Mitä tiedätte kyseisestä naisesta? Musta se on ihana! Onko naimisissa/avoliitossa/seurusteleeko onko lapsia?
Silvia Modig
27
25087
Vastaukset
- Tarux
Ei kai sillä lapsia oo...koira vaan. En ole kuullu että seurustelis mut voihan sillä joku olla....kaikki kun ei halua repostella yksityisyyttään julkisesti.
Onhan se aika ihana:-)- mii3
Joku vuosi takaperin vihjailtiin että seurustelisi Marikon kanssa (Kwanin laulajatar)... Silvia kyllä yks Suomen namuimpia ;)
- Mariko
mii3 kirjoitti:
Joku vuosi takaperin vihjailtiin että seurustelisi Marikon kanssa (Kwanin laulajatar)... Silvia kyllä yks Suomen namuimpia ;)
sitten lesbo?olen meinaan tuumaillut asiaa,kun ei sillä ole,eikä ole ollut poikaystäviä ainakaan julkisuudessa.
Tulee mieleen Sillanpää tapaus,kovasti nais ystäviä mutta vain ja ainoastaan ystäviä. - laurakoo1
Mariko kirjoitti:
sitten lesbo?olen meinaan tuumaillut asiaa,kun ei sillä ole,eikä ole ollut poikaystäviä ainakaan julkisuudessa.
Tulee mieleen Sillanpää tapaus,kovasti nais ystäviä mutta vain ja ainoastaan ystäviä.joo, silvia on lesbo
seurusteli marikon kanssa
seurustelee nytkin, tosi nätin vaalean tytön kanssa
sääli - Jennie
laurakoo1 kirjoitti:
joo, silvia on lesbo
seurusteli marikon kanssa
seurustelee nytkin, tosi nätin vaalean tytön kanssa
säälimä olen tosi nätti ja vaalea....miksi mä en vois olla sen kans...? No ei vaa, kunhan leitittelin ajatuksella, on se vaan niiiiin ihana!
- dada
Silvia on tosi hot
- Jennie
mäkin kovasti harmittelen. Täytyy myöntää, et kävin googlaa sen, mut en saanu mitään irti...koklatkaa vaikka...damn it! Grrrr...se on tosi nam!
- ohjelma
Silvia oli Kirsi Salon tilalla juontamassa sitä Baari-ohjelmaa ainakin kerran. En ole varma onko yhä?
- gpoi
ohjelma kirjoitti:
Silvia oli Kirsi Salon tilalla juontamassa sitä Baari-ohjelmaa ainakin kerran. En ole varma onko yhä?
mut tasi loppuu juonnot siihen, kun oli tyypillä musta silmä jota oli epätoivoisaesti yrittänyt meikillä peittää...
- yle
Jennie kirjoitti:
mäkin kovasti harmittelen. Täytyy myöntää, et kävin googlaa sen, mut en saanu mitään irti...koklatkaa vaikka...damn it! Grrrr...se on tosi nam!
Kumma kyllä koko nimellä kuuklaten ei tuu juur mitään kuvaa mutta esim: modig yle
antaa jotain. - Silvia fanit
ohjelma kirjoitti:
on tulevassa sunnuntain suorassa paikkaamassa Kirsiä!!!!!!!!!!!
- jeee!!!
Silvia fanit kirjoitti:
on tulevassa sunnuntain suorassa paikkaamassa Kirsiä!!!!!!!!!!!
onko mustasilmä kans?????
- Jennie
jeee!!! kirjoitti:
miten ihqua...muuten baari on täyspaskaohjelma, mut Silvian takia voin tehdä poikkeuksen ja katsoa sitä!
- se sen
jeee!!! kirjoitti:
mustansilmän on hankkinut?Heh,joltain mustasukkaselta lesbolta kenties...
Onko se muka oikeesti lesbo tai edes bisse?
Mistä tiiätte?Onks se ollut julkisesti,vai joku nähnyt sen kaapissa juorulehden palstalla? - Jennie
se sen kirjoitti:
Mistä tiiätte?Onks se ollut julkisesti,vai joku nähnyt sen kaapissa juorulehden palstalla?Silvia on lesbo isolla ällällä!
- on toki
se sen kirjoitti:
Mistä tiiätte?Onks se ollut julkisesti,vai joku nähnyt sen kaapissa juorulehden palstalla?Tiesin tapauksen 90-luvulla ja hänen silloisen tyttöystävänsä..
- goago
on toki kirjoitti:
Tiesin tapauksen 90-luvulla ja hänen silloisen tyttöystävänsä..
oli joskus paljon kauniimpi ja naisellisempi, nyt ihan ku kaikki muutkin lesset eli äijä. ei kyl yhtään hyvä enää.yök!
- SH
goago kirjoitti:
oli joskus paljon kauniimpi ja naisellisempi, nyt ihan ku kaikki muutkin lesset eli äijä. ei kyl yhtään hyvä enää.yök!
Tuota ei voi paremmin sanoa.
Äijä mikä äijä.
- oijoi
kun on ihana ei voi muuta sanoo! Hiuksist en kyl tykänny, kaikki muu täys 10
- on.
Tosi kiva luonnollinen flirtti. Äijämäiset asennot välillä ampuu yli, tai alan miettiä miksi hän tekee niitä, mutta kokonaisuudessaan vastaansanomattoman hurmaava.
- On se
on. kirjoitti:
Tosi kiva luonnollinen flirtti. Äijämäiset asennot välillä ampuu yli, tai alan miettiä miksi hän tekee niitä, mutta kokonaisuudessaan vastaansanomattoman hurmaava.
Silvia on sellanen namupala. Meitsiä hämää kans se sen takatukka...mut mikäs siinä jos hän itse tykkää. Mun mielestä se sellanen vähän yli kasvanu lyhyt letti kävi sille paremmin.
Baarissa Silvia tosiaan rönöttää aika äijämäisesti. Se on ihan jees kun ei ampus siinä touhussa aivan yli... - mukavasti
On se kirjoitti:
Silvia on sellanen namupala. Meitsiä hämää kans se sen takatukka...mut mikäs siinä jos hän itse tykkää. Mun mielestä se sellanen vähän yli kasvanu lyhyt letti kävi sille paremmin.
Baarissa Silvia tosiaan rönöttää aika äijämäisesti. Se on ihan jees kun ei ampus siinä touhussa aivan yli...no huhhuh!
kun jotkut nyt vaan on äijämäisempiä ja toiset muijamaisempia ja kaikkea siitä väliltä. itse olen molempia ja etupäässä olen RENNOSTI ja MUKAVASTI miettimättä onko se äijämäistä vai muijamaista.
- kanssamatkustaja
jouduin yksi päivä kuuntelemaan hänen kovaääänistä keskusteluaan puhelimessa ja olin ymmärtävinäni että hän on tällä hetkellä radio novassa ja syksyllä on jossakin alkamassa jokin mielenkiintoinen proggis.
- tyttö:))))
Silvia on mun kaverin isosisko ja mun isosiskon kaveri. se seurustelee tytön kanssa, minttu on sen nimi :)
- 14+6
http://www.iltasanomat.fi/viihde/IL Silvia Modig ja Rakel Liekki rekisteröidyssä parisuhteessa/art-1288384034740.html
- Anonyymi
kommari ja lesbo viherpiipertäjä hyi !
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä652147Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1721732Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701418Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2441402Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2371347- 831202
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3421195- 1281165
IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3601143Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3301108