Helmaaki vois leikellä sopivasti aaltoilevaks ja muotia ois siinsamas....Käyväämpä suunnittelemmaan.
- jukujuku
sessu58 kirjoitti:
mie tässä mietin,josko pussilakanasta sais ainakin meikäläiselle sopivan ilmavan.Pääaukko ja reiät käsille ja se on siin.Helmaaki vois leikellä sopivasti aaltoilevaks ja muotia ois siinsamas....Käyväämpä suunnittelemmaan.
Jätetään ne pussilakanat ja käydään torilla kävellään ja kierrellää ja juodaan kuppi kuumaa kahvia ja katsellaan niitä mekkoja kyllä sieltä kokoja löytyy xxxxl jne.Piristy ystävä on tulossa ihana päivä.
- sessu58
jukujuku kirjoitti:
Jätetään ne pussilakanat ja käydään torilla kävellään ja kierrellää ja juodaan kuppi kuumaa kahvia ja katsellaan niitä mekkoja kyllä sieltä kokoja löytyy xxxxl jne.Piristy ystävä on tulossa ihana päivä.
ollaan.Luulin heittäväni pikku kevennyksen.Heti viestin lähetettyäni,tuli mieleen,et pieleen tais mennä.No kyl mieki vielä opin.Ihan pirteenä ja hyvil mielin oon jo kukonlaulun aikaan käyny maalimaa ihailemaan....Hienoo päivää toivottelen kaikille.
- kanssa kauppatorilta
kesämekon muutama vuosi sitten ja olen pitänyt sitä joka kesä.
Ei tarvi silitellä, kunhan vain pesasee.
Värivalikoima oli aika suppea, mutta se tuttu laivastonsininen oli valikoimassa silloin.
Kaipaan niitä intianpuuvillaisia helppohoitoisia hamosia, niistä ommeltiin salsahameita.
Ovat muuten muodissa taas tänä kesänä.
Mahtaakohan kaupoissa olla ko. kangasta, kun se mihin tarvitisi tiettyä kangasta, niin sitähän ei sitten ole myynnissä.
- hellemekko ja kotipuku
Ostin Nanson valkopohjaisen, punakukallisen, vihreälehtisen, punaisella kantatun, hihattoman, reilusti polvien alapuolelle ylettyvän yöpaidan hellemekokseni. En nyt sentään lähtisi se päälläni kaupungille, mutta kotona se on todella mieleiseni.
Olen aikaisemminkin ostanut yöpaitoja kotipuvuiksi.
Keväällä mm. ostin vihertävän, koristellun, lyhythihaisen, puolipitkän, puuvillaisen yöpaidan kotipuvuksi. Sattui vielä niin, että liikkeessä oli samanvärinen ja kuvioinen pusero, jossa oli vähän pidemmät hihat. Sen, kun vetää yöpaidan päälle, niin saa ihan kunnon vaatetuksen.
Kokoni on yleensä XL, mutta jos on pientä mallia, niin XXL:kin voi olla tarpeen.Löin veljeni kanssa vetoa että pääsisin Nanson yöpaidassa tansseihin vappuaattona! Ja pääsin!
Yöpaita oli hihaton, ruskeapohjainen silkkinen, pohkeisiin ulottuva yöpaita, jossa oli kuviona isoja ruusuja. Laitoin vaan meripihkaa olevan kaulanauhan kaulaani ja korkeakorkoiset kengät jalkaani.
Täytyy sanoa että vaatetukseni vaikutti upealta ja tanssi-ilta oli todella onnistunut :D
- jemina
Nykyään eri kauppaketjuilla on omat isojen tyttöjen sarjat, oletko katsellut niitä? Lisäksi löytyy liikkeitä missä myydään ainoastaan l – xxxl kokoja, ainakin isoimmissa kaupungeissa. Näissä on tosi kivoja vaatteita. Minua suorastaan harmittaa kun eivät enää sovi, laihduin viime keväänä mieheni sairastumisen ja poismenon aikana 25 kiloa, enkä enää löydä vaatteita kyseisestä liikkeestä.
Laihtuminen oli hyvä asia sinänsä, syy vain oli ikävä.- soilike
Materiaali on krepattua ja kevyttä puuvillaa, pystyraitaan.
.
Kumpa löytäisin samasta kankaasta halatin tai hellemekon.
