Silvia Modig

Jennie

Mitä tiedätte kyseisestä naisesta? Musta se on ihana! Onko naimisissa/avoliitossa/seurusteleeko onko lapsia?

27

24942

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tarux

      Ei kai sillä lapsia oo...koira vaan. En ole kuullu että seurustelis mut voihan sillä joku olla....kaikki kun ei halua repostella yksityisyyttään julkisesti.
      Onhan se aika ihana:-)

      • mii3

        Joku vuosi takaperin vihjailtiin että seurustelisi Marikon kanssa (Kwanin laulajatar)... Silvia kyllä yks Suomen namuimpia ;)


      • Mariko
        mii3 kirjoitti:

        Joku vuosi takaperin vihjailtiin että seurustelisi Marikon kanssa (Kwanin laulajatar)... Silvia kyllä yks Suomen namuimpia ;)

        sitten lesbo?olen meinaan tuumaillut asiaa,kun ei sillä ole,eikä ole ollut poikaystäviä ainakaan julkisuudessa.
        Tulee mieleen Sillanpää tapaus,kovasti nais ystäviä mutta vain ja ainoastaan ystäviä.


      • laurakoo1
        Mariko kirjoitti:

        sitten lesbo?olen meinaan tuumaillut asiaa,kun ei sillä ole,eikä ole ollut poikaystäviä ainakaan julkisuudessa.
        Tulee mieleen Sillanpää tapaus,kovasti nais ystäviä mutta vain ja ainoastaan ystäviä.

        joo, silvia on lesbo
        seurusteli marikon kanssa
        seurustelee nytkin, tosi nätin vaalean tytön kanssa
        sääli


      • Jennie
        laurakoo1 kirjoitti:

        joo, silvia on lesbo
        seurusteli marikon kanssa
        seurustelee nytkin, tosi nätin vaalean tytön kanssa
        sääli

        mä olen tosi nätti ja vaalea....miksi mä en vois olla sen kans...? No ei vaa, kunhan leitittelin ajatuksella, on se vaan niiiiin ihana!


    • dada

      Silvia on tosi hot

      • Jennie

        mäkin kovasti harmittelen. Täytyy myöntää, et kävin googlaa sen, mut en saanu mitään irti...koklatkaa vaikka...damn it! Grrrr...se on tosi nam!


      • ohjelma

        Silvia oli Kirsi Salon tilalla juontamassa sitä Baari-ohjelmaa ainakin kerran. En ole varma onko yhä?


      • gpoi
        ohjelma kirjoitti:

        Silvia oli Kirsi Salon tilalla juontamassa sitä Baari-ohjelmaa ainakin kerran. En ole varma onko yhä?

        mut tasi loppuu juonnot siihen, kun oli tyypillä musta silmä jota oli epätoivoisaesti yrittänyt meikillä peittää...


      • yle
        Jennie kirjoitti:

        mäkin kovasti harmittelen. Täytyy myöntää, et kävin googlaa sen, mut en saanu mitään irti...koklatkaa vaikka...damn it! Grrrr...se on tosi nam!

        Kumma kyllä koko nimellä kuuklaten ei tuu juur mitään kuvaa mutta esim: modig yle
        antaa jotain.


      • Silvia fanit
        ohjelma kirjoitti:

        Silvia oli Kirsi Salon tilalla juontamassa sitä Baari-ohjelmaa ainakin kerran. En ole varma onko yhä?

        on tulevassa sunnuntain suorassa paikkaamassa Kirsiä!!!!!!!!!!!


      • jeee!!!
        Silvia fanit kirjoitti:

        on tulevassa sunnuntain suorassa paikkaamassa Kirsiä!!!!!!!!!!!

        onko mustasilmä kans?????


      • Jennie
        jeee!!! kirjoitti:

        onko mustasilmä kans?????

        miten ihqua...muuten baari on täyspaskaohjelma, mut Silvian takia voin tehdä poikkeuksen ja katsoa sitä!


