kysyisin tälläistä, että kun Amsterdamin lentokentällä on usein tarjouksia kaksi parfyymiä yhden hinnalla, koskeeko tarjous ostettaessa kahta naisten tai kahta miesten parfyymiä, vai voiko ostaa esim. yhden naisten ja yhden miesten parfyymin myös yhden hinnalla?
Kiitos vastaajille!
Amsterdam
taxfree...
4
1276
Vastaukset
- tarjouksessa
Varmaa tarttee lukee ilmoitus tarkkaa. Kyllä varmaa siinä lukee se.
- ne kerro
asian siellä paikan päällä.
- tajuan
ne kerro kirjoitti:
asian siellä paikan päällä.
kyllä että saan paikan päällä tietää asian, mutta kun en ole nyt paikanpäällä kysyn sen vuoksi. Mietin ostanko tuliaisen Suomesta vai Damin kentältä. Kysyin siis ihmisiltä joilla olisi ehkä tietoa asiasta.
- Rory
Olin amsterdamin kentällä pääsiäisenä, ja muistaakseni siellä oli ainakin pakkauksia, jossa on kaksi samanlaista esim. naisten hajuvettä halvemmalla. En ihan varmaksi muista oliko naisten ja miesten parfyymipakkauksia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?5477006Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.3232630Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3872025- 1271226
- 301168
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl41138- 86985
Kuka on mystinen heppamies?
Nyt tänne vinkkejä siitä kuka on Martinan seurassa viihtyvä hevosmiljonääri. On tullut jo muutamia nimiä esiin keskustel99961Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h60935- 41812