Nanson puuvillatrikoot ovat ihania, mullakin on leopardi, lila musta ja mustavalkoinen geometri.
Minulle ne ovat kuitenkin kesällä liian ”ilmattomia”. Taidan olla ihan eri kaliiperia, kokoa xxxl.
”Isosisko” palvelee, kun haluan olla edustava. Kaappi on turhankin pullolaan kauniita tyylikkäitä asuja, jotka menee välittömasti takaisin kaappiin , kun pääsen omaan kotipesään.
Mutta ne ilmavat, väljät, värikkäät ”kotilöhömekkoset” puuttuvat, varsinkin helteelle sopivat.
olisi mielestäni yksi parhaista helleasuista, mutta viimeksi ostamani puuvillainen kutistui pesussa polvipituiseksi.
Sellaisia ostaisin mielelläni, jos saisin hyvänlaatuisia Suomesta.
Onnistuisinkohan rahoittamaan sillä oman matkani, jos päättäisin "uhrautua" hankintamatkalle ja ottaisin teiltä mitat ja tilaukset mukaan? ;))- Alexia
Oikeastaan kaftaani ei ole mikään vaikea juttu ommella itse. Ongelma on ehkä kivan kankaan löytäminen. Itse ainakin mielelläni ostaisin jotain "afrikkalaistyyliin" kirjavaa kauniissa, maanläheisissä väreissä. Mielestäni Marimekon iättömät kankaat ovat myös usein mitä onnistuneempia juuri suorissa, yksinkertaisissa malleissa, jossa kuvio ja värit pääsee esille. Niistä voi tehdä erittäin yksinkertaisia kaftaanimalleja ja halatteja, tunikoita ja jakkuja. Sellaisia laatikkomallisia. Valitettavasti Marimekon puuvillakankaat ovat melko kalliita - mutta hyvälaatuisia.
Siitä vain kaikki isot mataamit halatteja leikkaamaan ja ompelukone esille! Yhdessä illassa tulee uusi luomus! Toinen asia on sitten, kehtaako lähteä helteellä kaftaanissa konttoriin töihin kun muut ovat ahdistavassa businesslookissa...;) Rohkea rokan syö! Me muut, varovaisemmat pidämme luomuksiamme vapaalla.
Minä olen todellakin ajatellut alkaa ommella itselleni juuri noita yksinkertaisia kesävaatteita kunhan pääsen eläkkeelle. Kaftaaneja, tunikoita, hameita. Eläkkeellä ei ole enää pukeutumisongelmia kun kukaan ei voi vaatia mitään tiettyhä lookia minulta! Voi heittää ahdistavat bleiserit ja businesslookin hemmettiin ja olla todella vapaa! Minusta tulee onnellinen XXL-boheemi! - sessu58
Alexia kirjoitti:
Oikeastaan kaftaani ei ole mikään vaikea juttu ommella itse. Ongelma on ehkä kivan kankaan löytäminen. Itse ainakin mielelläni ostaisin jotain "afrikkalaistyyliin" kirjavaa kauniissa, maanläheisissä väreissä. Mielestäni Marimekon iättömät kankaat ovat myös usein mitä onnistuneempia juuri suorissa, yksinkertaisissa malleissa, jossa kuvio ja värit pääsee esille. Niistä voi tehdä erittäin yksinkertaisia kaftaanimalleja ja halatteja, tunikoita ja jakkuja. Sellaisia laatikkomallisia. Valitettavasti Marimekon puuvillakankaat ovat melko kalliita - mutta hyvälaatuisia.
Siitä vain kaikki isot mataamit halatteja leikkaamaan ja ompelukone esille! Yhdessä illassa tulee uusi luomus! Toinen asia on sitten, kehtaako lähteä helteellä kaftaanissa konttoriin töihin kun muut ovat ahdistavassa businesslookissa...;) Rohkea rokan syö! Me muut, varovaisemmat pidämme luomuksiamme vapaalla.
Minä olen todellakin ajatellut alkaa ommella itselleni juuri noita yksinkertaisia kesävaatteita kunhan pääsen eläkkeelle. Kaftaaneja, tunikoita, hameita. Eläkkeellä ei ole enää pukeutumisongelmia kun kukaan ei voi vaatia mitään tiettyhä lookia minulta! Voi heittää ahdistavat bleiserit ja businesslookin hemmettiin ja olla todella vapaa! Minusta tulee onnellinen XXL-boheemi!Olen ommella hurauttanut itselleni halaatteja mm. vanhoista verhoista.Nytkin päällä sileäpintaisista verhoista tehty kolttu,on kuin mitäkin silkkiä ja mukavan tuntuinen.Helppo tehdä,kun ei tartte mitään muotolaskoksia värkätä.Eikä niin haittaa,jos ei onnistu,koska kierrätysainetta.
