legoland

jarsit

eli legolandiassa käyneet...huomio---mihin saakka jaksoitte lapsiperheenä ajaa kun aamusta pääsitte tien päälle?ja missä yövyitte???olisi tarkoitus ajaa rauhallisesti nauttien vajaan 2 päivän aikana billundiin...entä onko legolandian lähellä olleella leirintä alueella majoittuneita----mökki kiinnostaisi--kokemuksia...kiitokset etukäteen

5

3260

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eikö vaan

mistä lähdet ajelee...Rovaniemeltä menee jo päivä Turkuun ja yö ennenkuin on Ruotsissa. Siellä voisi yöpyä tai Tanskassa ja sitten perille seuraavana päivänä.
      Legolandin vieressä useita majoituspaikkoja, teltta hommista en tiedä kun ei ole kuulunut minun suosikkeihin mutta hotellit löytyy.

• ja viisi lasta

Tanskassa edullisia mökkejä www.sologstrand.dk. Tälläisen vuokrasimme lasten kanssa Jyllannista merenrannalta viikoksi. Kesäkuun alun hinta vähän yli 2oo e 7 hengelle siis viikoksi kaikin mukavuuksin. Sieltä sitten retkeilimme Legolandiin. Tukholman satamasta ajoimme yhdessä päivässä mökille,siltojen kautta. Päivä pitkä mutta hyvin lapsetkin jaksoivat.

• Yksi tapa tämäkin

Viime kesänä kuuden päivän reissu. Yövyimme ensimmäisen yön laivalla Turku-Tukholma, toisen yön Malmössä ja kolmanneksi yöksi ajoimme Pohjois-Saksaan pieneen kylään, jossa pieni hotelli. Olimme hotellissa kolme yötä, ekana päivänä käytiin päiväseltään Hampuria ihmettelemässä, toisena päivänä Legolandissa päiväseltään (171 km suuntaansa) ja seuraavana aamuna ajoimme päiväksi Legolandiin ja yöksi Malmöön Ruotsin puolelle ja seuraavan päivän ja yön ajelimme rauhallisesti Tukholman satamaan, josta lähti päivälaiva Turkuun. Eli emme olleet yhtään yötä Tanskan puolella. Mukana isä, äiti ja kahdeksanvuotias poika.

• yöpymisiä

myös täältä. Ollaan just varailemassa kesäkuuksi. www.feline.dk Ite ajateltiin ajella Tukholmasta mahdollisimman "alas" Malmön päin noin 600 ja risat km. Seuraavalle päivälle jäis sitten noin 300km.

• se oli

yövyimme laivassa turun ja tukholman välillä mennen tullen. menimme göteborgin kautta lautalla. sen aikana sai syödä ja vähän levätä. periaatteessa mennen tullen meillä oli yksi yöpyminen tukholman ja billundin välillä. tosin meidän reissu kesti pidempään, eli en osaa sanoa olisimmeko jaksaneet niin suoraviivaista menoa. meillä oli muutenkin vähän hitaampi vaihde ja se sopi meille kaikille 5:lle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma

Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.
      Maailman menoa
      309
      3055
    2. Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala

Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka
      Maailman menoa
      61
      2353
    3. Persujen puoluekokous 2026

Missä ja Milloin pidetään ?
      Maailman menoa
      124
      2057
    4. Israel euroviisujen 2.

Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is
      Uskonnot ja uskomukset
      349
      2043
    5. Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?

Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois
      Maailman menoa
      127
      1743
    6. Mikä kaivatussasi

Viehättää ulkoisesti ja mikä sisäisesti?
      Ikävä
      67
      1399
    7. Mun mielestäni on tosi loukkaavaa

Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra
      Ikävä
      212
      1395
    8. Tiedän satavarmasti ettet tule koskaan

Uskaltamaan mitään. Ei me tulla edes näkemään koskaan.
      Ikävä
      66
      1347
    9. Mikä se viehättävin

Asia on kaivatussasi?
      Ikävä
      69
      1280
    10. Rakas nainen ymmärsin

Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl
      Ikävä
      79
      1250
    Aihe