radiotehnika

Sontiasmolottaja

Mitä mieltä olette radiotehnikan kaiuttimista?
Itsellä on radiotehnika S-400 kaiuttimet ja subikin on radiotehnikan rigonda asw-1.

monet sanovat että noissa radiotehnikoiden kaiuttimissa on kökkö toi basson toisto, mutta minun mielestä niissä on ihan hyvä basson toisto vaikka tosin nuo S-400:set eivät yllä tuohon 25Hz:iin, vaikka yltäisivät niin ehkä - 10-15dB vaimentuneena.ja riippuuhan se bassontoisto siitäkin että kuinka ne on sijoitettu huoneeseen ja millä vahvistimella soittaa.

6

5290

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pihvi?

"Mitä mieltä olette radiotehnikan kaiuttimista?"

Mitäs muiden mielipiteillä teet, jos kerran olet itse tyytyväinen?

• da hip

Niin, tässäpä yksi mielipide. Muutama vuosi takaperin tuumattiin Radiotechnikan kaiuttimista alan lehdistössä, että ne tuottavat ääntä joka oli hyvin värittynyt. Bassot olivat kumisevat ja diskantti räikeän pistelevä. Kaiuttimista sai siis paljon mölinää ulos, mutta hyvä äänentoisto oli jo vähän eri juttu. En tiedä kuinka paljon kyseinen kaiutinmerkki on kehittynyt näinä vuosina, mutta itse olen kuunnellut paria vanhoja kaiuttimia ja aika hirveitä ne olivat ääneltään.

• älli tälli

Radiotechnika = Supersound

• 25_ac_033

Mulla on radiotehnika 25 ac 033 akustisella järjestelmällä,osaisko joku kertoa juuri tästä mallista enemmän?eno toi 80 luvulla venäjältä.jos joku vastaa sähköpostiini niin laittaisin kaiuttimien takana olevasta kilvestä kuvaa kun haluaisin tietää mitä venäjän tiedot tarkoittaa suomeksi.

• 25_ac_033
    • Rahalla

Eiköhän ne ole vähän kuin Cerwin Vega että tule paljon ääntä mutta ääni ei ole niin hyvä.

Itsellä kuiteskin ollut Cerwin Vega ja ääni oli mielestäni rittävän hyvä.

Uskoisin kyllä että Radioteknica olis rittävän hyvä ääni en ole nittä koe kunellut.

Se että ääntä lähte rittävästi vois olla hyvä jos aasu omassa talossa ja saa vapasti soitta muusikkia.

Itse kun aasu kerros talossa pärjä pienemillä kaiutimilla eli silloin on vain haitta jos paljon häiritse napuria jos innostu laittaman reilusti ääntä jos tule hyvä bisi.

Ne on varman halvat ja ritävän hyvä ääni ja ääntä nistä lähte reilusti.

Varman rahalla hyvät kaiuttimet.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      266
      4654
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      133
      3019
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      44
      2847
    4. Miksei Björn Wahlroos jaa rahaa köyhille?

Esimerkiksi Nordean tiloissa? Vai tuovatko ne köyhät hiekkaa marmorilattioille ja siksi ei pysty mursunviiksi pystyyn k
      Maailman menoa
      23
      2590
    5. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      76
      1791
    6. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      106
      1644
    7. Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?

Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn
      Maailman menoa
      28
      1511
    8. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      59
      1400
    9. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      95