- Haluan sellaisen
Pienen mutta söpön mekon haluaisin? Saa todella etsiä,että löytää,sillä kaikki mekot ovat juhla käyttöön.Uskomatonta ,niin vaan on pieniä sieviä mekkoja arkeen ei ole.
- eevakaarina
Juuri siinä on ongelma, kun ei ole enää pieni ja söpö, mutta haluaisi silti pukeutua säällisesti ja mukavasti. Ja lämpimällä ilmalla ei ole hyvä olla, jos vaatteet kiristää ja kuristaa.
- Mittatilaus
Tilausopelija tekee melkein kaikki kolttuni ja muut päälysvaatteeni,kun oon ylävartalolta pieni ja tuo pyrstö iso. Jalat on lyhyet ja selekä pitkä sekä kuppikoko ei oo teemukit vaan paremmin napsilasit.
Harvemmin saan valmiiksi ommeltua. Ei muuta kuin kangaspuotiin ja semmosta kangasta josta ite tykkään . Sen kanssa ompelijalle ja oman suunnitelman mukainen kolttu on pian mulla. Kokeileppa tätä keinoa itteki! riippumatta väljiä mekkoja.Ulkonakin ja harjoituksissa pidän hameita tai farkkuja.Pitää vain olla pitkä takki kun kulkee hameen kanssa.
Minulla onkin pukuja ja hameita vaikka pukisin koko talon.
Viimeksäksi tein marimekon hameita ja sifonkihameita.Nyt ei tarvitse tehdä kun tyttökin laittaa minulle ylimääräiset vaatteet ja niitä ei ole kovin vähän.
Nyt olen sävähdyttänyt kavereita laittamalla päälleni Elvis housut,valkoiset pehmeät joustavat ja leveät koristtu kultakuvioin ja kultakukkaisen vaaleanpunaisen puseron.
Pukekaa ihmeessä mukavasti ja hullutelkaa erilaisilla mekoilla.- ou-nou
ompele itse mieleistänne mekkoa? Eikös arvon naiset täällä osaa ommella?
Nytpä kaivelin esille Sri Lankalta ostamani hellevaatteet: batiikkikaftaanin ja pari ohutta saronkia.
Juhlakäyttöön on pari saria ja juhlava kaftaani.
Hyvä puoli näissä on että ovat ilmavia, sama koko käy kaikille.
Nuo sarongit ovat varmasti kovassa käytössä jos tulee lämmin kesä.- Valkovuokko
Voi oyhä yksinkertaisuus! Onko miesten alkkareista keskustelu jotenkin siveetöntä sefun mielestä. Minusta on hyvä etta puhutaan asioista niiden omalla nimellä.
Siis kannatan herroille Slogeja, tehty hyvästä puuvillasta Österraich´issa. HInta - laatusuhde ihan kohdallaan.
Mainostaa dressmann´kin samantyyppisiä alkkareita.- ii-li
Minä poistin oman viestini. En halua väitellä kelvottomista kalsareista.
kirjoittanut sellaisen tosijutun jonka sefu poisti ja niin minä arvelinkin kirjoittaessa.Kirjoitinpahan vain teille hauskuudeksi.
Parempi näin ettei ole rumia juttuja se ei ollut kyllä ruma mutta tosi tapaus yksinkertaisen kansan suusta.Minulla on poistunut se paastolupaus ja sattuu joskus se vanha kehno yllyttämään.En kuitenkaan lähde sefua moittimaan se tekee työtään.- ii-li
pääsky kirjoitti:
kirjoittanut sellaisen tosijutun jonka sefu poisti ja niin minä arvelinkin kirjoittaessa.Kirjoitinpahan vain teille hauskuudeksi.
Parempi näin ettei ole rumia juttuja se ei ollut kyllä ruma mutta tosi tapaus yksinkertaisen kansan suusta.Minulla on poistunut se paastolupaus ja sattuu joskus se vanha kehno yllyttämään.En kuitenkaan lähde sefua moittimaan se tekee työtään...."ruma juttu", vaan se, että joku nainen (oletettavasti nainen) väitti täysin kelvottomia miesten kalsareita loistaviksi. Todellisuudessa ne ovat niin huonot, etten enää koskaan osta niitä.