      • se sen
        jeee!!! kirjoitti:

        onko mustasilmä kans?????

        mustansilmän on hankkinut?Heh,joltain mustasukkaselta lesbolta kenties...
        Onko se muka oikeesti lesbo tai edes bisse?
        Mistä tiiätte?Onks se ollut julkisesti,vai joku nähnyt sen kaapissa juorulehden palstalla?


      • Jennie
        se sen kirjoitti:

        mustansilmän on hankkinut?Heh,joltain mustasukkaselta lesbolta kenties...
        Onko se muka oikeesti lesbo tai edes bisse?
        Mistä tiiätte?Onks se ollut julkisesti,vai joku nähnyt sen kaapissa juorulehden palstalla?

        Silvia on lesbo isolla ällällä!


      • on toki
        se sen kirjoitti:

        mustansilmän on hankkinut?Heh,joltain mustasukkaselta lesbolta kenties...
        Onko se muka oikeesti lesbo tai edes bisse?
        Mistä tiiätte?Onks se ollut julkisesti,vai joku nähnyt sen kaapissa juorulehden palstalla?

        Tiesin tapauksen 90-luvulla ja hänen silloisen tyttöystävänsä..


      • goago
        on toki kirjoitti:

        Tiesin tapauksen 90-luvulla ja hänen silloisen tyttöystävänsä..

        oli joskus paljon kauniimpi ja naisellisempi, nyt ihan ku kaikki muutkin lesset eli äijä. ei kyl yhtään hyvä enää.yök!


      • SH
        goago kirjoitti:

        oli joskus paljon kauniimpi ja naisellisempi, nyt ihan ku kaikki muutkin lesset eli äijä. ei kyl yhtään hyvä enää.yök!

        Tuota ei voi paremmin sanoa.
        Äijä mikä äijä.


    • oijoi

      kun on ihana ei voi muuta sanoo! Hiuksist en kyl tykänny, kaikki muu täys 10

      • on.

        Tosi kiva luonnollinen flirtti. Äijämäiset asennot välillä ampuu yli, tai alan miettiä miksi hän tekee niitä, mutta kokonaisuudessaan vastaansanomattoman hurmaava.


      • On se
        on. kirjoitti:

        Tosi kiva luonnollinen flirtti. Äijämäiset asennot välillä ampuu yli, tai alan miettiä miksi hän tekee niitä, mutta kokonaisuudessaan vastaansanomattoman hurmaava.

        Silvia on sellanen namupala. Meitsiä hämää kans se sen takatukka...mut mikäs siinä jos hän itse tykkää. Mun mielestä se sellanen vähän yli kasvanu lyhyt letti kävi sille paremmin.
        Baarissa Silvia tosiaan rönöttää aika äijämäisesti. Se on ihan jees kun ei ampus siinä touhussa aivan yli...


      • mukavasti
        On se kirjoitti:

        Silvia on sellanen namupala. Meitsiä hämää kans se sen takatukka...mut mikäs siinä jos hän itse tykkää. Mun mielestä se sellanen vähän yli kasvanu lyhyt letti kävi sille paremmin.
        Baarissa Silvia tosiaan rönöttää aika äijämäisesti. Se on ihan jees kun ei ampus siinä touhussa aivan yli...

        no huhhuh!

        kun jotkut nyt vaan on äijämäisempiä ja toiset muijamaisempia ja kaikkea siitä väliltä. itse olen molempia ja etupäässä olen RENNOSTI ja MUKAVASTI miettimättä onko se äijämäistä vai muijamaista.


    • kanssamatkustaja

      jouduin yksi päivä kuuntelemaan hänen kovaääänistä keskusteluaan puhelimessa ja olin ymmärtävinäni että hän on tällä hetkellä radio novassa ja syksyllä on jossakin alkamassa jokin mielenkiintoinen proggis.

      • tyttö:))))

        Silvia on mun kaverin isosisko ja mun isosiskon kaveri. se seurustelee tytön kanssa, minttu on sen nimi :)


    • 14+6
    • Anonyymi

      kommari ja lesbo viherpiipertäjä hyi !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      68
      4823
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2300
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1826
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1546
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      33
      1490
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1328
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1247
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1141
    10. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1106
    Aihe