Tilasin tänään uuden Micran

Tuleva Micra-kuski

Vaihtoon menee Yaris vm2003. Otin Micran siksi että hyvitys Yariksesta oli paras, 10200 eur. Esim Suzuki Swiftiin hyvitys 8500 eur, uuteen Yarikseen 9000 eur.
Ei kokemusta Micrasta, joten kertokaa! Niin malli on Micra 1.2 Visia 80.

8

2628

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • minäkin tilasin

uuden micran. Pitäisi saada se nyt toukokuun lopussa. Toivottavasti tulee kanssa eikä aikataulu veny. Vanha micra meni vaihtoon....

• micro

toyota->nissan hyvityksenä olen kokenut vastaavaa! toyota->toyota hyvityksesi tuo ei voi pitää paikkaansa,missä oikein asustat. Ja kulutuksesta Micra vie taajamassa lähes 8 litraa bensaa vs yaris 1.3 ~6l ja autokeskuksen huolto hinnoittelu on mielenkiintoinen(lue törkeä)
      sitten vielä uutinen lopuksi, 3 vuoden päästä et pääse micrastasi eroon kuin lahjomalla...

• Nissan N

Lienee joku Toyotamyyjä mielipiteineen. Micrat ovat kysyttyjä käytettynäkin.

• mi c ra

• nassin

Vaimo on ajellut ko. autolla kohta 3v ja 50.000km.
      Vikoja on ollut tasan yksi, viallinen sisävalokatkaisija.
      Näppärä auto ja muotoilultaan mukavasti erilainen.
      1.2 80hv moottori vie autoa ihan riittävästi ja älyttömän pieni kääntösäde saa parkkipaikalla hymyn kasvoille.
      Melua piisaa etenkin nastarenkailla ja muutenkin 130km/h motariajossa ei auto ole parhaimmillaan.
      Ajovalot ovat hyvät minkä voi jo suurista umpioista arvata.
      Mistä ostit auton?

• nassin

Kilsoista 1/3 motarilla, 1/3 maantieajoa ja 1/3 pääkaupunkiseudun sisäänmenoväylien ruuhka-ajoa.
        Keskikulutus auton oman mittarin mukaan 5,5 l/km.

• micra kuski

Micra on todella hyvä auto ärhäkkä pikkuauto ja helppo pitää ja eikä vie paljon bensaa.Micra on hyvä auto

• mikey_man

Itse ostin 48000 ajetun -03 Micran.Olen ollut todella tyytyväinen.Olin ennakko luuloinen pikkuautoihin ja niiden ajettavuuteen mutta tuntuu että ajaisi isommalla autolla..mulla on 1.4 koneella ja kulutus on ollu koko ajan 5-5.5 litraa riippumatta ajanko kaupungissa vai maantiellä..Jaloissakaan ei tarvitse Micrala pyöriä, entinen auto oli 2.0 accord..Automyyjän kanssa kokeiltiin kiihtyvyyttä niin micra ei jää ollenkaan ennen 100kmh:ta..
      Miinusta on välityksen lyhyisyys motarilla joka jos pidempi olisi laskisi ehkä kulutusta,mutta kaupuunkinhan seon suunniteltu enmmän.Auto on tosi hauska ajaa ja hiljainen..
      Itse olen lievästi tuning miehiä ja kysyin tarjousta 18 tuuman vanteista..
      Kokeilin huippujakin ja yllätyin kuinka hyvä auto on ajaa melkein 180kmh:n vauhdissa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      30
      3481
    2. Kukka ampu taas Kokkolassa?

T. olisi hetkeä aiemmin lähtenyt johonkin. Naapuri kai tekijä J.K., ei paljasjalkainen Kokkolalainen, vaan n. 100km pääs
      Kokkola
      9
      1538
    3. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      113
      1473
    4. Milli-helenalla ongelmia

Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      1255
    5. Kun näen sinut

tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain
      Ikävä
      34
      893
    6. Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.

Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht
      Maailman menoa
      242
      883
    7. Yhdelle miehelle

Mä kaipaan sua niin paljon. Miksi sä oot tommonen pösilö?
      Ikävä
      60
      869
    8. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      130
      858
    9. Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni

Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ
      Sysmä
      66
      844
    10. Löydänköhän koskaan

Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲
      Ikävä
      97
      808
    Aihe