Toivottavasti sinä nyt et sitten ole se nimetön kirjoittaja. Tai jos olet, niin nyt ei enää asialle voi mitään. :)
(Dressmann on halpahalli. Se myy huonoa tavaraa. Parempaa tai ainakin samanveroista tavaraa saa rehellisesti halpahalleiksi itseään nimittävistä paikoista kuten esimerkiksi Robin Hoodista, Vapaasta Valinnasta tai Tokmannista. Se, että Dressmann mainostaa televisiossa ja on norjalainen yritys ei tee siitä muita halpahalleja parempaa.)
Poistin kirjoitukseni jo siitäkin syystä, ettei sen nyt muutenkaan sopinut hellemekko-aiheeseen. - vaan erään ikäseni naisen ...
ii-li kirjoitti:
..."ruma juttu", vaan se, että joku nainen (oletettavasti nainen) väitti täysin kelvottomia miesten kalsareita loistaviksi. Todellisuudessa ne ovat niin huonot, etten enää koskaan osta niitä.
Toivottavasti sinä nyt et sitten ole se nimetön kirjoittaja. Tai jos olet, niin nyt ei enää asialle voi mitään. :)
(Dressmann on halpahalli. Se myy huonoa tavaraa. Parempaa tai ainakin samanveroista tavaraa saa rehellisesti halpahalleiksi itseään nimittävistä paikoista kuten esimerkiksi Robin Hoodista, Vapaasta Valinnasta tai Tokmannista. Se, että Dressmann mainostaa televisiossa ja on norjalainen yritys ei tee siitä muita halpahalleja parempaa.)
Poistin kirjoitukseni jo siitäkin syystä, ettei sen nyt muutenkaan sopinut hellemekko-aiheeseen.kehumisen kymmenen vuotta vanhemmasta miesystävästään toisille naisille.Hekin olisivat halunneet sen leskeksi jääneen miehen.Joka sai tämän kaverin niin kehaisi että on se niin hyvä,,,, että kannatta siitä tonni maksaa.
- ja sitten saat poistaa kumm...
vaan erään ikäseni naisen ... kirjoitti:
kehumisen kymmenen vuotta vanhemmasta miesystävästään toisille naisille.Hekin olisivat halunneet sen leskeksi jääneen miehen.Joka sai tämän kaverin niin kehaisi että on se niin hyvä,,,, että kannatta siitä tonni maksaa.
suosittu ohjelma uutisvuoto siinä erikoisesti Tommy ja Tervon Jari naurattavat kaikkia ohjelmassaan"kuka ei olisi niiden katsomiseen syyllistynyt" koko ajan kaksimielisillä jutuilla.
Ovat samalla rohkaisseet myöskin toisia tavan kertoa alatyylisiä juttuja.Lopetan.
Piilossa on niitä on parempi kuunnella ja olla nauramatta.
Olet oikeassa kun poistat.Minä saan olla ikuisesti koulun penkillä eikä se oppi mene perille,mihin tässä joutuisi moraali jos ei olisi teitä selkärankaisia.Oikeasti tarkoitan en vinoile. - elä veikkonen
ja sitten saat poistaa kumm... kirjoitti:
suosittu ohjelma uutisvuoto siinä erikoisesti Tommy ja Tervon Jari naurattavat kaikkia ohjelmassaan"kuka ei olisi niiden katsomiseen syyllistynyt" koko ajan kaksimielisillä jutuilla.
Ovat samalla rohkaisseet myöskin toisia tavan kertoa alatyylisiä juttuja.Lopetan.
Piilossa on niitä on parempi kuunnella ja olla nauramatta.
Olet oikeassa kun poistat.Minä saan olla ikuisesti koulun penkillä eikä se oppi mene perille,mihin tässä joutuisi moraali jos ei olisi teitä selkärankaisia.Oikeasti tarkoitan en vinoile.lopeta.Mitenkähän musta tuntuu,ettei poistot koskenut ollenkaan sun kirjotusta,vaan puhe oli slogeista ja siitä että joku ei pidä kesällä alushousuja.Kirjoittele vaan.Kyllä tänne mahtuu niin kaksi,kuin yksimielisijäkin asioita.Pane vaan nappulat vinkumaan.Hyvää päivää.
