Kovaa panoa Ankkalinnassa!!

Ankkalinna

OSA-1.
Oli kaunis aamu Ankkalinnassa, Aku heräsi kovaan kipuun alapäässä.
Iines oli eilen illalla viipynyt vähän pitempään ja he olivat naineet kuin tuulispäät.
Aku päätti ottaa aspiriinin, mutta se ei auttanut.
Niinpä Aku päätti lähtä Pelle Pelottoman luokse, jotta saisi häneltä jotain vahvempaa...
Hän saapui Pellen luokse, mutta Pelle perkele ei ollut kotona, ja Akun kalu senkuin kävi kipeämmäksi.
Aku näki Pellen pöydällä piikkiruiskun, hän otti sen kätöseen ja ruiskutti sitä peniksensä juureen (siinä toivossa, että se poistaa kivun)
Akulla ei ollut enää muuta tekemistä Pelle Pelottoman asunnossa, joten hän päätti lähteä kotiin ja soittaa Iinekselle.
Kun Aku saapui kotiin niin hänen peniksessä tuntui kihelmöintiä, se alkoi kasvaa suureksi ja kovaksi.
Hänen jormansa seisoi niin kovana, että Akulla alkoi todella tehdä mieli pillua.
Akulle tuli paniikki kun pillua ei ollut heti kyrvän ulottuvilla.
Akun veljenpojat, Hupu, Tupu ja Lupu tulivat kotiin.
Aku kävi heti Tupun perseeseen kiinni kun panetti niin kovasti.
Hän otti mulkkunsa käteen ja työsi sen niin syvälle Tupun anukseen kuin vain sai.
Hupu ja Lupu yrittivät auttaa veljeänsä, mutta kukapa nyt panohullua Akua saisi pysäytettyä.
Samalla kun Aku nai Tupua, käski hän Hupun ja Lupun nuolla hänen anustaan.
Hupu ja Lupu kieltäytyivät, mutta kun Aku uhkasi lopetta heidän viikkorahansa niin heidän oli pakko nuolla sitä.
Lupu aloitti nuolemisen ja samalla kiihottui siitä. (siitä olikin jo aikaa kun Lupu oli viimeksi saanut sekstailla)
Lupu kiihottui niin, että hänen oli pakko työntää mulkku Akun perseeseen.
Hupuakin alkoi panettaa, mutta ei mennyt naimaan Lupua, koska tiesi, että Lupu ei ollut pyyhkinyt persettään viimeksi kun kävi paskalla.
Niinpä hän työsi munansa Tupun suuhun, kun Aku vielä innokkaana nai häntä.
Oli syntynyt totaalinen perheseksi kohtaus.
Lopulta kun Aku oli purkaissut mällit Tupun peffaan, Lupu vetänyt spemet Akun peffaan ja Hupu lauennut Tupun suuhun niin kaikki
olivat uuvuksissa.
Akulla silti jökötti vielä, se jortikka ei vain suostunut laskeutumaan.
Aku ei tiennytkään, että veljenpojilla oli tuollainen panotaito, ja hän tahtoi joskus vielä saman uusiksi.
Tupu sen sijaan nieli vielä viimeisiä sperman tilkkoja suustaan.

OSA-2.
Akulla teki edelleen mieli naintia. (Pellen ihmeviagran vaikutus kesti yhä)
Hän yritti soittaa Iinekselle mutta hän ei vastannut. "On taas Hannun kanssa nussimassa ärr" Aku murisi.
Aku katseli ikkunasta ulos ja näki Minnin kulkevan tiellä.
Hän hyppäsi ikkunasta ulos, juoksi Minnin luokse, riisui tämän mekon ja alkoi hirviömäisen panon.
Mikki oli tulossa töistä ja ajoi vanhalla Ladan romullaan tiellä.
Mikki huomasi tuon panotapauksen, syoksyi autosta ulos ja alkoi repiä Akua irti Minnistä.
Minni olisi halunnut jatkaa naintia, mutta Mikki kielsi sen jyrkästi.
Aku huomasi, että Mikillä oli alkanut seisomaan, hän käytti tilaisuutta hyväkseen ja potkaisi Mikin kulkusille.
Aku otti Minnin kainaloon ja lähti juoksemaan kotia kohti.
Kun he olivat sisällä, sulki Aku kaikki ikkunat ja naulasi oven kiinni.
Aku sanoi pojille: "Jos joku yrittä tulla sisään niin estäkää häntä. Me menemme naimaan."
Kohta alkoikin yläkerrasta kuulumaan jyskettä ja pauketta, Aku oli työntänyt taas IIISOOON mulkun Minnin peffaan.
Nyt oli vuorostaan Mikillä mulkku kipeänä, kyrpä oli mustelmilla.
Mikki yritti käynnistää auton, mutta se ei lähtenyt liikkeelle. "Saatanan Ladan huora, liiku sanon minä" huusi Mikki.
Mikki joutui juoksemaan kotia kohti, mutta matkalla joku haiseva lespomummo ajoi hänen yli ja Mikki kuoli.
Minni ei edes tullut Mikin hautajaisiin, koska Minni oli menossa Akun kanssa vihille.
Aku ja Minni ovat nyt naimass......öhöm naimisissa.
Ja kuka tietää jos Akulla seisoo vielä tänäkin päivänä!

13

5656

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jomppa

      Tässä ei ole päätä ei häntää, koska ankoillahan ei kuten tunnettua ole "häntiä". Disneyn hahmot ovat eunukkeja eivätkä ne pane.

      • Ankkalinna

        Ei tarvi alkaa nipottamaan . Tässä tarinassa niillä on sukuelimet ja sillä hyvä.


      • Anonyymi

        Onhan ne panneet, kun niillä on kaikenlaisia setiä, tätejä, veljenpoika ym.


    • Lukija

      ON TÄMÄKIN SÄÄDYTÖN ELUKKA TARINA ENNENKIN JULKAISTU

      • Pimee

        Aika törkeetä yhden veljen suosimista tuo tuollainen.Ei nuorisoa saa kohdella epätasaarvoisesti.


    • Lele

      Olipa hyvä tarina pitkästä aikaa! Aivan mahtava! Olen kaksikymppinen akka ja olen itsekkin aina halunnut naida akun kanssa! Ihana tarina!
      Kiitokset kirjoittajalle!
      PS: Lisää tällaisia tarinoita!

    • Anonyymi

      Ei täs oo mitää järkee!!!!!!

    • Anonyymi

      Hyvä Aku!

    • Anonyymi

      Hirviniemi tässä hei, mitään en oo ottanu.

    • Anonyymi

      mikä vittu tää on

    • Anonyymi

      jee

    • Anonyymi

      Ootko pannu ankkaa? Kokeile ihmeessä!

    • Anonyymi

      Osa 3
      Toisella puolella Ankkalinnaa Hessu Homo (Hopo) runkkasi yksin ränsistyneessä töllissään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      103
      981
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      96
      824
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      92
      732
    4. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      635
    5. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      73
      615
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      15
      555
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      476
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      472
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      44
      459
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      450
    Aihe