- Reetta2 ejk
ii-li kirjoitti:
..."ruma juttu", vaan se, että joku nainen (oletettavasti nainen) väitti täysin kelvottomia miesten kalsareita loistaviksi. Todellisuudessa ne ovat niin huonot, etten enää koskaan osta niitä.
Poistin kirjoitukseni jo siitäkin syystä, ettei sen nyt muutenkaan sopinut hellemekko-aiheeseen.Aamutuimaan lueskelin kirjoitettuja juttuja, piti oikein hieraista kaksi kertaa silmiä ennenkuin meni jakeluun; jotkut eivät käytä kesällä alushousuja. Uskomatonta!
Sitten vääntöä! Mitä vikaa Slogeissa, yksi pitää äidistä toinen tyttärestä jne. se on jokaisen makuasia. Pidän niitä laadukkaina hyvin istuvina, värejäkin löytyy musta, valkoinen ja puuteri. Kukallisen hellemekon alla ne ovat suorastaan pakolliset samoin pitkien housujen alla.
Jo 20v sitten ostin Slogeja Itävallasta nipullisen, koska olivat siellä edullisia. Hellemekot ovat kyllä suomalaisia kukkamekkoja joita kesäisin käytän.
Jo vuosien patinoimana leskirouvana koetan pukeutua "säädyllisesti" ja muodikkaasti jotta kanssakulkijoille olisin kohtuullinen näkymä.
Meikitkin ovat käytössä päivittäin rajauskynien kanssa. Onhan se ilo itsellekin, pukeutua hyvin mahdollisuuksien mukaan.
Makuasioista ei voi oikein kiistellä. - olla kyseessä
Reetta2 ejk kirjoitti:
Aamutuimaan lueskelin kirjoitettuja juttuja, piti oikein hieraista kaksi kertaa silmiä ennenkuin meni jakeluun; jotkut eivät käytä kesällä alushousuja. Uskomatonta!
Sitten vääntöä! Mitä vikaa Slogeissa, yksi pitää äidistä toinen tyttärestä jne. se on jokaisen makuasia. Pidän niitä laadukkaina hyvin istuvina, värejäkin löytyy musta, valkoinen ja puuteri. Kukallisen hellemekon alla ne ovat suorastaan pakolliset samoin pitkien housujen alla.
Jo 20v sitten ostin Slogeja Itävallasta nipullisen, koska olivat siellä edullisia. Hellemekot ovat kyllä suomalaisia kukkamekkoja joita kesäisin käytän.
Jo vuosien patinoimana leskirouvana koetan pukeutua "säädyllisesti" ja muodikkaasti jotta kanssakulkijoille olisin kohtuullinen näkymä.
Meikitkin ovat käytössä päivittäin rajauskynien kanssa. Onhan se ilo itsellekin, pukeutua hyvin mahdollisuuksien mukaan.
Makuasioista ei voi oikein kiistellä.miesten alkkarit,jos oikein ymmärsin.
- Reetta2 ejk
olla kyseessä kirjoitti:
miesten alkkarit,jos oikein ymmärsin.
Naisten ja miesten Slogit ovat tehdyt juuri samasta materiaalista ei sen kummempaa.
Tiedän paljon miehiä jotka käyttävät vain Slogeja, joten se on niitä makuasioita joista turha kiistellä.
ps. jos mies ei käytä alkkareita voi olla että kanssakulkijat huomaavat keltainen pilkku edessä ja ruskea takana, on nimittäin nähty!!!! Reetta2 ejk kirjoitti:
Naisten ja miesten Slogit ovat tehdyt juuri samasta materiaalista ei sen kummempaa.
Tiedän paljon miehiä jotka käyttävät vain Slogeja, joten se on niitä makuasioita joista turha kiistellä.
ps. jos mies ei käytä alkkareita voi olla että kanssakulkijat huomaavat keltainen pilkku edessä ja ruskea takana, on nimittäin nähty!!!!Vanhemmat teräsmiehet on tehty ruostuvasta teräksestä ja siksi takana on se ruskea tahra.
Keltainen puolestaan on sitä varten, ettei sekoa etupuoli ja takapuoli!
Tuo alushousuttomuus on jostakin syystä alle 40-vuotiailla miehillä yleisempää. Eräs käsityönopettaja kertoi kuinka yläasteen pojille oli pidetty muutama tekstiilityötunti käsityön yhteydessä. Tarkoituksena oli tehdä yksinkertaist uimahousut tai shortsit. Pojille piti erikseen huomauttaa, että on "alushousupäivä", että voi sovittaa.- Reetta ejk
vaarivaari kirjoitti:
Vanhemmat teräsmiehet on tehty ruostuvasta teräksestä ja siksi takana on se ruskea tahra.
Keltainen puolestaan on sitä varten, ettei sekoa etupuoli ja takapuoli!
Tuo alushousuttomuus on jostakin syystä alle 40-vuotiailla miehillä yleisempää. Eräs käsityönopettaja kertoi kuinka yläasteen pojille oli pidetty muutama tekstiilityötunti käsityön yhteydessä. Tarkoituksena oli tehdä yksinkertaist uimahousut tai shortsit. Pojille piti erikseen huomauttaa, että on "alushousupäivä", että voi sovittaa.Oli muuten romantiikka kaukana kun Tallinnan laivalla tanssilattialla oli tämä näky, ikä siinä 50 kieppeillä. Siinä Suomi-poika tanssitti neitoja niin ettei mitään. Onneksi me mummelit emme olleet vaaravyöhykkeellä. Olikohan mies ilman alkkareita.
- vaarivaari ek
ii-li kirjoitti:
Poistin kirjoitukseni jo siitäkin syystä, ettei sen nyt muutenkaan sopinut hellemekko-aiheeseen.Kyselit ii-li joskus viime kuussa
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=563&posting=22000000015889408
että opinko syömään puikoilla. Kyllä vain - itse asiassa olin opetellut alkeet lapsena kun siirreltiin hiekkalaatikolla kiviä tikuilla. Joku neuvoi silloin, miten kiinalaiset syö puikoilla ja mehän innolla opeteltiin. Oli unohtunut koko hiekkalaatikko, ennenkuin tikkuruokia syödessä tuli sekin mieleen.
Ja mitäkö tällä on hellemekon kanssa tekemistä? Eipä mitään, mutta ehkä olisi hyvä dietti ennen rantasesonkia syödä riisiä ja vihanneksia puikoilla - jollei suju, menee viimevuotinen ranta-asu paremmin päälle ;-) vaarivaari ek kirjoitti:
Kyselit ii-li joskus viime kuussa
http://keskustelu.suomi24.fi/show.fcgi?category=2000000000000016&conference=563&posting=22000000015889408
että opinko syömään puikoilla. Kyllä vain - itse asiassa olin opetellut alkeet lapsena kun siirreltiin hiekkalaatikolla kiviä tikuilla. Joku neuvoi silloin, miten kiinalaiset syö puikoilla ja mehän innolla opeteltiin. Oli unohtunut koko hiekkalaatikko, ennenkuin tikkuruokia syödessä tuli sekin mieleen.
Ja mitäkö tällä on hellemekon kanssa tekemistä? Eipä mitään, mutta ehkä olisi hyvä dietti ennen rantasesonkia syödä riisiä ja vihanneksia puikoilla - jollei suju, menee viimevuotinen ranta-asu paremmin päälle ;-)ties kuinka pitkäksi aikaa.Viimeksi pidin helleasua kun esitettiin senioreitten kanssa Kuusmotalon näyttänöllä Virve Rostin laulun tahdittamana Menolippu.
Laitoin matkapuvuksi viimekesäisen vaaleanpunaisen hameen jossa pientä kelloa helmassa.Marimekon leveä hattu ja Vaalenpunainen kukallinen farkkutakki.Käsilaukku pinkin värinen ja korkkarit.
Sain siitä asusta ja tanssista yllättävän paljon iloista palautetta.
Sen olin aikonut laittaa matkapuvuksi kun lähden Turkuun kesällä.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss936127Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa243597- 1692213
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a2362101Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1821818Martinan bisnekset rajusti tappiolla
Seiska 28.7: nousukiito katkesi, yritykset C-luokkaa.2891599- 691104
Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.81081Voiko olla, onko se tosiaan niin että
Kumpikin rakastetaan toisiamme. Nyt pitää sukeltaa pakastimeen ❤️🥵571051Metsa Man Extra kanava toimii hyvin
ja sieltä voipi kahta vanhoja vitejoita pahimpaan puutteeseen. Peukalot ylös.211050